9 sierpnia około godz. 3.30 przed stacją w Kamieńcu Ząbkowickim doszło do wykolejenia się pociągu towarowego przewożącego kruszywo.
W Kamieńcu Ząbkowickim wykoleił się pociąg towarowy fot.: Czytelnik EM24.pl
zdjęcie 69 z 75
foto_private_policy
W Kamieńcu Ząbkowickim wykoleił się pociąg towarowy
2022-08-09 09:13:30
gość: ~anonim
Pewnie tory były złe i podwozie też było złe...
2022-08-09 11:56:35
gość: ~on
Ludzie jakby ktoś tam szedł w nocy chodnikiem .
2022-08-09 12:00:59
gość: ~Edmund
Wypadek okropny, szczęśliwie bez ofiar tylko dlaczego strażacy budzą mieszkańców górnego kamieńca głośnymi sygnałami dżwiękowymi, czy nie wystarczą sygnały świetlne.
2022-08-09 18:09:27
gość: ~No1
@~Edmund
...i inni.
Przestańcie zadawać tak głupie pytania.Jada na sygnałach bo mają taki obowiązek.
Wpiszcie sobie w google dla czego straż jeździ na sygnałach i będziecie wszystko wiedzieć.
Pozdrawiam was serdecznie.
2022-08-09 19:40:37
gość: ~Marius
@~No1
Jaki obowiązek?!Zobacz sobie w dużych miastach albo za granicą w nocy służby jeżdżą na samych sygnałach świetnych!Chyba że jest ruch lub jakieś skrzyżowane..światła!A nie na pustej drodze jechać i budzić LUDZI po nocach jak naprawdę to nie jest potrzebne!
2022-08-09 21:02:12
gość: ~kierowca
@~Marius
Szczęście, że nie spadły z wiaduktu na drogę. Kolejarze mówią o rozjeździe, ciekaw jestem co jest w dokumentacji pkp robią przeglądy.
2022-08-10 08:06:06
gość: ~Podróżny
@~kierowca
To co się stało było do przewidzenia. Zaobserwowałem , że kiedy Opole przejęło ten teren praktycznie, co półtora roku jest wykolejenie. To wagony z tłuczniem na Doboszowice to w Kamieńcu w stacji jakieś 4 lata temu. Partactwo w wykonywaniu remontów można zauważyć np. pomiędzy Starczowem a Kamieńcem chyba 4 lata temu były prowadzone roboty, prędkość jest 100 km/h po kilku miesiącach wprowadzono na odcinku 60 km/h obecnie jest 50 km/h i nadal nic się nie robi. Pomiędzy Piławą a Ząbkowicami zgroza aby jechać ograniczenia 30 i 40 km/h. Ta wiedza z ograniczeniami jest dostępna w internecie wystarczy wpisać WOS-Zeszyty - DB Cargo Polska. Poprzednie niegroźne wykolejenia to były sygnały dla tego co się stało obecnie.
2022-08-10 19:02:36
gość: ~Były Kontroler
@~Podróżny
Najważniejsze u góry , jest to aby nie widzieć zagrożeń i udawać w imię czego ? , że u nas wszystko hula w najlepsze. Fałszywy wizerunek bezpieczeństwa dla utrzymania wskaźników i stołków dla kontraktowych. Naciski odgórne są, aby jak najdłużej wszystko jeździło ( pomimo , że jest coraz gorzej ) bez ograniczeń i zamknięć torowych. Lojalny Toromistrz to taki , który nie zgłasza sygnałów o zagrożeniu i w razie nieszczęścia bierze odpowiedzialność na siebie. Co to za szefostwo, które naraża bezpieczeństwo ludzi i taboru dla pokazania jakim jestem dobrym gospodarzem terenu - bo nie ma ograniczeń prędkości lub występują w małych ilościach.
2022-08-13 17:14:35
gość: ~Kolejarz
@~Były Kontroler
Zgadzam się w zupełności. Toromistrzowie opowiadają jak się ich traktuje w biurach kiedy zgłaszają zagrożenia. Podejrzewam , że to nie będzie ostatnie, a miejsc złych jest dużo.
2022-08-14 21:40:28
gość: ~Oficer
@~Kolejarz
Nikt nie może tego zweryfikować tych informacji? sygnały są aż nadto czytelne. Przetrzepałbym dokumentację z przed kilku lat odnośnie stanu torów i rozjazdów. Analiza zgłoszeń przez toromistrza , oraz sposób reakcji zwierzchnika na zagrożenia. Audyt zewnętrzny nie wewnętrzny jak najbardziej wskazany , aby nie było zamiatania uchybień pod tory.
2022-08-15 19:41:34
gość: ~Monter
@~Oficer
Opolska bufonada , brak organizacji i bałaganiarstwo przynoszą owoce.
2022-08-16 07:30:49
gość: ~Pracownik
@~Monter
Szczególnie wybitny nadzorca z Nysy
2022-08-17 16:01:37
gość: ~Olek
@~Pracownik
Przyczyną wykolejenia Putin i cowid 19
2022-08-25 15:14:05
gość: ~Dolk
@~Pracownik
Pod patronatem dyrekcji czuje się nietykalny
2022-08-25 17:13:52
gość: ~Karo
@~Pracownik
Dziecko pod specjalnym nadzorem i ochroną. Opolski rasputin
2022-08-26 10:05:41
gość: ~Pik
@~Karo
Ma się gadane to i pływa , a wiatry od związkowej to i niesie. Ma taką siłę przekonywania, że sam sobie potrafi zaprzeczyć , że on to nie on.:)))))
2022-08-26 14:24:09
gość: ~Karo
@~Pik
Uratował kamieniec :))
2022-09-08 10:53:12
gość: ~Paczków
@~Pik
Karierowicz raz go zwolnili i ponownie przyjęli. Ciekawe układy kolesiowskie, nie kodeks pracy tylko poplecznictwo. Zapytamy w Warszawie czy jest to możliwe.
2022-09-29 09:20:08
gość: ~Pogotowie
@~Paczków
Bajer ful optymista z Nysy największe nieszczęście jakie w okresie powojennym spadło na naszą sekcję. Protegowany związku a szefem jest kto Ona.
2022-09-30 11:16:40
gość: ~Pogotowie 1
@~Pogotowie
Panie dyrektorze ja siam swoimi ludźmi wszyśko zrobię ( a do roboty tylko 4 ) no i zrobił :)))) Zakompleksiony mały ludzik i na dodatek nabzdyczony :))))
2022-10-13 09:47:43
gość: ~Obchodowy
@~Pracownik
Specjalista światowej klasy z Nysy ponoć będzie z-ca dyrektora w Opolu bo ten ewakuuje się na emeryturę.
2022-10-30 12:43:42
gość: ~Wm10
@~Pracownik
Utk kontroluje Kamieniec, drugi "specjalista :))) " od nawierzchni z Opola uczestniczy w kontroli. Ten z Nysy to już złożył swoją kandydatur na z-ca dyr. ds. technicznych w Opolu. Należy dać na mszę, aby Opole odeszło od Kamieńca.
2022-08-21 08:36:21
gość: ~Montera 1
@~Monter
Znamy sytuację od podszewki i potwierdzam, gdyby więcej słuchali a mniej mówili i pouczali, nie byłoby tego bałaganu.
2022-08-22 14:45:18
gość: ~Tender
@~Montera 1
Za chwilę zapomnicie o wykolejeniu.Wieść pantoflowa głosi, że od Żórawiny do Strzelina prędkość zawrotna będzie z 100 km/h do 120 km/h - coś niebywałego, nagrody , premie, gratulacje a ja jaj. Tak wygląda chore myślenie opolskie o kolei i poprawie bezpieczeństwa. Od dekady czkają na modernizacje, a tu nagle bez tego zwiększenie prędkości. Strzał w kolano i głowę. Czyli prosta rzecz mieli cały czas dobrze, a szukali pieniędzy na co ? Wymiana szyn na odcinku załatwiła wszystko, bez wymiany podkładów. W jednym miejscu 120 km/h w drugim 50 km/h. Za wizjonerami nikt nie nadążą, nawet oni sami.
2022-08-23 10:53:59
gość: ~Bardo
@~Tender
Nie potrafią zabezpieczy osuwających się skał przy torze nr 2 od 15 lat.
2022-08-23 20:01:48
gość: ~Nastawnia
@~Bardo
Tak coś zaczęli robić na szlaku Bardo - Kłodzko przy torze nr 2. Zastanawiali się długo, Myślenie boli oj boli liczy się tylko podwyższanie prędkości. Od wykolejenia do wykolejenia.
2022-08-24 16:00:19
gość: ~Nastawnia 1
@~Nastawnia
Pilnują klimatyzacji w biurach, nowych mebli,a na przejazdach ludzie za własne pieniądze kupują środki czystości. Odezwij się to stracisz przy podwyżkach. Ta ekipa jest zdolna zadbać o bezpieczeństwo???
2022-09-16 11:09:46
gość: ~Kamil
Potrzebne było wykolejenie, aby zaczęli naprawiać ścianę oporową, może także walące się ogrodzenie betonowe przy chodniku, a nawet założyli opaskę przy balustradzie na wiadukcie, aby tłuczeń nie spadł na głowę. Jeden wniosek, bufonada opolska zaczyna działać po szkodzie. Po co im wszystkim tytuły magistrów inżynierów skoro w głowie pustka.
2022-09-16 13:37:17
gość: ~Murarz
@~Kamil
Przyczynę wykolejenia wymyślą mają wprawę, bo to pierwszy raz ? i ostatni. Ponoć ktoś wykręcił wętle z szyn i powietrze uchodziło. Teraz przy każdym rozjeździe ponoć będzie stał kompresor do pompowania powietrza w szynach i to rozumiem.
2022-09-19 09:09:41
gość: ~Biuro
@~Murarz
O szukaniu winnych i karaniu nie ma ma mowy tak stwierdził fachowiec z Nysy bo koszty naprawy przekroczyły koszty strat
2022-09-19 14:38:44
gość: ~Finanse
@~Biuro
Jeszcze dostaną po 1000 zł premii za szybkie usuniecie skutków wykolejenia:))))))) tłuk tłuka tłukiem goni.
2022-09-21 10:37:54
gość: ~ORP
@~Finanse
Najważniejsze do się dobrze bujać z "dobrą" załogą, aby do emeryturki. A później pocałujta wójta.
2022-09-22 10:43:51
gość: ~Wojciech
@~ORP
2010 to najgorszy rok dla Kamieńca kiedy Opole przejęło ten teren. Bałagan totalny i nieudolność w zarządzaniu, a co najgorsze niechęć do pracy, totalna porażka jeżeli chodzi o kadrę i zaplecze techniczne. Ludzie po znajomości piastują odpowiedzialne stołki w rozmowie nie wiedzą o czym mają dyskutować , a przyparci do muru atakują i grożą. Agonia Kamieńca trwa już latami, lekarz opolski tylko sprawdza puls i jest zdziwiony , że pacjent dycha.
2023-05-24 08:57:12
gość: ~Śmiech na sali
@~Wojciech
Czekamy co nowego zaoferuje Sekcja w Kamieńcu za przyzwoleniem Opola. Kiedy do wykolejenia nie dochodzi wskaźników ograniczających prędkości prawie nie widać. Kiedy po wykolejeniu przyjeżdża UTKa wskaźników przybywa jak grzybów po deszczu - prawie las. Jak to jest czy do tej pory było aż tak dobrze, a wykolejenie spowodowało nagłe uszkodzenie nawierzchni torowej w promieniu kilkuset metrów od miejsca wykolejenia ?? :))))). Pytanie, czy nadzór miejscowy i z Opola jest tak ograniczony umysłowy w wykonywaniu swoich zadań, czy UTKa nie wie co robi ? Temat do pracy doktoranckiej.
2023-06-04 20:16:13
gość: ~Nastawnia
@~Śmiech na sali
Zaoferowali niedawno nowe wykolejenie na stronie towarowej. To jest najgorsza Sekcja chyba w Polsce. W obrębie Kamieńca bez Nysy jest około 50 ograniczeń prędkości.
2023-06-05 06:15:00
gość: ~Karo
ostatnio dodany post
@~Nastawnia
Obyś nie stworzyli zagrożenia jak w Indiach
REKLAMA
REKLAMA