W dniu dzisiejszym z inicjatywy burmistrza Marcina Orzeszka w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego odbyło się spotkanie Gminnego Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego w związku ze zbliżającym się okresem zimowym.
W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele z następujących instytucji: Zakładu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości Ząbkowickich "Powiernik", Straży Miejskiej, Ośrodka Pomocy Społecznej, PWiK "Delfin", Zarządu Dróg Powiatowych, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Komendy Powiatowej Policji, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Pomoc Doraźna oraz pracownicy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich należący do Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.
Podczas spotkania poruszono m.in. takie tematy jak:
- przedstawienie oceny możliwości działania instytucji oraz firm odpowiedzialnych za zimowe utrzymanie dróg oraz chodników na terenie miasta i gminy Ząbkowice Śląskie,
- omówienie najczęstszych problemów pojawiających się podczas intensywnych opadów śniegu oraz niskich temperatur,
- opieka nad osobami bezdomnymi.
UM Ząbkowice Śląskie
REKLAMA
REKLAMA