Express-Miejski.pl

Trwa ekspertyza techniczna ulicy Kolejowej

Trwa ekspertyza techniczna ulicy Kolejowej

Trwa ekspertyza techniczna ulicy Kolejowej fot.: UM Ząbkowice Śląskie

Zobacz wszystkie zdjęcia w galerii

Na temat ulicy kolejowej powstało już tyle artykułów w lokalnej prasie, iż można uznać, że razem z ulicą Ziębicką, stworzyły dwa obiekty warte uwzględnienia w przewodniku turystycznym po Ząbkowicach Śląskich.

Stan obu ulic pozostawia wiele do życzenia. Najpierw uwagę mieszkańców Ząbkowic skupiła ledwo co wyremontowana ulica Kolejowa, na której pojawiły się "fale Dunaju". Potem ich uwadze nie uszły tony pyłu zalegające i utrudniające życie mieszkańcom ulicy Ziębickiej.

fot: Express-Miejski.pl

Zobacz wszystkie zdjęcia w galerii

Temat w obu przypadkach w urzędowych korytarzach jakby przygasł. Do dziś. Rozpoczęły się bowiem prace związane z ekspertyzą techniczną ulicy Kolejowa. Rzeczoznawca budowlany, który nadzoruje cały proces ustalił już wstępną przyczynę powstałych uszkodzeń. W najbliższych dniach sporządzona będzie szczegółowa ekspertyza, w której wskazana będzie jednoznacznie przyczyna powstałych uszkodzeń oraz sposób ich naprawy.

Ulicę Kolejową remontowała Spółdzielnia Rzemieślnicza z Ząbkowic, która wszelkie prace naprawcze powinna wykonać w ramach zawartej w umowie gwarancji. Całkiem możliwe zatem, że już niebawem jeden z głównych tematów drogowych zostanie zamknięty.

Droga na ul. Kolejowej wytrzymała 4 miesiące

Express-Miejski.pl

20

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

  • Trwa ekspertyza techniczna ulicy Kolejowej

    2011-05-23 15:18:55

    Express-Miejski.pl

    Na temat ulicy kolejowej powstało już tyle artykułów w lokalnej prasie, iż można uznać, że razem z ulicą Ziębicką, stworzyły dwa obiekty warte uwzględnienia w przewodniku turystycznym po Ząbkowicach Śląskich.

  • 2011-05-23 15:28:47

    gość: ~.

    Czyli jednak te dołki które są już od ponad miesiąca to część prac nad remontem ulicy. Tylko na 6 zdjęciu jest o jedną osobę za dużo..

  • 2011-05-23 16:06:30

    gość: ~XL

    W mojej sugestywnej ocenie jest :
    - brak prawidłowego odprowadzenia wód opadowych do kanalizacji burzowej poprzez zwiększenia ilości studzienek kanalizacyjnych celem polepszenia wzrunków hydrauliczno- hydrologicznych , zastosowania odpowiedniej warstwy filtracyjnej , celem lepszego wsiąkania wód które nie trafią do studzienek przy intensywnych opadach deszczu.
    Istotną sprawa jest także to czy projekt był poparty badaniami geologicznymi i celowosci wbudowania Libetu , zamiast kostki granitowej , która spisywała się dziesiątki lat bez zarzutów .

  • 2011-05-23 21:58:19

    gość: ~entomolog

    Nie wiem co się stało ale Pan Ciapka nie pieje z zachwytu! Czyżby coś było nie tak?

  • 2011-05-23 22:19:09

    gość: ~obserwator

    Tak! A bezpłatny jego egzemplarz, żeby nie powiedzieć - autorski! powinien dostać tercet pt. KIC (Krzysztof, Ireneusz, Ciapka)

  • 2011-05-23 22:31:03

    gość: ~nw

    jak na morzu tak tam buja ! :)

  • 2011-05-24 02:00:26

    gość: ~ja

    A radni Ciapka i Kotowicz dlaczego nie fotografują się teraz na Kolejowej przy okazji ekspertyz? :)

  • 2011-05-24 18:52:04

    gość: ~abc

    Nazwijmy to niezapomnianą pamiątką po poprzedniej ekipie, dołączmy do tego również cycate drzewo na cmentarzu komunalnym i bedzie to pełny obraz minionej epoki.

  • 2011-05-25 16:40:22

    gość: ~andrew

    widze że jad dalej w was siedzi....
    masakra panowie, czy ktos z was widzial tam kotowicza albo wozniakowskiego z lopatą?
    chyba troche przesadzacie

  • 2011-05-25 22:06:24

    gość: ~emeryt

    Piszecie o ekspertyzach ulic Kolejowej czy Ziębickiej a jak się ma do tego ul. Grunwaldzka, gdzie kostka już wpada tak głęboko, że można uszkodzić w samochodzie miskę olejową. Czy ta część miasta nie podlega już naprawie gwarancyjnej; co na to nasze władze samorządowe?

  • 2011-05-25 22:34:59

    gość: ~XL

    Gwarancja na roboty tej ul skończyła się w 1912r - no cóż władze ,polskie czy niemieckie ?

  • 2011-05-25 23:18:28

    gość: ~emeryt

    Jeżeli kostki z 1912 nikt by nie ruszał to jak przypuszczam dotrwałaby do dnia dzisiejszego. W tamtych czasach obecna ul. 1-go Maja nazywała się ul. Kolejową a część miasta za hotelem (nie było ul. Sienkiewicza, Grunwaldzkiej, Placu Jana Pawła II - nawet "starego pomnika "okrąglaka", gdzie obecnie jest fontanna) lecz stanowiły element parkowy (deptaki) miasta. Może już czas aby wyłączyć "stare miasto" z ruchu samochodowego.

  • 2011-05-26 09:17:39

    irenkaS

    Kochany emerycie, nie zrozumiałam Twojej wypowiedzi?
    Była Kolejowa, a dalej w stronę rynku nie było ulic?
    Coś Ci się wypowiedź namieszała.
    Zamknąć dla ruchu - wracamy do średniowiecza? Przypominam, że do niektórych miejsc nie da się dojechać inaczej niż przez centrum.

  • 2011-05-26 09:46:29

    gość: ~xxxxx

    nawierzchnia Grunwaldzkiej nie była układana w całości. Uzupełniono tylko braki w kostce. więc jaka gwarancja?

  • 2011-05-26 15:52:15

    gość: ~Dr. Zielonkciuk

    Dobrze chociaż, że położyli kostkę, bo można sobie boczkiem fajnie polatać na tej drodze, a to jeden z wielu sportów uprawianych w tej pięknej miejscowości :)

  • 2011-05-26 23:02:54

    gość: ~popa

    ale dlaczego nie robią odkrywki w najbardziej uszkodzonym miejscu - skrzyżowanie z Legnicką ?

  • 2011-05-31 23:28:34

    gość: ~wer

    Czy ktoś wie jakie są wnioski po ekspertyzie?

  • 2011-06-07 09:05:44

    gość: ~xman

    czy Pan z "tytulem doktora" przedstawial juz wyniki ekspertyzy??

  • 2011-06-09 08:14:44

    gość: ~Kornik

    Myślę, że do zimy będą wstępne wyniki specjalistów. Na dziś ludzie widzą bez badań dziadostwo i nikt z mądrych nie poniesie żadnej kary napewno.

  • 2011-10-15 10:04:21

    gość: ~Falkonetti

    Już po ekspertyzie i co dalej ?

  • 2011-11-17 20:22:15

    gość: ~ave kornik

    ostatnio dodany post

    kornik dużo się nie pomyliłeś
    U nas z najbardziej oczywistymi sprawami jest problem

REKLAMA