Starosta Ząbkowicki Roman Fester i Wicestarosta Justyna Giryn, w imieniu Zarządu Powiatu Ząbkowickiego, podpisali umowę z wykonawcą fot.: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
3 października podpisano umowę z wykonawcą na realizację zadania –termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ząbkowicach Śląskich.
Wykonawcą zadania jest Przedsiębiorstwo Budowlano - Konserwatorskie Castellum Sp. z o. o. Wrocław, które zgodnie z umową zrealizuje je do 31 lipca 2026 r.
Realizacja inwestycji obejmie: wymianę pokrycia dachowego, modernizację systemu grzewczego, wymianę i/lub renowację stolarki okiennej i drzwiowej oraz docieplenie przegród budynku.
Dzięki wykonanym pracom budynek osiągnie wymagane standardy techniczne, co znacznie podniesie jego wydajność energetyczną, zwiększy komfort cieplny, zmniejszy koszty eksploatacyjne oraz pozwoli na odzyskanie dawnego blasku.
Termomodernizacja Liceum Ogólnokształcącego w Ząbkowicach Śląskich realizowana jest w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ząbkowickiego - etap I” dofinansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 9 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku.
Wartość podpisywanej umowy na roboty budowlane: 6 488 250,00 zł. Całkowita wartość projektu: 6 612 665,12 zł. Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej: 70%. Dofinansowanie z budżetu państwa: 15%.
em24.pl / Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
REKLAMA
REKLAMA