- zbieranie uwag w postaci papierowej lub elektronicznej poprzez wypełnienie formularza uwag dostępnego w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, na stronie internetowej Gminy Ząbkowice Śląskie;
- wypełnienie ankiety w formie papierowej lub elektronicznej dostępnej w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich, Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich oraz na stronie internetowej Gminy Ząbkowice Śląskie,
- zbieranie uwag ustnych z wykorzystaniem dedykowanego numeru telefonu – uwagi ustne można zgłosić pod numerami telefonu 732 912 882, 732 912 861 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00.
Formularze uwag oraz ankiety można złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, wysłać drogą pocztową na adres Urzędu Miejskiego, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie lub przesłać w formie skanu drogą elektroniczną na adres e-mailowy: rewitalizacja@zabkowiceslaskie.pl
Załączniki: