Siedziba Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śląskich fot.: mp
Powiat Ząbkowicki podpisał umowę na „Dostawę, wdrożenie, uruchomienie oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej” i tym samym rozpoczął realizację rzeczową zadania pn. „Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Powiecie Ząbkowickim w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Realizacją projektu objęte zostało Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach Śląskich.
Projekt zakłada:
- modernizację/zbudowanie infrastruktury informatycznej oraz kompetencji w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz zakup odpowiedniego oprogramowania i sprzętu służącemu zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa informacji
- zapewnienie sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania systemów informatycznych
- zwiększenie poziomu ochrony procesów/informacji, w tym danych wrażliwych
- zagwarantowanie możliwości szybkiego wykrywania, reagowania i zapobiegania cyberzagrożeniom i cyberincydentom
- wpłynięcie na poprawę kompetencji i świadomości pracowników jednostek
- zastosowane podejście zapewni bezpieczną realizację, przez Starostwo Powiatowe oraz Zarząd dróg Powiatowych, usług publicznych.
em24.pl