Express-Miejski.pl

Bądź eco z PWiK „Delfin” – wybierz rozliczenia elektroniczne

zdjęcie ilustracyjne

zdjęcie ilustracyjne fot.: pixabay.com

Zarejestruj się w Internetowym Biurze Obsługi Klienta PWiK „Delfin” i zyskaj wygodny dostęp do faktur, odczytów i danych.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „Delfin” Sp. z o. o. z siedzibą w Ząbkowicach Śląskich ul. Rzeczna 2 serdecznie zachęca wszystkich klientów korzystających z usług Przedsiębiorstwa w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.

Internetowe Biuro Obsługi Klienta, jest aplikacją internetową, o połączeniu bezpiecznym klient-biuro, która umożliwia otrzymywanie faktur za wodę i ścieki w formie elektronicznej (e-faktura), oraz dostęp do informacji istotnych dla odbiorcy naszych usług.

Dzięki skorzystaniu z aplikacji IBO mają Państwo możliwość:

  • podglądu faktur, wystawionych od dnia następnego po aktywacji konta,
  • historii wpłat,
  • kontroli rozrachunków, związanych z dostawą wody, odprowadzaniem ścieków,
  • przeglądu historii wskazań wodomierza,
  • przekazywania odczytów,
  • analizy zużycia wody, odprowadzanych ścieków,
  • weryfikowania danych ewidencyjnych.

Jak skorzystać z IBO?

1. W celu założenia konta skorzystaj z naszego formularza – potrzebna Ci będzie ostatnia faktura.
2. Wypełnij wymagane pola z danymi.
3. Zapoznaj się z treścią Regulaminu IBO.
4. Zaakceptuj go

I witamy w świecie użytkownika Internetowego Biura Obsługi Klienta – bądź Eco i wybieraj rozliczenia drogą elektroniczną!

PWiK „Delfin” Sp. z o. o.

REKLAMA