Za nami 29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Udało się zebrać ponad 189 tys. zł. To jeszcze nie koniec, część aukcji internetowych kończy się za dwa tygodnie.
W tym roku po raz pierwszy z orkiestrą zagrał sztab utworzony przy Centrum Kultury i Bibliotece w Bardzie. Dla sztabu kwestowało 10 wolontariuszy. 31 stycznia można było ich spotkać na ulicach Barda, a także okolicznych sołectwach w Brzeźnicy, Laskówce, Dzbanowie oraz Przyłęku. - Na tą chwilę z aukcji internetowych, puszek wolontariuszy i stacjonarnych oraz eSkarbonki mamy blisko 11.5 tys. zł. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Baliśmy się, że aukcje internetowe nie będą cieszyć się zainteresowaniem, gdyż są one mało emocjonujące, w przeciwieństwie do tych, które dzieją się na żywo. Okazało się, jednak że ruch na akcjach był całkiem spory. Wiemy już, kto wygrał poszczególne fanty i okazuje się, że w licytacjach brali udział ludzie z całej Polski, a nie tylko z okolicy - informuje Aleksandra Wąsowicz, dyrektor CKiB w Bardzie.
Podczas licytacji największe kwoty osiągnęły: koszulka Piotrka Zielińskiego z autografem (770 zł), obraz pt. „Maki” autorstwa Elżbiety Karamon z sekcji malarskiej działającej przy CKiB w Bardzie (590 zł), piłka z autografem Piotra Zielińskiego (560 zł) oraz voucher na regenerację turbosprężarki (531 zł).
W ramach finału w sali widowiskowej CKiB powstało studio telewizyjne, które prowadziło transmisję na żywo wprost ze sztabu. - Zwieńczeniem pracowitego, pełnego emocji dnia było światełko do nieba. W Bardzie wyjątkowo odbyło się o 18. Na płycie stadionu zapłonęło trzydziestometrowe serducho, a w powietrze wystrzeliły fajerwerki. To wszystko w podziękowaniu za tegoroczny finał, pozytywne emocje i grę dla WOŚP pomimo epidemii - dodaje dyrektor CKIB w Bardzie.
W Bardzie gra też drugi sztab. Jego szefem jest Marta Ptasińska, która od dwóch lat organizuje finał z Bardzką Pozytywką. - Sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Bardzie, który został utworzony przez Stowarzyszenie Integracji Społecznej „Bardzka Pozytywka” mimo pandemii przez całą niedzielę działał na pełnych obrotach. 17 wolontariuszy kwestowało na terenie miasta i gminy, a na profilu internetowym sztabu toczyły się licytacje. Po podliczeniu pieniędzy z puszek, eSkarbonki i deklarowanych kwot na tą chwilę na licytacjach nasz sztab zebrał ponad 9.5 tysiąca. Wielkie podziękowania należą się wolontariuszom. Jestem z nich bardzo dumna - mówi szefowa sztabu Marta Ptasińska. - Mimo dużego mrozu dali z siebie wszystko i jeszcze więcej. Dziękuję każdemu z osobna i wszystkim razem. Jesteście wielcy! Pamiętajcie, że gramy do końca świata i jeden dzień dłużej – dodaje Ptasińska.
W gminie Kamieniec Ząbkowicki także można było wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. - Po podliczeniu pieniędzy znajdujących się w puszkach wolontariuszy i tych stacjonarnych wyszło ponad 11 tys. zł - informuje Jolanta Kużdżał, szefowa sztabu, który już tradycyjnie miał swoją siedzibę przy Gminnym Centrum Kultury.
Na ulicach Złotego Stoku oraz okolicznych wiosek kwestowało 27 wolontariuszy. Do ich puszek wpadło ponad 11 tys. zł. Podczas licytacji największe kwoty osiągnęły: obraz w chrobotkach (1 tys. zł), skarpetki i magnes z logiem WOŚP (341 zł) oraz lalka anioł z sercem z WOŚP'owym i gumowy breloczek (172,50 zł). - Po zliczeniu wszystkich pieniędzy okazało się, że nasz sztab zebrał ponad 16 tys. zł, a to jeszcze nie koniec. Przez najbliższe dwa tygodnie można licytować nocleg w „Domku nad Bystrą”. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią udało nam się pobić zeszłoroczny rekord. Mamy więc powody do dumy – mówi Beata Karpińska, szefowa sztabu działającego przy CKiP w Złotym Stoku.
W Ziębicach sztab także zadbał o organizację aukcji internetowych, część z nich zakończy się za dwa tygodnie. Wszystkie dostępne są na koncie Ziębickiego Sztabu WOŚP [KLIK]. Do końca tygodnia pieniądze można także wpłacać do wirtualnej skarbonki [KLIK]. - Na tą chwilę zebraliśmy blisko 32 tys. zł, a ostateczną kwotę podamy dopiero za dwa tygodnie, gdy wszystkie aukcje się zakończą. Cieszymy się, że w tym roku udało nam się zorganizować zbiórkę i wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy - podkreśla Barbara Sawka z Ziębickiego Sztabu WOŚP.
Plany dotyczące organizacji 29. finału w gminie Stoszowice pokrzyżowała nieco epidemia koronawirusa. Każdego roku w przygotowanie finału zaangażowana była społeczność szkolna. W tym roku, ze względu na tryb nauki zdalnej uczniów z klas IV-VIII, działania sztabu ograniczono do minimum. - Pomimo trudnego roku udało nam się zebrać ponad 8 tys. zł – mówi Aldona Dwornik, szef sztabu ze Szkoły Podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu.
Pandemia skutecznie uniemożliwiła realizację 29. finału WOŚP w gminie Ciepłowody. We wcześniejszych latach głównym organizatorem finałów była społeczność szkolna. W tym roku, ze względu na nauczanie zdalne klas starszych, obostrzenia i tym samym ograniczony kontakt, podjęto decyzję o niepowoływaniu sztabu.
W Ząbkowicach Śląskich formuła 29. edycji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zmieniła się przez panującą pandemię. Nie było koncertów i wydarzeń okołofinałowych. Licytacji oraz wolontariuszy z puszkami na ulicach miast jednak nie zabrakło. Dotychczas największe kwoty na licytacjach osiągnęły: certyfikat Honorowego Właściciela Krzywej Wieży (1 675 zł), koszulka od burmistrza Ząbkowic Śląskich z podpisem Jakuba Błaszczykowskiego (1 350 zł) i kostka brukowa z grawerem na ząbkowickim rynku (660 zł). Wszystkie trwające aukcje są dostępne na koncie Ząbkowickiego Sztabu WOŚP [KLIK]. Ząbkowicką eSkarbonkę można zasilić do północy. W tym celu należy kliknąć TUTAJ, a następnie wybrać, bądź wpisać kwotę, jaką chcecie wirtualnie wrzucić do puszki. - Wczoraj dopisało wszystko: wolontariusze, wpłacający do puszek, pogoda, atmosfera - komentuje Piotr Warzocha, który od kilku lat zajmuje się organizacją finału w Ząbkowicach Śląskich. Deklarowana kwota Ząbkowickiego Sztabu WOŚP na dzień 31 stycznia na godz. 22.37 wyniosła ponad 101 tys. zł. Więcej informacji wkrótce.
Ogólnopolskie hasło tegorocznego finału brzmiało: Finał z głową. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.
em24.pl
Powiat ząbkowicki zagrał z orkiestrą. Dotychczas zebrano ponad 189 tys. zł
2021-02-01 14:34:35
gość: ~obserwator
czyli w gminie bardo w sumie 21 tys ,pieknie
2021-02-01 15:47:02
gość: ~no właśnie
@~obserwator
Nie można była tak RAZEM? Łączyć siły w tym podzielonym kraju? Tym bardziej, że o ile coś sobie przypominam to szefowa drugiego sztabu zapoczątkowała WOŚP w Bardzie i organizuje go co roku.
2021-02-01 17:20:36
gość: ~hmmm
@~no właśnie
a co to za różnica kto zapoczątkował, ważna jest chyba inicjatywa a nie kto pierwszy byl czy drugi. I tak zapewne ten 2 sztab nie widzi wspolpracy z ckib i gmina, tkaze z tego by nic nie wyszlo
2021-02-01 18:51:59
gość: ~no właśnie
@~hmmm
a ja tak z obserwacji mniemam, że jest wręcz odwrotnie to Gmina nie widzi współpracy z tymi "drugimi", a czy CKiB i Gmina o tę współpracę pytania kierowała - tego nie wiem, śmiem jedynie przypuszczać, że nie.
2021-02-01 19:01:33
gość: ~gosc
@~hmmm
ano hm fajnie wręcz kulturalnie yloby zaprosić o współpracy kogoś kto od początku i co roku nawet bez wsparcia gminy organizował finał WOŚP
2021-02-02 08:48:39
gość: ~ryszard
@~gosc
Pani Ptasińska organizowała WOŚP jako przedstawiciel gminy (dopóki pracowała w urzędzie),nigdy nie robiła tego prywatnie. Zawsze na sprzęcie gminnym lub Salamandry. Więc nie róbcie z niej bohaterki, bo nią nie jest. W tym roku WOŚP organizowany był przez dwa sztaby (trochę to dziwne). Sztab może zgłosić każda osoba prywatna nie instytucja, bo taki jest regulamin.
2021-02-02 09:53:35
gość: ~oj oj
@~ryszard
a Ciebie co gmina nakręca? Nikt tu z nikogo nie robi bohaterki, mówimy o faktach i tyle. W ub. roku też na sprzęcie gminy i salmandry robiła ????? Podziały i antagonizmy gdzie mają swój początek? "Ryba od głowy się psuje" co widać w całym naszym podzielonym i obołałym kraju.
2021-02-02 14:31:15
gość: ~JHH
@~oj oj
Nie, nie robiła,bo salamandra dała sobie spokój ze współpracą z tą Panią. A kuponiki to się dobrze odcina z czyjejś pracy!
2021-02-02 17:02:06
gość: ~znający sprawę
@~JHH
Panie JHH najpierw trzeba znać fakty, a potem się wypowiadać
2021-02-01 18:14:19
gość: ~Mieszkaniec
Sztaby w Bardzie nie wchodziły sobie w drogę i to ważne. Zbierali w jednym celu i to się liczy
2021-02-01 18:53:19
gość: ~aaa
@~Mieszkaniec
To prawda zbierali w jednym celu dla potrzebującej rodziny Owsiaka.
2021-02-01 18:56:00
gość: ~Xxx
@~aaa
Ale cię boli. Załóż fundację,zbieraj kasę, zostaw jakiś procent dla siebie i będziesz miał. Tylko ciebie na to nie stać. Za dużo wysiłku
2021-02-01 19:14:38
gość: ~aaa
@~Xxx
Masz rację nie stać mnie na to żeby okradać ludzi.
2021-02-01 19:40:59
gość: ~Xxc
@~aaa
Tak sobie mów.
2021-02-01 19:49:07
gość: ~oooo
@~aaa
...że też takich jak ty tyle nasiało, wyplewić się nie da i przez to ten świat taki "zachwaszczony", no cóż , ale powiadają, że takich właśnie nie sieją - sami wyrastają.
2021-02-01 22:09:03
gość: ~aaa
@~oooo
Pamiętaj dobro zwycięży, chamstwem i ubliżaniem nigdy nie wygracie. Mimo wszystko pozdrawiam jak to powiadają z głupim nigdy nie wygrasz.
2021-02-02 11:44:15
gość: ~pio pio
@~aaa
Daj lepiej na tace księdzu na to cię napewno stać
2021-02-02 11:57:44
gość: ~aaa
@~pio pio
Jak chcesz to sobie dawaj księdzu. Ja po to zarabiam żeby na siebie wydawać, a nie darmozjadów utrzymywać. Ja ty chcesz i czujesz sie bardziej dowartościowany to dawaj księdzu, Owsiakowi albo Rydzykowi, albo komu chcesz twoja kasa twój wybór. Tylko mi nie mów komu ja mam rozdawać swoje pieniądze.
2021-02-01 19:03:36
gość: ~spada
@~aaa
j- nie podoba się nie bierz w tym udziału ale głupio nie komentuj, bo to tylko o twoim prymitywiźmie świadczy
2021-02-01 19:15:12
gość: ~aaa
@~spada
Prawda boli.
2021-02-01 19:49:08
gość: ~Romek
W Stoszowicach była akcja, tylko że na rzecz najlepszego ever sztabu w Dzierzoniowie :) Jarek Rudnicki ze Srebrnej Góry ZBIERAŁ.
2021-02-01 20:05:06
gość: ~xxxx
Na pohybel czarnym i PISiorom z roku na rok coraz więcej kasy. Brawo "gorszy sort".
2021-02-01 21:41:37
gość: ~aaa
@~xxxx
Szkoda mi was ludzie. Dajecie pieniądze złodziejowi tylko żeby zrobić nazłość innym złodziejom. W tym kraju nigdy nie będzie dobrze, złość i zawiść was zabija. Poczuliście się lepiej, bo wrzuciliście do puszki. Teraz się chwalicie, że zrobiliście na złość czarnym i Pisowi. Słabe to jest, ale słabi ludzie tak postępują. Ci co naprawdę pomagają o nich się nie mówi w mediach, im nie pomożesz bo to jest niemodne. Zal mi was wszystkich.
2021-02-02 04:30:00
gość: ~mieszkaniec
nie wyzywaj od zlodzieji,bo to tobie rozum ukradli ,masz wybor mozesz wyslac na radyjko rydzyjka
2021-02-02 07:25:34
gość: ~aaa
@~mieszkaniec
A ty dalej to samo. Powiedz mi dlaczego mam dawać złodziejowi Rydzykowi? Powiedz mi dlaczego mam dawać komukolwiek moje ciężko zarobione pieniądze? w naszym kraju jest dużo ludzi naprawdę potrzebujących, wolę wesprzeć taką osobę której naprawdę pomogę uratować życie. A ty jak chcesz to sobie dawaj Owsiakowi czy Rydzykowi. tak naprawdę to niczym się nie różnią żyją z zbiórek pieniędzy, ani Rydzyk ani Owsiak nie zhańbił się uczciwą pracą, a żyją w luksusach. Według twojego rozumowania to ktoś jak nie daje Owsiakowi to daje Rydzykowi, dlaczego masz tak ograniczone myślenie, nie potrafisz myśleć samodzielnie to się nie wypowiadaj, powielasz jakieś bzdety, które usłyszałeś, jak ta plotkara. Wpłać chociaż połowę tego co dałeś Owsiakowi na jakieś chore dziecko.
2021-02-02 08:54:28
gość: ~Xxx
@~aaa
Nie wiem po co tyle zawziętości. Jak chcesz to plać osobiście na zbiórki dla osób w potrzebie. Po co jednak kpisz z ludzi, którzy chcą wrzucić pieniądze do puszek i obrażasz ich. Ich pieniądze i ich sprawa.
2021-02-02 09:10:46
gość: ~aaa
@~Xxx
Bo ci ludzie uważają się za lepszych, i mają tok rozumowania, że jak ktoś nie wrzuca do puszki Owsiakowi to daje Rydzykowi. Nie obchodzi mnie to kto gdzie daje swoje pieniądze, tylko po co ten rozgłos to afiszowanie się na lewo i prawo. Pomagajmy, ale nie oczekujmy żeby nas za tą pomoc wywieszali na afisz. Bezinteresowna Pomoc jest dużo więcej warta, niż ta fałszywa orkiestra. Te teksty, że jak nie dajesz do puszki to nie będą cię leczyć sprzętem zakupionym ze zbiórki. Owsiak popiera mordowanie nienarodzonych dzieci, a tu zbiera na sprzęt zeby leczyć dzieci. Chore to wszystko.
2021-02-02 09:38:03
gość: ~Xxx
@~aaa
Nie wiem czy uważają się za lepszych. Może potrzebne im poczucie takiej wspólnoty, uczestniczenia w czymś dobrym. A co do aborcji, to obyś nie musiał stawać przed takim wyborem. To nie na Twoje życie będzie miało wpływ. Zostaw sumienie i wybór każdemu . Nie bądź dobry cudzym kosztem. I nie mów mi o dobru dziecka bo ja tego nie kupię
2021-02-02 09:57:27
gość: ~aaa
@~Xxx
Powiedz mi co w tym dobrego, że koleś całe życie zeruje na ludzkiej naiwności w imię czynienia dobra. Jest to akcja społeczna, czyli wszyscy angażujący się w zbiórkę powinni to robić bezinteresownie, i tak jest po za jednym gościem i jego rodziną. Dlaczego oni nie mogą robić tego społecznie? Dlaczego Owsiak miesza się do polityki i popiera te wulgarne kobiety. O jakim wyborze ty mówisz? Te kobiety walczą o aborcji na żądanie bez względu na to czy dziecko w łonie matki jest zdrowe czy chore, czy to według ciebie jest normalne? Dokąd zmierza ten świat, Chamstwo jest teraz na topie, obyś się nie przejadła tym chamstwem. Pozdrawiam
2021-02-02 13:06:59
gość: ~Xxx
@~aaa
Przepraszam, nie użyłem żadnego chamskiego zwrotu. Wulgaryzmów też nie. To czy świat oszalał czy nie to zupełnie inna sprawa. Wiele rzeczy mi się nie podoba, ale dopóki nie uderzy to we mnie bezpośrednio nie neguję czyichś poglądów
2021-02-02 13:17:47
gość: ~aaa
@~Xxx
Wystarczy, że wspierasz chamstwo.
2021-02-02 13:38:22
gość: ~Xxx
@~aaa
To trafiłeś jak ślepy. Ale przecież wiesz lepiej.
2021-02-02 07:52:04
gość: ~Xyz
@~aaa
Noś w portfelu oświadczenie, że nie chcesz pomocy ze sprzętu WOŚP. Potem gadaj sobie co chcesz
2021-02-02 08:01:14
gość: ~aaa
@~Xyz
Szkoda mi takich ludzi jak ty. Czyli sprzęt od Owsiaka jest dla wybranych? A ty noś oświadczenie, że chcesz się leczyć tylko sprzętem od Owsiaka. Potem gadaj sobie co chcesz. Czyli według twojego toku rozumowania to jakby nie Owsiakowi to w szpitalach nie było by czym leczyć? Ale ci mózg wyprali. Może Owsiak zorganizuje zbiórkę na sprzęt medyczny dla całego świata bo tylko Polskie szpitale mają sprzęt do leczenia. W innych krajach nie ma takich zbiórek a jakoś sprzęt medyczny jest. To co daje Owsiak to jest kropelka w morzu potrzeb. Myślisz, że jak wrzuciłeś do puszki to zaraz jak zachorujesz zwiozą cały najlepszy sprzęt od Owsiaka i cię będą leczyć. Może Owsiak niech dla was zbuduje specjalne szpitale i tylko tam będziecie się leczyć.
2021-02-02 09:59:18
gość: ~xxxx
@~aaa
Zlodziejowi ale z Torunia dają twoi wybrańcy z Pisu nie pytając innych o zgodę a na wośp daje dobrowolnie. Rozumiesz różnicę?
2021-02-02 10:18:51
gość: ~aaa
@~xxxx
Widzisz sprowadzasz wszystko do jednego mianownika. Jak nie daję na Owsiaka to według ciebie moimi wybrańcami jest PIS. Tak samo jak ty nie popieram dawanie pieniędzy na Rydzyka, ale to nie znaczy, że w zemście mam dawać drugiemu złodziejowi. Rozumiesz różnicę?
2021-02-01 22:43:42
gość: ~El kunte
Ten co wylicytował ten voucher na regenerację turbo niech się dwa razy zastanowi
2021-02-02 09:29:15
gość: ~serio
Jak imć Onufry Zagłoba powiem - "NIE CHWALĄC SIĘ TO JA" - zapoczątkowałam WOŚP w Bardzie. Wiele lat temu pojechałam do biblioteki w Kamieńcu po plakat i serduszka. Zorganizowałam własny, jednoosobowy, niezależny od wszystkich sztab i tak robię każdego roku. W reakcji - powstał sztab "z urzędu" prowadzony wiele klat przez p. Martę. No i w reakcji na sztab "z urzędu" powstał sztab "obywatelski". I dobrze - jest wybór. Jest podwójna kasa.
A teraz możecie mnie opluć, obrzucić błotem i zeszmacić swoimi wpisami.
Wasza babcia Asia.
2021-02-02 09:56:19
gość: ~Ilona
@~serio
Na początku byłam bardzo przeciwna temu aby w tak małej gminie powstały dwa sztaby, ale wynik zbiórki zsumowany zrobił na mnie wrażenie. W jednym i drugim sztabie pracowały osoby z wielkim zaangażowaniem i stąd mój wielki szacunek do nich. Oczywiście mało jest dla mnie jasne dlaczego urząd po tylu latach wyskoczył z taką inicjatywą, a do tej pory miał wszystko w głębokim poważaniu, ale to już insza inszość. Może przy obecnej sytuacji politycznej trzeba zapalić Panu Bogu świeczkę , a Diabłu ogarek. Niemniej Burmistrz naraził się swoim sponsorom z PiS -u - trudno go czasami zrozumieć.
2021-02-02 10:29:33
gość: ~trol
@~Ilona
Panu Bogu? przecież ci co dają kasę na utrzymanie Owsiaka nie wieżą w Boga. Już się trochę pogubiłem w tym wszystkim. Popierają zabijanie dzieci, bluzgają na kościół, a z puszkami chodzą pod kościół, teraz chcą palić świeczkę Panu Bogu. Co jest z wami sami już nie wiecie czego chcecie.
2021-02-02 17:06:05
gość: ~ortograf
@~trol
słownik ortograficzny się kłania
2021-02-02 11:27:10
gość: ~ja
@~Ilona
krzysio gra do wszystkich bramek
2021-02-02 11:38:22
gość: ~JHH
@~ja
To chyba dobrze
2021-02-02 14:54:46
gość: ~gość
@~Ilona
Brawo, chociaż jedna osoba zauważyła, ze jakiś czas władze miały gdzieś WOŚP.
2021-02-04 06:49:07
gość: ~Jhh
@~gość
A kiedy dokładnie?
2021-02-04 13:40:50
gość: ~gość
ostatnio dodany post
@~Jhh
a to ciężko sprawdzić kiedy władza się nie lansowała?
2021-02-02 18:04:41
gość: ~Jasiu
To jest takie proste, nie chcesz, nie dawaj na orkiestrę. Zrób ze swoją kasą co chcesz, twoja sprawa.
Ale nie, przecież trzeba innym obrzydzic radoche.
Bo to na Owsiaka i jego rodzinę...
No i co z tego !!!
Setki, tysiące dzieci żyje dzięki sprzetowi od WOŚP
Już samo to powinno wystarczyć.
Ale nie... bo przecież ....
Nie wiem co się z wami ludzie stało, żal mi was.
2021-02-02 19:28:10
gość: ~krasnal
@~Jasiu
Dzięki sprzętowi z WOŚP?
A nie dzięki ludziom, którzy obsługują ten sprzęt.
To według ciebie jak by nie Owsiak to by służba zdrowia padła?
Ten sprzęt jest mało znaczący, mała kropelka w morzu potrzeb.
Czyli Owsiak jest waszym guru?
żal to mi ciebie że jesteś taki naiwny, czujesz się lepiej bo raz w roku wrzuciłeś do puszki parę złotych, myślisz, że to wystarczy. Nie ważne dla ciebie, że z twoich pieniędzy po drodze korzysta kilka osób, ważne, że pomogłem i jestem dobry. Jak chcesz pomagać to pomagaj na co dzień, a nie złodziejom nabijasz kabzę.
2021-02-02 19:33:19
gość: ~gość
@~krasnal
no tok rozumowania godzien wielkości mózgu krasnala
2021-02-02 20:52:17
gość: ~krasnal
@~gość
Po twojej wypowiedzi można wywnioskować, że u ciebie już dawno stwierdzili całkowity brak mózgu.
2021-02-02 22:17:03
gość: ~gość
@~krasnal
z takimi jak tu się nie dyskutuje, takich się izoluje
2021-02-02 19:28:37
gość: ~krasnal
@~Jasiu
Dzięki sprzętowi z WOŚP?
A nie dzięki ludziom, którzy obsługują ten sprzęt.
To według ciebie jak by nie Owsiak to by służba zdrowia padła?
Ten sprzęt jest mało znaczący, mała kropelka w morzu potrzeb.
Czyli Owsiak jest waszym guru?
żal to mi ciebie że jesteś taki naiwny, czujesz się lepiej bo raz w roku wrzuciłeś do puszki parę złotych, myślisz, że to wystarczy. Nie ważne dla ciebie, że z twoich pieniędzy po drodze korzysta kilka osób, ważne, że pomogłem i jestem dobry. Jak chcesz pomagać to pomagaj na co dzień, a nie złodziejom nabijasz kabzę.
2021-02-02 20:50:59
gość: ~jasiu
@~krasnal
Sam nie ogarniasz tego co piszesz. Gdyby służba zdrowia była tak super zaopatrzona, to po co jeszcze jej pomagać? Zawsze znajdzie się jakaś niedoinwestowana nisza, a tylko dzieci na tym cierpią. Jak ponad 20 lat temu pierwszy raz zagrała orkiestra, to tak wspaniale było we wszystkich szpitalach?
Kropelka w morzu, ale i tak twierdzisz że to nie ma sensu...
Zapytaj matki tych wszystkich dzieci, kim dla nich jest Owsiak i czy jest dla nich ważne, że ktoś jeszcze korzystał z tych pieniędzy.
2021-02-03 07:35:13
gość: ~krasnal
@~jasiu
Wmówili wam, że dzięki Owsiakowi leczą dzieci. Jak by Owsiaka akcji nie było to sprzęt by też był, bo cały czas jest kupowany, a to co Owsiak kopiuje malutka kropelka. Jak by tego sprzętu od owsiaka nie było to nadal by tak samo leczyli.
Masz tu link może przejrzysz na oczy choć wątpię https://www.jasnastronamocy.info/tajemnice-jerzego-owsiaka-czesc-wielka-orkiestra-wielka-orkiestra-wielki-biznes-wielki-przekret/?fbclid=IwAR1aatt5Ome6QEzfjCxmUJzPVpFL7-_GPunwVOoiA0VS0-Z3kqPN9fEWiwY
2021-02-03 17:07:31
gość: ~Jasiu
@~krasnal
Przejrzałeś na oczy, ale i tak nic do ciebie nie dotarło...
2021-02-03 10:01:55
gość: ~pio pio
@~krasnal
Tak dzięki sprzętowi WOŚP bo gdyby nie ten sprzęt to ludzie by go nie obsługiwali.I gdyby nie było WOŚP to ten sprzęt na który są zbierane pieniądze nie było by w polskich szpitalach bo żyjemy w takim pojebanym kraju że rządzący mają to w dupie co się dzieje po za ich plecami wazne jest ich życie a ze dzieci umierają i potrzebuja sprzetu to juz jest sprawa drugoplanowa.
2021-02-03 10:25:32
gość: ~kobieta
@~pio pio
I tak samo Owsiak ma te dzieci w dupie. Dalej brniesz w to, że dzięki Owsiakowi ratują życie dzieciom. Owsiak to taki sam bufon jak Wałęsa. Już coraz więcej ludzi przejrzało na oczy i przestali wspierać mafie.
2021-02-03 14:22:24
gość: ~pio pio
@~kobieta
Jak byś miała dzieci które potrzebują taki sprzet to byś inaczej gadała a nie pisała takie bzdury
2021-02-03 07:38:04
gość: ~Tah
Znacie Kajtusia? Nie? To tak jak 99,99 procent Polaków. Znacie Owsiaka? Tak, jak większość Polaków. Owsiak organizuje zbiórkę, zaangażowanych jest 18 tysięcy sztabów, media, supermarkety itp. Ile zebrał? 125 mln. A na portalu się pomaga nikomu nieznany Kajtuś zebrał 9 mln. Powiem wam jedno. Owsiak zbiera o wiele więcej kasy, ale ona po prostu się rozpływa , WOŚP to dojna krowa dla grupy osób w niej uczestniczących.
2021-02-03 07:46:35
gość: ~kobieta
@~Tah
A ci co wrzucają do puszki to po prostu frajerzy.
2021-02-03 14:23:39
gość: ~pio pio
@~kobieta
Taką samą frajerką jesteś ty która nie wrzuca bo jesteś kobietą która nienawidzi dzieci
2021-02-03 08:39:20
gość: ~autor
Pisowska Telewizja nic nie pokazala w swoich zaklamanych programach
2021-02-03 10:26:58
gość: ~aaa
@~autor
A co miała pokazać? Jak ludzi oszukują, wykorzystują dzieci do żebrania.
2021-02-03 14:20:07
gość: ~pio pio
@~aaa
Dobrze ci radze idz do koscioła i daj na tace
2021-02-03 14:26:23
gość: ~pio pio
@~aaa
Nikt nie wykorzystuje dzieci do żebrania dziecko jak chce to zbiera jak nie chce to nie zbiera nikt nikogo tu nie zmusza i mówie ci idż do kościoła i daj na tace ksiądz cię po główce za to pogłaszcze
2021-02-03 18:02:13
gość: ~aaa
@~pio pio
Powiedz mi dlaczego mam iść do kościoła i dać na tace? Według ciebie jak nie daję złodziejowi Owsiakowi to mam dawać złodziejowi księdzu. A może ja wolę sobie zostawić moje pieniądze, dlaczego ja mam komuś rozdawać swoje pieniądze. Jak ciebie stać żeby utrzymywać darmozjadów to sobie dawaj Owsiakowi , księdzu komu chcesz, ale to tak samo jak byś dał żulikowi pod sklepem.
Najśmieszniejsze jest to, że plujecie na Kościół, a z puszkami stoicie pod kościołem i żebrać od tych na których plujecie.
Widzę, że mózg masz zlasowany i nie potrafisz samodzielnie myśleć.
2021-02-03 14:31:39
gość: ~Sedno
@~autor
W sedno ! Owsiak już dawno w manię wielkości wpadł. Dyktuje i domaga się , aby każdy z nim grał. Upał na Woodstock ? Dajcie mi strażaków, niech polewają tłum , rzecz jasna za darmo. Nie mają czym dojechać na festiwal goście? Podstawiajcie mi pociągi, ale już! Jest przekaż na żywo? Telewizja musi pokazać! Bo jak nie to będę opluwać jadem!
2021-02-03 15:41:55
gość: ~ech
@~Sedno
i w tym jest rzeczy sedno, że pierdolisz jak niejedno bezmyślne kacze dno, przesiąknięte pisowską hipokryzją biedactwo.
2021-02-03 18:04:53
gość: ~aaa
@~ech
Ty widać że jesteś przesiąknięty lewacko tęczową propagandom. Tęskno ci za starymi czasami? Za kolegami z SB.
2021-02-03 19:20:02
gość: ~ech
@~aaa
i znowu słownik ortograficzny się kłania - wam bliżej do tego sb niż ci się wydaje - mówicie co guru każe, myślicie co guru każe, nawet śnicie tak jak guru każe. Guru to oczywiście słowo na wyrost, bo do tego trzeba mieć jakiś "wzrost". A skoro guru wielkości kurdupla to też wasze myślenie i marzenie na tymże poziomie.
2021-02-03 20:47:25
gość: ~aaa
@~ech
Kogo masz na myśli wam? Według ciebie jak ktoś nie popiera lewackich poglądów to jest za PISem?
Jak ktoś nie daje dla Owsiaka to daje Rydzykowi?
Lubisz tylko wytykać komuś popełniony błąd. Widzę, że jesteś z tych co wszystko wiedzą na wszystkim się znają, a tak naprawdę to w życiu nic nie osiągałeś. Widać, że z ciebie taka ofiara życiowa. Masz typowe podejście lewaka, jak ktoś nas nie popiera to go zgnoimy, będziemy się z niego nabijać wyzywać i ubliżać, aż będzie z nami. Nie pozdrawiam
2021-02-03 21:22:36
gość: ~111
Panie Jurku popkorn poproszę ;)
REKLAMA
REKLAMA