Express-Miejski.pl

„WOD-KAN” w Złotym Stoku uruchomił Portal Elektronicznej Obsługi Mieszkańców

zdjęcie ilustracyjne fot.: sxc.hu

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Złotym Stoku uruchomiło dla swoich klientów Portal Elektronicznej Obsługi Mieszkańców (Qweb).

- Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy mają dostęp do wszystkich interesujących ich informacji bez wychodzenia z domu - informuje przedsiębiorstwo.

Portal Qweb daje użytkownikom możliwość:

  • wglądu do stanu zużycia wody,
  • wglądu do listy odczytów wygenerowanych przez system zdalnego odczytu wodomierzy,
  • samodzielnego wprowadzania stanu licznika przez mieszkańca.
  • internetową rejestrację zgłoszeń - jeżeli pojawią się jakieś nieprawidłowości w dostarczaniu usług (np. dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków) wystarczy wysłać do Przedsiębiorstwa odpowiednio wypełniony formularz
  • samodzielnego wygenerowania e-faktury,
  • wglądu do historii płatności i stanu swojego konta.

W razie konieczności system wysyła na konto pocztowe użytkownika informacje o stanie zadłużenia, wezwania do zapłaty oraz noty odsetkowe. Platforma e-usług informuje o wystawieniu elektronicznej faktury sms-em lub mailem. Dodatkowo zarejestrowani mieszkańcy mogą być powiadamiani drogą sms-ową o wszystkich ważnych informacjach wychodzących z przedsiębiorstwa np. awarie lub planowane przerwy w dostawie wody.

Aby zarejestrować się systemie wystarczy wejść na stronę Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Usługowego „WOD-KAN” Sp. z o.o. i przejść do zakładki E-bok. System w bardzo prosty i intuicyjny sposób przeprowadzi przez proces rejestracji.

em24.pl / gmina Złoty Stok

0

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

REKLAMA