Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „WOD-KAN” Sp. z o.o. w Złotym Stoku uruchomiło dla swoich klientów Portal Elektronicznej Obsługi Mieszkańców (Qweb).
- Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy mają dostęp do wszystkich interesujących ich informacji bez wychodzenia z domu - informuje przedsiębiorstwo.
Portal Qweb daje użytkownikom możliwość:
W razie konieczności system wysyła na konto pocztowe użytkownika informacje o stanie zadłużenia, wezwania do zapłaty oraz noty odsetkowe. Platforma e-usług informuje o wystawieniu elektronicznej faktury sms-em lub mailem. Dodatkowo zarejestrowani mieszkańcy mogą być powiadamiani drogą sms-ową o wszystkich ważnych informacjach wychodzących z przedsiębiorstwa np. awarie lub planowane przerwy w dostawie wody.
Aby zarejestrować się systemie wystarczy wejść na stronę Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Usługowego „WOD-KAN” Sp. z o.o. i przejść do zakładki E-bok. System w bardzo prosty i intuicyjny sposób przeprowadzi przez proces rejestracji.
em24.pl / gmina Złoty Stok
REKLAMA
REKLAMA