Od nowego roku właściciel lub zarządca nieruchomości niezamieszkałych (sklepy, firmy, urzędy, szkoły itd.) będzie musiał zawrzeć umowę na odbiór odpadów komunalnych.
Wykaz podmiotów dostępny na tutaj [KLIK].
Na urzędzie spoczywał będzie obowiązek kontrolowania tych umów, ponoszenia stosownych opłat oraz realizacja innych obowiązków wynikających z „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie”.
Najważniejsze z nich to: wyposażenie nieruchomości w pojemniki lub worki służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym i technicznym, dotyczy to również miejsc gromadzenia odpadów oraz selektywne zbieranie odpadów na terenie nieruchomości zgodnie z wymaganiami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Ząbkowice Śląskie.
UM Ząbkowice Śląskie
REKLAMA
REKLAMA