List Tomasza Bafia - kandydata na burmistrza gminy Ziębice skierowany do mieszkańców, a także program wyborczy.
Drodzy mieszkańcy!
Jak już powszechnie wiadomo w zbliżających się wyborach samorządowych będę ubiegał się o Państwa głosy w wyborach na burmistrza Ziębic. Mam 46 lat i z Gminą Ziębice jestem związany od zawsze. Tutaj mieszkam i to tu znalazłem wspaniałą żonę, z którą wychowujemy dwie córki. Z wykształcenia jestem ekonomistą, a z zamiłowania rolnikiem.
Od 2 lat jestem związany z samorządem zajmując stanowisko Zastępcy Burmistrza. Po tym okresie zdecydowałem się ubiegać o stanowisko burmistrza i spotkałem się z wieloma ciepłymi słowami, co umocniło mnie w przekonaniu, że podjąłem słuszną decyzję. Nasza Gmina wymaga nowego spojrzenia, trudnych decyzji, ciężkiej pracy. Musimy oderwać się od przeszłości i skoncentrować działania na rozwoju, przedsiębiorczości. Dość gadania, wiecznych waśni i sporów. Przejdźmy do działania i konkretów. Od ilu lat w Ziębicach mówi się o drogach, o hali, o terenach inwestycyjnych...
Nam potrzebne są działania, spokojna merytoryczna dyskusja służąca realizacji pomysłów poprawiających warunki życia naszych mieszkańców.
Jeden z Ziębickich Notabli ostatnio powiedział mi „jesteś fajny chłop, konkretny, komunikatywny, otwarty, pomysłowy tylko masz jedną wadę - nie jesteś nasz”.
Grono ludzi mających wpływ na to miasto od już prawie 30 lat stoi na stanowisku, że tylko oni są w stanie coś zmienić „tylko co się zmieniło”. Ja gwarantuje Państwu że za mną nie stoi grupa ludzi czekająca na stanowiska, wręcz przeciwnie, musimy zatrudniać odpowiedzialnych fachowców, ludzi z pomysłami dla których rozwój i dobro mieszkańców będzie najważniejsze. I tacy ludzie są w Ziębicach i ja chcę im dać szansę, tyle tylko, że na dzień dzisiejszy nikomu nic nie obiecałem.
Moja otwartość jest dużym atutem. Potrafię słuchać innych i dać jak najszerszemu gronu wpływ na podejmowane decyzje. Już dziś zapraszam do dialogu i rozmów przedsiębiorców, rolników, młodzież, seniorów, stowarzyszenia, a także zwykłych mieszkańców, ponieważ wyznaję zasadę, że żadna grupa społeczna nie ma monopolu na władzę. Nie może być tak, że interesy jednej grupy są nadmiernie reprezentowane. Powoduje to napięcia społeczne, niepotrzebne konflikty. Moje hasło wyborcze brzmi „Wspólnie dla Gminy Ziębice” i do tego zachęcam innych.
W programie jednego z kontrkandydatów wyczytałem cyt. „ Kontynuacja wodociągowania pozostałych miejscowości w gminie oraz sukcesywna budowa kanalizacji sanitarnej”. Jak można obiecać coś, co już jest zrobione. Jak wiarygodny jest taki program? Wodociągowanie miejscowości w Gminie Ziębice zostało zakończone w zeszłym roku Jasienica, Bożnowice, Nowina w tym roku ostatnie domy w Henrykowie przy ulicy Kolejowej.
Inny punkt programu który mówi o uporządkowaniu sprawy Ziębickiego Browaru. Wielokrotnie namawiałem Starostwo Powiatowe jako zarządzającego użytkowaniem wieczystym działek pod budynkami Browaru, czy podjęto jakieś działania? Trzeba mieć nadzieje, że to jedyne takie obietnice, ale czy na pewno?
Od początku swojej pracy w samorządzie, choć nie na wszystko mam wpływ i nie wszystkie pomysły mogłem realizować starałem się przygotować projekty, które wpłyną na komfort życia mieszkańców naszej Gminy oraz poprawią jej wizerunek. Jeśli dane mi będzie być burmistrzem już w przyszłym roku przebudujemy ulice Spacerową, Małą a przede wszystkim rozpocznie się gruntowna przebudowa ulicy Wojska Polskiego. Przygotowane są także inwestycje drogowe na wsiach o których nie możemy zapominać. Już dziś połowa społeczeństwa naszej Gminy żyje w naszych sołectwach a nasza Gmina to głównie rolnictwo. Tam także musimy koncentrować nasze pomysły i słuchać uważnie mieszkańców.
I dlatego właśnie zdecydowałem się kandydować. Jestem przekonany, że podołam wyzwaniom, jakie niesie z sobą burmistrzowanie w gminie Ziębice. Mówię to, jako urzędujący zastępca burmistrza. Wychowałem się na wsi, pracowałem w korporacjach jak też fizycznie w swoim gospodarstwie, i zapewniam Państwa, że nie boję się ciężkiej pracy. Jestem przekonany, że moje wykształcenie, doświadczenie zawodowe i wsparcie, jakim jest dla mnie moja rodzina pomogą mi być dobrym Burmistrzem. Razem ze mną kandydują radni mocno zaangażowani w życie społeczne naszej Gminy ludzie z doświadczeniem a także ludzie młodzi z pasją i pomysłami. Jestem pewien że warto na nich postawić i oddać swój głos.
Jeżeli już dziś przekonałem Państwa do swojej kandydatury tym, co robiłem do tej pory i chcą Państwo zmieniać ze mną naszą Gminę, to dziękuję za zaufanie i liczę na Państwa głos. Zapraszam do głosowania 21 października „Wspólnie dla Gminy Ziębice”.
Tomasz Bafia
Program wyborczy:
materiał sfinansowany ze środków KWW Tomasza Bafia
Wspólnie dla Gminy Ziębice. Tomasz Bafia - kandydat na burmistrza Ziębic
2018-10-16 11:08:37
gość: ~Uu
I wreszcie prawdziwe Dwubiegunowe wybory w Ziębicach. Brawo.
2018-10-17 13:55:37
gość: ~Caly
Cała i Naga prawda o Ziębickiej polityce o której zwykli mawiać juz tylko Ehhhh...szkoda gadać :) Wyrwał mnie Pan tym tekstem z nurtu propagandy przeciwników.
2018-10-16 11:10:11
gość: ~Dorota
Pan Szpilarewicz skutecznie blokuje komentarze..
A tu można...ciekawe dla czego?
2018-10-16 11:55:55
gość: ~ds
@~Dorota
Bo może??
2018-10-16 12:44:47
gość: ~gosc
@~Dorota
Nie doszukuj się niczego. Możesz przyjść na spotkanie z panem Mariuszem do ZCK w piątek o 17 i zadać mu nawet pytania!
2018-10-16 13:00:22
gość: ~roberto
Popieram, całą rodziną oddamy głos na Tomka, wielu się zdziwi w niedziele jak duże ma poparcie
2018-10-16 16:50:10
gość: ~tycjan
@~roberto
Za rządów Biry (nie pamiętam czy wtedy wice był Bafia) ZUK przegrał przetarg na wywóz śmieci w gminie Ziębice. Wygrała obca firma której jakoś opłaca się tu przyjeżdżać! A teraz smieciarki ZUKu zamiast obsługiwać cała gmine *A jest duza* Jeżdżą poza teren. Tak się dba o interesy gminy. Co będzie jeżeli ZUK nie wygra przetargu w Nowym roku ? Co z pracownikami i sprzętem ? Mało tego. Chodząc po cmentarzu komunalnym można zrobić sobie krzywdę. Same dziury. Ja wiem że żadna władza od lat tego nie załatwiła sprawy chodników ale ile tak można. Są jakieś priorytety. Ludzie przyjeżdżają i chodzą na groby bliskich i przeklinaja ! To jest wizytówka Ziębic ja się pytam ?! Zamiast targu można było zrobić chodniki w całej gminie. Nie zagłosuje na pana Bafie !
2018-10-19 15:07:03
gość: ~Wyborca
Nie musisz głosować na Tomasza zagłosuj na Mariusza...ale o dziwo pod jego wywiadem nic nie można pisać...coś ukrywa a może jak niektórzy mówią nawet nie mieszka w Gminie Ziębice!!!
2018-10-16 13:31:04
gość: ~Jaaaa
Najlepsze co nas mogło spotkac. Pan Tomasz to człowiek o wysokiej kulturze osobistej i nie powiązany z żadnym układem.
2018-10-16 13:58:20
gość: ~czytelnik
@~Jaaaa
a kto go mianował na wiceburmistrza, przecież Piątkowski z pisu. A dlaczego nie zdementuje, że obecna AB nie będzie zastępcą? To jest dopiero zakamuflowany układzik
2018-10-16 16:58:29
gość: ~ola
@~Jaaaa
Czyżby?
Trudno uwierzyć, że prosto ulicy stał się zastępcą Burmistrza.
2018-10-16 21:03:13
gość: ~Ziębicki
@~ola
Masz akurat smutny światopogląd ścieżki kariery. Nie każdy karierę samorządową robi po Ziębicku przez komitet, ciocię czy tatę. Wczytaj się w tekst " I tacy ludzie są w Ziębicach a ja chcę dać im szansę " Można po ludzku budować struktury.
2018-10-16 13:40:37
gość: ~Filip
To jakie chodzą plotki o kontaktach Pana Szpilarewicza to głowa boli!!!
Nie wiem dla czego ktoś kto był na powiatowym stołku nic nie robiąc w tym czasie dla Ziębic
teraz ma być najleprzą alternatywą dla nas???
2018-10-16 13:42:13
gość: ~Konopia
@~Filip
zainwestuj w słownik, to nie kosztuje dużo, a będzie lepiej o Tobie świadczyć
2018-10-16 13:59:05
gość: ~filip
@~Konopia
dobrze ze ktoś pilnuje gramatyki na pewno nauczyciel hahaha
sorki szybko pisałem...tyle
2018-10-16 14:02:59
gość: ~młody
Z całym szacunkiem dla Pana Bafii, ale miał Pan dwa lata żeby przekonać do siebie mieszkańców gminy, jako zastępca Biry. Co w tym czasie Pan zrobił? Czym różniła się gmina przed Pana przyjściem, a czym po Pana przyjściu? No niestety niczym. Jak była katastrofalnie zarządzana przez duet Bira-Lacel, tak samo fatalnie przez duet Bira-Bafia. Nie powie mi chyba Pan, ani Pani Lacel, że Bira Was ograniczała, wszak byliście jej zastępcami, prawą ręką etc.
2018-10-16 14:29:56
gość: ~Dorota
Tomek trzymaj się!!!
Będziesz dobrym burmistrzem !!!
2018-10-16 14:35:35
gość: ~mieszkaniec
@~Dorota
a co z ZUK? czy utrzyma się? co z nadzorem nad ZUK, przecież to należy do burmistrza?
2018-10-16 14:36:44
gość: ~Kibic
@~mieszkaniec
Panie Tomku, a jak sprawa uchybów za wodę? Dziś była telewizja
2018-10-16 17:04:48
gość: ~lool
@~Kibic
Czyżby kolejna afera w Ziębicach? Teraz się biorą za wodociągi ? O co chodzi?
2018-10-16 14:40:06
gość: ~Zenek
Mam nadzieję że nie jest pomysłodawcą ronda koło tesco. Przecież tam będzie ciasno jak cholera, a wystarczylyby światła
2018-10-16 15:53:15
gość: ~Insegnante
Dosadnie i mocno. Mam głęboką nadzieję że się Panu uda i proszę mi wierzyć że elektorat Pana przeciwnika to żaden monolit a jeśli uda się Panu rozwalić coś co było szykowane juz dobre 3 lata to zaserwuje mi Pan bardzo przyjemny powyborczy poniedziałek i mam nadzieje całą kadencję.
2018-10-17 01:56:24
gość: ~Olo
To nie był "jeden z ziębickich notabli", to zwykły lokalny kombinator i hochsztapler. Na podziw zasługuje również fakt, że ten egzemplarz, mimo swojej "szujowości", zawsze znajduje tu swoich klakierów. Mowa oczywiście o wspomnianym "notablu"...
2018-10-17 08:02:19
gość: ~Marek
Pan Tomek to fajny i sympatyczny facet, ale z jego dwuletnim doświadczeniem samorządowych to zdecydowanie za wysokie progi. Nie jest w stanie pchnąć Ziębic do przodu tak szybko jak zrobi to Szpilarewicz.
2018-10-17 08:24:30
gość: ~jaro
@~Marek
zgadzam się, obaj mogliby razem dużo zrobić. Szpilarewicz ma wiedzę i doświadczenie, Bafia mógłby być jego zastępcą. Może jakiś tandem?
2018-10-17 22:05:59
gość: ~Ola
@~jaro
nie przesadzacie z tym doświadczeniem i dużą wiedzą Szpilarewicza,
jeśli tak jest to dlaczego nie ma już miejsca dla niego w powiecie
2018-10-17 08:29:20
gość: ~No to porownałes
@~Marek
Spójrz w CV tych panów i sprawdź co w życiu osiąginęli a będziesz miał obraz gospodarza. Swoją drogą ( mimo iż cenię dokonania) Pan Szpilarewicz to 4 lata w samorządzie ? Z nadania partyjnego ? A wcześniej szkoła ? No to faktycznie 20 kilka lat Bafii w bankowości ze stanowiskami dyrektorskimi + 2 lata w samorządzie plus gospodarstwo ktore zbudował i jak to skromnie określił z zamiłowania rolnik :) na tle Pana Mariusza to wygląda...no ale gratuluję wyboru i profitów.
2018-10-17 08:59:52
gość: ~kras
@~Marek " Nie jest w stanie pchnąć Ziębic do przodu tak szybko jak zrobi to Szpilarewicz" no gratuluje oglądu sytuacji, rozbawiłeś mnie. Nauczyciele pchają Ziębice do przodu aż się kurzy, może dopiero się rozpędzają? Ileż to kadencji potrzebują jeszcze na rozruch?
2018-10-17 11:43:26
gość: ~ola
@~Marek
Dobrze powiedziane...fajny i sympatyczny facet...i tylko tyle, albo, aż tyle...
20 kilka lat w bankowości ze stanowiskiem dyrektorski...i to ma być argument?
Bankowość to tylko wielka korporacja, tam dyrektor jest tylko chłopcem na posyłki. Robi to co mu góra nakazuje, a jak się staje niewygodny lub kończą się układy...to pa...pa... i przychodzi kolejny nadgorliwy.
Smutne, ale prawdziwe.
2018-10-17 22:08:42
gość: ~Ola
@~Marek
Pan Tomek ma wystarczająco duże doświadczenie żeby zrobić wiele dobrego dla Ziębic a Szpilarewicz nie jest do tego potrzebny
2018-10-17 09:47:05
gość: ~wyborca
Panie Bafia. Skoro jest pan taki dobry gospodarz to niech Pan przejedzie albo najlepiej przejdzie się po Ziębicach i zobaczy ten cały syf. Dziurawe chodniki i wszechobecne chwasty. Jeszcze takiego syfu i nieporzadku nie bylo. To są opinie mieszkańców. Dobry gospodarz zagonilby pracowników do sprzątania.
2018-10-17 15:01:09
gość: ~Mmm
A co Pan Szpilarewicz ma do ukrycia ze zablokował komentarze?Smiech na sali i co on chce osiągnąć? Już od samego początku zaczyna się ukrywanie syfu.
2018-10-17 15:20:09
gość: ~gosc
@~Mmm
Przyjdź do ZCK w piątek na 17. Posłuchaj, porozmawiaj, zadaj pytanie. Każdy ma prawo.
2018-10-17 19:38:47
gość: ~ziębiczanin
Bafia = Bira
2018-10-17 21:02:44
gość: ~Ziębice
@~ziębiczanin Bafia = Mądrość Człowieczeństwo Szacunek do każdego człowieka duża inteligencja a przede wszystkim profesjonalizm i oddanie pracy której się podejmuje. Bafia ma wszystko to czego wam przez 30 lat brakowało dlatego wierzę w mądrość wyborców. A wasz 30 letni tim wie dobrze że jeśli przegra te wybory to w następnych nie będzie miał po co startować. On idzie spokojnie do pracy którą wykonuje a wy jak przedstawiciele handlowi latacie od rana do nocy po gminie i obiecujecie ludziom cuda a przez ostatnie 30 lat najprostszych rzeczy dla ludzi nie potrafiliście zrobić.
2018-10-17 21:26:08
gość: ~Ziebice
@~Ziębice
Cytat... On idzie spokojnie do pracy którą wykonuje...
To może się pochwali swoimi sukcesami w tej pracy...
2018-10-17 21:31:31
gość: ~Czytaj
@~Ziebice z tego co pokazał w ostatnich dniach zrobił więcej jak wy timowcy PO PSL przez ostatnie 30 lat
2018-10-17 23:11:15
gość: ~PSL
@~Czytaj
To proszę się zapytać Pana Tomasza o kontakty z Panem Ryszardem N. zanim został zastępca burmistrza
2018-10-18 07:55:12
gość: ~Ktos
@~PSL
Prawda jest taka że Pan N. ma wtyki wszędzie. Jak to PSL z każdym chce wspolrzadzic.
2018-10-18 08:35:22
gość: ~POPSL
@~Ktos
Fajna propaganda w której chcesz wmówić że Ziębicki PSL nie ma nic wspólnego z Panem Szpilarewiczem ale to małe miasto i relacje międzyludzkie są widoczne a ich ulotki w Naszych skrzynkach na dowód wzajemnej adoracji są spięte zszywaczem.
2018-10-18 08:49:47
gość: ~Pis
@~POPSL
Nawet człowieku nie wiesz, że Szwarc, Nowak i Bafia bardzo dobrze działają
2018-10-18 10:38:23
gość: ~ziębice
@~Pis Panie Szpilarewicz nie ośmieszajcie się tak już wiemy iż chcielibyście w tym timie pana i ziębickiego PSL tak konkretnego człowieka ale to tak nie działa jak w waszym tandemie Pan Tomasz ma całkowicie odmienną wizję prowadzenia gminy A PRZEDE WSZYSKIM NIE DAJE SOBĄ MANIPULOWAĆ DLATEGO JAK CHCE PAN COŚ OSIĄGNĄĆ JAKO CZŁOWIEK NIE POLITYK NIECH BIERZE PAN PRZYKŁAD Z KONTRKANDYDATA
2018-10-18 10:44:11
gość: ~stara biedronka
@~POPSL Wystarczy spojrzeć na płot Pani Małgosi jak ładnie sobie mrugają z Mariuszem no ale jak koalicja to koalicja tylko po co to ukrywać ktoś być koalicjantem i wstydzić się tego to zakrawa na spisek
2018-10-18 13:19:46
gość: ~solony
@~Ziębice
I bardzo dobrze że ktoś miał odwagę pokazać ludziom jak funkcjonuje Ziębicki aparat publiczny, czuć w człowieku niezależność i predyspozycje których wiecznie brakuje burmistrzom Ziębic. Co do tekstu ? Pasuje tu podsumowanie Bartosza Kurka po zdobyciu mistrzostwa świata " jak wejść to z buta " Powodzenie bo po takiej publikacji to ataki przeciwników pewne. Garda Wysoko.
2018-10-17 22:16:57
gość: ~Ola
@~ziębiczanin
natomiast Szpilarewicz=Sobków+Ochał+nauczyciele+Małgorzata+Nowak+PSL
to najgorsze co może być
2018-10-17 23:03:03
gość: ~zz
@~Ola
Bafia = kto?
2018-10-19 07:59:22
gość: ~Marek
Czyli Ochał też już jest w układzie? Chłopak , który ma 19 lat i rok temu zdawał maturę? Puknijcie się w swoje puste i ograniczone głowy. Jedyną jego wadą jest jego rozgarnięcie społeczne jak na swoje lata i to wam się wszystkim nie podoba.Dobrze , że został w Ziębicach i nie wyjechał jak jego rówieśnicy. Z takim podejsciem jak wasze to tematu Ziębice już wkrótce będą świecić pustkami. Zostaną tylko emeryci i 500 plus. Powodzenia z takim mysleniem.
2018-10-19 08:16:56
gość: ~To ja
@~Marek
Święte słowa. Zamiast cieszyć się że młody chłopak zostaje w Tym upadłym mieście i chce coś zrobić to się go obraza.
2018-10-17 19:43:19
gość: ~mniejszość
Uważam że mimo iż Bafia jest najlepszym kandydatem i kimś kogo stać na to aby wnieść w to miejsce wielowymiarowe zmiany to niestety z wyborami jest tak że to mniejszość wybiera większości...a w Ziębicach ludzi młodych i zaangażowanych którzy postawiliby na takiego człowieka jest już niewielu (są we Wrocławiu, Anglii, Szkocji i Niemczech ) a zwarty elektorat jego przeciwnika który skupiony jest wokół samorządu, instytucji podległych i który w najliczniejszej grupie pójdzie do wyborów wybierze burmistrza dla pozostałych. I myślę że z każdymi kolejnymi wyborami grupa ludzi w wieku mobilnym zainteresowana sytuacją tego miejsca będzie coraz mniejsza a sytuacja demogaficzno - gospodarcza coraz trudniejsza. Ale tekst przedni.
2018-10-18 10:03:17
gość: ~Do wyborów
@~mniejszość
Więc narodzie do wyborów.
2018-10-18 11:02:53
gość: ~Ziębiczanin
Zapytajcie sie Tego kandydata dlaczego wywalili go z banku ciekawe co powie , jak on będzie rządził w Ziębicach to będzie największa przegrana tego miasta , Przekręt , mam nadzieje ze nie zaślepi ludzi tą dobra mina najlepiej dowiedzcie sie czegoś wiecej o tym kandydacie za nim oddacie głos , juz lepiej głosować na Lacelową lub Szpilarewicza
2018-10-18 11:11:57
gość: ~Wyjaśnij
@~Ziębiczanin puste słowa napisz jak masz wiedzę a jak nie wiesz nie wymyślaj
2018-10-18 12:08:01
gość: ~Oj nieładnie
@~Ziębiczanin
Nie ładnie tak wymyślać. Jak masz jakąś wiedzę to podaj konkrety i najlepiej się podpisz. Widzę że ekipa Pana Mariusza po raz kolejny pokazuje ile jest warta. /mniej niż zero/
2018-10-18 12:39:31
gość: ~H i
Panie Tomku, co pan zrobił dla mieszkańców w sprawie wyjaśnienia rachunków za wodę? Mam do zapłacenia 1200 za czyjąś nieudolność za jakieś uchyby nie za wodę która zurzylam. My mieszkańcy widzimy, że nic nie zrobiliscie gdy zaczęły przychodzic do nas wezwania
2018-10-18 13:54:34
gość: ~gosc
@~H i
Niestety po raz kolejny Ziębice są pokazane w tel z tej gorszej strony Myśle że ta sprawa za daleko zeszła i trzeba ja do końca wyjaśnić. Co się działo w tym Zuku ? przypomnę że prezesem Zuku został Pan Sz. Z nadania pani Biry. Teraz muszą to ludziom wyjaśnić co się działo bo ludzie podostawali wielkie rachunki.
2018-10-18 17:01:40
gość: ~ola
To Pan SZ. był także prezesem ZWiK ? Czy ZWiK podlega pod ZUK?
2018-10-18 17:08:58
gość: ~Dorota
Byłam na spotkaniu wyborczym Pana Bafii i szkoda, że ludzie nie mają czasu na takie spotkania.Poziom zaangażowania Pana Bafii dla dobra gminy jest bardzo wysoki. Nie przypuszczałam, że zobaczę kulturalnego człowieka, który bardzo sprawnie odpowiadał na stawiane pytania przez Pana Ochała i jego dwóch koleżanek no i oczywiście Pani Sobków. Pan Ochał próbował rozliczyć dwuletnią pracę Pana Bafii i chyba zupełnie przypadkiem zmusił Pana Bafię do szerokiej wypowiedzi na ten temat. Byłam bardzo zaskoczona, bo o wielu sprawach nic się nie mówiło nawet pracownica gminy o nich nie wiedziała a co dopiero reszta mniej zainteresowanych. Bardzo bym sobie życzyła by Pan Bafia miał szansę doprowadzić już samodzielnie rozpoczęte przez niego projekty. W innym przypadku śmietankę spije osoba ,która na nią nie zadsłużyła.Jeżeli będzie kolejne spotkanie wyborcze to namawiam bo bardzo zaskakuje i całkowicie rozwiewa wątpliwości.
2018-10-18 17:55:40
gość: ~Wyborca
@~Dorota dobrze określone mamy wreszcie w Ziębicach konkretnego niezależnego kandydata nie zmarnujmy tej szansy drugiej takiej może nie być!!!! Zafundujmy ZIĘBICOM wspaniałą Niedzielę wyborczą ten człowiek bo to nie jest polityk wyprowadzi to miasto z marazmu
2018-10-18 18:55:12
gość: ~takitam
@~Wyborca
@~Dorota
Kompletnie nie znam człowieka, czyli pana Bafii, ale .... z jego tzw. programu wyborczego przedstawionego w artykule KOMPLETNIE NIC NIE WYNIKA.
To co napisał pan Bafia w swoim programie wyborczym, to po prostu zadania gminy które to zdania KAŻDA gmina i tak wykonuje, a nie coś nadzwyczajnego, więc gdzie tu jakaś wartość dodana ?
Poza tym, w tym programie nie pada ANI RAZU, że jak zostanie burmistrzem, to ZOBOWIĄZUJE SIĘ do realizacji tego programu, a jak nie wykona zobowiązań, to zrezygnuje z funkcji burmistrza.
Ot po prostu lista życzeń i tyle, które (przypomnę) realizować powinna KAŻDA gmina w ramach swojej działalności i to bez względu na to kto akurat jest lub będzie burmistrzem.
Co więcej, taki "program" przedstawia 80% kandydatów jak Polska długa i szeroka i ... po prostu nie widzę tu żadnej innowacji czy nieszablonowego podejścia.
Pisałem tu już wielokrotnie, że NIE MA ABSOLUTNIE ŻADNEGO ZNACZENIA kto będzie pobierał pensję burmistrza Ziębic, bo żaden cudotwórca nic tu nie pomoże.
Po prostu Ziębice (jak wiele takich miasteczek i gmin), po tzw. transformacji ustrojowej, czyli zniszczeniu polskiego przemysłu, zostały ogołocone z firm i zakładów pracy, więc najzwyczajniej w świecie nie są atrakcyjne dla nikogo.
Proszę pomyśleć chwilę, przecież nie mamy jako miasto/gmina, żadnego strategicznego położenia (np. blisko autostrada). Nie mamy szkół na poziomie, uniwersytetów, uczelni wyższych, ani nawet liceum.
Nie mamy ŻADNEJ większej fabryki.
Nie leżymy tez na jakimkolwiek szlaku komunikacyjnym.
Surowców naturalnych również brak.
PO PROSTU NIC SIĘ TU NIE DZIEJE, więc dlaczego potencjalny inwestor miałby się zainteresować stawianiem czegokolwiek w Ziębicach ? ... bo będzie burmistrz o nazwisku X lub Y ?
Doprawdy, nie ma żadnego znaczenia kto będzie burmistrzem Ziębic, więc moim zdaniem, mogłaby startować jakaś ładna dziewczyna która oczywiście zrobi dla Ziębic to samo co każdy inny burmistrz, czyli nic, ale chociaż prezentować się będzie pięknie i przy okazji zarobi sobie trochę grosza.
Na koniec jeszcze raz napiszę, że nie znam pana Bafii i zupełnie nic do niego nie mam.
Po prostu ani on mnie ziębi, ani grzeje.
No .... jakimś tam plusem dla niego jest fakt, że zdecydował się puścić dyskusję pod jego "programem", co poniekąd może świadczyć o otwartości.
Reasumując, jest mi to doskonale obojętne kto zostanie burmistrzem Ziębic, bo ktokolwiek to będzie, nie zrobi nic ponad to co robili poprzednicy i .... (o paradoksie) nie będzie to jego wina.
2018-10-18 19:55:38
gość: ~roto
za duzo stekasz za malo robisz
2018-10-19 13:49:36
gość: ~czytelnik
@~takitam
cała rodziną idziemy głosować na Pana Bafię
2018-10-22 00:32:50
gość: ~takitam
ostatnio dodany post
@~czytelnik
21.10, godz. 23.55
30 osób oddało głos na Tomasza Bafię.
No jak widać, sam rodzina nie za bardzo pomogła.
2018-10-19 00:01:35
gość: ~xxx
@~Wyborca
ten człowiek to dopiero polityk, wprowadzony przez PIS, wyciął Lacel, a teraz szuka wsparcia wszędzie
2018-10-18 20:30:04
gość: ~Robert
@~Dorota A czy pan Bafia powiedział co zrobił w sprawie kilkuletniego ścigania przez ZUK mieszkańców Ziębic najpierw za rzekomo zaległe opłaty za śmieci, a teraz za wodę? Czy powiedział z jakich przyczyn i ile gmina dopłaciła do funkcjonowania ZUK-u w czasie ostatnich 2 lat i jakie były przyczyny, że takie dopłaty były konieczne? Czy powiedział dlaczego w ostatnich latach nie naprawiono w mieście nawet 1 m chodnika? Przecież on od ponad 2 lat jest jedną z najważniejszych decyzyjnych osób w tym mieście i pośrednio do tego wszystkiego dopuścił. Proszę tylko nie mówić, że za wszystko odpowiada pani Bira, a on nic nie mógł. Jak nic nie mógł, to mógł się zwolnić, a nie siedzieć na stołku i brać pieniądze.
2018-10-19 00:00:09
gość: ~Jarek
@~Robert
teraz pan Bafia to odcina się od współpracy z panią AB. Ośmiesza się na zebraniach. To znaczy, że co, był przymuszony do tego żeby być tam w urzędzie. Jajcarz
2018-10-18 22:04:23
gość: ~Lalala
@~Dorota Zielińska , 4 lata temu popierałas Janinę L a teraz kolejnego , ktory pięknie mówi i nie wie o czym mówi. Zastanów się kobieto. Szkoda twego cennego głosu. A na spotkaniu 20 osób było wiec co to mówi ? Słabe przygotowanie . Pan szpilarewicz to jedyna osoba, krora może nam pomoc a twoje posty po stokroć udostępniane i tak nie pomogą.
2018-10-18 23:58:15
gość: ~Kasia
@~Lalala
pewnie ta pani jak dziesiątki innych ma coś obiecane. Zapamiętam nazwisko jakby co
2018-10-19 00:02:24
gość: ~z Niedźwiedzia
@~Kasia
Jeszcze pan Tomek się zdziwi jak zagłosuje na niego Niedźwiedź. Będzie słabo
2018-10-19 13:40:48
gość: ~Edek
@~z Niedźwiedzia
A o co chodzi z tym masztem telefonicznym, który ma być stawiany w Niedźwiedziu? Nie byłem na zebraniu, a wszyscy o tym gadają
2018-10-19 07:27:53
gość: ~Dorota
@~Lalala
Skoro po nazwisku to proszę się przedstawić???
2018-10-19 06:37:03
gość: ~qwerty
@~Dorota
Jaki z tego Ochała pan. To zwykły smark któremu się marzy bycie kimś ważnym
2018-10-19 08:46:56
gość: ~Nawet kłamać nie potraficie
Godzina 00.00.09 komentarz dodaje pan jarek 23.58.15 komentarz dodaje kasia godzina 00.01.35 komentarz dodaje XXX oraz godzina 00.02.24 komentarz dodaje z Niedzwiedzia to taki zbieg okoliczności??????? Przecierz o tej porze ludzie zainteresowani głosowaniem smacznie śpią bo rano do pracy wstają dzieci do szkoły wyprawiają zajmują się domem. A tylko TIM pana Szpilarewicza i PSL nie śpi i pisze obrzydliwe kłamstwa. Zresztą wszystkie komentarze pisała jedna osoba.... Dlaczego nie możecie spać strach przed przegraną przed tym że 3 letnie prowadzenie kampanii może się nie udać. Pan Tomasz spędza wam sen z powiek
2018-10-19 08:59:42
gość: ~Skoczek po partiach
Mistrzem skakania po partiach jest Pan SZpilarewicz był już w PIS PO a teraz z PSL próbuje zawalczyć o krzesełko czy to świadczy o wiarygodności człowieka przemyślcie...……………..
2018-10-19 09:59:03
gość: ~one
@~Skoczek po partiach
Żyję w wolnym kraju mam wolną wolę i wybieram głosując na kogo uważam dam szansę Panu Bafii
2018-10-19 11:01:12
gość: ~JJ
@~one
Ja też. I jak większość mieszkańców gminy zagłosuję na pana Mariusza
2018-10-19 11:16:18
gość: ~one
@~JJ
wolna wola większości a nie JJ twoja hahaha nie wypowiadaj sie za innych
2018-10-19 11:14:40
gość: ~Wojtek
@~one Ale się boicie Mariusza - i dobrze!!! :-)
2018-10-19 11:18:30
gość: ~one
@~Wojtek
nie boje sie ,od władzy sie wymaga i ktokolwiek zostanie bede wymagac i domagac sie swoich praw a moj wybor to kazdy integligentny zaakceptowac umie haha reszta puszcza piane ja wsciekly pies
2018-10-19 13:08:31
gość: ~Krzys
@~Wojtek
Z tego jadu wynika, że to druga strona boi się Bafii, myśleliście,że pod sztandarem PO,PSL macie wygraną w kieszeni a tu może być jeszcze różnie-różniście.
2018-10-19 11:43:32
gość: ~QUIZ dla Pań
Niech oceni KOBIECE OKO. Na rozluźnienie, bo każdy już wybrał, oceńmy funkcję reprezentacyjną kandydatów. Pan Bafia klikamy + a Pan Szpilarewicz - Do dzieła Nasze Muzy.
2018-10-19 13:57:18
gość: ~54
@~QUIZ dla Pań
Pan Bafia jest jedynym ratunkiem na poprawę w naszym mieście
2018-10-19 13:58:07
gość: ~buba
@~54
Ja także tak myślę będę na niego głosował
2018-10-19 14:10:37
gość: ~123
@~54
A jak do tej pory ratował jako wiceburmistrz?
2018-10-19 17:13:08
gość: ~Dexter
Bardzo dobrze że Bafia wystartował bo inaczej wybór byłby pomiędzy Emerytowaną dyrektor szkoły a polonistą ze sztandarem Platformy Obywatelskiej.
2018-10-19 17:18:19
gość: ~ola
@~Dexter
A tak mamy jeszcze trzecią opcję, tylko czy lepszą ? ...byłego dyrektora banku.
2018-10-19 19:59:33
gość: ~Kazik
Mój głos jest dla pana Bafii !!!! Czytając program i ,,dokonania'' pana Szpilarewicza powiem jedno - skromnością to on nie grzeszy. Prawnikiem (niepraktykującym) to jest od kilku lat a nauczycielem polonistą od dwudziestu. Poza tym blokada komentarzy pod swoim programem bardzo mi się nie podoba.
2018-10-19 21:20:35
gość: ~dokazik
@~Kazik
Jak się jest na spotkaniu twarzą w twarz z wyborcami w każdej miejscowości gminy to można sobie pozwolić na blokadę komentarzy. Gorzej kiedy się boi bezpośredniej konfrontacji z wyborcami i polega tylko na anonimowych wisach w sieci.
2018-10-19 22:13:42
gość: ~Wybieramy Bafia Tomasza
@~dokazik jeśli nie boi się krytyki nie blokuje i tyle w temacie ale to każdy sobie na swój sposób tłumaczy.
2018-10-19 22:16:33
gość: ~Wyborca
@~dokazik każdy kandydat był w każdej miejscowości na rozmowach.
2018-10-19 23:11:32
gość: ~Mirek
@~Wyborca
tylko często pan Tomek był sam bez chętnych do słuchania jego mądrości
REKLAMA
REKLAMA