Janina Lacel nie pełni już funkcji zastępcy burmistrza Ziębic. 30 września burmistrz Alicja Bira odwołała swoją zastępczynię ze stanowiska.
- W dniu dzisiejszym pani burmistrz odwołała mnie ze stanowiska. Nie chcę jednak na gorąco komentować tej sprawy – powiedziała nam 62-latka w krótkiej rozmowie telefonicznej. Z panią burmistrz mimo licznych prób kontaktu telefonicznego nie udało nam się porozmawiać. Jeżeli pani burmistrz odbierze telefon zapytamy o powody takiej decyzji, a także spróbujemy dowiedzieć się kto nowy będzie pełnił rolę jej zastępcy. Nieoficjalnie mówi się, iż będzie to Kazimierz Piątkowski, obecny radny powiatowy, który w 2014 roku również starał się o posadę burmistrza gminy Ziębice. Odpadł jednak w pierwszej turze z piątym wynikiem wśród siedmiu kandydatów.
Warto zaznaczyć, że w wyborach samorządowych w 2014 roku Janina Lacel również była konkurentką Alicji Biry w wyborach samorządowych. W pierwszej turze Alicja Bira otrzymała 1407 głosów, Janincę Lacel poparło 1177 głosujących. Bira z drugim wynikiem przeszła do drugiej tury głosowania, gdzie jej rywalem był Andrzej Regner. Obecna burmistrz otrzymała tam poparcie wszystkich pięciu kandydatów, którzy odpadli w pierwszej turze wyborów, w tym m.in. Janiny Lacel i Kazimierza Piątkowskiego.
- Po analizie wyników wyborczych, a także po licznych spotkaniach z mieszkańcami, na których były zadawane różne pytania dotyczące niegospodarności burmistrza, zdecydowałam się poprzeć kandydaturę Alicji Biry na burmistrza Ziębic. Bardzo proszę swoich wyborców, aby również podjęli taką decyzję – zachęcała na swoim blogu w listopadzie 2014 roku Janina Lacel, zostając niewiele później zastępczynią nowej szefowej ziębickiego magistratu.
Po niespełna dwóch latach współpraca między obecną burmistrz, a jej dotychczasową zastępczynią została zakończona i na chwilę obecną wiadomo tylko, albo i aż tyle. Warto przypomnieć, że w gminie nieuchronnie zbliża się referendum, które zainicjowała ziębicka rada miejska. Niektórzy mieszkańcy snują domysły, że decyzja o odwołaniu Janiny Lacel z funkcji wiceburmistrza to przygotowania burmistrz do kampanii referendalnej. Czy tak będzie? Czas pokaże.
sm. / Express-Miejski.pl
Gorąco w Ziębicach. Wiceburmistrz straciła swoje stanowisko!
2016-09-30 16:04:41
sm. / Express-Miejski.pl
Janina Lacel nie pełni już funkcji zastępcy burmistrza Ziębic. 30 września burmistrz Alicja Bira odwołała swoją zastępczynię ze stanowiska.
2016-09-30 18:27:13
gość: ~Julek
No i co z tego. Przecież nie od dziś wiadomo że nauczyciel nie nadaje się do rządzenia. Równie dobrze w Ziebicach może rządzić nawet myszka Micki nie ma to absolutnie żadnego znaczenia. Bez zakładów pracy, rozwiniętej infrastruktury, dobrej służby zdrowia i edukacji,dobrej oferty dla dzieci i młodzieży nic się nie zmieni. Przykre ale prawdziwe.
2016-09-30 19:41:47
gość: ~qqq
tak się kumplowały, tak sie popierały i nagle koniec milosci ale jaja
2016-10-01 17:57:49
gość: ~obserwatorka
Nie mysle ze sie kumplowaly. Pani Lacel miala kompletnie inna wizje w jaki sposob cos mozna zrobic w naszej gminie
2016-10-02 11:44:40
gość: ~troll
Miała inną wizję ... i co? I nic nie mogła zrobić? Biedaczka!!!! I dwa lata się męczyła? Pewnie powie, że robiła to, by ratować Gminę!!!!! Kolejny raz nas okłamie?
2016-09-30 20:50:42
gość: ~Goska
A dlaczego to nauczyciel nie nadaje sie do rzadzenia, Julek. A moze to zaleta mezczyzn takich jak Ty. To in, chcialabym zauwazyc doprowadzili gmine Ziebice do tego stanu w jakim jest dzisiaj. Wiec nie wyjezdzaj nam tutaj ze nauczyciel nie nadaje się do rządzenia. A tak apropos, czy zainteresowales sie chociaz jakim Janina Lacel byla dyrektorem szkoly? Mysle ze nie bo gdybys chociaz troche sie tym interesowal to bys wiedzial jaka szkole obejmowala a jaka zostawila. To chyba mowi samo za siebie czy potrafi rzadzic.
2016-10-01 13:29:01
gość: ~józek
gmina to nie szkoła, jak ktoś dobrze funkcjonował w szkole to nie znaczy że będzie dobrym vice-burmistrzem a efekty rządzenia nauczycieli w Ziębicach są na każdym kroku
2016-10-01 23:43:05
gość: ~referendum
"Zgoda buduje, niezgoda rujnuje" - tak, pani burmistrz? No to pani teraz pokazała to w praktyce!
Kiedy w końcu to referendum???
(Dla niewtajemniczonych: cytowane hasło to slogan wyborczy jaśnie panującej.)
2016-10-03 09:35:12
gość: ~mieszkaniec
Jak piatkowski zostanie wice to Ziębice będą oplywac w mleko i miód bo taki powazany i obrotny przedsiebiorca który ma poważny zakład będzie potrafił postawić Ziębice na nogi hahahahahhahahaba :))
2016-09-30 20:40:44
gość: ~ja
Burmistrz Ziębic ma wyjątkowe umiejętności podejmowania decyzji. Albo ich nie podejmuje wcale albo podejmuje katastrofalne w skutkach jak ta o odwołaniu zastępcy. Wyborcy patrzą i oceniają. Referendum już niedługo.
2016-09-30 21:06:13
gość: ~ZAINTERESOWANY
Obie panie maja wyjątkową nieumiejętność pracy w zespole i obie od poczatku grały na siebie i każda przeciwko drugiej. Teraz dopiero wyjdzie szydło z worka... A swoją drogą jakim trzeba być okrutnym i pozbawionym skrupułów, żeby nie pozwolić "koleżance " na rezygnację i odejście z twarzą i jakim trzeba być głupim, żeby nie wiedzieć kiedy odejść z twarzą. To nie kwestia wykonywanego zawodu, ale charakteru. Dobrze to wiedzą i nauczyciele z "dwójki" i pracownicy Urzędu. Obie panie są siebie warte.
2016-10-01 01:41:15
gość: ~Goska
Panie Zainteresowany, jestem bylym pracownikiem Szkoly Podstawowej Nr 2. Pracowalam za rzadow pani Lacel jak I jej poprzedniczki I moge pana zapewnic ze mimo ze nie zawsze zgadzalam sie z pania Lacel, mimo ze buntowalam sie ze z czynow spolecznych nikt jeszcze nie zaplacil rachunkow, nie kupil jedzenia, nie oplacil sobie szkoly(studiowalam zaocznie I musialam placic za kazdy semester)to jedno musze przyznac ze w tym czasie, za rzadow pani Lacel, szkola zyskala dobra opinie i stala sie byc porownywalna do innych ziebickich szkol. Juz malo kto mowil o dwojce za jast tam niski poziom. Jak pan mysli, kto tego dokonal swoimi nowatorskimi pomyslami. Tak, nie zawsze bylo to nam na reke ze pracujemy za darmo,. ze zostajemy po lekcjach by z dziecmi pomalowac lawki, czy posadzic kwiatki do ktorych doniczki mosielismy kupic z wlasnej kieszeni bo rodzice na przyklad zafundowali juz firanki. Mysli pan ze dla kogo to robilismy? Dla nas? Nie dla dzieci, aby ich zachecic do szkoly, aby ich uspolecznic aby wiedzialy ze chcemy by czuli sie tam dobrze. Ile razy ze wsparciem pani Lacel bywalismy w opiece spolecznej i blagalismy o pienadze na wycieczke dla swoich podopiecznych. Jesli pan taki zainteresowany, to dlaczego pan tego nie wie. Dlaczego pan obrzuca wyzwiskami kogos kto juz raz sie sprawdzil na stanowisku kierowniczym?
2016-10-02 12:35:19
gość: ~pedagog
Po tym co pani napisała i jak to napisała powinni panią natychmiast z tej szkoły zwolnić. Nie można pozwolić, by ktoś, kto sam potrzebuje edukacji uczył dzieci. Żenada.
2016-10-02 12:55:07
gość: ~takitam
@pedagog
>> DOKŁADNIE <<
Poza tym, proszę zwrócić uwagę na ten oto cytacik użytkownika Goska.
"Tak, nie zawsze bylo to nam na reke ze pracujemy za darmo,. ze zostajemy po lekcjach by z dziecmi pomalowac lawki, czy posadzic kwiatki do ktorych doniczki mosielismy kupic z wlasnej kieszeni bo rodzice na przyklad zafundowali juz firanki."
Pomijając formę która jest delikatnie pisząc, .... nie najlepsza, treść jest najciekawsza, a mianowicie apoteoza czynu społecznego i serwilizmu, czyli uczymy dzieci, że pomimo iż w przyszłości będą płacić podatki, to powinny jeszcze dokładać z własnej kieszeni na to i owo, bo jakaś pani dyrektor chce mieć poczucie dobrze spełnionego obowiązku.
Rzeczywiście ..... Żenada.
2016-10-02 21:14:39
gość: ~do pedagog
Gdyby pani troszeczke myslala to by pani odkryla ze nie zawsze w komputerach sa polskie trzcionki. Ale mysle ze taki z pani pedagopg jak ze mnie nauczyciel
2016-10-02 21:48:54
gość: ~takitam
Co to są trzcionki ?
Poza tym, w komputerach nie ma żadnych czcionek.
Czcionki są w systemach (Windows, Linux etc) w których to przynajmniej jeden zestaw (np. systemowa Segoe czy Tahoma) zawiera kodowanie pozwalające na pisanie z polskimi znakami diakrytycznymi.
Zresztą, nawet gdyby używać wyłącznie zestawu czcionek pozbawionych polskiego kodowania, to przecież przecinek i kropka (których nie widzę w Twoim wpisie) są we wszystkich rodzajach czcionek, klawiatur i systemów.
Co więcej, nawet nie mając komputera, można podłączyć klawiaturę do np. telewizora (SMART) w którym nie ma żadnych czcionek, a mimo to, na ekranie widzimy i możemy używać polskich znaków.
Wiele zależy od tego, jak utworzona jest strona internetowa i czy umożliwia korzystanie z kodowania umożliwiającego poprawne pisanie polskich znaków.
Jak widać, ta strona to umożliwia, wystarczy tylko przycisnąć klawisz ALT + np. a , żeby uzyskać polskie ą i jest to niezależne od platformy, czyli systemu.
2016-09-30 21:16:06
gość: ~bea
Katastrofa..., już gorzej być nie może. W tej gminie nic się nie robi tylko przez dwa lata burmistrz robi roszadę w Urzędzie, niczym więcej nie jest zainteresowana, widocznie to jej najlepiej wychodzi.
2016-09-30 21:29:07
gość: ~Marcin
Tak. Tutaj można zobaczyć konsekwencje innych katastrofalnych decyzji pani biry, a raczej ich braku https://m.facebook.com/piekneziebice/ pani bira nie potrafi rządzić miastem niestety. Nic się nie dzieje w tych Ziebicach. Miasto się sypie i wali. Dziura zabita cechami. Przykre to :-(
2016-09-30 22:06:19
gość: ~do marcina
Jak już tak piszesz że Ziębice się sypią to przyznaj uczciwie że dzieje się tak juz od 25 lat. Nieprawdaż ?
2016-09-30 23:13:50
gość: ~Marcin
Tak. I trzeba w końcu położyć temu kres. Bira już pokazała, że się do rządzenia nie nadaje. Wywalić ją. Ludzie idźcie na referendum i odwołajcie ta nieporadną istotę!!!
2016-09-30 23:38:16
gość: ~gość
nie masz pojęcia o czym piszesz
2016-10-01 14:32:08
gość: ~takitam
>> DOKŁADNIE <<
Przy czym żeby było śmieszniej, to nie jest to wcale zasługa kolejnych burmistrzów, tylko po prostu tzw. "transformacja ustrojowa" polegająca na rozkradaniu, rozdawaniu i sprzedawaniu za bezcen majątku narodowego i wreszcie sabotażu, czyli po prostu likwidacji zakładów pracy, doprowadziła do tego, że z Ziębic, gdzie zakładów pracy było więcej niż sklepów, zostało zwijające się, umierające miasteczko w którym ŻADEN burmistrz nie tylko nic nie pomoże, ale zwyczajnie jest zbędny.
Czym tu bowiem zarządzać ?
Skąd brać pieniądze ? (firm jak na lekarstwo)
Niestety, do tej degrengolady, dołącza się pomysły wsparcia budżetu rodem z dzikiego zachodu, czyli łupienie własnych obywateli poprzez najpierw wyasygnowanie z budżetu środków na kretynizm w postaci parkomatów po to, żeby następnie płacić za ich pilnowanie i obsługę, przy okazji łupiąc własnych mieszkańców.
Kolejna kretyniada, to straż miejska.
Ktoś może uzasadnić potrzebę jej istnienia w Ziębicach ?
Nawet Policji już nie ma w Ziębicach, a straż miejska "trzyma się dzielnie"
Czy tzw. władze zrozumieją wreszcie, że siła takich małych miasteczek tkwi nie w upodabnianiu się do Wrocławia, Krakowa czy Gdańska z ich parkomatami, zakazami i nakazami które w dużych miastach niestety być muszą, a w zupełnie odmiennym podejściu, czyli im więcej wolności tym lepiej.
Przecież nie mając żadnego przemysłu, stawiając na turystykę, trzeba zachęcić otwartością i tym czego nie ma w dużych aglomeracjach miejskich.
Czy ci turyści mają tu przyjeżdżać po to, żeby oglądać to samo co mają u siebie ?
Każda władza powinna sobie zadać pytanie, czy Ziębice to turystyka, czy odbudowywanie przemysłu ?
Jednak tak jedno, jak i drugie, wymaga dłuuugich lat, więc raczej będzie jak jest, czyli zamiast rozwoju, będzie stagnacja, następnie ucieczka młodych z miasteczka i w ostateczności wymieranie miasta.
Zresztą Ziębice nie są żadnym wyjątkiem, bo jak długi i szeroki, takich gmin czy miasteczek jest tysiące.
2016-10-01 17:39:05
gość: ~burmistsz
Takitam na z-ce , ty się znasz na polici , na żądzeniu itd itp i ect oraz na ortografj
2016-09-30 21:30:41
gość: ~tytus
Ręce opadają. Burmistrz zwalnia jedną z nielicznych kompetentnych osób w urzędzie. Od dwóch lat zajmuje się tylko mieszaniem na urzędowych stołkach, a osobę kompetentną, która wielokrotnie ratowała jej twarz na wszelkich publicznych wystąpieniach wywala z roboty. I do Julka - rządzi burmistrz, a z tego co wiem to nie nauczyciel!
2016-09-30 21:41:02
gość: ~Rysiek
Zastępca burmistrza musi mieć wyższe wykształcenie. Pan Piątkowski niech najpierw pokaże czy ma choćby maturę.
2016-09-30 22:01:41
gość: ~Kreda
Dziwne, że pani burmistrz, która tak deklarowała otwarcie na innych, na współprace itd. nie ma charakteru i skoro potrafiła powiedzieć A to powie B i uzasadni swoją decyzję.
2016-10-01 01:33:03
gość: ~czrpar
byś się zdziwił...
2016-09-30 22:24:56
gość: ~Mieszkanka
Jeszcze wywalić Radę i będzie porządek .
2016-09-30 22:48:55
gość: ~zenek
Piątkowski to chyba jakieś żarty. To już lepiej jakąś małpe z wrocławskiego zoo. Jeżeli to prawda to znaczy, że pani burmistrz całkowicie straciła kontakt z rzeczywistością i trzeba ją jak najszybciej odwołać. Kiedy to referendum?
2016-10-02 11:55:12
gość: ~mieszkaniec
Hahahaha Piątkowski żenada człowiek jak on miałby zostać wiceburmistrzem to trzeba uciekac z tych ziebic juz nie na żarty on nie ma żadnych kompetencji, wykształcenia nic soba nie reprezentuje jedynie turbodebilizm
2016-09-30 23:10:23
gość: ~głoswsi
I co się stało, że się zesrało?!Pani Lacel w końcu i z wielką radością już dziękujemy. Ostatnio zajmowała się wielkimi pierdołami- sprawdzałą szkoły, robiła podkopy pod oświatę, gdzie Regner urzęduje. Chciała zwolnić kierowców autobusów szkolnych i przekazać dowożenie uczniów w ręce ZUK-u. Nazbierało się tego- właśnie świętujemy ten dzień-uffff- pozbylim my się pryszcza wielkiego.
2016-10-01 08:49:00
gość: ~do gloswsi
Po tonie Twojej wypowiedzi widać, że inteligencja nie grzeszysz, więc się lepiej nie wypowiadaj prostaczku
2016-10-01 07:27:35
gość: ~Mieszkaniec
Drodzy mieszkańcy. Zobaczcie kto nami rządzi już od tyłu lat. Sami starsi ludzie. Dlaczego nie startują młodzi, wykształceni, ambitni. Nie urażając nikogo niestety ale znaczna część młodych ludzi wyemigrowała. Dzieje się tak w całej Polsce. Później mamy pretensje ze tak jest. Niestety (lubiąc czy nie obecną burmistrz) nie zastała krainę mlekiem i miodem płynącą. Zastała twardy "uklad" towarzysko-dyrektorski który od początku jest jej niechętny. Dopóki dopóty nie będzie młodej kompetentnej osoby która nie będzie patrzyła na ukladziki tylko wymagała ciężkiej pracy na rzecz społeczności nic się nie zmieni. W Ziebicach wiele kasy było marnotrawionej przez wiele lat. W razie udanego referendum jakie są ich plany ? Znowu powrót do starych układów? Czyli ekipa Pana dr ? Nie ja dziękuję. Czekam na młodość i świeżość. Jest taki jeden. Byc moze teraz najlepszy kandydat.Też dr ale wysoki i lubi biegać. Pozdrawiam.
2016-10-01 07:27:58
gość: ~waldek
Skoro pani Lacel byla dobrym dyrektorem szkoly to po co sie do polityki pcha! Wedlug mnie to nauczyciele do rzadzenia sie nie nadaja! Potrzebujemy madrych przedsiebiorczych ludzi a nie wykrztalconych teoretykow.
2016-10-01 17:55:32
gość: ~Hcwd
Waldku, a dlaczego nauczyciele nie nadaja sie do rzadzania. A kto sie nadaje. Ty??? To dlaczego nie kandydujesz I nie pokarzasz nam co mozna zrobic w tej naszej zadluzonej po uszy gminie.
2016-10-01 08:03:38
gość: ~ucieszony
wreszcie !!! ciesze się z odwołania szkoda ze tak póżno . Ta kobieta potrafi tylko mówić i być w opozycji , jak dorwała się do władzy nie zrobiła NIC słownie NIC dla miezskańców, ale opowiadać mieszkańcom że ona załatwi i zrobi to potrafi.
Całe jej działanie to tylko robienie sobie samej wyborczej akcji za kolejne dwa lata.
Startowała z poziomu niby wiedzy i trzymania radnych w ręku - i wdać jak tych radnych miała i jak oni teraz działają.
Żenada, poziom promocji to dno , żadnych nowych pomysłów, półmaraton z ogólnopolskiego stał się lokalnym...
Ale stawiać adaptacje mieszkań mieszkańcom za duże pieniądze z gminy to potrafi, opowiadać bzdury o remontach i oboecywać remonty nie do spełnienia to potrafi!!!
Za to potrafi latać po Zbowidowcach i sybirakach i ściskać rączki, kazać dzieciom uczestniczyć na siłę w imprezach gdzie ONA się może pokazać to też potrafi.
Obłudna jest i tyle...
2016-10-02 17:11:10
gość: ~hehehehe
Z tego co wiem w ubiegłym roku pólmaraton wygrali kenijczycy, a w tym ukraińcy. Rozumiem, że toe jest ten lokalny zasięg półmaratonu o którym piszesz? :D :D Reszty Twoich wypocin nawet nie czytam, bo skoro to o polmaratonie to bzdura to dlaczego pozostałe wywody miałyby być prawdziwe. Ludzie, piszcie z sensem, a nie żeby tylko mącić.
2016-10-01 08:35:04
gość: ~Marek
Pani Janino szacun. Jest pani najlepsza. Pani pracowitość, otwartość, troska o ludzi są godne podziwu. Mam nadzieję , że po odwołaniu Birowej i jej klakierów ze Strzelina to pani będzie burmistrzem. Mój głos i serce są za panią.
2016-10-01 19:02:02
gość: ~do takitam i goswsi
Ziebiczanie dalej nie wyciagaja wnioskow ze swoich bledow. Wielu z nich nie zauwaza co ta kobieta zrobila dla szkoly, miasta, dla swoich podopieczych w szkole I pracownikow. Oni tylko widza czego nie zrobila dla nich. Pisza pod pseudonimami a przepuszczam ze na codzien spotykajac ja na rynku usmiechaja sie of ucha do ucha. Przykre, bardzo przykre. Sa bardzo roszczeniowi I zazdrosni o wszystko o to ze poszla na wczesniejsza emerytute ze szkoly (kto by nie poszedl skoro mialby do tego prawo, czy to jest jakies przestepstwo?), o jej edukacje ( nikt nikomu nie zabronil sie uczyc; jej tez nikt dyplomow nie dal za darmo), o jej stanowisko. Po sposobie I tonie ich wypowiedzi, obrzucania blotem kogos kto przynajmiej mial odwage I chcial cos zrobic w tych Ziebicach, mozna wnioskowac ze sa to ludzie ktorzy duzo mowia(zle) malo robia. Ktorzy tylko czekaja aby komus przywalic, zdolowac a sami nie chca dac z siebie nic. Az nie moge uwierzyc ze spotykam ich kazdego dnia na ulicach tego miasta.
2016-10-01 22:02:34
gość: ~Magda
Wielki szacunek dla Pani Janiny. Jej odwołanie to wielka strata dla Ziębic!!! Pani Burmistrz tą dymisją straciła resztki poparcia i honoru, bo dzięki Pani Janinie wygrała wybory.
2016-10-01 23:41:55
gość: ~AJ
Zgadzam się w zupełnośći! :D
Ps. Bzdury i nieprawdę piszą ludzie, którzy z Panią Janiną nie mieli nic wspólnego, wystarczy raz z nią porozmawiać i wie się, że jest to bardzo uczynny człowiek z ogromną wiedzą i na odpowiednim stanowisku.
2016-10-02 11:53:00
gość: ~FX
Które stanowisko było dla niej odpowiednie? Niestety, miałem nieprzyjemność kontaktu z tą kobietą ... Nikomu nie życzę!
2016-10-02 12:28:57
gość: ~piotrek
Wredna, pazerna, zazdrosna i tępa stara baba. Wystarczy iść na dębową i popytać sąsiadów. Z MO wyleciała, ze szkoły też ją wywalili, a teraz z urzędu. Widać że musi być tak głupia, że do niczego się nie nadaje.
2016-10-03 21:34:38
gość: ~Lala do Piotrek
Ile w tobie nienawiści! jakoś mieszkając na Dębowej nie usłyszałam takiej opinii o pani Lacel, jaka jej wystawiasz. To, co robisz jest wredne i obrzydliwe.
2016-10-02 14:47:56
gość: ~ziebiczanin
Wy dupoliżce jakbyscie mogli to byscie Lacelowej w du*e bez mydla wszedli ale wiadomo ze od dawna juz tam smierdzi kto twierdzi ze jest mila i uczynna to sie grubo myli jest beszczelna arogandzka perfida i pcha nos do nie swoich spraw a w czyjes zycie chce z butami wejsc to jest prawdziwe oblicze P. lLacel
2016-10-02 12:08:01
gość: ~jola
Widzę że coraz lepsze zmiany funduje nam p. burmistrz. Teraz jednego imbecyla ma zmienić super imbecyl.
2016-10-02 12:48:01
gość: ~terenia
To prawda. Jak można nawet teoretycznie, na stanowisko z-cy burmistrza brać pod uwagę człowieka bez wykształcenia, bez kwalifikacji, bez wiedzy. Człowieka z którego śmieje się całe starostwo, a który na siłę chce się dostać na jakąś posadkę i szarpnąć kasę. Człowieka który niech najpierw swoje prywatne sprawy pozałatwia. Dno.
2016-10-02 12:53:04
gość: ~ziębiczanin
Chwała Pani burmistrz że odwołała Panią Lacel przejżała wreszcie na oczy może nie za późno i będzie dobrze , po objęciu burmistrza została poinformowana po dwóch dniach że będzie robiony jej referendóm jeszcze dobrze pracy nie zaczęła . Pani burmistrz niech oglądnie uważnie nagranie sesje rady miejskiej z lipca bodajże jak się wypowiada a siedząca Pani Lacel słuchając swoim zachowaniem przecac kiwajac głową na Nie patrzy się w stronę Pani Sobków i daje do zrozumienia że sie nie zgadza z Panią burmistrz Birą a widząc to Pani Sobków podnosi rękę i śmiejąc się próbuje dojść do głosu i atakuje swoim wypowiedziami Panią burmistrz dołączają później do nich radni i wiadomo jest od samego początku że pani burmistrz miała kreta którą pod nią dolki kopał, i doprowadzal do złego wizerunku Panią burmistrz współpraca polega na pracowaniu razem a nie gnebieniu kogoś dla późniejszych swych korzyści .
2016-10-14 11:45:21
gość: ~ola
ostatnio dodany post
Też widziałam ten film. I zgadzam sie P.Lacel była kretem. Szkoda ze od samego poczatku nie byla z Bira. To po co to stanowisko objela jak wiedziala od samego poczatku ze bedzie kopac dolki pod burmistrzem. Bardzo brzydkie to ze strony p. Lacel.
2016-10-02 13:03:57
gość: ~staszek
Piątkowski odkąd został radnym zmienił samochodzik, trochę długów pospłacał co to je w oświadczeniu majątkowym ujawnił, więc posmakował mu publiczny grosz. Teraz jakby został wice to by sobie chłop w końcu gaz do chałupy przyłączył, tauron by mu w końcu normalny licznik na prąd zamontował zamiast tego na doładowania. Odżył by chłopek. Odkuł się na starość. A Ziębicami kto by się tam przejmował.
2016-10-02 14:20:46
gość: ~Beata
Bardzo dobra decyzja pani Birej, bo z tego co słyszałam to pani Lacel każdy jej pomysł, każdą ideę topiła w zarodku. Może teraz będzie rzeczywiście lepiej!!
2016-10-02 14:48:16
gość: ~takitam
@Beata
Nie będzie ani lepiej, ani gorzej niż przez ostatnie 25 lat.
Dyskusja kto jest "lepszy" na stanowisko burmistrza w Ziębicach, to jak dyskusja nad dylematem, czy psu wystarczą 3 nogi, czy też piąta mu nie zaszkodzi.
Inaczej pisząc, to, czy Ziębice będą miały jakiegokolwiek burmistrza, jest absolutnie bez znaczenia.
Może nim być (jak już wielokrotnie pisałem) kot mojej sąsiadki, Pani Bira, Pani Lacel, Rysiu Nowak czy ... ktokolwiek inny, a efekty "rządzenia" będą identyczne, czyli żadne.
Dlaczego nikt nie potrafi zrozumieć, że jeśli nie ma w gminie żadnego przemysłu, tudzież innych rzeczy mogących rozwijać tę gminę/miasto, to KAŻDY kolejny tzw. burmistrz, będzie tylko ADMINISTRATOREM biedy, a nie rządzącym.
Dlatego uważam, że Ziębicom w ogóle nie potrzebne jest takie stanowisko.
Jest po prostu zbędne.
Wystarczy kilku urzędników którzy obsługiwaliby sprawy bieżące i to wszystko.
Jeśli jednak jakimś cudem, pojawi się w Ziębicach duży inwestor który na dłuuugo zapewni kilkaset miejsc pracy, tudzież staniemy się ogólnopolską (lub międzynarodową) atrakcją turystyczną, co w konsekwencji będzie prowadziło do rozwoju tego miasteczka, to wtedy ogłosić wybory i wybrać burmistrza.
W innym przypadku .... po co nam ktoś, kto pobiera pensję za siedzenia na stołku ?
2016-10-02 16:34:45
gość: ~74
Jak sądzisz "taki tam"czy gdybym trafił w lotto kumulację powiedzmy te kilka melonów i jeden milion przeznaczył na kampanię wyborczą kandydata na burmistrza mojego kota ,Franek mu jest,czy miałby szanse ? Ja uważam ze wygrałby w cuglach w pierwszej turze.Przecież to jest gromada ,nie banda ( w bandzie jest porzadek i wódz) idiotów a nie społeczeństwo obywatelskie
2016-10-02 17:48:58
gość: ~takitam
@74
Ha ha :)
Gdybyś wygrał te kilka baniek, to bardzo wątpię, czy miałbyś ochotę na zabawę w promocję (sponsoring) kandydata :))), ale nie zmienia to faktu, że gdybyś jednak zainwestował tę jedną bańkę w kampanię wyborczą Franka, to nie dość, że wygrałby w pierwszej turze i to z poparciem grubo ponad 70%, to jeszcze rządziłby dużo sprawniej i nie spieprzyłby niczego, a przy okazji koszty utrzymania nowego burmistrza byłyby znacznie mniejsze niż każdego przed nim i po nim.
Co więcej, wreszcie stalibyśmy się atrakcją turystyczną nie tylko na skalę krajową, bo z pewnością sporo ludzi z Polski i ze świata chciałoby osobiście poznać burmistrza Ziębic, a nawet zamienić z nim kilka słów :)
Wiadomo, burmistrz to "poważna" funkcja, więc Franek raczej nie byłby skłonny do rozmów o pierdołach, ale mimo to sądzę, że kilka mądrych rad mógłby co niektórym udzielić :)
2016-10-02 19:32:02
gość: ~Kot w butach
W takim razie kot "Franek" na burmistrza. Już ma moje poparcie i mój głos. Nawet kupię mu whiskas.
2016-10-03 00:03:31
gość: ~takitam
To nie są żarty :)
Poczytajcie:
https://www.wprost.pl/333887/Na-Alasce-miastem-od-15-lat-rzadzi-kot
.... a poniżej kandydaci:
http://images82.fotosik.pl/53/828144249e95425d.jpg
Wybierać, przebierać :)
2016-10-07 20:54:57
gość: ~Majka do takitam
Mam kota, który ma trzy łapy i nie mam wątpliwości, że daje radę , chociaż z czterema miałby bardziej komfortowo. Martwię się bardziej o ciebie, gdyż bez piątej klepki (której brak demonstrujesz systematycznie i z uporem maniaka)trudno podejrzewać, że w realu zachowujesz się jak pajac.
2016-10-07 23:08:26
gość: ~takitam
@Majka
Dziękuje za troskę i gratuluję, bo właśnie dołączyłaś do grona osób pochylonych nad losem mojej skromnej osoby :)
Gdybyś jednak zechciała z równą troską napisać coś w temacie pod którym toczy się dyskusja, to chyba zesrałbym się ze szczęścia.
Jednak póki co, przeczytaj to co napisałaś, bo z Twojego wpisu wynika, że pomimo iż nie mam piątej klepki, to zachowuję się zupełnie normalnie :)
Kończąc, dziękuję za diagnozę i dogłębną analizę tematu pod którym toczy się dyskusja.
Miłego weekendu życzę :)
2016-10-02 19:03:02
gość: ~gs
Z dobrze poinformowanego źródła w pis usłyszałam, że ten Piątkowski to po wygranych wyborach zapragnął zostać szefem agencji rolnej w ząbkowicach, ale w pis się tylko obsmiali i mógł zapomnieć. Później zamażyło mu się szefowanie w ząbkowickim ohp. Podobnie, brak wykształcenia i kwalifikacji. Śmiech na sali i mógł zapomnieć. Następnie zabkowicki krus. Brak kwalifikacji, wykształcenia i mógł zapomnieć. W pis już się tylko śmieją i mówią że szkoda czasu żeby o kimś takim rozmawiać. Teraz chce zostać zastępcą burmistrza. Też bez koniecznego wykształcenia i kwalifikacji. Nie przeszkadza mu już, że pani Bira wypieła się na pis i w wyborach oficjalnie poparła Komorowskiego i PO. Widać z tego, że nieważne jak, nieważne z kim, byle tylko stołek był.
2016-10-02 22:13:58
gość: ~Gmina to nie prywata
Pani Burmistrz pewnie nie spodziewała się że beton urzędu jest taki twardy a macki tych którzy teoretycznie odeszli takie długie. Mając wokół siebie opontęów rządzić ciężko. Teraz towarzystwo wywalone z powiatu ramię w ramię z wywalonymi z urzędu szukają drogi do stołeczków, a misja służenia innym to już...obieca się na propagandowych spotkaniach z mieszkańcami ale My to nie ciemnogród !!!
2016-10-02 22:14:16
gość: ~AZ
Do gs - znam p. Piątkowskiego i wiem że oprócz propozycji którą otrzymał na szefa ARiMR o żadne inne stanowisko się nie starał.Te bzdury napisała osoba która ma poważne problemy osobowościowe.Wątpię także aby chciał pakować się w taką trudną sytuację w gminie tuż przed referendum.
2016-10-02 22:39:56
gość: ~do Ziebiczanow
Pelen podziw dla tych co nie majac nic madrego do powiedzenia, zadnych madrych argumentow. Dopieprzacie sie do bledow ortograficznych, czy stylu wypowiedzi innych nie majac sami nic madrego do powiedzenia. Jak tylko ktos nie mysli lub nie popiera waszej opini to niedouczony albo prostak I zaraz analizujecie czy nie zrobil jakiegos bledu w swojej wypowiedzi by mu dowalic. Nie widzicie nie zlego w obrzucaniu innych wyzwiskami czy podwarzaniu czyjegos autorytetu oczywiscie pod pseudonimem bo na nic innego was nie stac. Sami naukowcy z wyzszej polki w tych Ziebicach. Wiec dlaczego tak tam zle. Krasnoludki wam narobily tej biedy??? Wymadrzacie sie na rozne tematy, stajecie sie znawcami tematu. Gdzie jestescie aby rzadzic tymi zadluzonymi Ziebicami. A moze tacy z was znawcy tematu "Waskotorowi Ziebiczanie"??? Wy nawet nie potraficie dyskutowac na poziomie I uszanowac to co mowia inni. Nie musicie sie zgadzac z tym co mowia inni ale kazdy ma prawo do wypowiedzi, nawet ten ktorego styl jest niepoprawny czy ten ktory robi bledy. Nijednokrotnie maja oni wiecej do powiedzenia niz wy znawcy wszechstronni, alfy i omegi w jednym. Zal mi was I tych naszych Ziebic. Zal mi ludzi ktorzy beda sie pchali na stanowiska w gminie bo spotkaja sie z taka nienawiscia nawet jesli beda sie bardzo starali. Bo boli was wszystko, ich wyksztalcenie, stan posiadania , posada. To wystarczy by kogos zgnijic. A teraz mozeczie szukac bledow w mojej wypowiedzi. Mam to w dalekim powazaniu.
2016-10-02 23:34:34
gość: ~zwioski
slyszalem ze piatkowski zrobil ponoc cos wiecej w kierunku swojego wyksztalcenia prawda to ??
2016-10-03 07:58:33
gość: ~Wojtek
Podobno ukończył 3 miesięczny kurs pieczenia naleśników. Pozdrawiam
2016-10-03 09:25:17
gość: ~andrzej
Piątkowski zachowuje się jak pajac biega po starostwie i po całych Ziębicach zachowuje się jakby co najmniej był starosta a jest mega pajacem z którego wszyscy w koło się śmieją
2016-10-03 17:46:34
gość: ~spoza
Ukończył Sorbonę henrykowską
2016-10-03 00:14:50
gość: ~takitam
gość: ~do Ziebiczanow napisał/a:
", zadnych madrych argumentow"
Gdzie są Twoje ?
gość: ~do Ziebiczanow napisał/a:
" ... oczywiscie pod pseudonimem bo na nic innego was nie stac"
Jak widzę, Ty podpisałeś/łaś się pełnym imieniem i nazwiskiem.
gość: ~do Ziebiczanow napisał/a:
"Wymadrzacie sie na rozne tematy, stajecie sie znawcami tematu"
a chwilę później:
" ... kazdy ma prawo do wypowiedzi"
No to jak w końcu ?
Możemy się wypowiadać, czy powinniśmy poczekać na Twoją zgodę ?
gość: ~do Ziebiczanow napisał/a:
"Wy nawet nie potraficie dyskutowac na poziomie"
Paradne :)
2016-10-03 10:39:11
gość: ~74
No żesz ,qużwa ,czym wy tam w tych Ziebicach sie zajmujecie ,u nas w Bardzie w Mieście Cudów , TEN burmistrz , którego jakby na co dzięń nie ma ( tak jak WSI) a kazanie w Bazylice w wczoraj walnął gawiedzi,zapodał co akuratnie dostał SMS-a czy cóś tam tuż tuż przed minutą jakoby na Okęciu wylądowali INWESTORZY ze Słonecznej Italii, ma się rozumieć z portfelami wypchanymi ojro.Ale nie to jest najważniejsze,otóż Miasto Cudów ma mieć swój hymn, ktorem bedzie się rozpoczynała każda Sesja, Komisja czy inna gminna celebra.teraz juz gromadka marionetek co to sie radnymi nazywaja jak nic uchwali powołanie HALABARDNIKÓW I TREBACZY.Alleluja.
2016-10-07 20:08:59
gość: ~giziu
Takitam weź pigułkę, weź pigułkę!!!
2016-10-07 23:26:26
gość: ~takitam
Jeśli masz tylko tyle do napisania, to ..... szkoda podejmować z Tobą jakąkolwiek polemikę.
REKLAMA
REKLAMA