Pojawiły się pogłoski, że czwartkowa debata kandydatów na stanowisko burmistrza w Ziębicach nie dojdzie do skutku. Kandydaci dementują.
Spotkanie Andrzeja Regnera i jego kontrkandydatki, a zarazem inicjatorki debaty Alicji Biry zostało zaplanowane na poniedziałek. Wśród mieszkańców pojawiły się jednak głosy, że może ona nie dość do skutku. Obaj kandydacji zaprzeczają pogłoskom i zapewniają, że wezmą w niej udział.
Debata manipulowana?
Andrzej Regner w rozmowie z nami stwierdził, że obawia się, iż debata jest ustawiona. Zasugerował, że jego kontrkandydatka jako inicjatorka spotkania może znać pytania i dzięki temu do debaty będzie się jej znacznie łatwiej przygotować. - Jeżeli nie otrzymam pytań, które przygotowali organizatorzy, po prostu podczas debaty pozostawię je bez odpowiedzi. Na spotkaniu pojawię się na pewno i w pozostałych kwestiach zabiorę głos – wyjaśnia pretendent do zajęcia stanowiska burmistrza.
Alicja Bira zaprzecza. Twierdzi, że nie zna treści pytań. - Organizator przesłał do kandydatów blog tematyczny. Konkretne pytania nie zostały ujawnione, zna je tylko organizator – skomentowała kandydatka. Na pytanie kto jest organizatorem Bira niestety nie udzieliła odpowiedzi. - Nie wiem czy mogę podać taką informację, muszę to skonsultować z organizatorem - wyjaśniała. Przez kilka godzin oczekiwaliśmy na odpowiedź, jednak nie uzyskaliśmy informacji kto będzie odpowiadał za przygotowywanie pytań.
W rozmowie telefonicznej z kandydatką otrzymaliśmy także informację, iż razem z Regnerem ma się spotkać w niedzielę, aby jeszcze ustalić szczegóły.
sm. / Express-Miejski.pl
Debata w cieniu niejasności?
2014-11-21 12:22:40
sm. / Express-Miejski.pl
Pojawiły się pogłoski, że poniedziałkowa debata kandydatów na stanowisko burmistrza w Ziębicach nie dojdzie do skutku. Kandydaci dementują.
2014-11-21 16:13:38
gość: ~ziebiczanin
Debata ma sie odbyć w czwartek a nie poniedziałek!!!!!
2014-11-21 16:23:26
gość: ~muzyk
Regner coś czaruje, chyba boi sie tej debaty. Merytorycznie nie ma szans z p. Birą. Jeżeli będzie znał pytania to Herbowski i Cymbała tak go wyćwiczą, że debata straci sens. Nikt nie powinien znać pytań. I pytanie czy ta debat na pewno jest w poniedziałek na facebookowym profilu pani Biry jest podany czwartek.
2014-11-21 16:30:41
gość: ~arek
Myślę, że Regner nie pęka strzału. Też bym się zastanawiał nad udziałem w takiej ustawce. Prawdopodobnie będzie prowadził lub przygotował debatę Tadeusz Kępa kandydat do rady miejskiej z komitetu KWW Szansa Dla Gminy Ziębice. Panie muzyk czy to nie jest KOMITET p. BIRY?????????.
2014-11-21 16:32:18
gość: ~em24pl
Oczywiście debata odbędzie się w czwartek, błąd już poprawiony, dzięki ;-)
2014-11-21 16:41:33
gość: ~mańka
A ja słyszałam że p. Marek Lenartowicz ale nie jestem pewna. Kto by nie prowadził Regner na niej się przejedzie.
2014-11-22 07:00:51
gość: ~zwolennik
czy ktoś pamięta jak parę lat temu obóz trzymający obecnie władzę ustawił debatę w której wzięła udział pani Alicja? skończyło się wielkim kłamstwem i sprawą w sądzie...
daletgo Pani Alicja w tym roku wyprzedziła ruch ze strony Herbowskiego-Regnera i sama postanowiła taką debatę zainicjować !
Oczywiście to się nie podoba Regnerowi - pytania musi znać !
Od kiedy to jest debata? Na czym to ma polegać na ustwce słownej, po ty by Regner miał się jak przygotować ??? Jakaś ŻĘNUŁA
Regner jest cienki jak naleśnik, w demoratycznej debacie nie ma szans, merytorycznie jest słaby, więc cały moejsko oświatowy zespół ma mu pomóc np w ustalaniu odpowiedzi na zadane pytania. No i oczywiście muszą je znać no bo jak się przygotować do pytań których się nie zna!!!!
Jak się znam, to Regner wraz z Herbowskim i Cymbałą wycofają się z debaty i nie wezmą w niej udziału i nazwą stronniczą ... a my powinniśmy odczytać to jako boją się jak cholera takiej konfrontacji !!!
2014-11-22 09:22:48
gość: ~Ziębiczanka
a CZY p. Alicja również nie będzie znała pytań? skoro jest inicjatorką....to myślę, że na pewno! Odsyłam do lektury dotyczącej organizowania uczciwej, demokratycznej DEBATY.
Ale nasze Ziębice jeszcze nie dorosły to takiego etapu.
2014-11-22 10:24:35
gość: ~nowy dwór
Z tego co wiem to treści pytań nikt nie bedzie znał
2014-11-21 16:44:42
gość: ~ZXA
Trzy miesiące temu pewna osoba z bliskiego otoczenia burmistrza Herbowskiego tłumacząc jego decyzje, ujawniła mniej lub bardziej świadomie, że jest on całkowicie uzależniony od dyrektorów podległych mu jednostek gminy, a szczególnie od tych zarządzających "gminnymi uczelniami". To oni "zrobili go burmistrzem" i mogą wycofać swoje poparcie, jeżeli przestanie być gwarantem ich interesów. Układ jest prosty: poparcie za gwarancje dalszego trwania na stołkach, no i oczywiście odpowiednio wysokie wynagrodzenie. Reszta się nie liczy. Ważne by im zapewnić wygodne życie.
Nadszedł czas wyborów. Grupa trzymająca władzę rozpoczęła działania mające na celu doprowadzić do reelekcji Herbowskiego. Przekonywali, namawiali, obiecywali, gdzie trzeba postraszyli i ze strachem w oczach zobaczyli, że Herbowski jest bez szans na kolejna kadencję, a co za tym idzie nie zagwarantuje im dalszego trwania układu. Bez większych ceregieli postanowili wypromować nowego kandydata, a za jedyne kryterium doboru przyjęli gwarancje kontynuacji dotychczasowego postępowania, dającego pewność na dalsze trwanie układu. Kandydata pewnego, sprawdzonego, tkwiącego w tym układzie i z niego się wywodzącego. Kandydata sterowalnego, którym możne manipulować, sterować i który nie odważy się im sprzeciwić. Wszystko zostaje po staremu, zmieni się tylko dowódca.
Wszystko zaplanowano, nie zapominając o sprawdzonych, zasłużonych towarzyszach, którzy do tej pory sprawowali władzę. Jeden zostaje w urzędzie i oczywiście to on tak naprawdę będzie sprawował realna władzę. Urząd i podległe mu instytucję bez zmian. Drugi z oddanych towarzyszy dostanie ciepłą posadkę w podległej gminie jednostce i wszystko gra. Byle tylko ludzie uwierzyli, ale czego mieliby nie uwierzyć, przecież nie takie rzeczy muz " łykali". A poza tym jak juz Rysiek się na to zgodził i powiedział, że popiera. To, co? Będzie dobrze. Ciemny lud to kupi. Vivat academia. Vivat profesores.
Edward z domu Cymbała, a wraz z nim Antoni jeszcze burmistrz Herbowski z małżonką, oraz ich poplecznicy biegają jak domokrążcy od mieszkania do mieszkania, od sklepu do sklepu żeby uzyskać poparcie dla nowej gwiazdy ziębickiego układu władzy Andrzeja Regnera. Panowie ponoć mają odejść na zasłużone emerytury i wycofuja się z zycia publicznego, ale najpierw muszą z Regnera zrobić burmistrza, aby kontynuował ich dzieło. To oficjalna wersja. Ta mniej oficjalna, dostępna tylko dla wtajemniczonych członków układu jest tak, że panowie na żadne emerytury nie odchodzą, bo im się one po prostu nie należą. Zobaczyli, ze sami przerżną wybory, więc pochowali się za plecami Regnera, który za stołek i kasę zgodził się ten szwindel swoim nazwiskiem uwiarygodnić. Dobrze wtajemniczeni wiedzą, że obaj panowie mają zamiar pozostać przy władzy. Jeden zostanie w urzędzie i to on będzie faktycznie rządził, drugi planuje objąć zwolnione przez Regnera stanowisko dyrektora OOiO. Także w myśl zasady " by żyło sie lepiej" panowie wraz z wiernymi towarzyszami są w stanie zrobić wszystko żeby zapobiec sytuacji, w której już w grudniu będą musieli zgłosić się do urzędu pracy.
2014-11-21 20:51:36
gość: ~świadomy mieszkaniec
MASAKRA, już wiem na kogo głosować - tylko Alicja Bira
2014-11-22 06:45:28
gość: ~ziębiczanin
KATASTROFA.Pani Bira w tej gminie nic nie zrobi to jest porażka.
2014-11-22 07:19:10
gość: ~rafał
Tylko Bira Bira I jeszcze raz Bira
2014-11-22 10:34:41
gość: ~ciekwy
Dlaczego uważasz że p. Bira nic nie zrobi??? wszyscy mamy prawo to mówic o p. Regnerze poniewaz on bedzie kontynuacja starego układy ( Nie dam sie zakłamać, że Cymbała i Herbowski odejda na emeryturę. Za długo zyje w ziebicach. To są starzy wyjadacę. Pan Regner chccąc coś zmienić startował by ze swojego, własnego komitetu a nie z GPUS). Uważam że powinnismy dać jej szansę, jako radna był całkiem dobra. Będę na nia głoswał i radze to wszystkim którym nie podoba się to co dzieję się z naszymi Ziebicami. Rozliczymy ja za 4 lata ;). Pozdrawiam
2014-11-22 11:15:50
gość: ~seba
popieram, już dość nabierania nas - obywateli płacących podatki gminne
tylko PANI ALICJA BIRA!!!!!!!
2014-11-22 07:26:26
gość: ~zwollennik
czy ktoś pamięta jak parę lat temu obóz trzymający obecnie władzę ustawił debatę w której wzięła udział pani Alicja? skończyło się wielkim kłamstwem i sprawą w sądzie...
daletgo Pani Alicja w tym roku wyprzedziła ruch ze strony Herbowskiego-Regnera i sama postanowiła taką debatę zainicjować !
Oczywiście to się nie podoba Regnerowi - pytania musi znać !
Od kiedy to jest debata? Na czym to ma polegać na ustwce słownej, po ty by Regner miał się jak przygotować ??? Jakaś ŻĘNUŁA
Regner jest cienki jak naleśnik, w demoratycznej debacie nie ma szans, merytorycznie jest słaby, więc cały moejsko oświatowy zespół ma mu pomóc np w ustalaniu odpowiedzi na zadane pytania. No i oczywiście muszą je znać no bo jak się przygotować do pytań których się nie zna!!!!
Jak się znam, to Regner wraz z Herbowskim i Cymbałą wycofają się z debaty i nie wezmą w niej udziału i nazwą stronniczą ... a my powinniśmy odczytać to jako boją się jak cholera takiej konfrontacji !!!
2014-11-22 09:19:29
gość: ~Ziębiczanka
No tak....komitet wyborczy p. Alicji Biry działa . Wszędzie. I to skutecznie. Zastanawiam się, co musiałby zrobic p. Regner, żeby zadowolić innych....już wiem! Przegrać z p. Birą lub wycofać się z drugiej tury! Dlaczego jego prośbę, o to, żeby debata była uczciwie przeprowadzona odbieracie jako manipulację. To chyba logiczne a przede wszystkim sprawiedliwe, że KAŻDY z kandydatów powinien mieć równe szanse.
Skąd się biorą domysly, że wróci stary układ? To, że staruje z GPUS nie oznacza, że p. Herbowski i p. Cymbała wrócą. Przecież na każdyż spotkaniu przedstawia swojego zastępcę! A jesli p. Bira wróci to nie wróci stary układ? Już kiedyś jedna z kandydatek na burmistrza zanim zostały ogłoszone wyniki zwolniła połowę Urzędu! Na tym polega demokracja w wydaniu Ziębiczan? Że mamy się bać przyszłości?
A może p. Alicja odkryje karty...kto będzie z nią zarządzał gminą? P. JANINA LACEL? Czy P. RYSZARD NOWAK?
Faktycznie....NOWY UKŁAD!
2014-11-22 10:43:00
gość: ~Ziebice
Widzę, ze wszystkich interesuje kto będzie zastępcą p. Biry. Regner podał swojego zastępce ze strachu, aby ludzie nie mysleli, że Herbowski i Cymbała bedą rządzić. Niestety tak bedzie. Z checia zagłosowałbym na p. regnera gdyby kaddydował z innego komitetu. A tak niestety, skazany jest na porażkę. Osobiscie uważam, ze dobrze to świadczy o p. Birze, że nie ma jeszce kandydata na wiceburmistrza. Jest nie zależna i do piero po wygranych wyborach odkryje karty. Tak powinno być. Przynajmniej sie nie boi tak jak p. Regner insynuacji na swój temat, poniewaz ludzie nie maja jej nic do zarzucenia.
2014-11-22 09:28:13
gość: ~Ziębiczanka
Tak, jestem zwolenniczką p. Andrzeja Regnera. Uważam, że kompetencja i doświadczenie w zarządzaniu jednostką budżetową są jego mocną stroną. W wielu poprzednich wypowiedziach cieknie jad. Jad złośliwości. Tylko dlaczego?
Dlatego uważam, że....
ANDRZEJ REGNER NAJLEPSZYM KANDYDATEM NA BURMISTRZA!!!!!!
2014-11-22 10:46:12
gość: ~Senior
On nie może być burmistrzem. Chcecie aby nasza gmina miała zarządce komisarycznego? Uratujmy naszą biedna gminę, głosujmy na BIRE.
2014-11-22 10:16:27
gość: ~zwolennik
Dlaczego wróci stary układ? Jeśli Regner chciałby faktycznie działać w interesie gminy wystartował by sam ze swojego komitetu, a nie z znienawidzonego przez wielu obecnego układu.
A wystartował z takiego właśnie, wszyscy zainteresowani wiedzą że OOiO to większość budżetu gminy i że właśnie Regner takim budżetem zarządza. To że wskazuje Śledzia na zastępcę nie wyklucza pozostawienia Herbowskiego i Cymbały na stanowiskach czy to sekretarzy, czy to dyrektora OOiO a teraz to juz centrum sportu, po za tym są jeszcze inne stanowiska do obsadzenia choćby taki prezes ZUK . Jeśli ktokolwiek myśli że jest inaczej to jest w kosmicznym błędzie !!!
Stare jest - ma za dużo do stracenia żeby odpuścić wybory i Regnera za burmistrza, wspiera go aktywnie Nowak , który traci poparcie w powiecie więc ... MYŚLCIE
2014-11-22 13:04:41
gość: ~haha
No właśnie, Ziebiczanie! Myślcie.....Czytając wypowiedzi mam wrażenie, że jestem poddawany komunistycznej indoktrynacji. Dlaczego Pan Regner wprowadzi nam zarządcę komisarycznego....Pani Bira będzie w dokładnie takiej samej sytuacji na początku swojej kariery jak i pan R. Czyli mam rozumieć, że tylko Pani B. nas obroni? Czym? Piersią? Po prostu śmieszni ludzie jesteści. Po co karmicie mieszkańców takimi kłamstwami!
2014-11-22 14:04:25
gość: ~Maniekj
nie chodzi o to. skoro obecna ekipa doprowadziła gmine do zadłuzenia 56% to p. regner nas nie zbawi bo sam był i bedzie w tej ekipie. P. Bira wprowadzi nowe innowacje, będzie rządzić inaczej i wszystko na to wskazuję, że bedzie rządzić lepiej
2014-11-22 13:08:32
gość: ~Ja
Zwolennicy p. Biry robią wszystko, żeby zdyskwalifikować kontrakndydata. Może to i logiczne,że bronia jej interesów, ale czy uczciwe?
Dlaczego p. Bira nie chce ujawnić swojego zastępcę? Bo nagle wyciągnie nam z kapelusza króliczka? Jak będzie się nazywał? No i będzie cyrk!!! A może folwark> Szkoda, że nie światowej sławy...tylko taki orwellowski !
2014-11-22 14:25:41
gość: ~Marek
Czy w innych gminach przed wyborami wszyscy wiedzą kogo poszcególni kandydaci na burmistrzów/wójtów będą mieli za wice- Chyba tylko w Ziębicach i to tylko ze strachu przed gniewem wyborców p. Regner napisał p. Rafała Śledzia. A tak naprawde to będzie tak: po wygranych wyborach Śledź zrezygnuje rzekomo z powodów zdrowtnych a na jego miejsce wejdzie Cymbała albo Herbowski mówiąc" Nie chcem ale muszę" Ziębiczanie czy damy sie nabijać w balona? Ja w I turze głoswałem na p. Sobola. Jednak teraz oddam głos na p. Bire. Czas na zmiany!!!
2014-11-22 14:29:05
gość: ~Zrozumiałem
Bardzo możliwe. P. Herbowski zrezygnował z kandydowania na burmistrza z powodów zdrowotnych, p. Lach 4 lata temu zrezygnował z funkcji radnego aby byc dyr. Szkoły z powodów zdrowtnych. p. Regner zrezygnował z propzycji bycia dyr. szkoły w Henrykowie z powodów zdrowotnych. Czy nie za dużo chorób w Gminno Powiatowej Unii samorządowj? Może powinniśmy ich wysłać do lekarza a nie oddawać im naszą gminę na kolejne 4 lata?
2014-11-22 21:45:46
gość: ~ar
Czytając ten stek bzdur, zastanawiam się skąd bierzecie te historyjki. O ile mnie moja wiedza nie myli, to p. Regner nie zrezygnował z propozycji bycia dyrektorem szkoły z powodów zdrowotnych.
Po pierwsze: nie dostał propozycji. Po prostu wygrał konkurs. (różnica między propozycją a konkursem jest istotna)
Po drugie: jak już wygrał konkurs, to owszem Zrezygnowal. A dlaczego....bo jest CZŁOWIEKIEM. (zastanawiacie się teraz o co chodzi?) Porponuję zapytać go w czasie debaty o szczególy. Na pewno odpowie.
2014-11-23 08:38:47
gość: ~az
Juz nie broń tak Regnera. Wszyscy wiedzą że to ten sam układ i nic w Ziębicach za jego rządów sie nie zmieni. Przykre ale niestety prawdziwe. Tylko pani Bira może zostać burmistrzem, może popchnie te miasto do przodu
2014-11-22 21:46:59
gość: ~ar
Czytając ten stek bzdur, zastanawiam się skąd bierzecie te historyjki. O ile mnie moja wiedza nie myli, to p. Regner nie zrezygnował z propozycji bycia dyrektorem szkoły z powodów zdrowotnych.
Po pierwsze: nie dostał propozycji. Po prostu wygrał konkurs. (różnica między propozycją a konkursem jest istotna)
Po drugie: jak już wygrał konkurs, to owszem Zrezygnowal. A dlaczego....bo jest CZŁOWIEKIEM. (zastanawiacie się teraz o co chodzi?) Porponuję zapytać go w czasie debaty o szczególy. Na pewno odpowie.
2014-11-22 13:14:06
gość: ~popieram R
A ja swój skromny głos oddam na Andrzeja Regnera.3 x POPIERAM. I zachęcam do oddania głosu na niego również innych mieszkańców gminy Ziębice.
A dlaczego? Bo jest uczciwy i ma swoją godnośc. Na razie tylko ludzie p. Biry próbują wszędzie rozpuszczać nieprawdzie, niczym nie poparte plotki o starym układzie. A ja wam ludzie mówię.....przy Birowej układ wróci. Taki sprzed 8 a nawet 12 lat....Ruszcie w końcu głową.
2014-11-22 14:20:30
gość: ~rozbawiony
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA rozbawiłem sie. Przy Birze wróci stary układ a przy Regnerze nIe. Z tego co wiem p. Bira jest niezależną kandydatką, w przeciwieństwie do pan Regnera, którym sterują panowie Herbowski i Cymbała. Oni doprowadzili naszą gmine do ruiny. A tak na marginesie to jak wam nie wstyd oczerniac tak niewinna kobietę. Tylko dlatego, że rozwiąże wasze układy i wprowadzi zmiany niekorzystrne dla ośiaty i urzędasów? WSTYD!!!
2014-11-22 21:25:36
gość: ~Ja
Ojj juwaga uwaga...nadchodzi Pani Bira!!!! Ze swoją świtą....ups....znowu Pan R. Nowak? Wielki powrót starego układu.
2014-11-22 22:35:32
gość: ~Maciek
A z kim ma p.Bira rządzić skoro ma zero radnych w nowej radzie gminy!!!!, dlatego już ułożyła się z p. Ryszardem Nowakiem , którego już nie chcą w powiecie na stanowisku wicestarosty. Pan Nowak ma 6 radnych,pani Lacel i Sobol - razem 3. W ten sposób jest nowa dziewiątką. Tak więc macie nowy układ. Wybierzcie Birę i Ryszarda Nowaka. Ten drugi zdążył już zlikwidować wszystkie zakłady pracy w Ziębicach, teraz już tylko będzie biernie przywiązany do stołka pilnując swojej większości w radzie miejskiej. Tylko Regner i Śledź!!!!
2014-11-23 11:29:36
gość: ~za
Małe sprostowanie. KW Bądźmy Razem czyli R. Nowak wproadził aż 4 swoich kandydatów do Rady Miejskiej. Pani Bira 0. GPUS - 6 :)
2014-11-22 22:37:19
gość: ~Maciek
A z kim ma p.Bira rządzić skoro ma zero radnych w nowej radzie gminy!!!!, dlatego już ułożyła się z p. Ryszardem Nowakiem , którego już nie chcą w powiecie na stanowisku wicestarosty. Pan Nowak ma 6 radnych,pani Lacel i Sobol - razem 3. W ten sposób jest nowa dziewiątką. Tak więc macie nowy układ. Wybierzcie Birę i Ryszarda Nowaka. Ten drugi zdążył już zlikwidować wszystkie zakłady pracy w Ziębicach, teraz już tylko będzie biernie przywiązany do stołka pilnując swojej większości w radzie miejskiej. Tylko Regner i Śledź!!!!
2014-11-22 21:31:48
gość: ~rozbawiona
Nie rozumiem dlaczego Pani Bira ma się wziąć za oświatę i urzędasów? Niedługo zlinczujecie wszystkich nauczycieli i urzędników. Brawo....tylko za co? A pan/pani dlaczego nie jest nauczycielem tudzież urzędnikiem?
A co ta Pani ma do ziębickiej oświaty? No tak, jak się człowiek nie zna na niczym tylko na planach zagospodarowania przestrzennego to bzdury gada.
W sumie....wybierzmy p. Birę! Dajmy jej szansę....pokazać jaką jest specjalistką!!!!!! Rozbawiłam się do łez .
2014-11-22 13:20:09
gość: ~myślący
Szok....stek bzdur. To, że Regner startuje z GPUS to jest dowód, ze Herbowski i Cymbała nie odejdą? To takim tokiem myślenia umówmy się, że KW "Bądźmy Razem" to też stary układ...! A o ile mi wiadomo to są młodzi ludzie...niekoniecznie z poprzedniej epoki. A, że to Klub p. Nowaka? Trudno...ich wybór. A tu chodzi o jednostkę!
To są jakieś brednie. Manipulujecie społeczeństwem. Nie wstyd Pani, Pani Alicji? Bo to są celowe działania Pani zwolenników!!!
2014-11-22 14:14:13
gość: ~osoba niezależna
To ludziom Regnera powinno byc wstyd. Oczerniać niewinną kobietę. te plotki o kolaicji z Nowakiem czy Lacelową. Z własynych źródeł wiem, że p. nowak jest zagorzałym przeciwnikiem p. Biry. jemu wygodniej jest trwać w tym układzie. Pani Lacel gdyby naprawdę miała by byc wice to od początku była by za Birową a nie tworzyła by własnego komitetu. A Regnera boli to, że wszyscy kandydaci zjadnoczyli sie przeciw niemu, to świadczy tylko o tym, jak bardzo chca zmiany. I te wpisy ludzi Regnera oczerniajacych p. Bire, są zakłamane. Napiszcie prawde, ile projektó unijnych przeszło nam koło nosa. jak zadłuzyliście gminę skanalizowaniem 6 wsi, a gdzie reszta? Nasza gmina wpłaca do programu unijnego Qwsi 24 000 zł, a pozyskuje tylko 12 000. Jak to jest mozliwe. np. Kamieniec Ząbkowicki Wpłaca 10 000 a pozyskuje setki tysiecy. Ludzie czas na zmiany pokażmy tym paną czerwona kartkę. Musimy głoswać na Birową
2014-11-22 17:20:55
gość: ~sekretarz
Osobo niezależna Kamieniec nic nie wpłaca i nic nie pozyskuje nie jesteś w temacie to tu jest bagno wiem bo jestem pracownikiem UG
2014-11-22 21:38:19
gość: ~myslący
Nie trzeba być znawcą polityki, żeby wiedzieć, że liczba kandydatów na burmistrza Ziębic była sztucznie napędzona. W jakim celu.....w jednym. Żeby rozbić głosy. I niestety stary układ w osobie p. Noumg5m33waka maczał w tym palce. Zresztą tajemnicą poliszynela jest fakt, że p, Lacel, p, Sobol byli wspierani duchowo przez wicestarostę Nowaka.
2014-11-22 21:40:19
gość: ~uhahany
uahahahaha................
2014-11-22 13:54:12
gość: ~anti herbo
na czym polega ten jad i dyskredytacja , na tym ,że sie mówi o tym że Regner jest człowiekiem Herbowskiego i starego układu???
Litości !!!
O jadzie możemy mówić właśnie z powodu plotek op. Birze o tym że się układa z Nowakiem, o tym, że chce rozwalić szkolnictwo, i o innych nieprawdziwych pierdołach.
2014-11-22 21:33:07
gość: ~jto
Andrzej, jesteśmy z Tobą!!!!
2014-11-23 08:41:46
gość: ~nieja
Andrzej i tak nie wygra!!!!!!!! Ludzie nie chcą układu REGNER-HERBOWSKI-CYMBAŁA-SLEDŹ. Dajmy szansę p. Birze, może ruszy Ziebice.
2014-11-23 08:42:21
gość: ~Ziebiczanin
Trzy miesiące temu pewna osoba z bliskiego otoczenia burmistrza Herbowskiego tłumacząc jego decyzje, ujawniła mniej lub bardziej świadomie, że jest on całkowicie uzależniony od dyrektorów podległych mu jednostek gminy, a szczególnie od tych zarządzających "gminnymi uczelniami". To oni "zrobili go burmistrzem" i mogą wycofać swoje poparcie, jeżeli przestanie być gwarantem ich interesów. Układ jest prosty: poparcie za gwarancje dalszego trwania na stołkach, no i oczywiście odpowiednio wysokie wynagrodzenie. Reszta się nie liczy. Ważne by im zapewnić wygodne życie.
Nadszedł czas wyborów. Grupa trzymająca władzę rozpoczęła działania mające na celu doprowadzić do reelekcji Herbowskiego. Przekonywali, namawiali, obiecywali, gdzie trzeba postraszyli i ze strachem w oczach zobaczyli, że Herbowski jest bez szans na kolejna kadencję, a co za tym idzie nie zagwarantuje im dalszego trwania układu. Bez większych ceregieli postanowili wypromować nowego kandydata, a za jedyne kryterium doboru przyjęli gwarancje kontynuacji dotychczasowego postępowania, dającego pewność na dalsze trwanie układu. Kandydata pewnego, sprawdzonego, tkwiącego w tym układzie i z niego się wywodzącego. Kandydata sterowalnego, którym możne manipulować, sterować i który nie odważy się im sprzeciwić. Wszystko zostaje po staremu, zmieni się tylko dowódca.
Wszystko zaplanowano, nie zapominając o sprawdzonych, zasłużonych towarzyszach, którzy do tej pory sprawowali władzę. Jeden zostaje w urzędzie i oczywiście to on tak naprawdę będzie sprawował realna władzę. Urząd i podległe mu instytucję bez zmian. Drugi z oddanych towarzyszy dostanie ciepłą posadkę w podległej gminie jednostce i wszystko gra. Byle tylko ludzie uwierzyli, ale czego mieliby nie uwierzyć, przecież nie takie rzeczy muz " łykali". A poza tym jak juz Rysiek się na to zgodził i powiedział, że popiera. To, co? Będzie dobrze. Ciemny lud to kupi. Vivat academia. Vivat profesores.
Edward z domu Cymbała, a wraz z nim Antoni jeszcze burmistrz Herbowski z małżonką, oraz ich poplecznicy biegają jak domokrążcy od mieszkania do mieszkania, od sklepu do sklepu żeby uzyskać poparcie dla nowej gwiazdy ziębickiego układu władzy Andrzeja Regnera. Panowie ponoć mają odejść na zasłużone emerytury i wycofuja się z zycia publicznego, ale najpierw muszą z Regnera zrobić burmistrza, aby kontynuował ich dzieło. To oficjalna wersja. Ta mniej oficjalna, dostępna tylko dla wtajemniczonych członków układu jest tak, że panowie na żadne emerytury nie odchodzą, bo im się one po prostu nie należą. Zobaczyli, ze sami przerżną wybory, więc pochowali się za plecami Regnera, który za stołek i kasę zgodził się ten szwindel swoim nazwiskiem uwiarygodnić. Dobrze wtajemniczeni wiedzą, że obaj panowie mają zamiar pozostać przy władzy. Jeden zostanie w urzędzie i to on będzie faktycznie rządził, drugi planuje objąć zwolnione przez Regnera stanowisko dyrektora OOiO. Także w myśl zasady " by żyło sie lepiej" panowie wraz z wiernymi towarzyszami są w stanie zrobić wszystko żeby zapobiec sytuacji, w której już w grudniu będą musieli zgłosić się do urzędu pracy.
2014-11-23 11:33:24
gość: ~bbb
Czy Pani Bira czuje się na przegranej pozycji, że musiała uzyskać poparcie pozostałych przegranych kandydatów na Burmistrza?
Takim posunięciem robicie z ludzi głupków. Próbujecie manipulować mieszkańcami Ziębic i gminy.
Bez takich informacji umiemy samodzielnie mysleć i wiemy na kogo mamy głosować.
2014-11-23 18:26:03
gość: ~miłośnik Ziebic
ostatnio dodany post
Czy to źle, ze wszyscy kandydaci sie zjednoczyli, dla dobra Ziebic. Po prostu wszystkim kandydata zalezy na dobrze Ziebic
REKLAMA
REKLAMA