Express-Miejski.pl

PWiK Delfin: Skorzystaj z Internetowego Biura Obsługi Klienta i zarządzaj swoimi sprawami on-line

zdjęcie ilustracyjne

zdjęcie ilustracyjne fot.: mp.

  

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „Delfin” Sp. z o. o. z siedzibą w Ząbkowicach Śląskich ul. Rzeczna 2 serdecznie zachęca wszystkich klientów korzystających z usług Przedsiębiorstwa w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta !

Internetowe Biuro Obsługi Klienta, jest aplikacją internetową, o połączeniu bezpiecznym klient-biuro, która umożliwia otrzymywanie faktur za wodę i ścieki w formie elektronicznej (e-faktura), oraz dostęp do informacji istotnych dla odbiorcy naszych usług.

Dzięki skorzystaniu z aplikacji IBO mają Państwo możliwość:

  • podglądu faktur, wystawionych od dnia następnego po aktywacji konta,
  • historii wpłat,
  • kontroli rozrachunków, związanych z dostawą wody, odprowadzaniem ścieków,
  • przeglądu historii wskazań wodomierza,
  • przekazywania odczytów,
  • analizy zużycia wody, odprowadzanych ścieków,
  • weryfikowania danych ewidencyjnych.

Jak skorzystać z IBO ?

  1. W celu założenia konta skorzystaj z naszego formularza – potrzebna Ci będzie ostatnia faktura.
  2. Wypełnij wymagane pola z danymi.
  3. Zapoznaj się z treścią Regulaminu IBO.
  4. Zaakceptuj go

I Witamy w świecie użytkownika Internetowego Biura Obsługi Klienta – bądź Eco i wybieraj rozliczenia drogą elektroniczną 

PWiK Delfin Sp. z o.o.

REKLAMA