Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „Delfin” Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Rzecznej 2 w Ząbkowicach Śląskich serdecznie zachęca wszystkich klientów korzystających z usług Przedsiębiorstwa w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków do skorzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta!
Internetowe Biuro Obsługi Klienta, jest aplikacją internetową, o połączeniu bezpiecznym klient-biuro, która umożliwia otrzymywanie faktur za wodę i ścieki w formie elektronicznej (e-faktura), oraz dostęp do informacji istotnych dla odbiorcy naszych usług.
Dzięki skorzystaniu z aplikacji IBO mają Państwo możliwość:
• podglądu faktur, wystawionych od dnia następnego po aktywacji konta,
• historii wpłat,
• kontroli rozrachunków, związanych z dostawą wody, odprowadzaniem ścieków,
• przeglądu historii wskazań wodomierza,
• przekazywania odczytów,
• analizy zużycia wody, odprowadzanych ścieków,
• weryfikowania danych ewidencyjnych.
Jak skorzystać z IBO?
1. W celu założenia konta skorzystaj z naszego formularza – potrzebna Ci będzie ostatnia faktura.
2. Wypełnij wymagane pola z danymi.
3. Zapoznaj się z treścią Regulaminu IBO.
4. Zaakceptuj go
I Witamy w świecie użytkownika Internetowego Biura Obsługi Klienta – bądź Eco i wybieraj rozliczenia drogą elektroniczną
PWiK Delfin
REKLAMA
REKLAMA