16.86 mln zł ma kosztować budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w Strefie Aktywizacji Gospodarczej w Stoszowicach. Samorząd podpisał umowę z wykonawcą.
Realizacją zadania zajmie się firma Projprzem Budownictwo z Bydgoszczy, a budowa obiektu ma zakończyć się jeszcze w tym roku. Zadanie w 85. proc jest dofinansowane ze środków unijnych.
Budynek usługowy inkubatora w części biurowej będzie posiadał siedem pomieszczeń biurowych, salę konferencyjną i dwa pomieszczenia warsztatowo-laboratoryjne. Dodatkowo na parterze znajdą się niezbędne dla obsługi biur i laboratoriów zaplecza sanitarne i techniczne oraz serwerownia.
Budynek hali o wymiarach zewnętrznych 85,94 m x 24,69 m zaplanowano jako jednopoziomowy. Zakłada się możliwość dzielenia przestrzeni hali zgodnie z potrzebami najemców (od dwóch do siedmiu odrębnych części). Hala ma posiadać funkcje produkcyjno-magazynowe.
Obiekt będzie pierwszym budynkiem infrastruktury Wałbrzyskiej Specjalnej Stefy Ekonomicznej Podstrefy Stoszowice.
em24.pl
W Stoszowicach powstanie Inkubator Przedsiębiorczości za blisko 17 mln zł
2023-03-25 13:03:13
gość: ~Polak
Nie trzeba żadnych inkubatorów.Wystarczy nie gnębić przedsiębiorców nazibiurokracją i sobie poradzą.
2023-03-27 23:45:56
gość: ~Us
@~Polak
Bez tego nie będzie podatkow
2023-03-25 13:11:01
gość: ~Bbb
W Budzowie pełen sukces to nastepne bezsensowne wydane pieniądze. Może zacznijcie rozliczać te władze.
2023-03-26 16:16:51
gość: ~Ja
@~Bbb Zbudują troche postoji puste i ktoś kupi za grosze.
2023-03-27 23:47:53
gość: ~Analfabeta
@~Ja
Postoji? I Ty śmiesz wydawać opinie?
2023-03-27 21:00:55
gość: ~mieszkaniec Budzowa
@~Bbb
Byłeś tam? Widziałeś? Odczep się od Budzowa
2023-03-27 21:53:59
gość: ~Elka
@~mieszkaniec Budzowa
Ja widziałam. Piękne, nowoczesne, przyjazne miejsce!!! Aż trudno uwierzyć, że faktycznie jest i super funkcjonuje
2023-03-28 20:13:04
gość: ~takitam
@~Elka
Wszystko fajnie.
Pytanie podstawowe .... CZY TO JEST POTRZEBNE ?
Moim zdaniem, ANI TROCHĘ.
2023-04-02 18:20:12
gość: ~Bbb
@~mieszkaniec Budzowa
A może jakiś konkret. Kto i za ile korzysta, jaki zysk dla gminy. Generalnie każda inwestycja winna się zwracać i na siebie zarabiać. Chyba że w tej gminie inna ekonomia.
2023-03-25 13:47:04
gość: ~Dok
Gdzie zakłady pracy żałosne inkubatory
2023-03-25 13:57:09
gość: ~Mieszkaniec gminy
W Mikołajowie i żdanowie wybuduj wójcie-kombinatorze z peeselu
2023-03-26 08:14:01
gość: ~Sołtys
@~Mieszkaniec gminy
Mobilizacja oddolna i zapewnienie frakwencji na wyborach samorządowych i wszystko można zmienić. Nie ma możliwości dojazdu do gminy z większości wsi do gminy, ale inkubatorów Ci będzie dostatek. Chyba, że to taki primaaprilisowy żart...
2023-03-26 22:50:33
gość: ~Xyz
@~Sołtys
Nie mam dobrych wieści dla mieszkańców gminy. Obecny wójt wygra wybory za rok, no nie ma konkurencji. Chyba, że cudem zdobędzie mandat do Sejmu. Wtedy zostanie namaszczony ktoś, kim łatwo będzie sterować. Dlaczego nie ma konkursów do gminnych jednostek? Odpowiedź banalna. Mógłby wygrać przypadek.
2023-03-28 10:03:31
gość: ~polka
@~Xyz
przecież są. trzeba tylko umieć czytać i znajdziesz bez problemu wszystko
2023-03-25 14:02:12
gość: ~Mieszkaniec gminy Stoszowice
Zamiast postarać się o jakiś zakład pracy dla 100/200 osób to lepiej ładować wszystko w inkubatory i Srebrną Górę...
2023-03-25 14:19:33
gość: ~hmm
@~Mieszkaniec gminy Stoszowice
na co czekasz?? buduj zakład choćby dla 10 osób
2023-03-25 15:45:45
gość: ~Mieszkaniec gminy Stoszowice
@~hmm
To jego wybrali na wójta, żeby zaczął coś robić dla poprawy życia mieszkańców, tak bardzo miał się starać o nowe miejsca pracy.
2023-03-25 17:30:52
gość: ~hmm
@~Mieszkaniec gminy Stoszowice
najlepiej jakby jeszcze pracował za was
2023-03-27 18:21:57
gość: ~takitam
@~hmm
Moment w którym wyjdziemy z UE + zmienimy prawo na przyjazne wszelkiej przedsiębiorczości, będzie tym momentem od którego zacznie się prawdziwy boom gospodarczy w Polsce, czyli zaczną powstawać zakłady pracy.
2023-03-28 11:15:24
gość: ~Najlepiej budować
@~hmm
Inkubatory świetlice a drogi w ch....... U.....J dziurawe i niebezpieczne
2023-03-28 09:57:06
gość: ~lokator
@~Mieszkaniec gminy Stoszowice
No wiesz jak ci to powiedzieć, żebyś zrozumiał... Inkubator służby przede wszystkim rozwojowi przedsiębiorczości. Warto się doedukować, zanim się zacznie bezmyślnie stukać w klawiaturę
2023-03-28 10:02:35
gość: ~sąsiad
@~Mieszkaniec gminy Stoszowice
Budują wam drogi, wspierają przedsiębiorczość, remontują stare rudery, rozwijają turystykę, budują wodociagi, boiska, strzelnice, tylko wszędzie stoszowice to, stoszowice tamto, a tu tylko narzekanie. u nas możemy tylko pomarzyć o takim tempie inwestycji
2023-05-09 22:34:23
gość: ~Piłat
@~sąsiad
a strzelałeś już na strzelnicy? Otawrcie było i nic dalej nie wiadomo.Cennik jakiś jest? Godziny otwarcia podano?
2023-03-25 21:45:11
gość: ~takitam
Już pisałem tu o innych inkubatorach w innych miejscowościach.
Tu dodam, że 17 mln zostało właśnie spuszczone w kiblu.
Do tego wszystkiego, kolejne miliony pójdą na utrzymanie tego IDIOTYCZNEGO z założenia tworu.
2023-03-25 22:49:39
gość: ~Autor
Ci co docierają do władzy tracą mózg tak było jest i będzie dlatego Pinokio zapomniałem co doradzał Tuskowi a teraz ma pomysły kreatyna
2023-03-26 08:15:46
gość: ~Sołtys
@~Autor
Bo albo tańczysz jak grają, albo trzeba zmienić orkiestrę
2023-03-26 07:26:42
gość: ~Kierowca
Lepiej żeby dążyli do zrobienia drogi przez Stoszowice i Budzów bo jest masakra a nie pompują pieniądze we forty
2023-03-26 08:17:11
gość: ~Sołtys
@~Kierowca
A droga Jenna, Rudnica, Grodziszcze (o Przedborowej nie wspomnę)?
2023-03-27 20:53:34
gość: ~Tadek
@~Kierowca
Kiedy ludzie zrozumieją że są drogi wojewódzkie powiatowe i gminne. To takie trudne? Ta od Ząbkowic do Srebrnej to wojewódzka
2023-03-28 10:05:11
gość: ~Fela
@~Tadek
możesz tłumaczyć, ale i tak niektórzy i tak nie zrozumieją
2023-03-28 10:23:56
gość: ~takitam
@~Tadek
Nie ... to nie jest trudne.
Natomiast ludzie nie rozumieją czegoś innego, a mianowicie po jaką cholerę ten cyrk z kwalifikacją dróg na wojewódzkie powiatowe i gminne ?
Przecież WSZYSTKIE JAK LECI drogi są państwowe, więc ... jedynym powodem dla którego podzielono to sztucznie jest możliwość "zarządzania" tymi drogami, czyli po pierwsze więcej biurw (czyli stołki dla swoich), a po drugie zawsze można powiedzieć tzw. pospólstwu, że wicie ... no ta droga to nie nasza, to wojewódzka, a ta z kolei nie nasza, bo gminna ... no ... wicie .. my byśmy chcieli, ale ... ci od wojewódzkich się nie zgadzają i odwrotnie.
Już dawno powinno się WSZYSTKIE drogi (włącznie za autostradami) zrobić krajowymi czy tam .. państwowymi z jednym zarządem i koniec.
Wiadomo wtedy kto odpowiada za drogi.
W w/w poszczególnych komórkach (województwo powiat gmina) powinien być tylko sprawozdawca i kontroler w jednym który odpowiada za drogi, czyli monitoruje ich stan + przepustowość i sprawozdaje do centralnego zarządu, a centralny zarząd decyduje czy robić coś z tymi drogami czy nie.
Powtórzę .... WIADOMO WTEDY KTO ODPOWIADA.
Autostrady należy znacjonalizować i zrobić je CAŁKOWICIE DARMOWE dla Polaków.
Wszyscy inni, czyli nie Polacy powinni płacić za przejazd.
Chcemy rozwoju gospodarczego, to przepływ towarów i w ogóle komunikacja powinna być JAK NAJMNIEJ skomplikowana.
Koniec.
2023-03-28 19:02:39
gość: ~Co co
@~takitam
Widzę,że pisanie komentarzy sprawia ci ogromną radość. Jesteś w swoim żywiole. Napisz gdzie jeszcze piszesz swoje filozoficzne rozprawy. Czym jeszcze się zajmujesz oprócz pisania do ekspresu miejskiego. Co to będzie jak ,kiedyś ekspresu już nie będzie gdzie będziesz pisał
2023-03-28 20:04:37
gość: ~takitam
@~Co co
Już pisałem wielokrotnie, ale OK .... JESZCZE RAZ.
Jeśli napiszesz coś co ma jakikolwiek związek z poruszanym tematem, to możemy podyskutować.
W innym przypadku ... bywaj.
2023-03-28 21:47:42
gość: ~Co co
@~takitam
Jesteś prostak i jeszcze głupi!
2023-03-31 08:02:10
gość: ~Aaa
@~takitam
Ty to jednak baran jesteś. Dlaczego chcesz rozgraniczaczać Europejczyków. Co do drogi to kto w centrali ma wiedzieć jaki stan ma droga w Koloni Budzowskiej. Gmina otrzymuje na to środki a jak je wykorzystuje to już inna sprawa. Śmierdzisz mi Pisem na odległość. Czasami pomyśl to nie boli.
2023-04-02 19:22:25
gość: ~takitam
@~Aaa
Rzadko mi się zdarza komentarz ad personam, ale ... skoro piszesz, że jestem baran, to Ty jawisz się jako pojazd chrystusowy.
Poza tym, w którym miejscu napisałem, że chcę rozgraniczać Europejczyków ?
gość: ~Aaa napisał/a:
/// Co do drogi to kto w centrali ma wiedzieć jaki stan ma droga w Koloni Budzowskiej. ///
Proponuję ponownie przeczytać mój komentarz, ale może tym razem ze zrozumieniem.
2023-04-03 14:10:05
gość: ~Ak
@~takitam
Głupi Baran i jeszcze raz Głupi dotarło capie ?
2023-04-03 14:11:46
gość: ~Ak
@~takitam
Głupi Baran i jeszcze raz Głupi dotarło capie ?
2023-04-03 14:11:58
gość: ~Ak
@~takitam
Głupi Baran i jeszcze raz Głupi dotarło capie ?
2023-05-09 22:49:56
gość: ~Piłat
ostatnio dodany post
@~Tadek
A na gminnych asfalt jak na lotnisku?
2023-03-26 18:25:53
gość: ~mieszkaniec
Paweł grzej do oporu,wszak za chwilę listy wyborcze a wiesz,że Kosiniak obiecał ci --1-kę-w okręgu dolnośląskim,zgodzić się musi jeszcze Kamysz,i dołączysz do drużyny największych darmozjadów w powojennej Polsce,którzy z polityki zrobili sobie sposób na życie,bo czymże ten ZSL czy jakoś tak zasłużył sobie na szacunek w powojennej Polsce?????a no tym,że dawali d..py każdemu,byle być przy korycie,Zgorzelski,Sawicki,Jarubas,Rzepa,Krajewski i młody wygadany Motyka zwany rzecznikiem koryciarzy,dołączył do nich płaczliwy pajac z TVN-u,niejaki Hołownia,,i to ma być ta nowa Polska??????Polacy pobudka
2023-03-27 20:56:05
gość: ~Iwona
@~mieszkaniec
Ile żółci ci się wylało. Tyle nienawiści a pewnie wczoraj w pierwszej ławce w kościółku. No ale teraz kozak jesteś
2023-03-28 09:54:13
gość: ~nor
@~Iwona
Widzisz, patokatol dorwał się do internetu i wypisuje swoje bzdury co mu tvpis w głowie wyhodował
2023-03-28 17:51:49
gość: ~Emeryt
@~nor
A ty filozofie bez szkoły ,zostaw pisanie i weż się za pracę
2023-03-26 20:47:52
gość: ~Komuno wróć
Kochana Unia daje kasę na inwestycje, chorą inwestycje i w ten sposób wyciąga kasę od samorządów. Przecież nasi wodogłowi włodarze muszą pokryć część inwestycji. W tym wypadku jest to ponad 5 mln, ale ta informacja jest mało istotna przy kasie z Uni, Unijna robi wrażenie. Później trzeba zatrudnić cwaniaków z klucza partyjnego za niezła kasę miesięcznie i utrzymać to cudo. W ten sposób wodogłowi biorą kredyty, zadłużają nas obywateli na nikomu nic nie przynoszące inkubatory, poza kosztami. W mediach artykuły, zdjęcia, uściski, wstęgi, a ty suwerenie masz kredycik na lata, który będziesz spłacał w formie wyższych opłat, podatków itp.
2023-03-27 10:24:03
gość: ~takitam
@~Komuno wróć
DOKŁADNIE !!!
Niestety, ludzie kompletnie tego nie rozumieją.
Będą głosować na PiS, bo ... "dają pieniądze" bezpośrednio do łapy KOMPLETNIE ZA NIC.
... i żeby nie było, to volksdeutsche z PO są jeszcze gorsi.
Natomiast BARDZO DOBRZE podsumował gość: mieszkaniec notoryczną polityczną k_rwę jaką jest PSL czy jak to się teraz zwie.
2023-03-27 14:12:27
gość: ~Ak
@~takitam
Napisz kim ty jesteś ?Komuna cię żywiła i wychowała i szkołę ci dała. Kim byś był w życiu jak by nie komuna
2023-03-27 18:24:55
gość: ~takitam
@~Ak
Ty jak widzę, szeroko rozpisałeś się o sobie.
Poza tym, tak ... żyłem w tzw. komunie, ale .... komuna NIC MI NIE DAŁA.
Na wszystko zapracowałem sam.
Jeśli komuna cokolwiek komukolwiek dała, to iluzoryczne poczucie bezpieczeństwa socjalnego.
Niestety, nie wystarczyło to na dłuższą metę i .... komuna MUSIAŁA yebnąć.
2023-03-27 20:33:31
gość: ~Ciekawy
@~takitam
Gdzie byś pisał jak by nie było ekspresu miejskiego?
2023-05-09 22:37:48
gość: ~Piłat
@~Ak
Komuna niczego nie dawała.Podatki płacił każdy kto pracował i za to miał dla dzoeci edukację,
2023-03-27 13:08:30
gość: ~Gość
@~Komuno wróć
To jest ciekawe, psioczy się na te inkubatory, a durnie budują jeden za drugim. Tak to jest jak się nie ma żadnych pomysłów!!! Wydawać kasę to żadna sztuka!!! Zarobic trudniej!!! Choć dla naszych asów intelektu, sru podateczki w góre i zarobili. I jedziemy z następnym inkubatorem, jak znowu braknie to podateczki w górę. Jednak każde naczynie ma dno, a już o nie walą łbami, ale wniosków zero!!!!
2023-03-27 23:25:01
gość: ~Żal
@~Komuno wróć
Jasne, dajmy kasę na fundacje i stowarzyszenia, program willa plus, CPK, radio i tvp, będzie pięknie i będziemy się rozwijać przejadając wszystko. Unia niedobra, NATO niepotrzebne, bo jesteśmy Imperium.
2023-03-26 21:10:06
gość: ~Zainteresowany
Zmarnowane pieniądze, końcu będzie to kolejna pusta remiza lokalnej OSP.
2023-03-28 09:50:43
gość: ~osp
@~Zainteresowany
sam jesteś pusty jak dzban
2023-03-28 09:51:18
gość: ~osp 2
@~osp
nie reaguj nawet. widać ze to pisowska patologia
2023-03-27 13:04:44
gość: ~Kupa
Dojechać do miasta nie ma czym autobusow jak nie było tak nie ma a oni budują coś co nie jest właściwie potrzebne
2023-03-27 13:33:41
gość: ~Gość
@~Kupa
Muszą budować bo Unia kasę daje. Unii się nie odmawia!!! Unia u siebie też buduje, ale przemysł fabryki, a nasze asy mają prikaz budować bzdety!!!
2023-03-28 09:50:10
gość: ~victoria
@~Gość
kolejny pisowski bezmózg. ależ ci tvp wypaliła ostatnie resztki rozumu. weź to odstaw
2023-03-28 09:53:18
gość: ~aaa
@~Kupa
Od kiedy Kupa jeździ autobusem ? Nick głupi tak jak jego właściciel...
2023-03-27 14:19:06
gość: ~ja tam ktoś
ale "pudel" rozweselony!!!!!
2023-03-29 10:36:12
gość: ~bolesław
a patyka przynosi czy tylko memła???
2023-03-27 14:22:29
gość: ~gośc gośc gość
Nowy kredyt do spłaty mamy. Tylko wójt swoimi pieniędzmi nie będzie spłacał, raczej naszym, z podatków.
2023-03-28 09:44:59
gość: ~czytać się tego nie da
@~gośc gośc gość
Gdyby miał twoimi podatkami coś spłacać to nie za wiele by spłacił. ludzie pojęcia nie mają a pierwsi się rzucają. no ale tak, kozak w necie, piz** w świecie. hej
2023-03-27 20:39:10
gość: ~Przedsiębiorca
Gula skoczyła… prawda jest taka, że wszyscy obiecywali nam strefę w Stoszowicach od 20 lat i dopiero ten Wójt to robi. Ja się cieszę. Z takim dużym dofinansowaniem to tylko takie inwestycje. Za pare lat się sprzeda i to prawda bedzie 20 mln na inne inwestycje w gminie. Bardzo dobry pomysł, Barwo!!!
2023-03-27 20:50:16
gość: ~Marek
Niejeden wójt obiecywał strefę dla przedsiębiorców w naszej gminie. Ten robi. Buduje zakład żeby od nas nasi nie przenosili się gdzie indziej a wam się nie podoba. Dziwna tą gmina, a może to tylko kilku zazdrośników bo nie mogą przeżyć ze to nie oni.
2023-03-27 21:12:20
gość: ~Andrzej
Ludzie!!! Ogarnij się się wkoncu, co wy chcecie od tego wójta ? Chłopak, uczciwy, zaradny, pomysłowy, rozwija gminę, co wam jeszcze nie pasuje? Wszędzie powstają inkubatory dla przedsiębiorców, to co on ma nie robić ? To powiecie - a dlaczego nie robi ? Całe szczęście że nie jest z PiS nasz wójt a tym bardziej z tego śmiesznego PO. MŚ swoje poglądy od lat i od lat jest wierny PSL, docencie to że ma swoje poglądy. Jak wam się nie podoba co wójt robi, to sobie przypomnijcie poprzednie władze, a szczególnie tą co dostała zakaz pełnienia stanowisk, wstyd na cały powiat!
2023-03-27 21:24:45
gość: ~takitam
@~Andrzej
gość: ~Andrzej napisał/a:
/// Wszędzie powstają inkubatory dla przedsiębiorców, to co on ma nie robić ? ///
Jedzmy goowno, miliony much nie mogą się mylić.
2023-03-27 23:52:21
gość: ~Staszek
@~Andrzej
Pełna zgoda. Ludzie szybko zapominają, za to narzekają i zazdroszczą regularnie. Czepiają się wszystkiego, żeby tylko dopiec. Robią to za monitorem, bo normalnie nie potrafią rozmawiać i dyskutować na argumenty
2023-03-28 00:29:52
gość: ~Marian
@~Andrzej
zgadza się, dużo wójt dobrego robi, ale niektórzy sami nic nie zrobią w zyciu konkretnego, to lepiej komentować, a że tego się nie da i tego się nie da, a najlepiej to nie robić nic bo rząd taki i owaki i tylko narzekają i to jeszcze na tego który coś robi. Faktycznie się ogarnijcie i zacznijcie doceniać co wójt robi, bo tak jak ktoś wspomniał już mieliśmy władzę w tej gminie którą na taczkach wywieźli i nawet do końca wyborów nie dotrzymała
2023-03-28 08:35:01
gość: ~Ja
@~Marian
Staszek, Marian, Andrzej tyle zachwytu o nic. Cukru w tych komentarzach, tak słodko się zrobiło!!! Już sami swoje nieudolności wychwalacie? Pozdrówcie Wójta, siedzi przy sąsiednim biurku.
2023-03-28 09:17:59
gość: ~takitam
@~Marian
gość: ~Marian napisał/a:
//// i tylko narzekają i to jeszcze na tego który coś robi. ////
Sławetna fraza .... COŚ ROBI.
Nie ważne co, ważne że ... coś.
Robiąc kupę też przecież ... COŚ ROBI.
Tu nie chodzi o to żeby robić coś, ale żeby robić to co jest POTRZEBNE I SENSOWNE.
Natomiast w wielu komentarzach czytam .... o .. popatrzcie, ten czy tamten burmistrz ... COŚ ROBI, bo ... UWAGA ... buduje inkubator albo halę sportową i ... już gawiedź zachwycona.
Piszący w ten sposób nie zastanawiają się W OGÓLE czy to coś co robi ten i ów burmistrz jest potrzebne i pomocne dla większości mieszkańców danego regionu.
Nie ... oni po prostu widzą powstający budynek i sam ten fakt uważają za coś za co należy chwalić.
Nie rozumieją, że to Z ICH PIENIĘDZY budowane są te nikomu niepotrzebne bzdety + Z ICH PIENIĘDZY będzie to utrzymywane.
2023-03-27 21:51:26
gość: ~I joj
Ale się posypało głosów od fanów braku sukcesów!!!!mam dla Was radę - mniej narzekajcie, mniej kąsajcie, wyjdzcie poza
swoj własny maly świat nienawiści i zazdrości i może dacie radę. Też możecie robić wielkie rzeczy, tylko trzeba zacząć od siebie. A póki co gratulacje dla Wójta i całej ekipy, która doprowadzi do rozwoju, a nie zacofania gminy. Serdeczne dzięki !!!
2023-03-27 23:20:02
gość: ~Rozbawiony
W niektórych gminach piją w niektórych budują;)
2023-03-27 23:33:27
gość: ~Żalpl
Żałosne są te wpisy krytykujące Wójta! Zamieńcie się z nim miejscem. Sprawdźcie czy faktycznie jest tak jak piszecie. W nie jednej gminie brakuje takiego włodarza co drogi powiatowe za gminne pieniądze remontuje. Dlaczego nikt nigdy o powiecie nie pisze ze jedne z najgorszych dróg to powiatowe! Może czegoś nie kumam ale w inkubatorze nie będzie pracy?
2023-03-28 20:22:58
gość: ~takitam
@~Żalpl
gość: ~Żalpl napisał/a:
/// Może czegoś nie kumam ale w inkubatorze nie będzie pracy? ///
... ależ JAK NAJBARDZIEJ BĘDZIE, tyle że w 90% dla obsługi tego ustrojstwa, ale chyba nie to tu chodziło, prawda ?
Inaczej pisząc, prace znajdzie pani Marysia z panią Jadzią + wujek Jurek , a wszyscy oni z nadania lokalnej władzy, czyli stołki się rozda, ... w/w będą sobie tam siedzieć ... może nawet przyjmować tzw. interesantów i .... to będą JEDYNI LUDZIE którzy skorzystają na tych inkubatorach.
Cała reszta zapłaci najpierw za budowę tej głupoty, a następnie na jej utrzymanie.
2023-03-28 09:29:21
gość: ~victoria
Przykre, że wszystkie negatywne komentarze pisze jedna osoba, tzw. karierowiczka, co u kilku osób już próbowała się wybić. ale nic nie poradzimy na to, że jedyną karierę może robić na swoim podwórku hahaha wyżej d*** nie podskoczysz
2023-03-28 09:33:51
gość: ~De
@~victoria
to nasza chorągiewka hahaha
2023-03-28 09:37:10
gość: ~Pe
@~De
nie masz zdjęcia z dworczykiem to zazdrościsz hahahaha
2023-03-28 09:38:03
gość: ~ge
@~Pe
nie mam, ale gdybym miał to bym w ramkę oprawił i wszędzie woził, niech ludziska zazdroszczo heheh
2023-03-28 09:42:10
gość: ~bolek
@~ge
dajcie kobicie spokoj, teraz lubi pis, zaraz będzie po. kobieta zmienną jest
2023-03-28 09:43:26
gość: ~ge
@~De
jedyna w swoim rodzaju. i ma wiecej zalet
2023-03-28 09:32:01
gość: ~Lokator
Inkubator w Budzowie ekstra sprawa, za nieduże pieniądze wynajmuję lokal, żeby móc na luzie rozkręcić biznes. Nikt śruby czynszem, opłatami nie dokręca śruby. Teraz każdy mobilny, wszędzie dojedzie to nie muszę wynajmować jakiejś meliny w żulerskich ząbkowicach, tylko elegancki lokal w nowym, czyściutkim budynku. Za naprawdę świetne pieniądze.
2023-03-28 09:36:19
gość: ~ząbkowiczanin
@~Lokator
no widzisz, my za to w zabkowicach mamy markety haha tego ci u nas pod dostatkiem. banki i apteki. żyć nie umierać. nie dziwie się że ludzie uciekają od prowadzenia biznesu skoro za lokal jakis normalny przy rynku ceny takie jak w warszawie. ludziom coś na głowę padło
2023-03-28 12:26:57
gość: ~Ja
@~Lokator
To pochwal się, co Ci się wykluło w tym inkubatorze?
2023-03-28 17:48:12
gość: ~Pragmatyk
@~Ja
Może kurczaki będą się wykluwać z jajek, zawiesi się lampy kwoki na hali i interes jak się patrzy. Inkubator się przyda.
2023-03-28 18:15:30
gość: ~Lokator
@~Ja
Prowadzę firmę w godnych warunkach, za niewielkie pieniądze. Bez obaw, ze tyle co zarobię zje ZUS i opłaty. Już się czytać nie chce jak takie pier... tylko że inkubator to na kurczaki. Świat poszedł do przodu. Wypadałoby się doedukować, bo marny los ...
2023-03-28 20:24:44
gość: ~takitam
@~Lokator
Zaraz, zaraz .... to Ty prowadzisz firmę w jednym z tych inkubatorów ?
Jeśli tak, to czy zechcesz się podzielić informacją, jaka to firma (chodzi o profil działalności) + co to znaczy za niewielkie pieniądze ?
2023-03-30 07:59:26
gość: ~Jakub
w naszej Stosziwice nie ma nic aptek nie ma lekarza nie ma dojechać do nich nie ma czym a on buduję coś dla młodych Młodych też nie będzie A my staży tu zostaniemy do śmierci Onas pomysl
2023-03-30 08:03:50
gość: ~Widz
Jesteśmy gminą turystyczną Promujemy turystykę rowerową Promujemy Twierdzę Srebrno górska Problem w tym,że turyści nie mają Czym dojechać Brak komunikacji brak dróg rowerowych Powoduje znikome szansę na rozwój
2023-03-30 08:15:20
gość: ~Janusz
Co ty pier...Na wsi żyją zwykli ludzie Komu to potrzebne Nie rozwijajmy się Nie ma zakładu pracy Nie ma niczego oprócz twierdzy placów zabaw i świetlic Gdzie przyszłości dla młodych Czas się zabierać na zachód Nic nas tu po szkole nie trzyma Tobie to wisi Dlatego tak z ciebie dobry wójt Dba o przyszłości gminy
2023-03-31 08:48:04
gość: ~tfw
Niedługo w każdej zapchaj dziurze będzie inkubator przedsiębiorczości. Tylko po co? Pracy nie ma albo za minimalną, ale za inwestycją można się pochwalić. Droga kampania rozpoczęta
2023-05-09 22:30:52
gość: ~Piłat
Wystarczy poszukać i zagospodarować pustostany.Niech one będą inkubatorami zaradności , przedsiębiorczości i dowodem na to że ktoś potrafi używać głowy nie tylko do bezsensownego wydawania pieniędzy.Pieniędzy które można spożytkować na pożyteczniejsze cele.Chodników nie ma , krawężników nie ma, dziury w asfaltowych drogach kzrobionych jeszcze za Gierka a pseudokapitaliści robią inkubatory dla pseudobiznesmenów.
2023-05-09 22:46:10
gość: ~Piłat
Gmina bogata nie jest, to i za dużo zrobić może się i nie da ,ale skoro znalazł się ktoś kto załatwił kasę na inkubator , to może powinien powiadomić mieszkańców gminy dlaczego nie ma pieniędzy na naprawę dróg?Gdzie ta kasa od PiS- u na drogi na wsiach? Kto robi problemy ?Czekamy na kilka zdań wyjaśnienia.
REKLAMA
REKLAMA