Mieszkanka gminy Kamieniec Ząbkowicki wychodziła ze sklepu. Nagle zrobiło jej się słabo, upadła i zaczęła się dusić. Pomógł jej policjant.
Do zdarzenia doszło 24 marca po godzinie 17. Sierż. Mariusz Bernaczek pełniący służbę w Ogniwie Patrolowo-Interwencyjnym w Komisariacie Policji w Kamieńcu Ząbkowickim wychodząc z budynku zobaczył, że na chodniku pomocy potrzebuje kobieta.
- 77-latka straciła równowagę, upadła, uderzyła głową o ziemię i mając problemy ze złapaniem powietrza zaczęła się dusić. Funkcjonariusz natychmiast podbiegł do poszkodowanej i udzielił jej natychmiastowej pomocy oraz wezwał na miejsce służby medyczne. Z uwagi na to, że wszystkie karetki były zadysponowane do innych zgłoszeń, na miejsce przyjechali strażacy. Do momentu przyjazdu straży pożarnej policjant udzielał pomocy kobiecie, a następnie przekazał ją w ręce strażaków, wśród których znajdowali się wykwalifikowani ratownicy medyczni. Po udzieleniu pomocy starsza pani trafiła pod opiekę rodziny, a córka zobowiązała się zgłosić z matką do lekarza - informuje Ilona Golec, oficer prasowy ząbkowickiej policji.
em24.pl
Starsza kobieta upadła, uderzyła głową o ziemię i zaczęła się dusić. Życie uratował jej policjant
2021-03-30 14:35:10
gość: ~patrycja
brawo dla policjanta , chociarz kiedys pomaganie to bylo cos normalnego a dzisiaj to moda bo jak zrobisz cos dobrego , to musi wiedziec caly swiat , ale co zrobic takie czasy , pani zdrowia zycze
2021-03-30 14:47:40
gość: ~Ak
@~patrycja
Chociaż piszemy przez Ż
2021-03-30 14:40:01
gość: ~MKS
Nie marudź, dobrze że pomógł. Mógł przecież odwrócić głowę i udać, że nie widzi, jak to robią co niektórzy w rządzie :) I to nie za 4 tysiące, ale za co najmniej dziesięć razy tyle w miesiącu.
2021-03-30 14:49:58
gość: ~Ak
@~MKS
Przed "Że "dajemy zawsze przecinek
2021-03-30 19:42:10
gość: ~Mo
@~Ak
W Kamieńcu brak szkół to panuje analfabetyzm
2021-03-31 12:55:21
gość: ~takitam
@~Ak
Nie zawsze.
2021-03-31 05:59:47
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~MKS
Odwrócić głowę? Przecież to jest jego zasrany obowiązek za który dostaje państwowe wynagrodzenie. Nie tylko obowiązek, ale i odpowiedzialność.
władza = odpowiedzialność, niestety
Gdyby widział zdarzenie (na dodatek przy świadkach) i jej nie pomógł, to by go mogli wyjebać z hukiem z tej ciepłej, państwowej posadki.
Na deser by jeszcze otrzymał gratis dozgonną nienawiść i pogardę od społeczeństwa, a przy odrobinie 'szczęścia', gdyby nie udzielił pomocy a kobiecie by się stało coś poważniejszego, to by go jeszcze za to obarczyli odpowiedzialnością.
2021-03-31 08:33:49
gość: ~Obywatel
Leżała kobieta i dusiła się, nikt nie podszedł do niej udzielić jej pomocy, przecież każdego jest zasranym (pozwolę sobie przytoczyć określenie) obowiązkiem udzielić pomocy, ale jakoś nikt tego wcześniej nie zrobił....
2021-03-30 14:43:31
gość: ~mieszkanka
Brawo! Gratulacje!
2021-03-30 14:43:52
gość: ~ncc
no i będzie premia :)
2021-03-31 13:47:42
gość: ~Wiedza to Potęga
@~ncc
Premie są za wlepianie ludziom mandatów za brak kagańca...
Niewaźne, że to niezgodne z prawem, taki rozkaz...
2021-04-01 20:39:35
gość: ~xxxx
@~Wiedza to Potęga
Noszenie maseczek jest niezgodne z prawem? Kto ci tak powiedział, twój spowiednik? Twój nick nijak sie ma do twojego braku elementarnej wiedzy.
art.116§1a kodeksu wykroczeń.
2021-03-30 14:46:06
gość: ~Xyz
Super!
2021-03-30 14:58:14
gość: ~Iwona
Super!
2021-03-30 16:19:49
gość: ~Werciaa
Dobrze że w tym przypadku ten oto policjant pomógł, w Bardzie znamy go nie z tak miłej i pomocnej strony
2021-03-30 16:37:54
gość: ~Ja
@~Werciaa
Zgadzam się z tym w 100%
2021-03-30 20:36:05
gość: ~Wielbicielka
@~Werciaa
Dokładnie ,mało ludzi powie o Tym p.policjancie coś miłego.
2021-03-31 18:32:30
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~Werciaa
A ilu ogólnie policjantów znasz z miłej i pomocnej strony?
Wymień chociaż dwóch.
2021-03-31 20:12:28
gość: ~Xxd
@~Karmazynowy Piekarz
Chociażby opisywany przykład. Jestem ciekawy iloma wyczynami na rzecz drugiego człowieka możesz się pochwalić. Jakie zasługi masz na swoim koncie, oprócz oczywiście szydzenia i opluwania innych dla zasady.
2021-04-01 20:26:31
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~Xxd
Miałeś wymienić przynajmniej dwóch.
Taki dobry niby jest?.. Po prostu MUSIAŁ to zrobić, debilu skończony.
Naucz się czytać ze zrozumieniem.
~Werciaa
"w Bardzie znamy go nie z tak miłej i pomocnej strony"
Wiesz co, kiedyś na serio dużo pomagałem swoim 'znajomym', tylko że ja nie miałem takiego obowiązku i nikt o tym nigdy nie pisał w gazecie.
Jak mi się odwdzięczyli?.. Mając mnie totalnie w dupie i pierdoląc na mnie za plecami.
Nie zamierzam już nigdy nikomu pomagać.
Tak, teraz będę pluć na wszystko i na każdego co mi się nie podoba.
Nie pozdrawiam.
2021-04-01 22:41:28
gość: ~Xxd
@~Karmazynowy Piekarz
Nie wiem kto dał Ci prawo do obrażania mnie. Masz odpowiedź na pytanie dlaczego Twoi znajomi czy tez inni ludzie mają Cię w dupie. Na ich miejscu też bym miała. A jak masz parcie na szkło to napisz do gazety może uwzglednią Twoje wyczyny. Jednak nie liczyłbym na to patrząc na poziom jaki reprezentujesz. Prostactwo pełną gębą.
2021-04-01 23:08:39
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~Xxd
Hahaha.. Sam sobie dałem takie prawo.
NIGDY nie obrażałem swoich 'znajomych', i to był mój błąd.
Mogłem od razu mówić co o nich myślę, nie musiałbym przez to wszystko przechodzić.
Ty też możesz mnie obrażać jak chcesz, koło chuja mi to lata.
2021-04-02 10:17:01
gość: ~Xxd
Widzę że masz problem. Napisz do Kasi może Ci pomoże. Hahaha
2021-04-04 23:10:16
gość: ~Wielbicielka
ostatnio dodany post
@~Karmazynowy Piekarz
Znam miłych i pomocnych policjantów .
Nazwisk niestety nie wymienię bo Rodo
2021-03-30 17:03:33
gość: ~Czytelnik
Anioł stróż
2021-03-30 17:13:16
gość: ~dfdf
Super że pomógł ale to jego praca i za to bierze pieniądze.
2021-03-30 17:57:43
gość: ~Lila
@~dfdf
Zdarzenie mialo miejsce 24.03. Rzeczywiscie ekspres...
2021-03-30 21:42:50
gość: ~Ja
@~Lila
W szoku jestem!!!! tyle tu komentarzy a w ponad połowie nienawiść i hejt , masakra!!!
2021-03-31 07:05:36
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~Ja
Jak ci się nie podoba przedstawienie, to wypierdalaj stąd.
Nic prostszego.
W każdej chwili możesz powrócić do swojego ulubionego teatrzyku fałszywych uśmiechów i ładnych, pustych, nic nieznaczących słówek. Tam na pewno pogłaskają cię po główce i powiedzą, jacy to wy wszyscy jesteście piękni i fajni.
Tyle że to nadal jest tylko i wyłącznie przedstawienie.
Nienawiść nie bierze się znikąd, koleżko sympatyczny.
Zdecydowanie bardziej preferuję szczerą i konstruktywną nienawiść,
zamiast fałszywej miłości, troski i uśmiechów.
Nienawiść jest zawsze szczera, niczego nie udaje i nie ukrywa.
Poza tym, tutaj, to ja nawet nie widzę żadnej nienawiści.
Chyba nigdy nie widziałeś/aś prawdziwej nienawiści.
2021-03-31 13:00:41
gość: ~takitam
@~Karmazynowy Piekarz
Co do zasady, zgadzam się w 100%.
Natomiast to Twoje, cyt:
/// Jak ci się nie podoba przedstawienie, to wypierdalaj stąd. ///
No sorry, babo/chłopie , ... ale ... raz, że to niezbyt kulturalne, a dwa, że zupełnie bezsensowne, bo niby co zrobisz jeśli koś nadal będzie tu pisał ?
Niemniej jednak powtórzę, że masz rację co do tych ... teatrzyków i kółek wzajemnej adoracji.
2021-03-31 18:28:13
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~takitam
Kultura jest mocno przereklamowana.
Kiedy widzę jak kościoły, instytucje czy firmy używają kultury dla własnych korzyści i wygód, to mi się rzygać chce. A robią to non-stop, to stało się już normą.
Osobiście uważam, że zwrot "wypierdalaj stąd" jest tutaj jak najbardziej uzasadniony. Mam w ten sposób nadzieję, że drugi raz tej osoby tutaj nie zobaczę i że nie będę musiał znowu czytać takich kretyńskich i nic niewnoszących komentarzy.
Nie ma sensu się produkować na coś takiego, strata czasu i wysiłku.
2021-04-01 00:19:56
gość: ~takitam
@~Karmazynowy Piekarz
Napisałeś, cyt:
//// Osobiście uważam, że zwrot "wypierdalaj stąd" jest tutaj jak najbardziej uzasadniony. Mam w ten sposób nadzieję, że drugi raz tej osoby tutaj nie zobaczę ////
Pozwolę sobie na (jednak) polemikę.
Otóż użyty przez Ciebie wulgaryzm, niejako kłoci się i po prostu nie psuje do logicznej i (moim zdaniem) sensownej treści którą przedstawiasz.
Poza tym jest zwyczajnie bezsensowny, czyli .... nieuzasadniony, bo nie spowoduje, że ktoś kto to przeczyta przestanie tu pisać.
Dodatkowo piszesz, cyt:
//// nie będę musiał znowu czytać takich kretyńskich i nic niewnoszących komentarzy. ////
Z całym szacunkiem, ale ani Twój, ani mój komentarz NIE ODNOSI SIĘ DO TEMATU, czyli .... NIC NIE WNOSI, a czy są kretyńskie, ocenią czytający.
Na koniec napiszę to, co często piszę w komentarzach, czyli ... PO TO SĄ komentarze, żeby KAŻDY mógł się wypowiedzieć w danym temacie.
Oczywiście są komentarze które nam się nie podobają lub z którymi się nie zgadzamy, ale na tym polega dyskusja, czyli .... na wymianie poglądów.
Nikt Cię przecież nie zmusza do przyjęcia poglądu czy opinii innych komentujących, czyli .... nie chcesz, nie czytaj.
Natomiast sam możesz napisać swój komentarz i możliwe że zyska ona zwolenników, ale oburzać się na kogoś, że ma inne zdanie ? .... no sorry, ale to ... dziecinada.
2021-04-01 20:10:57
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~takitam
Ja też jestem czytającym.
"czy są kretyńskie, ocenią czytający."
Nic dodać, nic ująć.
"PO TO SĄ komentarze, żeby KAŻDY mógł się wypowiedzieć w danym temacie. "
Jeśli rażą Cię wulgaryzmy, to Twój problem, nie mój.
2021-04-01 20:29:27
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~takitam
Poza tym..
SAM zacząłeś pieprzyć o kulturze (co też nic nie wnosi), więc ci odpowiedziałem. A teraz masz do mnie pretensję?..
2021-04-01 23:22:30
gość: ~takitam
@~Karmazynowy Piekarz
Proszę ponownie przeczytać mój komentarz, ale .... może tym razem ze zrozumieniem ?
2021-04-01 23:38:58
gość: ~Karmazynowy Piekarz
@~takitam
Wszystko zrozumiałem.
To chyba Ty nie rozumiesz.
"użyty przez Ciebie wulgaryzm nie spowoduje, że ktoś kto to przeczyta przestanie tu pisać."
Mylisz się. Obrażając kogoś łatwo można spowodować że już go nigdy (albo bardzo długo) nie zobaczysz.
"oburzać się na kogoś, że ma inne zdanie ? .... no sorry, ale to ... dziecinada."
Hitler też miał inne zdanie. Czy to znaczy, że nie powinniśmy się na niego 'oburzać' za to co zrobił?.. A może powinniśmy go zrozumieć i szanować, co? Emocje grają bardzo dużą rolę w wypowiedzi, nie zamierzam ich ukrywać pod ładnymi słówkami. Pokazuje je tak, jak potrafię.
"Nikt Cię przecież nie zmusza do przyjęcia poglądu czy opinii innych komentujących, czyli .... nie chcesz, nie czytaj."
Otóż to. Nie pasują Ci moje poglądy na temat wulgaryzmów i wypowiedzi?
Nie czytaj, i nie wchodź ze mną w 'polemikę'.
Sam sobie przeczysz gościu. Widzę, że się nie zrozumiemy.
Założę się, że prywatnie rzucasz kurwami i chujami na lewo i prawo (jak każdy), a tutaj udajesz świętego. Zwyczajny hipokryta.
2021-04-02 00:23:38
gość: ~takitam
@~Karmazynowy Piekarz
gość: ~Karmazynowy Piekarz napisał/a:
/// Mylisz się. Obrażając kogoś łatwo można spowodować że już go nigdy (albo bardzo długo) nie zobaczysz.///
Dlaczego twierdzisz, że się mylę ?
Po prostu mam odmienne zdanie od Twojego, co nie oznacza z automatu że się mylę.
Co do meritum, to .... no sorry, ale ... po pierwsze nie widzę powodów żeby kogoś obrażać dla zasady lub .... w ogóle obrażać, a po drugie ... z mojego doświadczenia wynika, że potraktowany wulgaryzmem interlokutor nie tylko pojawi się ponownie, ale odpowie pięknym za nadobne.
gość: ~Karmazynowy Piekarz napisał/a:
//// Hitler też miał inne zdanie. ...... ////
No trochę logiki.
Za to co zrobił, jak najbardziej kula w łeb, ale za to co powiedział ?
Czy ktoś kogokolwiek zmuszał do słuchania tych bredni Hitlera ?
Hitler po prostu znalazł się w odpowiednim miejscu i czasie i dlatego to o czym mówił, w ogóle mogło być zrealizowane.
To BYŁO MOŻLIWE TYLKO W NIEMCZECH i TYLKO Z NIEMCAMI, a i tak w sprzyjających okolicznościach, czyli traktat wersalski nałożył na Niemcy olbrzymią kontrybucję, więc naród biedniał z dnia na dzień.
Pojawił się Hitler, powiedział DOKŁADNIE to co Niemcy chcieli usłyszeć i .... POSZŁO. ..... To tak w dużym skrócie.
Natomiast oburzanie się na sam fakt, że Hitler powiedział to czy tamto, no .... co to zmieni ? .....
gość: ~Karmazynowy Piekarz napisał/a:
//// Nie pasują Ci moje poglądy na temat wulgaryzmów i wypowiedzi?
Nie czytaj, i nie wchodź ze mną w 'polemikę'. ////
Bedę wchodził w polemikę z KAŻDYM z którym uznam za stosowne i Twoje ... nie rób tego czy tamtego ... w ogóle mnie nie przekonują czy też .... nie biorę tego pod uwagę.
Nie chcesz ze mną polemizować, to NIE MUSISZ .... kto Ci każe ?
Widocznie jednak chcesz skoro ... piszesz.
gość: ~Karmazynowy Piekarz napisał/a:
//// Założę się, że prywatnie rzucasz kurwami i chujami na lewo i prawo (jak każdy) ////
TO PRAWDA, ale .... tu też jestem ... prywatnie ... przecież nie służbowo :)
Po prostu nie widzę powodu do używania wulgaryzmu tam gdzie nie ma powodu go używać.
NIE MAM NIC PRZECIWKO wulgaryzmom, pod warunkiem że są użyte w taki sposób że koloryzują przekaz lub go uwydatniają w kontekście całości wypowiedzi.
Natomiast używanie k_rwy i innych ch_jów dla samego ich użycia uważam za .... bezsensowne i zwyczajnie NIE PASUJĄCE.
Niemniej jednak NIE MAM NIC do formy w jakiej wyrażają się komentujący, więc jeśli ktoś chce używać w/w k_rwy jako przecinka, tudzież innego ch_ja, to .... PROSZĘ BARDZO ... żyjemy w tzw. wolnym kraju :)
Po prostu to czy wulgaryzmy zostały użyte z sensem, potrzebą i smakiem ocenią czytający i albo będzie im się to podobać, albo nie.
Zresztą, wulgaryzmy w tekście pisanym nigdy nie wyglądają zbyt dobrze.
Co innego jak mówimy, .... wtedy okoliczności, emocje, mimika twarzy, gesty i przekaz uzupełniane przez wulgaryzmy potrafią być ciekawe i "nieść więcej" informacji niż wynika to tylko z czystego przedstawiania treści.
2021-03-30 18:04:18
gość: ~Ktoś
Pan Policjant porządku pilnuje, chociaż do tego się przyda
2021-03-30 22:47:49
gość: ~Dok
Pewna kobieta starsza powiedziala mi w szpitalu ze zaluje tego ze jej ludzie pomogli I w szpitalu ja odratowali , wolala umrzec na chodniku
2021-03-31 10:10:01
gość: ~Dddd
Oo, to przykre, tu kłania się rola rodziny, w tym wieku człowiek potrzebuje rozmowy, wygadać się
2021-03-31 10:11:31
gość: ~Dddd
Potrzebuje ciepła rodzinnego, tego tej pani życzę
2021-03-31 09:09:08
gość: ~rfv
ale co związku z tym? Jak ja w pracy wykonuje swoje obowiązki to nikt o tym w gazecie nie pisze.
2021-03-31 10:39:47
gość: ~Mieszkaniec
@~rfv
Zazdrość i nienawiść ludzka nie zna granic. Wiadomo ze za zwykłe czynności wynikające z obowiązków służbowych nie będzie medialnego rozgłosu. Uratowanie komuś życia chyba nie jest równoznaczne z wypisaniem mandatu. A tak nawiasem mówiąc miejsce zdarzenia nie jest odosobnionym terenem, dziwi mnie że nikt inny nie zauważył zaistniałej sytuacji, a przecież każdy z nas ma obowiazek udzielić drugiemu pomocy. Szacunek dla policjanta a dla krytykujacych trochę logiki w tym co piszą.
2021-04-01 12:52:18
gość: ~Laska
On sie nadaje na komendanta he :)
2021-04-01 18:50:26
gość: ~Leszek
Po przeczytaniu tych komentarzy można zwątpić w dobrą wolą, zdrowy rozsądek i ludzkość w ogóle. Hejt, frustracja, niewiedza i parę innych brudów. Zgodnie z prawem Dunninga Krugera - nie wiem, ale się wypowiem.Policyjna posadka jest ciepła? Właśnie zachęcają do naboru, może by się zgłosić i też spróbować zrobić coś dla innych.Może posadka wyda się mniej ciepła jak służba wypadnie w święta.Brak podstawy prawnej do mandatu za brak "kagańca" (czytaj maseczki)? To zalecam lekturę art 116 § 1a kodeksu wykroczeń.Ludzie teraz uwielbiają obrzucać się błotem.
2021-04-01 23:14:37
gość: ~Majeranek
@~Leszek
Godność nam nie pozwala pójść do policji, i być sługusem anty-polskiego rządu za pieniądze.
2021-04-02 06:02:01
gość: ~Jss
@~Majeranek
A może tak zrobić dzień sądu? Dać wszystkim karabin i pozwolić na strzał. Ludzie tu mowa o tym, że mister sympatic udzielił pomocy.
2021-04-02 10:19:36
gość: ~Xxd
@~Majeranek
Ale ta sama godność pozwala Wam wyciągać ręce po jałmużnę.
2021-04-04 14:40:52
gość: ~Hrh
@~Majeranek
Otóż to. Zakładając mundur hańbisz swoje nazwisko i z miejsca jesteś wyrzutkiem
REKLAMA
REKLAMA