Narodowy Fundusz Zdrowia opublikował listę punktów szczepień przeciwko koronawirusowi. Na Dolnym Śląsku zarejestrowano blisko 500 placówek. 13 w powiecie ząbkowickim.
Punkty we wskazanych placówkach zostaną otwarte, kiedy rozpoczną się szczepienia powszechne. W tej chwili przeciwko COVID-19 szczepieni są pracownicy sektora ochrony zdrowia, domów pomocy społecznej i pracownicy miejskich ośrodków pomocy społecznej oraz personel pomocniczy i administracyjny w placówkach medycznych.
Od kiedy można się zaszczepić?
Proces rejestracji powszechnych szczepień Polaków przeciwko COVID-19 ma rozpocząć się 15 stycznia 2021 r. Ministerstwo Zdrowia zapewnia, że procedura będzie prosta i bezpieczna. W kolejnych etapach, tuż po tzw. grupie zero, będą:
Etap 1: pensjonariusze domów pomocy społecznej oraz zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych i innych miejsc stacjonarnego pobytu, osoby powyżej 60. roku życia w kolejności od najstarszych, służby mundurowe, w tym wojsko, nauczyciele;
Etap 2: osoby w wieku poniżej 60. roku życia z chorobami przewlekłymi zwiększającymi ryzyko ciężkiego przebiegu COVID-19, albo w trakcie diagnostyki i leczenia wymagającego wielokrotnego lub ciągłego kontaktu z placówkami ochrony zdrowia, osoby bezpośrednio zapewniające funkcjonowanie podstawowej działalności państwa i narażone na zakażenie ze względu na częste kontakty społeczne;
Etap 3: przedsiębiorcy i pracownicy sektorów zamkniętych na mocy rozporządzeń w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Realizowane będą także powszechne szczepienia pozostałej części dorosłej populacji.
Gdzie zaszczepić się w powiecie ząbkowickim?
Narodowy Fundusz Zdrowia opublikował listę placówek, w których prowadzone będą szczepienia. W powiecie ząbkowickim wskazano 13 takich miejsc, są to:
Szczepionka jest bezpłatna i dobrowolna. Na stronie Ministerstwa Zdrowia znaleźć można korzyści, jakie wynikają z zaszczepienia.
– Zaszczepieni nie będą musieli nosić maseczek, odbywać kwarantanny. Będą mogli spotykać się swobodnie z rodziną i przyjaciółmi. Linie lotnicze deklarują, że szczepienie stanie się warunkiem wejścia na pokład – czytamy na stronie pacjent.gov.pl.
[AKTUALIZACJA, godz. 14.30]: Początkowo informowaliśmy o dziewięciu placówkach w powiecie ząbkowickim. Jest ich jednak trzynaście. W wyszukiwarce na rządowej stronie dedykowanej szczepieniom, część punktów szczepień, głównie z mniejszych miejscowości, nie zostało jeszcze przypasowanych do poszczególnych powiatów.
em24.pl
NFZ podał listę punktów szczepień przeciwko COVID-19. Tu zaszczepisz się w powiecie ząbkowickim
2021-01-05 14:02:49
gość: ~Xyz
Zweryfikujcie informacje zanim je podacie... jest jeszcze jeden punkt szczepień w ziebicach oraz w cieplowodach..
2021-01-05 14:50:02
gość: ~em24pl
@~Xyz
Drogi Czytelniku,
Początkowo informowaliśmy o dziewięciu placówkach w powiecie ząbkowickim. Jest ich jednak trzynaście. Za błąd przepraszamy. W rządowej wyszukiwarce część punktów szczepień, głównie z mniejszych miejscowości, nie zostało jeszcze przypasowanych do poszczególnych powiatów i stąd też ta nieścisłość. Informacja została już zaktualizowana.
2021-01-05 14:05:39
gość: ~Tom
W powiecie średzkim?
2021-01-05 14:14:03
gość: ~Igła
Ja się nie szczepię nie będę królikiem doświadczalnym dopóki nie zobaczę jak się publicznie zaszczepią nasza lokalna władza.
.Jak przeżyją dwa lata to dopiero się zatrzepię ja mam do stracenia życie a oni dodatkowo stołki i miliony.
Niema 100% gwarancji a powstał fundusz odszkodowawczy .
2021-01-05 14:34:23
gość: ~Rodak
@~Igła
Jaki fundusz odszkodowawczy skoro szczepionka jest tak bezpieczna, że zwolniono z odpowiedzialności za niepożądane skutki samego producenta jak i rząd...
2021-01-06 02:58:11
gość: ~majonez
@~Igła
Skąd wiesz, co oni tam będą tej "władzy" wstrzykiwać? Może witaminę C albo glukozę?
Tobie oczywiście wstrzykną to góvvno co chcą przetestować.
2021-01-05 14:36:58
gość: ~Zdzichu71l
A ja się tam szczepię tylko jeszcze nie wiem z kim.
2021-01-05 14:37:37
gość: ~Xyz
Jak to jest, teraz wejdzie pacjent do przychodni i nie będą się bali, że się zarażą. To jest przykład tej absurdalnej sytuacji zamknięcia przychodni na teleporady. LUDZIE !!! NA CO MY POZWALAMY !!!
2021-01-05 17:38:29
gość: ~PL
@~Xyz
Jesteś tak ograniczony czy tylko udajesz. Teraz się nie będą bali bo będą zaszczepieni i nic im nie grozi. Ludzie co się z wami dzieje tylko narzekacie i oczerniacie.
2021-01-05 14:49:35
gość: ~mieszkaniec
W Kamieńcu niektórzy lekarze leczą przez telefon, ciekawe czy uda się tym sposobem zaszczepić na Covid ?
2021-01-05 16:13:52
gość: ~Lala
@~mieszkaniec
Podobno maja ograniczyc dostep do sluzby zdrowia jesli ktos sie nie zaszczepi,ok niech tak będzie tylko niech mi nie sciagaja skladek zdrowotnych,i tak lecze sie prywatnie,wszystko jest dobrowolnie ale jak sie nie zaszczepisz to cie zaszczuja,
2021-01-05 20:50:01
gość: ~Lala
@~Lala
Tyle minusow czyli uderzylam w beneficjetow ops ktorych kazda opcja pisu nie uderza im sie po prostu nalezy i dadza sobie wszczepic wszystko byle by za kase
2021-01-05 17:39:30
gość: ~PL
@~mieszkaniec
Następny ograniczony.
2021-01-05 16:13:03
gość: ~hmmm
Pensjonat Pogodnego Seniora sp. z.o.o
Warto popatrzeć w KRS.
Kapitał zakładowy 5 tyś.
Dotacja publiczna w 2020 kosmos.
Przypadek?
:-)
2021-01-05 16:51:00
gość: ~min
@~hmmm
Pamiętamy wielką propagandę władzy Kamieńca powstaje Gmina Rehabilitacja za 5.5-? Miliona i prawdopodobnie splajtowała na jej majątku powstała
Przychodnia Specjalistyczna SANMED
a teraz
Pensjonat Pogodnego Seniora sp. z.o.o z
Wkładem 5 tysięcy który by nie pokrył odszkodowań za błąd lekarski .
Proszę o komentarz i wyjaśnienie tej sprawy mieszkańcom bo Gmina poniosła wielkie straty .
Pana Burmistrza
• Komisja Rewizyjna Kopacz Jadwiga – przewodnicząca
Przewodniczący Rady Miasta Bernadeta Chodasewicz
Po szczepieniu firma może zniknąć i co z odpowiedzialnością?
2021-01-05 23:14:39
gość: ~Mak
@~hmmm
A co ma kapitał zakładowy do obrotów i zysków niemasz pojęcia o przedsiębiorczości
2021-01-05 18:27:45
gość: ~autor
Prosze nagle sie osrodki otworzyly kasa bedzie dla pacjentow zamkniete
2021-01-05 19:27:33
gość: ~takitam
Propaganda idzie PEŁNĄ PARĄ w każdej możliwej telewizroni.
Dochodzi do tego, że rząd wynajął jakieś Jandy czy inne takie, żeby odegrały teatrzyk pod tytułem:
//// szczepionka jest tak świetna, że musimy robić tzw. przewały żeby się zaszczepić jako pierwsi .... bez kolejki /////
Po pierwsze, to pierwszy raz słyszę o tym, że są jakieś kolejki do szczepień, a po drugie, no przecież to jest taką liną okrętową szyte, że tylko kompletny kretyn nie połapałby się, że TO JEST USTAWKA, czyi rząd ZAPŁACIŁ tym tzw. celebrytom za odegranie tego cyrku i ci po prostu wykonali dobrze opłacone zlecenie.
Chodziło o to, żeby wytworzyć u tzw. pospólstwa wrażenie, że skoro nawet Jandy i inne takie znane kombinują jakby tu się zaszczepić, to znaczy że to (ta szczepionka znaczy) musi być czymś wspaniałym i niezwykle pożądanym.
Proponuję WYŁĄCZYĆ telewizor i WŁĄCZYĆ samodzielne myślenie.
W Internetach jest mnóstwo wywiadów, prac naukowych, wykładów światowych sław w dziedzinie wirusów, gdzie naukowcy uznani na całym świecie za autorytety w tej dziedzinie JASNO STWIERDZAJĄ, że ta tzw,. szczepionka jest NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA.
Polecam wywiad choćby z profesorem Janem Zielińskim (polski naukowiec z olbrzymią wiedzą w tej dziedzinie) gdzie profesor krok po kroku (dłuuugi wywiad, więc dla cierpliwych) wyjaśnia na czym w ogóle polega mechanizm działania tej "cudownej" szczepionki i dlaczego jest to NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNE pomimo braku początkowych efektów ubocznych lub w ogóle pomimo braku widocznych niepokojących objawów.
Żeby była jasność, to profesor ów, podziwia sam fakt wynalezienia mechanizmu który w założeniu jest ZNAKOMITY, ale .... w praktyce może okazać się ZABÓJCZO WRĘCZ NIEBEZPIECZNY i wyjaśnia dlaczego tak jest.
Oczywiście nie mam zamiaru nikogo zniechęcać do szczepień.
Jeśli ktoś ma ochotę zostać królikiem doświadczalnym lub twierdzi że ta szczepionka jest mu potrzebna do szczęścia, to NIE MA SPRAWY, ... niech się szczepi.
Przypomnę tylko, że właściciele i zarząd firmy Pfizer (czyli tej od której polski rząd kupił te szczepionki) nie zaszczepili się własną szczepionką i co więcej .... NIE MAJĄ ZAMIARU SIĘ SZCZEPIĆ.
..... ale ... oczywiście każdy ma prawo robić co uważa za stosowne i jeśli chce się szczepić, to niech się szczepi.
2021-01-05 20:24:04
gość: ~Koter
@~takitam
Oczywiście masz rację zgadzam się z tobą chcą odmłodzić UE-Polskę i pozbycia się ludzi schorowanych emerytów rencistów nieprzydatnych społecznie ludzi uzależnionych od alkoholu narkotyków -dopalaczy itp.
2021-01-05 21:57:51
gość: ~aaa
@~takitam
Każesz włączyć samodzielne myślenie, a sam samodzielnie nie myślisz. po twoim wpisie widać jak cię zmanipulowali.
2021-01-05 23:03:53
gość: ~Dora
@~takitam
A jednak, sądząc po komentarzach np na fb całkiem spora grupa kupiła tę bajeczkę...
2021-01-06 01:03:21
gość: ~Stukpuk
@~takitam poproszę o źródło w którym jest informacja o tym że zarząd i właściciele firmy pfizer nie szczepią się swoją szczepionką. Takitam proszę podaj mi nazwiska tych światowych autorytetów którzy twierdzą że te szczepionki są takie niebezpieczne? Gdzie te artykuly wywiady chyba na stronach niedowiary.pl. wogole znasz jakąś jedną nie polską specjalistyczną stronę w której ukazują się artykuły naukowe związane z medycyną? Wątpię. To właśnie takie tzw. pospólstwo jak ty powtarza i wypisuje takie głupoty gdzie gdzieś coś usłyszeli coś dopowiedzieli i gdzieś coś przeczytali. I potem wypisują głupoty i każdy z nich jest ekspertem we wszystkim. A ty to widzę od jakiegoś czasu brylujesz swoją głupotą w tych internetach.
2021-01-06 11:15:15
gość: ~takitam
@~Stukpuk
Kolego, jeśli nie potrafisz znaleźć informacji o których piszę, to nie znaczy że ich nie ma.
To znaczy tylko tyle, że Ty nie potrafisz ich znaleźć lub .... nie chcesz.
.... i żeby sprawa była jasna, to to o czym napisałem że można znaleźć w Internetach, NIE JEST zakopane gdzieś głęboko.
=============
No i na koniec tradycyjnie, jeśli ktoś (w tym przypadku Ty) nie potrafi odnieść się sensownie do komentarza (w tym przypadku mojego), to używa najniższej formy polemiki we wszelakich dyskusjach, czyli nie pisze/mówi na poruszany temat, a stosuje wycieczki osobiste typu ... głupi jesteś czy tym podobne.
2021-01-06 14:32:50
gość: ~Gość
@~takitam
A jakie ty masz argumenty ? Jesteś w zarządzie firmy Pfizer???
2021-01-06 14:44:57
gość: ~takitam
@~Gość
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/szczepionka-na-covid-19-szef-pfizera-nie-przyjal-swojej-dawki/y2zgv0w
2021-01-06 20:53:58
gość: ~Niss skisł
@~takitam I to na tak gównianym portalu.
2021-01-06 16:05:02
gość: ~Stukpuk
@~takitam
A czy ty nie stosujesz takich wycieczek określając ludzi pospólstwem? Zastanów się najpierw co ty piszesz. A źródeł oczywiście mi nie podasz bo takich nie ma chyba że takie o których pisałem czyli portale typu niedowiary itp. dla mnie osobiście jesteś totalnym intelektualnym dnem.
2021-01-06 18:53:47
gość: ~takitam
@~Stukpuk
Przeczytaj jeszcze raz mój komentarz w którym użyłem słowa pospólstwo.
Jak nie zrozumiesz, to jeszcze raz.
Poza tym nie musisz się przecież zniżać do dyskusji z (jak to kulturalnie ująłeś) totalnym intelektualnym dnem jakim jestem, prawda ?
No cóż, nie od dzisiaj wiadomo, że jak ktoś nie nic do napisania/powiedzenia w kwestii tematu którego dotyczą komentarze, to próbuje komentarzy ad personam.
No i w kwestii źródeł, to już napisałem, że inteligentni ludzie BEZ PROBLEMU znajda w necie to o czym piszę i na co się powołuję.
Nic nie poradzę na to, że nie potrafisz (lub nie chcesz) poświęcić kilku minut na wyszukanie czego trzeba.
2021-01-06 14:30:47
gość: ~XXX
@~takitam
Na medycynie tez sie znasz ? To ze Janda odegrała rolę i dogadała się z rządem....no czegoś bardziej głupiego dawno nie czytałem. Szczepionki wyeliminowały wiele śmiertelnych chorób. A ta jest super nowoczesna. Moja znajoma Lek juz sie zaszczepila bo widziała wielu młodych tez ludzi którzy strasznie przeszli wirusa. Nikomu nie życzę zarażenia bo ten wirus straszne sieje spustoszenie w organizmie. Oczywiście wiele osób przechodzi lekko lub średnio. Ale znam wielu którzy przeszli bardzo ciężko. Na szczęście bez powikłań płucnych. Ja wierzę w nowoczesna medycynę. Im szybciej z tego wyjdziemy tym szybciej odzyjemy.
2021-01-06 15:33:47
gość: ~takitam
@~XXX
Ależ Koleżanko/kolego ... wierz w co chcesz.
Ja opisałem tylko swoje przemyślenia w tym temacie i NIKT NIE MUSI SIĘ Z TYM ZGADZAĆ.
Inaczej pisząc, powtórzę to co już tu napisałem, czyli kto chce się szczepić, niech się szczepi.
Ja nadal twierdzę, że to wszystko, czyli cały ten koronawirus, to PIC NA WODĘ , ale (że znowu powtórzę) niech tam sobie każdy wierzy w co chce.
=========
Tak na marginesie, to nie wiem czy zwróciliście Państwo uwagę na coś O CZYM W OGÓLE SIĘ NIE MÓWI, czyli na kraje afrykańskie w kontekście kronowairusa.
Otóż w zdecydowanej większości tych krajów, nikt się nie przejmuję maseczkami, dystansami społecznymi, szczepieniami, a mimo to zachorowalność na Covid-a jest niemalże zerowa.
To samo z biedniejszymi krajami azjatyckimi.
Dlaczego ?
Otóż wiadomo, że tam nikt nie kupi szczepionek i nie będzie ich kupował, nawet gdyby marli tam milionami, bo po prostu ich na to nie stać.
Dlatego zachodnie koncerny nawet nie próbują tam ładować ogromnej kasy w propagandę, bo po pierwsze nikt się tam nie przestraszy, a po drugie nikt od takiego np. Pfizera nie kupi szczepionek.
Poza tym, pamięta ktoś jeszcze akcję z tzw. świńską grypą ?
Też przecież był (nomen-omen) kwik na całym świecie (tym zachodnim oczywiście najbardziej) że świńska grypa to ogromne zagrożenie epidemiczne i będziemy umierali milionami.
Bogate kraje zachodnie nakupowały szczepionek, te biedniejsze nie i ..... nie dość że nie było absolutnie żadnej różnicy w ilości zachorowań w tych krajach które się zaszczepiły, a tymi które nie kupiły szczepionki, to jeszcze okazało się, że te szczepionki powodowały ogromne powikłania, gdzie rządy tych krajów płacą odszkodowania za powikłania do dnia dzisiejszego.
Polska (przypomnę) nie kupiła tych szczepionek i co ? ..... zauważyliście masowe wymieranie Polaków lub masowe zakażenia ? i to pomimo braku tzw obostrzeń ?
Otóż nic takiego się nie stało.
Tak i teraz, O WIELE WIĘCEJ ludzi umiera nie na Covid-a, a na inne choroby, bo nie są diagnozowani w porę lub w ogóle nie są leczeni, a to dlatego iż rząd uznał, że NIE MA W POLSCE INNYCH CHORÓB oprócz Covid-a.
.... ale, że znowu się powtórzę, ... niech każdy sobie wierzy w co chce.
2021-01-06 20:41:13
gość: ~prof dr hab med Jan Zieliński
@~takitam
Nie chcę Cię martwić, ale zmarłem w roku 2014 ... Z którego roku ten
twój wywiadd?
2021-01-07 00:11:45
gość: ~takitam
@~prof dr hab med Jan Zieliński
Rzeczywiście, .... MÓJ BŁĄD, czyli nie chodziło o profesora Jana Zielińskiego, a o Romana Zielińskiego.
Nie wiem dlaczego gdzieś mi utkwiło, że to Jan Zieliński.
Zainteresowanych PRZEPRASZAM za (nie celową) pomyłkę.
Poniżej link, do wywiadu z profesorem Romanem Zielińskim.
https://stolikwolnosci.pl/wywiad-z-prof-romanem-zielinskim/
2021-01-05 19:35:57
gość: ~takitam
.... hahahahaha .... i jeszcze jedno .... otóż okazuje się, że mój komentarz został odrzucony ze względu na niedozwolone słowo.
Tym niedozwolonym słowem było słowo d e b i l
Zamieniłem na słowo kretyn i ..... już jest wszystko OK :)))))
======
Miła redakcjo ..... po co Wy to robicie ?
Czy chcecie być niczym gazeta wyborcza, gdzie niedozwolonych słów jest już zatrzęsienie.
Przykładowo w wyborczej (Gazeta.pl) jeśli napiszemy słowo żydostwo, to ... komentarz leci do kosza.
Natomiast jeśli napiszemy słowo polactwo, to wszystko OK.
Przecież jest MNÓSTWO sposobów które pozwalają i tak napisać co się chce, więc po jaką cholerę bawić się w cenzurę lub jakieś gadki umoralniające ?
Pamiętajcie, że tnąc możliwość wyrażania opinii w dowolny sposób, pozbawiacie się sami różnorodności tych opinii.
Inaczej pisząc, zawsze można tak skonstruować (lub moderować) system komentarzy, że zostaną tylko te "poprawne" , czyli założycie sobie kółko wzajemnej adoracji gdzie wszyscy ze wszystkimi będą się zgadzać, a zafałszowane to będzie ma MAX-a.
2021-01-05 21:35:03
gość: ~utero
@~takitam Najważniejsze ,że chanuki palą się w Pałacu prezydenckim.A tak poza tym kto jest baranem niech idzie na rzeż,kto jest królikiem doświadzczalnym niech nastawia łapkę do igły.
2021-01-06 15:37:28
gość: ~takitam
@~utero
Z tymi Hanukami, to rzeczywiście ŻENUJĄCY SPEKTAKL.
Polski prezydent obchodzi żydowskie święto i jeszcze się tym chwali.
Nie byłoby w tym może nic niewłaściwego gdyby nie fakt, że Żydzi od polskich świąt trzymają się z daleka i ani im w głowie robić jakieś ukłony w tym kierunku.
2021-01-07 07:15:25
gość: ~xxxx
@~takitam
Nie dziw się. Żona dudy to z domu jak ?
2021-01-05 21:16:42
gość: ~Zen
Narodowa kwarantanna prohibicja odwykowa od narkotyków rząd wypowiedział wojnę narkobiznesowi .
Zapanował wielki głód i ceny narkotyków drastycznie wzrosły trwa polowanie na dilerów
do 17 stycznia .
Zakaz przemieszczania się osób poniżej 16. roku życia bez opieki rodzica lub prawnego opiekuna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -16:00 .
Udział w zgromadzeniach – max. 5 osób .
2021-01-05 21:38:20
gość: ~utero
@~ZenTy to chyba na głodzie nie jesteś,bo takie dyrdymały piszesz.
2021-01-07 01:32:08
gość: ~majonez
@~Zen
Rząd zbija takie kokosy na 'walce z narkotykami' i na łapówkach od mafii że ani w głowie im prawdziwa walka z dragami.
2021-01-05 21:55:08
gość: ~utero
Zwrócicie uwagę na jeszcze jedną rzecz.Szczepionki niby dobrowolne,ALE jeśli tego gówna nie przyjmiesz to czytaj odwrotnie korzyści płynące z zaszczepienia.Niech każdemu lampka się zapali pod kopułą,bo to co się teraz wyprawia na całym świecie prowadzi do ...I tu właśnie wyłącz TVP,TVN,POLSAT,bo tam ci tego nie powiedzą a mi już się nie chce budzić baranów.
2021-01-05 22:00:41
gość: ~aaa
@~utero
Sam jesteś baranem.
2021-01-05 23:21:23
gość: ~Autor
Jeśli ktoś nie chce się szczepić a niema nakazów to dlaczego komentuje i pisze dyrdymały jesteś mocny pewny że niezachorujesz twoja sprawa stul buzie i nie krytykuj innych już tacy byli odważni widziałem na oddziale
2021-01-06 00:00:36
gość: ~Sirr
@~Autor
Maseczki sprowadzono z Chin to dlaczego nie sprowadzono szczepionki z Chin ? Była by buzo tańsza .
2021-01-06 18:17:45
gość: ~Ozdrowieniec
A ja zaszczepię się. Nie będę słuchać niedowiarków. Czytam o szczepionce i taka jest moja decyzja. Jeżeli ktoś nie chce jego sprawa. Nie namawiam. Każdy podejmuje swoje decyzje i jest za nie odpowiedzialny. Nikt nie ma prawa tego negować. Pozdrawiam i życzę zdrowia.
2021-01-06 21:38:57
gość: ~utero
@~Ozdrowieniec
Twoje prawo chłopaku,ale pózniej nie chwal się tym i nie potępiaj niezaszczepionych
2021-01-07 17:53:10
gość: ~Ozdrowieniec
@~utero
Nie mam zamiaru komentować cudzych wyborów. Każdy ma prawo do własnych.
2021-01-08 01:11:22
gość: ~takitam
@~Ozdrowieniec
.... że tak zapytam .... skoro Jesteś ozdrowieńcem (jak sam się nazwałeś), to zechcesz wyjaśnić, po kiego grzyba Ci szczepienie ?
Przecież Twój organizm już nabrał odporności na tego wirusa.
Oczywiście jeśli chcesz, to przyjmij nawet 10 dawek szczepionki, .... mi nic do tego, chociaż ... o ile mi wiadomo, to rząd kupił te szczepionki nie z prywatnych środków członków rządu, a z pieniędzy podatników, czyli PRZEDE WSZYSTKIM tych którzy .... NIE CHCĄ się szczepić, bo UWAGA .... z badań wynika, że około 80% Polaków nie ma zamiaru się szczepić.
Moim zdaniem, dobrowolność szczepionki powinna wynikać z tego, że to nie rząd, a apteki kupują szczepionki, a kto chce, idzie do apteki i kupuje sobie szczepionkę (lub 10 jeśli chce).
2021-01-08 17:42:57
gość: ~Xxx
@~takitam
Przechorowanie covida nie zawsze jest jednoznaczne z wytworzeniem przeciwciał. Szczepionka daje dłuższy okres odporności.
2021-01-09 11:48:48
gość: ~wirus
ostatnio dodany post
@Przestań pisać dyrdymały, tego nikt jeszcze nie wie. Wnioski ze szczepionki, po pewnym czasie.
REKLAMA
REKLAMA