„Żarty sobie robisz... !!!” - taką treść jeden z doktorów, dyrektor ds. medycznych w szpitalu św. Antoniego w Ząbkowicach Śląskich umieścił na odwrocie skierowania, które kobieta przyniosła ze sobą do szpitala. Następnie przybił pieczątkę i złożył podpis. 70-letniej kobiecie po zawale serca pomocy nie udzielił. Stwierdził jedynie, że jej przypadek nie kwalifikuje się do pozostania w szpitalu... fot.: mp
70-letnia kobieta świeżo po zawale serca, od tygodnia zmagająca się z bólem brzucha nie została przyjęta do ząbkowickiego szpitala mimo skierowania od lekarza rodzinnego.
„Żarty sobie robisz... !!!” - taką treść jeden z lekarzy, dyrektor ds. medycznych w szpitalu św. Antoniego w Ząbkowicach Śląskich umieścił na odwrocie skierowania, które kobieta przyniosła ze sobą do szpitala. Następnie przybił pieczątkę i złożył podpis. Jak można domniemać, była to odpowiedź do wystawiającego skierowanie internisty pracującego w jednej z ząbkowickich przychodni. 70-latka została ze szpitala odprawiona kwitkiem. Zacznijmy jednak od początku.
Silny ból brzucha i brak diagnozy
- Moją babcię do szpitala skierował lekarz rodzinny. Pacjentka lat 70, świeżo po zawale serca, od tygodnia silny i nieustępliwy ból brzucha, wymioty, osłabienie. Babcia nie może jeść ani pić, przyjmuje dużo silnych leków. W ubiegłym tygodniu ból w nocy był tak silny, że zostało wezwane pogotowie. Ratownicy zbadali babcię i nie potrafili jej pomóc, zasugerowali wizytę u internisty. Lekarz wykonał EKG, USG brzucha, skierował na badania z krwi i zalecił leki rozkurczowe, które nie pomogły. W poniedziałek babcia „wylądowała” u lekarza rodzinnego z powodu braku poprawy, a wręcz pogorszenia stanu zdrowia; internista wypisał skierowanie do szpitala. W szpitalu na oddziale chirurgii zalecono babci lek przeczyszczający i skierowano do domu. Niestety przyjęcie leku było niemożliwe, babcia wszystko zwymiotowała. Lekarz rodzinny wypisał więc kolejne skierowanie – tym razem na oddział wewnętrzny - opowiada Anna Chmielewska-Indyka, wnuczka 70-latki. Wydawało się, że tam kobieta ma szansę otrzymać trafną diagnozę i pomoc.
Upokorzona
Do szpitala starsza kobieta udała się w towarzystwie córki. Ze względu na sytuację epidemiczną i panujące obostrzenia, młodsza z pań na swoją mamę zmuszona była oczekiwać przed szpitalem. Wizyta 70-latki na oddziale wewnętrznym była jednak bardzo krótka. Zamiast wsparcia i zrozumienia otrzymała porcję krzyku i upokorzenia. - Na dołączonym zdjęciu widzicie odpowiedź „lekarza”. specjalisty chorób wewnętrznych i chorób płuc, dyrektora ds. medycznych w szpitalu św. Antoniego, którą umieścił na skierowaniu do szpitala po tym jak na moją babcię nakrzyczał na korytarzu i wyśmiał lekarza, który wypisał skierowanie. Jak ma się to do składanej przez niego przysięgi Hipokratesa, której fragment brzmi: [...] a do kolegów lekarzy odnosić się z należną im życzliwością, nie podważając zaufania do nich, jednak postępując bezstronnie i mając na względzie dobro chorych. Pomocy babci oczywiście nie udzielono. Czy w tym mieście jest szansa na realną pomoc lekarską? Mam wrażenie, że doktorowi słowa wspomnianej przysięgi Hipokratesa cyt. „Przyjmuję z szacunkiem i wdzięcznością dla moich Mistrzów nadany mi tytuł lekarza i w pełni świadomy związanych z nim obowiązków przyrzekam: obowiązki te sumiennie spełniać, służyć zdrowiu i życiu ludzkiemu, według najlepszej mej wiedzy przeciwdziałać cierpieniu i zapobiegać chorobom (...) strzec godności stanu lekarskiego i niczym jej nie splamić” są całkowicie obce - mówi kobieta.
Nie pierwszy raz
Sprawa została opisana w mediach społecznościowych. Po opublikowaniu informacji do kobiety odezwało się kilka osób, których bliscy w podobny sposób byli potraktowani podczas wizyty w ząbkowickim szpitalu.
- Niecałe trzy lata temu mieliśmy bardzo podobną sytuację z panem doktorem, który w tamtym czasie pełnił funkcję ordynatora oddziału wewnętrznego w ząbkowickim szpitalu. Także potrafił nakrzyczeć na korytarzu na nas. Niestety, moja mama nie dożyła czasów kiedy szpital w Ząbkowicach wreszcie zatrudni kompetentnego lekarza, bo jak widać jeżeli chodzi o oddział wewnętrzny nic się nie zmieniło. Nam się nie udało, ale proszę z całych sił walczyć i przede wszystkim zabrać stamtąd babcię - pisze pod postem wnuczki pani Beata.
Co więcej, zaistniałą sytuacją nie była zdziwiona również pracownica ząbkowickiej przychodni, z której skierowanie posiadała pacjentka. Jak przyznała, to nie pierwszy raz, kiedy skierowania wystawiane przez lekarza rodzinnego są ignorowane, a pacjenci traktowani w taki sposób.
Ostatecznie internista wypisał kobiecie skierowanie do innego lekarza. - Jesteśmy rodziną, którą stać też na wizytę prywatną, ale jest gro ludzi, którzy po takim potraktowaniu w szpitalu, odpuszczą leczenie np. z braku środków czy możliwości, by udać się prywatnie do specjalisty - mówi Anna Chmielewska-Indyka. Sugeruje, że odniosła nieodparte wrażenie, jakoby między lekarzami był konflikt personalny, na którym jednak najbardziej cierpią pacjenci. - Lekarz w szpitalu nie badał babci. Zobaczył skierowanie i już na korytarzu z góry ocenił, że nie wymaga hospitalizacji. Nie było z jego strony żadnej argumentacji. Nie chciał też wydać pisemnego oświadczenia, że odmawia leczenia. Nawet jeśli rzeczywiście przypadek babci nie był wymagający pozostania w szpitalu, choć silny ból brzucha ma od tygodnia, to uważam, że pacjent powinien być potraktowany z należytym szacunkiem, a nie być przedmiotem konfliktu między lekarzami, gdzie jeden podważa kompetencje drugiego - kończy Czytelniczka.
Dyrekcja szpitala przeprasza, tłumaczy i rozpoczyna postępowanie wyjaśniające
O komentarz w sprawie poprosiliśmy Alicję Kulawiec, dyrektor placówki. Przesłaliśmy także konkretne pytania z prośbą o odpowiedź. Chcieliśmy dowiedzieć się, m.in. jak zachowanie lekarza ma się do złożonej przysięgi Hipokratesa, na jakiej podstawie doktor stwierdził, że pacjentka nie nadaje się do hospitalizacji i przede wszystkim, czy lekarze nie powinni między sobą załatwiać pewnych spraw, bez pośrednictwa osób trzecich, tym bardziej pacjentów. Odpowiedzi na pytania nie otrzymaliśmy. Dyrektor placówki przedstawiła stanowisko szpitala dotyczące zaistniałej sytuacji i zapewnienie, że podejmie działania wyjaśniające. Treść oświadczenia poniżej:
NA WSTĘPIE W IMIENIU SZPITALA CHCIAŁABYM PRZEPROSIĆ ZA ZAISTNIAŁĄ
SYTUACJĘ PRZEDE WSZYSTKIM PACJENTKĘ, JAK RÓWNIEŻ JEJ RODZINĘ.
W obecnych okolicznościach cały personel szpitala pracuje w skrajnie trudnych warunkach fizycznych i psychicznych. Niestety pogarszająca się codzienne sytuacja epidemiologiczna w Polsce, zmusza wielu lekarzy do pracy w wymiarze dochodzącym do 300-350 godzin w miesiącu.
Praca z narastającą w Polsce liczbą chorych na COVID-19, w warunkach nieprzerwanego przemęczenia i stresu, niestety może doprowadzić do zdarzeń, które w normalnych okolicznościach nie mogą mieć miejsca.
Niezależnie jednak od powyższego sytuacja nie powinna mieć miejsca i jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację. Dyrekcja szpitala rozpoczęła postępowanie wyjaśniające zarówno okoliczności jak i przyczyny zdarzenia.
Niezależnie jednak od wyników trwającej kontroli Dyrekcja szpitala podejmie działania, których celem będzie uniknięcie podobnych sytuacji w przyszłości.
ALICJA KULAWIEC
Dyrektor Szpitala
Sprawą zajmie się też policja
Rodzina zgłosiła już sprawę na policję. Podinsp. Mirosław Lasota z Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śląskich w rozmowie z naszą redakcją potwierdził, że wpłynęło zgłoszenie. - Sprawą zajmują się funkcjonariusze z wydziału kryminalnego. Prowadzą dochodzenie odnośnie art. 160 kodeksu karnego, tj. narażenia na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu - wyjaśnia Lasota. Jeżeli miał obowiązek opieki nad osobą narażoną lekarzowi może grozić nawet do 5 lat więzienia. O sprawie bliscy 70-latki zamierzają powiadomić także Rzecznika Praw Pacjenta i Naczelną Izbę Lekarską.
Do tematu będziemy wracać.
em24.pl
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 13:40:24
gość: ~kiki
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 14:20:33
gość: ~GoT
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 14:33:01
gość: ~Ząbkowiczanin
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 15:07:18
gość: ~123
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 15:29:30
gość: ~czytelniczka
@~123
Jestem za likwidacją tego szpitala.
2020-11-04 16:12:41
gość: ~Anonimka
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 17:44:50
gość: ~Kuba
(this post was banned by administrator)
2021-01-21 20:28:06
gość: ~123
Niedługo się wyprowadzam z rodziną z tego bagna mam dość miku 2100pln tego szpitala i kolesiostwa na tym zadupiu :)
2020-11-04 13:49:10
gość: ~Ewa
Proponuję wpisać w google frazę składającą się z imienia i nazwiska doktora :) Opinie niezbyt ciekawe, w jednym ze szpitali ponoć połowa załogi odeszła z oddziału, bo nie zgadzała się z doktorem. Proszę nie odpuszczać - skoro powiedziała pani A, to proszę powiedzieć B. Ząbkowiczanie i nie tylko będą wdzięczni jeśli ktoś w końcu się weźmie za ten szpital, którego opinię szargają właśnie takie osobistości jak w/w doktor. Do szpitala człowiek powinien iść po pomoc, a nie z obawami, czy trafi na ludzkiego lekarza, jakich można tam spotkać, czy na jakiegoś krzykacza. I jeszcze mój apel do pani dyrektor, aby robiła lepszy wywiad kogo zatrudnia, chociaż pewnie ręce związane, bo żaden dobry i szanujący się lekarz, nie przyjdzie pracować na takim zadupiu...
2020-11-04 18:14:36
gość: ~Mmmm
P.Ewo w tej strasznej sytacji niby epidemi w którą nie wierzę lekarze dostają bardzo duze stawki godzinowe na sorze więc więc nie nich się k.... wkońcu wezną do roboty bo za to mają płacone a jak im nie pasuje tak jak panu doktorowi to niech zmienią zawód bo za dużo tych konowałów w pl
2020-11-04 19:02:21
gość: ~Zbychu
@~Mmmm
Zdecydowanie jest zbyt malo lekarzy w Polsce i brak kazdego oznacza spore klopoty dla ludzi, ale we wsi Zabkowice, gdzie nie ma checi pracowac zaden specjalista (nie tylko lekarz) ciezko to tlumowi zrozumiec.
2020-11-05 14:48:51
gość: ~Marek
@~Zbychu pewnie też jestes specjalistą i uważasz, że chamskie zachowanie tego człowieczka mozna tym tłumaczyć, we łbach wam specjalistom się p...o. do łopaty i za najniższa krajową a, nie domy, fury i jeszcze zle ,to byście nauczyli się szacunku dla człowieka
2020-11-05 20:20:28
gość: ~Xd
@~Zbychu
Co za de..l!!!!
2020-11-05 20:52:25
gość: ~123
@~Xd
Ponieważ krytyczne komentarze nie podobąją sie lobby lekarskiemu i Redakcja zabawia sie cenzora ja w obawie przed usunięciem komentarza napiszę : lekarzu ze szpitala pod wezwaniem ŚW. ANTONIEGO : DOKTOREM JUDYMEM TO TY NIE JESTEŚ
2021-01-21 23:55:59
gość: ~Mieszkaniec
@~123 Zaradniejsza pani dyrektor szpitala lepsi lekarze proste. Nie prawda że nie można nic zrobić z prywatnym szpitalem to nie sklep prywatny.
2020-11-05 22:38:23
gość: ~Iza
Nie usprawiedliwia to jednak chamskiego zachowania, tutaj ludzie nie różnią się niczym od ludzi w większych miastach, chyba? Ja to raczej widzę tak, pan doktor to odpad, którego nie chcieli gdzie indziej i tu sobie znalazł zaciszny kącik, niestety na nieszczęście pacjentów
2020-11-11 22:05:13
gość: ~Xyz
@~Mmmm
To nie było c... ko skierowanie na sor a z zatwardzeniem poz a tak na marginesie nieuku,weź się na starość do roboty b..... ie jeden
2021-01-19 21:34:15
gość: ~Hm
@~Mmmm
Ten lekarz to konowal 1 klasa żony chłop pewnie nie ma....rolnik w szpitalu! Kto temu komuś dal tytuł lekarza! Śmiech! W pole!
2021-01-21 20:17:57
gość: ~Ząbkowice
@~Ewa
Pani dyrektor powinna już dawno powinna być usunięta zero kompetencji ktozna sytuacje w szpitalu ten wie:( Ale nikt z personelu złego słowa nie powie:( bo z hukiem by wyleciał tak jest od wielu lat:( NIC SIĘ NIE ZMIENI :(:(:(
2023-04-05 14:59:40
gość: ~Ak
ostatnio dodany post
@~Ząbkowice
Sobie tak siedzi na stołku nikomu nie przeszkadza w.p.i.e.r.d.o.l.i.ć z roboty razem z lekarzem i będzie wtedy spokój. Przyjdzie następny to będzie się bał,że dostanie dyscyplinarkę i pracował normalnie nie ma ludzi nie zastąpionych !
2020-11-04 14:06:16
gość: ~ŁUKASZ
A CO PANI ZA PIERDOŁY PISZE,TO GDZIE LUDZIE MAJĄ SIĘ LECZYĆ JAK WSZĘDZIE TEGO COVITA KURNA WIDZICIE,ODDZIAŁY SĄ PUSTE,TO NIC TYLKO ZOSTAJE UMIERAĆ W DOMU,BO JAK LEKARZE TAK PODCHODZĄ DO LUDZI,I TAK PÓŻNIEJ W KARTĘ WPISZECIE ZGON COVID BO NA NIC JUŻ INNEGO NIE MOŻNA CHOROWAĆ
2020-11-11 22:25:28
gość: ~Ffff
@~ŁUKASZ
Nie covita, naucz się pisać jest lekarz poz a nie tylko szpital, narzekacie a lazicie wstyd
2020-11-04 14:49:01
gość: ~Sąsiad
Ratuj się kto morze.
2020-11-04 15:35:04
gość: ~zzz
Co na to pan starosta??? Znów milczy??? Bezpieczeństwo powiatu chyba powinno być dla niego najważniejsze!???!
2020-11-04 19:15:25
gość: ~Sąsiad
@~zzz
Roman ze strachu kupił jakieś kombinezony dla ? Płetwonurków i ogłosił znowu żebranie dla pogotowia. Jaja.
2020-11-04 20:59:06
gość: ~Xyz
@~Sąsiad
Szpital jest prywatny, co ma do tego starosta?
2020-11-04 15:44:36
gość: ~fan
ten Sambor to ten z Leśnej Góry?
2020-11-04 15:49:32
gość: ~AA
@~fan
Nie, to ten polityk z Konfederacji.
2020-11-04 17:48:10
gość: ~Jp
@~AA
On pewnie z PiS bo tam wszyscy takie k.urwy
2020-11-04 15:45:24
gość: ~XXX
Do tego szpitala nie oddałbym nawet psa .
Kilka lat temu miałem założyć im w sprawę w sądzie ( chodzi o śmierć członka mojej rodziny ) .
Niestety odpuściłem , bo nie mam , ani pieniędzy , ani zdrowia i siły żeby z nimi walczyć.
Jeżeli macie choć odrobinę rozsądku kierujcie swoich najbliższych gdziekolwiek tylko nie do tego szpitala .
2020-11-05 09:10:15
gość: ~Autor
@~XXX
I właśnie dlatego, że Ci, którzy powinni założyć sprawę w sądzie tego nie robią to jest tak jak jest.
2020-11-04 16:09:24
gość: ~Marta
Heee, stanowisko pani dyrektor takie trochę na odwal się. Mam nadzieję, że redakcja przypilnuje i za jakiś czas przedstawi informację dotyczącą tego, jak sprawa się zakończyła i czy lekarz nadal jest w Ząbkowicach, czy już (nadzieja matką głupich) go nie ma. Mam też nadzieję, że rodzina na pięciu zdaniach przeprosin nie poprzestanie i temat zostanie załatwiony tak, jak przystało na cywilizowanych ludzi, którzy mogą i mają możliwości pomóc znacznie większej rzeszy ludzi i przede wszystkim babci. Dużo zdrówka dla niej.
2021-01-19 21:37:57
gość: ~Hm
@~Marta
Ten typ niestety nadal tam pracuje i pracować będzie!!! Niestety!!!! Pani ala dyrektor boi się typa a ten rolniczek pozwala sobie za dużo!!!! Rządzi jak chce!!!
2020-11-04 16:22:48
gość: ~mnm
Kto jest właścicielem tego szpitala ? Czy i kiedy ten szpital był prywatyzowany ?
2020-11-05 10:16:12
gość: ~Sąsiad
@~mnm
To pytanie do Ząbkowickiego SLD i byłego starosty z SLD który potem był w tym szpitalu jakimś dyrektorem a teraz też ma coś wspólnego ze zdrowiem ale nie wiem czy tym do leczenie czy do wykończenia. A tak po prawdzie to nie słyszałem aby nasze władzunie samorządowe i okolice "leczyły się" w tym szpitalu. Pogotowie wie że jak by co to Polanica.
2020-11-04 16:30:14
gość: ~MieszkaniecDZA
Lekarz po wszystkich wybrykach powinien bezapelacyjnie pozbawiony tytułu lekarza gdyż na niego nie zasługuje. Cieszę się, że Policja zajmuje się sprawą i oby sprawa została należycie rozstrzygnięta a starszej Pani, która padła ofiarą tego człowieka życzę powrotu do zdrowia bez nieprzyjemnych dolegliwości.
2020-11-11 22:07:11
gość: ~Monia
@~MieszkaniecDZA
To po co tam łazisz i zawracasz gitarę B..... ie jeden
2020-11-04 17:25:21
gość: ~gamer
Lekarze z pasją, zaangażowaniem, nie patrzący na pieniądze, a chcący pomagać to już przeszłość, albo jak trafisz gdzieniegdzie na takiego to cud. Niestety, światem rządzi już pieniądz na taką skalę, że szkoda gadać.
2020-11-04 18:48:48
gość: ~Gość
Szczera prawda!!!
2020-11-04 17:26:45
gość: ~MAMA
GINEKOLOGIA I PANIE POŁOŻNE W SZPITALU SĄ BARDZO SUPER! NIE WSADZAJCIE WSZYSTKICH DO JEDNEGO WORKA!!!
2020-11-04 18:55:42
gość: ~hmm
@~MAMA
a sekretarki?
2020-11-11 22:27:40
gość: ~Des
@~hmm
Baby z recepcji to dramat do wymiany, nic im się nigdy nie chce, zawsze robią łaskę i narzekają dyrekcja powinna to d....... wo wymienić na inne
2020-11-04 20:43:03
gość: ~mnm
@~MAMA
Bzdura ! Gdy pojawi się jakikolwiek problem, natychmiast odsyłają do Wałbrzycha lub Kłodzka
2020-11-04 20:43:31
gość: ~mnm
@~MAMA
Bzdura !
2020-11-04 18:24:48
gość: ~Mmmm
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 19:06:57
gość: ~Zbychu
@~Mmmm
Ma prawo go bronic. Znalezienie ludzi, ktorzy znaja sie i dodatkowo przede wszystkim maja odpowiednie uprawnienia i chca pracowac za okreslone pieniadze w Zabkowicach graniczy z cudem, a ze cudow nie ma, to bez sensu miec pretensje do okreslonych lekarzy i dyrekcji szpitala. To proste, ale nie dla wszystkich.
2020-11-05 14:58:24
gość: ~Marek
@~Zbychu
Takiego b..a zero szacunku dla człowieka, albo pracujesz bo kasę bierzesz, albo wypad do łopaty jak mu mało i za to co napisał to jakby to była twoja babcia lub p.jasnie dyrektor to byś tez tak pisał/a
2020-11-05 22:47:31
gość: ~Iza
Lekarz pomijając już całą specyfikę tego zawodu to przecież zawód, czyli praca. I tę pracę Pan Doktor powinien wykonywać najlepiej jak potrafi, nie ważne czy to w Ząbkowicach czy też w klinice we Wrocławiu
2020-11-05 22:51:18
gość: ~Iza
Cenzura na całego widzę
2020-11-10 09:29:27
gość: ~xxxx
@~Zbychu
Miasto cudów tylko w Bardo.
2022-12-04 17:54:55
gość: ~Ha
@~Zbychu
No fakt, cena czyni cuda pan doktor to dramat. Wulgarny, przeklina, krzyczy, wymachuje rękami, podczas rozmowy pseudo rozmowy z tym człowiekiem zastanawiałem się co on bierze, że taki pobudzony, wyleciał zza rogu jak ochroniarz w podrzędnym barze, z językiem na ustach ochuj... ałes, wypierd... alaj do rodziny umierającego pacjenta. Naprawdę potrzebny jest nam ktoś taki, pacjent przychodzi i odchodzi, żywy lub martwy, ale pracować w takich warunkach.... Ze tez personel inny się na to godzi.
2020-11-04 19:37:49
gość: ~Ja
(this post was banned by administrator)
2020-11-04 20:42:40
gość: ~GoT
Usunęliście mój komentarz, bo nazwałem tego "lekarza" śmieciem?
Należy nazywać "cosie" po imieniu.
Niech się zwolni i może zajmie rolnictwem (tylko nie zwierzętami) - w końcu kończył też, oprócz Akademii Medycznej (nie wiem, jakim cudem ją ukończył), technikum rolnicze.
2020-11-05 15:59:38
gość: ~mb
@~GoT
Stać Cię na takie komentarze?
2020-11-06 13:43:04
gość: ~GoT
@~mb
Ojej, czyżby "kogoś" dotknęły moje słowa? Jak mi "przykro"...
Pytanie, czy tę lekarską abominację będzie stać, gdy rodzina tej kobiety wystąpi o odszkodowanie za narażenie Jej zdrowia i życia? Zwłaszcza tego pierwszego, w związku z odmową przyjęcia i wykonania stosownych badań w sytuacji, w której odczuwała poważne dolegliwości będąc po niedawnym zawale, co może przełożyć się na pogorszenie Jej stanu...
2020-11-11 22:30:53
gość: ~Ggg
@~GoT
NIEMOŻNOŚĆ WYSRANIA to poważna dolegliwość! To czym jest udar lub wylew????
2020-11-11 22:08:48
gość: ~Ooooo
@~GoT
Brudasie jeden to nie łaź tam
2021-01-19 21:40:26
gość: ~Hm
@~GoT
Dokładnie niech spier....w pole!!!
2020-11-04 20:48:11
gość: ~Hmm
Policja nic nie zrobi.. Zacznie podpierać się opinia innego lekarza, który potwierdzi słusznośc kolegi po fachu. Tą sprawę należy rozdmuchać dalej bo po tygodniu gazety przestaną o tym pisać a później ludzie sami zapomną.
2020-11-04 21:16:35
gość: ~Xmen
Dyrektor szpitala w żaden sposób z wypowiedzi nie zablysnela. Składał przysięgi to niech się z nich wywiązuje a jeżeli sprawia to problem to niech zrezygnuje z pracy. Polecam serdecznie kardiloga w Nysie Dr Stania który nawet podczas trwającej pandemii podchodzi do pacjenta z życzliwością i pełnym zaangażowaniem. A lekarze w Ząbkowickim szpitalu nigdy nie blyszczeli życzliwością tylko z łaska i pogardą przyjmują pacjentów i długim oczekiwaniem. Nie jedno krotnie miałam możliwość się o tym przekonać jak lekarz ma czas aby przyjąć pacjenta. Powinien ponieść karę i odpowiedzialność za jego czyn
2020-11-05 15:36:01
gość: ~Gość xd
Oczywiście lekarz złamał przysięgę,za nie udzielenie pomocy i narażenie pacjentki nawet na śmierć ukarać!!!
Do ministra zdrowia z tym i do tv. Nie odpuścić, wiele osób cierpi i tłumi takie zachowanie zrobić Wkoncu porządek.
2020-11-11 22:11:11
gość: ~Bbb
@~Gość xd
NA ŚMIERĆ Z ZATWARDZENIEM? T... UCO TY PISZESZ A OD CZEGO LEKARZ POZ?? I JESZCZE JEDNO W TYCH CZASACH NIE MIAŁABYM SUMIENIA STARA OSOBĘ PROWADZIĆ DO SZPITALA PRZY COVID, LEPIEJ KUPIĆ LEKI I SIĘ MOŻNA WYSRAC
2020-11-04 22:16:49
gość: ~Fff
Powinni zwolnić tego ...... natychmiast covit nie jest jedynie choroba na tym świecie są również inne
2020-11-04 22:23:23
gość: ~Jolanta
Moja siostra w wieku 47 lat w tamtym roku umarła po operacji wyrostka pielęgniarki bardzo aroganckie a lekarz nie miał czasu przyjść i sprawdzić czego słabnie z minuty na minutę sprawą zajęła się prokuratura ciągnie się do tej pory ale jest jakieś światełko w tunelu i myślę że ktoś odpowie za śmierć siostry. Ludzie powinni zgłaszać takie sytuacje może to uratuje komuś życie i zdrowie.
2020-11-05 17:54:33
gość: ~Artur
@~Jolanta
Franek "Organka" Kamiński też po wyrostku już ze szpitala nie wyszedł :/
2020-11-04 22:31:33
gość: ~Anonimka
Administratorze! Dlaczego usuwasz niewygodne tresciowo komentarze? Komuna wróciła, że cenzura?
2020-11-05 04:22:22
gość: ~Ja
Arogancja w tym szpitalu to podstawa od wielu lat. Po kilka godzin czasami ludzie czekają aż ich ktoś łaskawie przyjmie. A miny lekarzy bezcenne. Kipią z niezadowolenia o komentarzach nie wspomnę. Samowola niestety i nikt nic z tym od lat nie robi. Wstyd
2020-11-05 06:49:14
gość: ~Anka
Mama też leżała i to jak była traktowana to brak słów całe szczęście że została przewiezione do Wałbrzycha.robia z ludźmi co chcą bo nie można wejść.
2020-11-05 10:58:19
gość: ~123
4 lipca w szpitalu św. Antoniego w Ząbkowicach Śląskich odbyło się uroczyste przecięcie wstęgi z okazji pozyskania przez placówkę nowego tomografu komputerowego.
Popatrzcie na fotki , kogo tam mamy przy przecieciu wstegi. Jak sadzicie ,ze cała ta św.Czw,orka w tym "szpitalu " bedzie traktowana tak jak ta opisywana Pani-pacjentka ?
2020-11-05 15:06:06
gość: ~Marek
@~123
Sa równi i równiejsi im do bez mydła wlezą, a nasze pieniądze tez tam idą, a zresztą kultury nie nauczysz się, kto się du...em urodził to mu fakultety nie pomogę i tak du...em zde...e
2020-11-05 21:40:57
gość: ~xxxx
Pisowska rodzina na swoim czyli coś o byłym burmistrzu miasta
https://wiadomosci.wp.pl/rzadowa-strona-szpitalnarodowy-pl-przez-ponad-tydzien-byla-w-rekach-prywatnego-biznesmena-6572297161325248a?c=96&fbclid=IwAR0HZpUKflnK1iUwPrQP6bRbz7IGmoqGSA88vNBRsgDQod_dUpF7ojVKcZY&src01=6a4c8
2020-11-06 09:20:00
gość: ~Ja
(this post was banned by administrator)
2020-11-06 12:59:47
gość: ~Ziebiczanin
Takich skurwy....w trzeba wyrywac jak chwasty SPRAWĄ TA POWINNA SIĘ ZAJAC PROKURATURA gdzie etyka lekarska
2020-11-06 15:30:11
gość: ~jeszcze zdrów
@~Ziebiczanin
Ten portal już dawno zszedł na psy, a mienił się takim opiniotwórczym . Jak zwykle na telefon lobby lekarskiego podkulił ogon i co bardziej krytyczne komentarze wykasowano. Przykładem niech będzie to ,że w pierwszej wersji tekstu było umieszczone pełne nazwisko tego Dobrego Samarytanina Doktora Judyma . Ta wersja aktualna już jest wykastrowana i tym Doktorem Judymem jest jakiś anonimowy konował.Nie bardzo rozumiem dlaczego Redakcja ukrywa nazwisko takiego znakomitego specjalisty , do tego wg. słów Dyrektorki Szpitala , człowieka , który potrafi w miesiącu z chorymi spędzać i 350 godzin (!), toż to prawdziwy skarg i osoba godna najwyższych zaszczytów ,nagród , medali etc.Warto również podkreślić , jakże ważny w sytuacji panującej pandemi innowacyjny sposób opieki nad proszącym o pomoc pacjentem.
2020-11-11 22:12:29
gość: ~Olek
@~Ziebiczanin
To pi co c... u tam łazisz i zawracasz gitarę w.......laj
2020-11-08 15:18:48
gość: ~wit
Św. Antoni, Św Antoni zgubiłem szpital pod miedzą....Prywatyzacja przed kilku laty szpitala Św. Antoniego to jest ponoć wzór wg stacji TVN. Szpital stal się mordownią
2020-11-08 18:18:45
gość: ~Ola
Ten szpital ząbkowicki ma bardzo złą opinię
2020-11-10 09:51:07
gość: ~Marek
Św. Antoni, Św Antoni zgubiłem szpital pod miedzą....Prywatyzacja przed kilku laty szpitala Św. Antoniego to jest ponoć wzór wg stacji TVN. Szpital stal się mordownią
2020-11-10 09:52:09
gość: ~Karol
Św Antoni, Św Antoni zgubiłem szpital pod miedzą....Prywatyzacja przed kilku laty szpitala Św. Antoniego to jest ponoć wzór wg stacji TVN. Szpital stal się mordownią
2020-11-11 22:03:02
gość: ~Monia
NIEUSTĘPLIWY????NAUCZ SIĘ PISAĆ A TAK NA MARGINESIE ZATWARDZENIE TO NIE DO SZPITALA GDZIE JEST DUŻO PACJENTÓW Z COVIDEM TYLKO DO POZ GDZIE LEKARZE NIC NIE ROBIĄ TYLKO SKIEROWANIE SOREK. MASZ WOGOLE SUMIENIE STARSZA OSOBĘ Z ZATWARDZENIEM CIĄGNĄĆ DO SZPITALA DO CHORYCH NA COVID? JA NIE MIAŁABYM SERCA, A ZATWARDZENIE TO NIE POWÓD LECZENIA W SZPITALU WSTYD, BRAWO DLA TEGO LEKARZA A LEKARZY POZ WYSŁAĆ NA COVIDOWY ODDZIAŁ
2023-04-04 12:01:45
gość: ~Ak
@~Monia
No właśnie naucz się pisać w ogóle
2020-11-11 22:22:16
gość: ~Ola
Indyk napisz prawdę jak było i nie kłam, tylko oczerniasz ludzi, powinni ci założyć sprawę o pomówienie
2020-11-11 22:23:41
gość: ~Tom
NIBY KAŻDY NARZEKA JAKI TO OKROPNY I ZLY SZPITAL A WIECZNIE TAM ŁAŻĄ SKORO MI SIĘ GDZIEŚ NIE PODOBA TO TAM NIE IDĘ
2021-01-22 00:11:14
gość: ~Mieszkaniec
Kto jest właścicielem tej gazety od jakiegoś czasu widzę dziwne usuwanie komentarzy prędzej nie było tego aż tyle. Może tylko wulgarne słowa albo groźby usuwacie nie w całości. A może właściciel się zmienił.
2022-12-03 21:16:09
gość: ~Karina 7
@~Mieszkaniec
Ten szpital to wykańczalnia
2022-12-04 22:42:08
gość: ~Andrzej
Zawiozłem kiedyś żonę na SOR bo zaczęła się dusić .Po zbadaniu pani dr powiedziała,że nic jej nie jest,lekko gardło czerwone.Wezwałem lekarza prywatnie .Po zbadaniu okazało się że to już rozwinięte zapalenie płuc.Żona wylądowała na 2 tyg.w szpitalu .O czym tu mówić.
2023-04-04 06:24:10
gość: ~Ja
A cóż to tyle komentarzy Jaśnie Pan Administrator pousuwał?! Niewygodne były?
REKLAMA
REKLAMA