Końcem ubiegłego roku bardzcy radni przyjęli uchwałę dotyczącą utworzenia Bardzkiej Karty Seniora. Można już składać wnioski o jej wydanie.
Egzemplarze „Bardzkiej Karty Seniora” będą uprawniały mieszkańców gminy powyżej 60 roku życia (bez względu na dochody) do korzystania z ulg i rabatów przy zakupie usług, czy też uczestnictwie w imprezach kulturalnych.
Karta dla seniorów będzie wydawana w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie, po uprzednim wypełnieniu wniosku. W imieniu osób, którym wiek lub stan zdrowia nie pozwala na samodzielne poruszanie się, wnioski złożyć będą mogli ich opiekunowie, a wydanie karty nastąpi w miejscu zamieszkania seniora. Z karty korzystać będzie mógł opiekun – po okazaniu swego dokumentu tożsamości oraz upoważnienia seniora. Karta będzie imienna i ważna bezterminowo. Nie będzie to karta płatnicza, kredytowa, bankomatowa, nie zastąpi żadnej formy płatności.
Od początku kwietnia prowadzone są rozmowy z potencjalnymi partnerami w celu przekazania informacji wraz z dokumentami dotyczącymi nawiązania współpracy. Podpisanie porozumienia nie wiąże się z żadnymi kosztami, prócz zadeklarowania przez partnera ulg i rabatów dla seniorów.
Informacje na temat programu udzielane są w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie, Rynek 2 lub pod numerem telefonu 74 8171 478 (wewnętrzny 60) przez pracownika – Anetę Macherzyńską.
ms. / em24.pl
Zaczyna obowiązywać Bardzka Karta Seniora. Wypełnij wniosek o jej wydanie
2019-03-08 10:35:07
gość: ~Augustyn
ostatnio dodany post
Szkoda tylko że tak karta seniora była tylko w trakcie wyborów czyli do końca roku 2018 żeby wybrać burmistrza ponownie a gdy już został wybrany to zapomniał o seniorach i ubogich swojej gminy miasta Bardo
REKLAMA
REKLAMA