Express-Miejski.pl

Kolejne zmiany kadrowe w bardzkim urzędzie

Wiesława Dobrucka-Kaźmierczak z burmistrzm Krzysztofem Żegańskim podczas podpisania umowy partnerskiej na singletracki

Wiesława Dobrucka-Kaźmierczak z burmistrzm Krzysztofem Żegańskim podczas podpisania umowy partnerskiej na singletracki fot.: UM Bardo

Gmina Bardo poszukuje skarbnika. Swoje oferty kandydaci mogą składać do połowy kwietnia. Obecna skarbnik Wiesława Dobrucka-Kaźmierczak od lipca odchodzi na emeryturę.

Kandydat na skarbnika bardzkiego magistratu musi spełniać szereg wymagań. Wśród najważniejszych są m.in. ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich i co najmniej 5-letnia praktyka w księgowości.

Do zadań skarbnika należy m.in opracowywanie projektu budżetu gminy i Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy, kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych, czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu, współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową czy dokonywanie kontroli wewnętrznych gospodarki finansowej gminy i gminnych jednostek organizacyjnych. Z pełną listą wymagań kandydata można zapoznać się w ogłoszeniu o pracę.

sm. / Express-Miejski.pl

1

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

  • Kolejne zmiany kadrowe w bardzkim urzędzie

    2016-03-14 09:10:11

    sm. / Express-Miejski.pl

    Gmina Bardo poszukuje skarbnika. Swoje oferty kandydaci mogą składać do połowy kwietnia. Obecna skarbnik Wiesława Dobrucka-Kaźmierczak od lipca odchodzi na emeryturę.

  • 2016-03-18 21:49:54

    gość: ~kandydat

    ostatnio dodany post

    Jednym z wymagań jakie są stawiane kandydatom jest posiadanie co najmniej 5 letniego stażu w księgowości.

    Przepisy regulujące mówią o co najmniej 3 letnim stażu w księgowości.
    Czy te wymaganie nie są pisane pod konkretną już osobę?

    Skarbnik - jako główny księgowy budżetu jednostki samorządowej - musi jednak spełniać wymagania kwalifikacyjne zawarte w odrębnych przepisach, tj. w art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.).

    Skarbnik jako główny księgowy budżetu gminy musi być osobą, która:
    - ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

REKLAMA