Arkadiusz Albrecht zdecydował się przejąć seniorów ząbkowickiego Orła po tym, jak z funkcji trenera zrezygnował Tomasz Stelmach fot.: ksorzel.pl
Tomasz Stelmach zrezygnował z funkcji trenera pierwszej drużyny Orła Ząbkowice Śląskie. Zastąpi go najprawdopodobniej Arkadiusz Albrecht.
Pół roku trwała przygoda Tomasza Stelmacha z seniorami ząbkowickiego Orła. Szkoleniowiec przejął zespół we wrześniu 2014 roku i prowadził go do soboty. Po sparingowym meczu z Bielawianką Bielawa (wynik: 1:1) trener zrezygnował ze swojej funkcji. Jako powód takiej deycyzji podał problemy osobiste.
Działacze klubu zostali zmuszeni do szybkiego znalezienia następcy. Skontaktowano się z Arkadiuszem Albrechtem, który dotychczas prowadził występują w klasie okręgowej Iskrę Jaszkową Dolna. - W poniedziałek Arkadiusz Albrecht odbył już pierwsze zajęcia z drużyną i wszystko wskazuje na to, że to własnie on poprowadzi seniorów Orła w rundzie wiosennej – mówi Łukasz Czekaj, jeden z członków zarządu klubu.
Albrecht w przeszłości niejednokrotnie prowadził już ząbkowicką drużynę. Był ojcem jednego z większych sukcesów w historii klubu. Wraz z zespołem wywalczył awans do III ligi. Ostatnio pracował w Orle w 2013 roku. Po serii nieudanych meczów podał się jednak do dymisji. Jego następcą został Damian Okrojek, który pełnił rolę grającego trenera.
[AKUTALIZACJA 11.03]: Arkadiusz Albrecht doszedł do porozumienia z działaczami ząbkowickiego klubu i został oficjalnie nowym trenerem Orła. - Trener Albrecht przekonał nas swoim doświadczeniem trenerskim i tym, że zawsze jak pracował w naszym klubie wykazywał się profesjonalizmem - powiedział Jan Dulanowski, prezes klubu podczas prezentacji nowego szkoleniowca.
sm. / Express-Miejski.pl
Albrecht ponownie trenerem seniorów Orła? Stelmach zrezygnował
2015-03-10 10:02:06
sm. / Express-Miejski.pl
Tomasz Stelmach zrezygnował z funkcji trenera pierwszej drużyny Orła Ząbkowice Śląskie. Zastąpi go najprawdopodobniej Arkadiusz Albrecht.
2015-03-10 20:17:01
gość: ~tfy
https://www.youtube.com/watch?v=JLRWyHAGsaI
2015-03-11 09:02:44
gość: ~wks
Zachowanie Stelmacha bardzo nieodpowiedzialne. Przygotowuje zespół przez dwa miesiace i kilka dni przed rozpoczęciem rundy nagle zabiera zabawki. Tak się nie robi
2015-03-11 10:02:14
gość: ~gad
Profesjonalizmem :) ???
2015-03-11 10:31:52
gość: ~Romek
Rzadko piszę komentarze, ale widząc co dzieje się w klubie, który niegdyś był jedyną sportową rozrywką w tym mieście, nie mogę pozostawić tego obojętnie. Zarząd i prezes - ich działania to katastrofa. Stelmach, Albrecht i tak w kółko. Czy naprawdę myślenie tego zarządu jest tak płytkie, że non stop dają zatrudnienie tym samym osobom? Ściągnijcie trenera z niezłym CV z DDZ, Świdnicy, Wałbrzycha, Wrocławia czy Oławy, który spojrzy na tych chłopaków chłodnym okiem, bez znajomości i wtedy okaże się kto powinien grać, a kto nie. Słaba kadra? Ściągnąć chłopaków z niższych lig, z okolicy czy to z klubów z okręgówki czy nawet "A" - klasy. Trzeba pojeździć, podpytać, podzwonić - ZAANGAŻOWAĆ SIĘ.
Ze smutkiem patrze jak ten klub idzie na dno...
2015-03-11 11:35:53
gość: ~kibic
Pamiętacie peany na cześć Stelmacha kiedy go przyjmowano, jaki to profesjonalny i dobry trener. Już raz rzucił trenowanie i potem wydarł za nic kilkanaście zł. z kasy klubu. Panie prezesie /specjalnie piszę z małej litery/ ile tym razem wyciągnie. Po raz drugi Stelmach okazał się facetem bez honoru, chyba stąd ta ksywa "budyń'
2015-03-11 12:58:48
gość: ~Gieniu
A Albrecht co lepszy od Stelmacha t bierze i zostawia w najmniej odpowiednich momentach tak jak teraz z Iskrą nawet byłego zawodnika Orła ściąga i zostawia na lodzie jego i zespół.Racja trzeba nowego spojrzenia na drużynę inaczej będziemy oglądać okręgówkę.
2015-03-11 13:46:43
gość: ~qkiz
Niestety wszędzie widać brak profesjonalizmu, bez względu na to czy mamy do czynienia z klubem sportowym, szkołą, urzędem. Czy aby na pewno nasze miasto zasługuje na miano miasta powiatowego? Sądząc po tym co się dzieje wokół to pewnie nie. Chciałoby się rzec, że jakie miasto taki klub, jakie miasto taka reszta. Poszukujmy inwestorów tworzących zakłady, miejsca pracy a i pewnie wtedy jakieś środki znajdą się na klub. Kolejne mrzonki o budowie basenu świadczą tylko o zasadnej sprzedaży środków odurzających. Tyle w temacie.
2015-03-11 13:12:52
gość: ~player
zmiany powinny się zacząć od samej góry, z tymi przebierańcami którzy tytułują
się prezesami i tak nic z tego nie bedzie. Prezesem musi być ktos ze znajomością
ekonomii, marketingu, środowiska piłkarskiego i przede wszystkim inteligentny i z aparycją,
przed którym wszystkie drzwi będą otwarte.A jak ktoś je zamknie to wejdzie przez okno.
Dopiero wtedy przyjdzie tu dobry trener i może zachęci też zawodników do gry w orle bo na razie to padaczka żal przychodzić na mecze- nastoletni chłopcy a zero ambicji ,zadziorności
nie mówiąc o szybkości i motoryce...
2015-03-11 13:13:12
gość: ~player
zmiany powinny się zacząć od samej góry, z tymi przebierańcami którzy tytułują
się prezesami i tak nic z tego nie bedzie. Prezesem musi być ktos ze znajomością
ekonomii, marketingu, środowiska piłkarskiego i przede wszystkim inteligentny i z aparycją,
przed którym wszystkie drzwi będą otwarte.A jak ktoś je zamknie to wejdzie przez okno.
Dopiero wtedy przyjdzie tu dobry trener i może zachęci też zawodników do gry w orle bo na razie to padaczka żal przychodzić na mecze- nastoletni chłopcy a zero ambicji ,zadziorności
nie mówiąc o szybkości i motoryce...
2015-03-11 13:14:36
gość: ~player
zmiany powinny się zacząć od samej góry, z tymi przebierańcami którzy tytułują
się prezesami i tak nic z tego nie bedzie. Prezesem musi być ktos ze znajomością
ekonomii, marketingu, środowiska piłkarskiego i przede wszystkim inteligentny i z aparycją,
przed którym wszystkie drzwi będą otwarte.A jak ktoś je zamknie to wejdzie przez okno.
Dopiero wtedy przyjdzie tu dobry trener i może zachęci też zawodników do gry w orle bo na razie to padaczka żal przychodzić na mecze- nastoletni chłopcy a zero ambicji ,zadziorności
nie mówiąc o szybkości i motoryce...
2015-03-11 13:17:18
gość: ~player
zmiany powinny się zacząć od samej góry, z tymi przebierańcami którzy tytułują
się prezesami i tak nic z tego nie bedzie. Prezesem musi być ktos ze znajomością
ekonomii, marketingu, środowiska piłkarskiego i przede wszystkim inteligentny i z aparycją,
przed którym wszystkie drzwi będą otwarte.A jak ktoś je zamknie to wejdzie przez okno.
Dopiero wtedy przyjdzie tu dobry trener i może zachęci też zawodników do gry w orle bo na razie to padaczka żal przychodzić na mecze- nastoletni chłopcy a zero ambicji ,zadziorności
nie mówiąc o szybkości i motoryce...
2015-03-11 13:17:41
gość: ~player
zmiany powinny się zacząć od samej góry, z tymi przebierańcami którzy tytułują
się prezesami i tak nic z tego nie bedzie. Prezesem musi być ktos ze znajomością
ekonomii, marketingu, środowiska piłkarskiego i przede wszystkim inteligentny i z aparycją,
przed którym wszystkie drzwi będą otwarte.A jak ktoś je zamknie to wejdzie przez okno.
Dopiero wtedy przyjdzie tu dobry trener i może zachęci też zawodników do gry w orle bo na razie to padaczka żal przychodzić na mecze- nastoletni chłopcy a zero ambicji ,zadziorności
nie mówiąc o szybkości i motoryce...
2015-03-11 13:18:00
gość: ~player
zmiany powinny się zacząć od samej góry, z tymi przebierańcami którzy tytułują
się prezesami i tak nic z tego nie bedzie. Prezesem musi być ktos ze znajomością
ekonomii, marketingu, środowiska piłkarskiego i przede wszystkim inteligentny i z aparycją,
przed którym wszystkie drzwi będą otwarte.A jak ktoś je zamknie to wejdzie przez okno.
Dopiero wtedy przyjdzie tu dobry trener i może zachęci też zawodników do gry w orle bo na razie to padaczka żal przychodzić na mecze- nastoletni chłopcy a zero ambicji ,zadziorności
nie mówiąc o szybkości i motoryce...
2015-03-11 13:18:42
gość: ~player
zmiany powinny się zacząć od samej góry, z tymi przebierańcami którzy tytułują
się prezesami i tak nic z tego nie bedzie. Prezesem musi być ktos ze znajomością
ekonomii, marketingu, środowiska piłkarskiego i przede wszystkim inteligentny i z aparycją,
przed którym wszystkie drzwi będą otwarte.A jak ktoś je zamknie to wejdzie przez okno.
Dopiero wtedy przyjdzie tu dobry trener i może zachęci też zawodników do gry w orle bo na razie to padaczka żal przychodzić na mecze- nastoletni chłopcy a zero ambicji ,zadziorności
nie mówiąc o szybkości i motoryce...
2015-03-11 13:45:40
gość: ~kibic
Od pewnego momentu źle się dzieje w Orle. Zadziwiające jest zachowanie Orzeszka i urzedu. Dopuszczono żeby prezesem został facet który co najwyżej może w klubie być sprzątaczką. Porobiły sie dziwne układy. Całą pulę na szkolenie młodzieży czyli ponad 30 tys. chapnął Stelmach. Szkólka działająca od dobrych kilku lat przy Orle,mająca okazałe wyniki w szkoleniu młodzieży nie dostała ani grosza. Dziwnie szybko w tym roku ogłoszono nabór wniosków na dofinansowanie / w poprzednich latach odbywało sie to pod koniec marca/. Oczywiście zgłosił się tylko Stelmach. Wydaje sie logicznym że urzędasy powinny poinformować o naborze wszystkich zainteresowanych, ale po co ma wygrać swój. To zakrawa na układ, ale jak zawsze się mylę. Przy powoływaniu Stelmacha pisałem że zostawi klub w najmniej oczekiwanym czasie i tak się stało. Albrecht to face który akurat potrzebuje pieniędzy a jako trener jest już wypalony i niedługo też rzuci robotę.
2015-03-11 15:19:10
gość: ~kibic 2
Oferty na szkolenie dzieci są na stronie urzędu głąbie , nie wina tego pana że nikt się nie zgłosił. Dwa lata temu szkółka pana Stelmacha nic nie została , tylko wszystko dostał Oczkoś. Ta szkólka działa profesjonalnie i dostała pieniądze , a Oczkoś się nie rozliczył to nie dostał .
2015-03-11 19:44:05
gość: ~kibic
Głąbem to jesteś ty. Szkółka Stelmach to tylko wyciąganie pieniędzy. Brak jakichkolwiek wyników, ciągłe narzekanie na przeciwników i chamskie zachowanie to dewiza tego pseudo trenera. W internecie po wpisaniu Szkółka Piłkarska Orlik Zabkowice Ślaskie tylko strony na pozyskiwanie pieniędzy, zero informacji o działalności, osiągnięciach, gdzie ten profesjonalizm. Ogłaszanie naboru o miesiac wcześniej niż zazwyczaj jest z góry podejrzane, a nie spotkałem strony z informacja o naborze. Dlaczego nie piszesz ile dostał w tamtym roku.
2015-03-12 13:58:19
gość: ~Czytelnik
Kibic - raczej powinieneś podpisać się "maruda bez znajomości tematu"...
Gdybyś był kibicem, to wiedziałbyś w jaki sposób rozpoczynała działalność Szkółka Piłkarska trenera Stelmacha... Kilku małych chłopaków, których nie chciał w swojej "szkółce" trener Oczkoś... to był rok 2013... Zobacz co się dzieje dziś. Ilu rodziców chętnie przywozi swoje pociechy do Stelmacha na zajęcia, ile już powstało grup? U trenera Stelmacha trenuje w tej chwili ponad setka dzieci !!! I nie są to dzieci tylko z Ząbkowic ale również z innych miejscowości w promieniu 20 km. Dzisiejszy rodzic nie zostawi swojej pociechy bez sprawdzenia czy zajęcia są prowadzone profesjonalnie i w bezpiecznych warunkach.
Gratuluje trenerowi Stelmachowi profesjonalizmu, wytrwałości i cierpliwości do wszystkich złośliwych.
2015-03-12 09:06:32
gość: ~FAN
Oczkoś ciągle kombinuje jak tu kasę dla siebie wyciągnąć, Stelmach przynajmniej w szkole pracuje a ten wieczny dres nigdzie, Oczkoś wielki mi trener - koleś , który nigdy w piłke nie grał
2015-03-12 10:03:26
gość: ~fan1
Słaby argument, bo ktoś może być świetnym piłkarzem, a do trenerki nie nadawać się w ogóle. Przykładów wiele.
2015-03-11 15:19:42
gość: ~kibicJ
Jak taki albrecht może być trenerem ,wypalony,nerwowy ,agresywny,potrzebny mu psycholog.Jak sobie zalatwi badania ,?ale faktycznie potrzebna mu kasa ,a dla kasy zrobi wszystko sprzeda rodzinę ,dzieci, ,,,,żony i kibiców. Co mała emerytura / ?mało zarabia jako dr szkoły nr 2 w kamieńcu ,czy nie za dużo jak na barki 56 latka chorego i znerwicowanego do wzięcia ?/ha ha ha .Sprzeda si ę za stolek bez ambicji .Panie prezesie to już nie ten albrecht co kidyś
2015-03-11 15:52:30
gość: ~zdenek malopijec
Z pewnoscią lepszy trener niż poprzednik.który przestraszył sie odpowiedzialnosci i uciekł,tłumacząc się problemami osobistymi.Totalna amatorszczyzna.Tylko ze teraz porazki Albrecht bedzie tlumaczyl zlym przygotowaniem druzyny przez poprzednika,a zwyciestwa(jezeli takowe beda),Stelmach przypisze sobie jako trener,ktory przygotowywał druzyne w okresie zimowym.I koło się zamyka,aż do kolejnej przerwy w rozgrywkach.
2015-03-11 15:59:54
gość: ~zdenek malopijec
Życie prywatne trenera to jego osobista sprawa!Jedynie co dotyczy jego pracy z poprzednimi druzynami,to fakt ze nastepcy biora po Albrechcie ekipy,ktore trzeba budowac od podstaw.Natomiast zaletą A.A.,jest profesjonalizm trenerski i dawanie szansy młodym.
2015-03-11 18:53:49
gość: ~MŁODY
Jestem zawodnikiem i przez 3 lata nie trenowałem z lepszym trenerem niż pan Stelmach. Nie dziwie się ze zrezygnował , nikogo nie sprowadzono. Nawet piłek w klubie nie ma i trener swoje przywoził. Jako jedyny zostawał z młodymi i trenował indywidualnie . Szacun trenerze nie dziwie się , każdy ma wytrzymałośc ograniczona. Każdy trener sciągał swoich , a Stelmach promował nas z REGIONU. Pogonił kolonię świdnicką i Brazylijczyków . Nieudolni działacze nawet nie byli w stanie sciągnąć 3, 4 piłkarzy.
2015-03-11 19:49:30
gość: ~kibic
Ale młody walisz. Rozmawiałem z zawodnikami, tak nudnych treningów dawno nie było stąd tak dużo nieobecności na treningach. Obejmując drużynę obiecał jej wzmocnienie, granie młodymi a doprowadził do tego że ściąga się emerytów bo nie ma kto grać. Młodzi grają w juniorach i nie bardzo garną sie do trenowania z seniorami.
2015-03-11 21:03:46
gość: ~MŁODY
Co ty gadasz wszystkie treningi z piłkami . A z juniorów to tylko raszpla może grac w seniorach . Reszta za młoda,albo zasłaba. JA z chłopakami dawno tak nie trenowałem , każdy trening inny. Gadałeś z zawodnikami ,jakos nikt tak nie mówił. Ty jakiś JESTES ZLE NASTAWIONY . Teraz to nudy i dziadek. Trzeba było chodzić i BYĆ OBIEKTYWNY
2015-03-11 21:13:13
gość: ~jarek
Ty kibic od początku Stelmacha nie lubiłeś. Jak wywalił armie zaciężną to było ok. Jak zaczoł robić punkty chłopakami z Ząbkowic to przestałeś głupio pisać. CHŁOP ambitny to dał sobie spokój. Każdy trener jak przychodził to sciagał 4,5 zawodników. A ja sledze od pary lat GRE Orła i widze obiektywnie że Stelmach ściagnoł tylko Szydziaka , a wynik zrobił i tak najlepszu od 3 lat. Albrecht ściagnał po 7 , 8 piłkarzy i był dramat i trzeba był wszystko od początku.
2015-03-11 21:22:28
gość: ~ROBERT
Panowie kadra jest waska. Często widze jak trenują seniorzy i dawno nie widziałem tak mobilizującego trenera młodych ja ten. To tylko dobrze dla nich. A trenuja wszyscy ,, tylko że ich jest 14 lub 15. Nie dziwie się ze zrezygnował. Każdy ambitny człowiek chce mieć przynajmniej 3,4 piłkarzy nowych , anie grac tylko małolatami.Zobaczymy czy nowy trener zrobi lepszy wynik. Zarzad dramat
2015-03-11 21:28:00
gość: ~widz
Robert masz racje. Gdzie jest Pan Małozięc który dostał pracę w urzędzie dzięki klubowi, A TERAZ UCIEKŁ JAK SZCZUR. Zostawił tylko długi. TO nieudolni działacze sa problemem klubu. Ztymi piłkarzami to smuda nic by nie zrobił
2015-03-11 22:07:39
gość: ~bleble
zgadzam się z przedmówcą w 100%% a dlaczego ?
1. poprzedni prezes "fanatyk" b-klasowego klubiku z gminy ziebice a zarazem namietny fotograf zapałał miłością do "prezesowania"-) a że popoarcie posiadał z "dworu pańskiego" więc nim ostał-) ze skutkiem widocznym .......
2. obecny prezes to w innej instytucji byłby zwykłym "cieciem lub klucznikiem"
3. Tomek to dobry trener i basta!
4. smiejąc sie z nas po okolicznych wioskach
marazm i czarna du..a
2015-03-12 08:17:13
gość: ~okręgówka
Po owocach ich poznacie.....
Zobaczcie jakie wyniki osiąga Iskra trenowana przez AA
2015-03-12 13:40:05
gość: ~player
obecny "prezes" tylko do tarcia chrzanu, jeden z większych szyderców
działających w Orle tyle lat niestety, w loży szyderców miałby zaszczytne miejsce, trochę
chłopaków odeszło z jego powodu. Co do "trenera" Artura O. który przewija sie w
komentarzach - typowa " masówka" i dziwny patent z użytkowaniem orlika przy szkole nr 3 dla własnych treningów - albo zamknięte albo trening ma trener O a reszta niech kopie
po trawnikach i betonie...
2015-03-12 14:39:18
gość: ~z archiwum
Czy wrócą te czasy jak prezesem był obecny burmistrz?
2015-03-12 14:49:07
gość: ~player
ostatnio dodany post
chyba byłoby lepiej jak prezesem był Doktor Janikowski i W.Hawliczek - wydaje mi sie
że wtedy klub funkcjonował w miarę poprawnie i budził respekt u przeciwników
REKLAMA
REKLAMA