Radni przyjęli uchwałę w sprawie zamiaru likwidacji szkoły ponadgimnazjalnej w Kamieńcu Ząbkowickim. Wygląda na to, że trwający rok szkolny jest ostatnim w placówce.
Podczas sesji rady powiatu radni Prawa i Sprawiedliwości złożyli wniosek o odłożenie głosowania w sprawie zamiaru rozwiązania Szkoły Ponadgimnazjalnej im. Juliana Lubienieckiego w Kamieńcu Ząbkowickim na późniejszy termin. - Pośpiech w tej sytuacji nie jest wskazany. Nie otrzymaliśmy opinii kuratorium, z dnia na dzień spływały do nas dopiero wszelkie potrzebne dokumenty. Chcieliśmy wysłuchać wszystkich stron, poznać argumenty za i przeciw i dopiero wtedy podjąć decyzję związaną z ewentualną likwidacją szkoły – argumentuje Marek Ciapka. Radni opozycyjni zdają sobie sprawę, że rozwiązanie placówki jest praktycznie nieuniknione. Zależało im jednak na przeanalizowaniu całej sytuacji i podjęciu decyzji w późniejszym terminie.
Większość radnych była skłonna podjąć decyzję już w miniony piątek. Wniosek PiS został odrzucony i przystąpiono do głosowania. Przeciwni podjęciu decyzji o likwidacji placówki byli jedynie radni opozycyjni i Aleksandra Tandereszczak z Kamieńca Ząbkowickiego. Pozostali samorządowcy poparli pomysł i decyzję o zamknięciu placówki wraz początkiem nowego roku szkolnego już podjęto.
- Wynika ona z dokładnej oceny sytuacji tej szkoły i dramatycznego spadku liczby uczniów. W zahamowaniu tego zjawiska nie pomogła nawet promocja nowych kierunków, projekty szkoły, przyjazna atmosfera i zaangażowanie pedagogów. Od września będzie w szkole 51 uczniów, za rok - 16, czyli mniej niż liczy kadra szkoły. To jest ostatni moment, aby przeorganizować sieć szkół w powiecie bez dodatkowych kosztów na odprawy. Chcemy przekwalifikować nauczycieli i stworzyć im warunki do podjęcia pracy w innym miejscu. Jeśli pracownicy, widząc dramat sytuacji, nie mając perspektywy zatrudnienia nawet na pół etatu, proszą o reorganizację szkoły, mając w perspektywie możliwość przekwalifikowania, znalezienia pracy, to musimy podjąć to trudne wyzwanie – mówi Mariusz Szpilarewicz, wicestarosta ząbkowicki.
Samorządowiec dodaje, że gdyby radni nie podjęli tej decyzji, a pomiędzy powiatem a gminą nie zawiązałaby się nić porozumienia w sprawie przejęcia szkoły to pracownicy pozostaliby w dramatycznej sytuacji a powiat z ogromnymi kosztami. - Niż demograficzny, wybory gimnazjalistów, edukacyjne mody, ale i trudna sytuacja z naborami w kolejnych latach - to wszystko sprawiło, że szkoła w Kamieńcu Ząbkowickim znalazła się w takiej sytuacji. Czasem trzeba podjąć trudną decyzję, aby zacząć budować coś nowego. Rozumiem wszystkie wątpliwości i sentymenty. To szkoła, która kojarzy mi się z bardzo ciepłą atmosferą i dbałością o każdego ucznia, ale same mury bez uczniów przestają być szkołą. Szkołę tworzą ludzie – reasumuje Szpilarewicz.
Uchwała przyjęta przez radę powiatu podczas ostatniej sesji ma charakter intencyjny i jest wymogiem prawnym do rozpoczęcia procedury rozwiązania szkoły. Jeżeli dojdzie do likwidacji placówki to zgodnie z intencją uchwały dotychczasowi uczniowie szkoły w Kamieńcu Ząbkowickim od 1 września będą uczyć się w Zespole Szkół Zawodowych w Ząbkowicach Śląskich. Obecnie nic nie stoi na przeszkodzie, aby prowadzenie szkoły stało się zadaniem tamtejszej gminy, która jest zainteresowana przejęciem placówki.
2. lutego odbyło się spotkanie przedstawicieli powiatu i gminy, którzy rozmawiali nad porozumieniem i ewentualnym przekazaniem placówki. Pracownicy starostwa dostarczyli wszystkie niezbędne dane do oceny sytuacji szkoły i poinformowali, że warunki jakie postawiła gmina dotyczące nieodpłatnego przekazania na własność nieruchomości i ruchomości nie wchodzą w grę. - Zarząd powiatu uważa, że aby prowadzić szkołę, nie trzeba od razu domagać się darowizny obiektów i wyposażenia. Jesteśmy jak najbardziej za tym, aby gmina prowadziła szkołę, ale w obiektach stanowiących własność powiatu – tlumaczy przedstawiciel powiatu.
Do sprawy wrócimy.
sm. / Express-Miejski.pl
Kamieniecka "Pszczółka" bliska zamknięcia
2015-02-03 11:12:03
sm. / Express-Miejski.pl
Radni przyjęli uchwałę w sprawie zamiaru likwidacji szkoły ponadgimnazjalnej w Kamieńcu Ząbkowickim. Wygląda na to, że trwający rok szkolny jest ostatnim w placówce.
2015-02-03 15:20:35
gość: ~21
Powiat odda szkołę gminie ,rozumiem tylko uczni i nauczycieli a majątek trwały będzie dalej powiatu? Historia się powtarza ,szpital Kamieniecki , budynek też został własnością powiatu,przjedzcie ,zobaczcie co z niego zostało.Serce się kraje na takie rządy.
2015-02-03 16:08:30
gość: ~realista
zgadza się szpital w Kamieńcu ,LO w Ząbkowicach to przykład gospodarskiej reki naszego Starostwa{dziadostwa}Powiatowego
2015-02-03 17:18:28
gość: ~Praworządny
A ja się pytam. Co przez poprzednie dwie kadencje w sprawie szkoły robił wójt Kamieńca Czerniec, przewodniczący rady Krekora , radni ślepo popierający wójta. Właśnie w sprawie szkoły. Jakby się choć trochę zainteresowali szkołą, młodzieżą. Szkoła na przeciwko okien urzędu i jak na dłoni widać było coraz mniej młodzieży. Spaliście Panowie. Teraz wylewacie łzy, teraz chcecie przejąć szkołę , obciążając winą nowych radnych, że nie chcą , że są przeciw. Stało się i już się nie wróci. Powiecie, że to nie nasza broszka to problem powiatu. Przejęcie obiektów pod pozorem dalszego kształcenia młodzieży to tylko wybieg. Ale dla wielu problemem jest fakt, że trwacie na stołkach. Poddajcie się do dymisji , nie przynoście wstydu mieszkańcom gminy. Naprawdę ta gmina zasługuje na lepsze jutro , ale nie z Wami Panowie.
2015-02-03 17:00:48
gość: ~mieszkaniec
Jeżeli budynki będą własnością powiatu to będzie to co ze szpitalem.,bo oddali w prywatne ręce i pozbyli się kłopotu a jak to wygląda dzisiaj? wystarczy popatrzeć!!!RUINAa tyle pieniędzy włożono w remont w nową kotłownię itd itd gdzie są ludzie którzy do tego doprowadzili?lekką ręką niszczy się nie swoje.Będą budynki dzierżawić gminie !!!,gmina będzie łożyć pieniądze w nie swoje a powiat znowu wywinie numer i historia się powtarza nic dodać nic ująć!
2015-02-03 17:15:48
gość: ~pako
Postęp techniczny i rozwój cywilizacji wymusza na społeczeństwie zmiany idące do dostosowania się społeczeństwa do coraz to nowych zmian, lecz niektórzy nie nadążają nie potrafią się dostosować taki jest nasz wójt chce żyć w luksusie a nie nadąża za zmianami usiłuje rozwijać turystykę w gminie rolniczej nie mając doświadczenia w tej dziedzinie a turystyka miała by być główny dochodem dla budżetu gminy to okazało się totalną porażką Grecja niegdyś czerpała wielkie dochody z turystyki d teraz jest bardzo złej sytuacji finansowej jak nasza gmina wójt nie umie wyciągać wniosków z czyichś błędów, lecz woli uczyć się na własnych .
Następny przykład wójt chce przejąć szkołę i zrobić ją o profilu rolniczym, lecz to następna porażka rolnictwo dotknęły wielkie fale kryzysu finansowego produkcja jest mało opłacalna wiec po skończeniu tej szkoły absolwenci nie będą mieli pracy a my, jako gmina poniesiemy koszty z ich wykształceniem .UE kładzie nacisk na szkolenie krótkotrwałe poprzez finansowanie kursów przystosowujących do zawodu i już jest tani pracownik.
Nasz wójt nie nadąża z wyprzedzającym myśleniem postęp techniczny i ekonomiczny coraz to nowe nadchodzące fale doprowadzą do jeszcze większego bezrobocia i zadłużania społeczeństwa
2015-02-03 19:28:25
gość: ~SKS
pako - o turystyce i Grecji jeszcze tak głupiej opini nie słyszałem, nie turystyka pogrążyła greków lecz styl życia, jeżeli chodzi o rolnictwo to mało wiesz, kryzys czasowo dotyka każdą branże w tym także rolnictwo, ale to nie znaczy że kształcenie wtym kierunku jest nieopłacalne. Rolnictwo jest, było i będzie! Wszystko zależy od specjalizacji kształcenia.
2015-02-03 18:28:13
gość: ~t5
RIP pszczółka [*]
2015-02-03 20:45:31
gość: ~rodzic
Ludzie, wójtowi chodzi tylko o budynki. A nuż uda się i powiat dla świętego spokoju odda obiekty. Czy wiecie jakie zawody miałyby być kształcone w pszczółce? Hodowca koni i konserwator zieleni. Czy ktoś oc.piał? Już widzę te szeregi maszerujących do szkoły uczniów, które później będą hodować konie i za 1200 zł przycinać krzewy w parku. Ja wiem, że tacy też są potrzebni, ale ile.... Dziś młodzi chcą do miasta, chcą różnych możliwości. Szkoda tylko pracowników bo nawet solidaruchy za nimi się nie wstawili...związkowcy. Byli za przekazaniem szkoły gminie...co za związkowcy, mam nadzieje że pracownicy oświaty już zobaczyli który związek walczy o ich prawa, a który jest na usługach politycznych
2015-02-03 20:40:02
gość: ~trot
Czemu ich nie przeniesiecie do Ziębic tylko do Ząbkowic ?
2015-02-03 21:46:23
gość: ~mm
z tym "wspaniałomyślnym" przejęciem szkoły ponadgimnazjalnej to faktycznie jedna, wielka ściema, bo jak przy tym "cudzie" wytłumaczyć likwidację szkoły w Doboszowicach, ponad trzydziestoosobowe klasy w gimnazjum, a przy tym zwalnianie nauczycieli w tych szkołach!
2015-02-03 22:50:49
gość: ~aniołek
Wójt poszedł do Pana Boga Panie Boże, kiedy w mojej gminie nastanie dobrobyt i ludzie będą żyli godnie szczęśliwie a Pan Buk odpowiada wójtowi nie za mojej kadencji synu
2015-02-04 10:21:47
gość: ~szyderca
Aniołek, jeśli jesteś absolwentem tej szkoły to ci nie zazdroszczę, "Pan Buk" - jeśli Wójt to czyta to chyba się tylko upewnia o słuszności tej decyzji :)
2015-02-04 10:28:21
gość: ~pepsi
Bo wszystko wina Wójta. Powódź, susza , gradobicie i ferie bez śniegu :) To jest tor myślenia przeciwników Czerńca. Z pewnością te osoby kończyły Pszczółkę :)
2015-02-04 11:05:32
gość: ~Nie
Bo wszystko wina nowych radnych. Powódź, susza , gradobicie i ferie bez śniegu :) To jest tor myślenia zwolenników Czerńca. Z pewnością te osoby kończyły Pszczółkę :) lub pracują tam w sekretariacie.
2015-02-04 12:24:14
gość: ~realista
Komentując wpisy '' poprzednia rada sługusów Wójta i opozycja doprowadzili do powstania CIS , posprzątania parku ,można zwiedzić pałac,błonia też wyglądają nie najgorzej,a niedouczony i niekompetentny Wójt to wszystko koordynował '' chyba coś z tymi ocenami pracy jest nie tak
2015-02-04 13:38:01
gość: ~dziwak
Nasz kochany wójt jest dziwakiem i nie nadaje sią na wójta reprezentanta kamienieckiej społeczności, więc powinien dobrowolnie zrezygnować skoro nie podoła przytłaczającym go obowiązkom .
„Dziwak (vel ekscentryk) – osoba jak każda inna wykazująca indywidualne cechy, sposób bycia, posiadająca swój własny światopogląd, gust i kierująca się swoją własną wizją świata.
Jednakże – wskutek nieznalezienia w swoim otoczeniu osób o podobnym systemie wartości – padająca ofiarą supremacji innych środowisk, których konformizm, częstokroć podszyty brakiem akceptacji dla własnej indywidualności, staje się źródłem społecznej marginalizacji jednostki i nazywania jej ekscentryczną.”
2015-02-04 15:21:31
gość: ~do dziwaka
użyłeś tylu mądrych słów a wiesz choć co znaczą
2015-02-09 12:32:10
gość: ~Anulka
I młodzież z Barda czy Przyłęku miałaby dojeżdżać do szkoły w Ziębicach? A w jaki sposób niby mieliby się tam dostać?
2015-02-04 13:47:43
gość: ~Jurekm
A może to nie szkołe trzeba zlikwidować tylko powiaty ogólnie mówiąc bo one tylko zamieszanie robią niech kasa za uczniami do gminy a nie do powiatu.Powiat pokazał już klasę doprowadzając do nędzy nie po wiedząc ruiny szpital.
2015-02-04 20:26:27
gość: ~grad
Szkoda że jak działy się te cyrki ze szpitalem Krekora wtedy był w radzie powiatu Panie Czerniec słuchaj dalej Krekory i Cenarskiego a obudzisz się kiedyś z ręką w kiblu
2015-02-04 20:49:13
gość: ~21
Gdy był cyrk ze szpitalem Kamienieckim szefem powiatu był Juliusz Lipski , starostą Zygmunt Kazimierczak a a wójtem w Kamieńcu Fleszar.
2015-02-05 10:06:50
gość: ~autor
Widać .że Fleszar miał szpital i ludzi tam pracujących głęboko w d........a obiecywał złote góry,tak samo zachował się Lipski.Teraz patrzy ze spokojem ze swoich okien na balkon szpitala ,na którym rosną drzewa i co ?nic t.P Fleszar nie odpuszcza dalej pomaga w rozwałce..i też usłyszysz ,,nic nie dało się zrobić'
2015-02-05 14:04:32
gość: ~kk1
przy głosowaniu za likwidacją przeciw była tylko radna z Kamieńca i PIS ,reszta nie jest zainteresowana , bo Fleszar kiedyś przegrał z obecnym Wójtem, p. Szpilarewicz bo jest vice dyr. w Ziębicach .A młodzież będzie miała wybór Ziębice lub Ząbkowice,więc myślę że wszystko jest już jasne nie ma Kamieniec szans na Pszczółkę i to nieodpłatnie
2015-02-05 15:39:28
gość: ~nie
To nie jest radna z Kamieńca tylko ze Złotego Stoku.
2015-02-05 17:25:31
gość: ~Róg Obfitości
„Róg Obfitości ”
„Ponad 3,3 mln zł w formie dotacji otrzymają w tym roku różne podmioty prowadzące renowacje zabytków na terenie Powiatu Ząbkowickiego. To dopiero pierwsza pula środków przyznanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Największe środki, bo 1, 3 mln zł dotrą do Kamieńca Ząbkowickiego.”
Róg Obfitości bardzo trafna określenie a jak się sprawy mają w rzeczywistości w Kamieńcu ten róg obfitości dotyczy wójta a nie mieszkańców gminy, bo przecież firmy, które będą wykonywali te prace pochodzą zewnątrz nie będę się rozpisywał o kontrowersyjnych przetargach w gminie, ale mnie to boli, że wójt nie daje zarobić firmom z własnej gminy, którzy zatrudniają mieszkańców gminy i te zarobione pieniądze by zostały w gminie wójt działa przeciwko własnym mieszkańcom .
Z tego Rogu Obfitości pije tylko wójt a mieszkańcy tylko się oblizują i puste garnek oblizują i to wójt nazywa wielkim sukcesem .
2015-02-05 20:47:51
gość: ~do rogu obfitości
jeżeli myślisz a chcesz aby tak myślano to podaj firmy które znają się na konserwacji zabytków i posiadają referencje z miejsc w których wykonywały konserwacje i remonty obiektów zabytkowych. z tego co wiem takiej niema. w pałacu będzie ogrom pracy do wykonania ale przez firmy znające się na tym,przykre ale prawdziwe nie znam się na tym ale nie biadolę robię to na czym się znam.
2015-02-05 18:28:38
gość: ~xx
Radna " Praworządna", która nie orientuje się zupełnie jakie były, jakie są kierunki kształcenia. Wynika to z jej wypowiedzi na sesji Rady Gminy. Taka zainteresowana :)
2015-02-06 01:50:27
gość: ~Kozy
Porównują popularność wójta, którego lubi i obserwuje na facenbook 337 osób a Pana Waszczuka 1008 lubi i obserwuje, więc różnica między dwoma Pana jest wielka, więc wójt nie cieszy się wielką popularnością i tym, co reprezentuje .Polecam do przeczytania artykuł, który mi się spodobał i myślę, że wam też się spodoba jak dobrze mądrze można rządzić, aby ludziom żyło się lepiej i dostatniej .
Antywieś Kozy
http://poznajpolske.onet.pl/slaskie/kozy-najwieksza-wies-w-polsce-historia-atrakcje-ciekawostki/sf4ee
2015-02-06 07:51:05
gość: ~ad kozy
popularność na facenbooku to nie wynik wyborów
2015-02-06 10:12:58
gość: ~oli
Trudno nie odnieść się do wypowiedzi radnego Krekory który w swoich wypowiedziach wszystkich chce pouczać , udając że jest bardzo mądry,.zacytuje zamieszczoną wypowiedż jako złotoustego w W.P:
TO SMUTNE ŻE, RADNY Z DOBOSZOWIC NIE WIE, ŻE SZKOŁA W DOBOSZOWICACH FUNKCJONUJE NIE ZOSTAŁA ZLIKWIDOWANA .
Nie mogę zrozumieć jak niby mądry radny , może tłumaczyć że szkoła funkcjonuje nie posiadając uczniów .
Czy chcąc przejąć szkołę ponad gimnazjalną , będą szczycić się tym że posiadają szkołę która funkcjonuje, tylko nie posiada uczniów , na co wskazują analizy.
Analizując wszystkie działania trzeba stwierdzić że jest to jakaś gra , która ma na celu uwikłać w tą grę grupę radnych , żeby póżniej było kogo oczerniać .
2015-02-06 14:08:47
gość: ~ad oli
szkoła funkcjonuje nawet nie mając uczniów taki są przepisy .a w kwestii szkoły rada gminy podjęła decyzję likwidacji szkoły większością głosów jaką ma obecna rada z poparciem radnego z Doboszowic głosował za likwidacją
2015-02-07 08:22:10
gość: ~autor
Po co ta przycinka że radny z Doboszowic głosował za likwidacją ,zagłosował jako trzeżwo myślący , jak głosował by inaczej to popierał by absurd , który nie którzy uważają za normalność , szkoła funkcjonuje nie posiadając uczniów
2015-02-07 09:04:23
gość: ~mieszkaniec
Czytając gazetę przeczytałem wypowiedż radnego Krekory na temat szkoły ponadgimnazjalnej w Kamieńcu Ząbkowickim .
Radny przytacza przykład szpitala w Kamieńcu cytuje; tak samo za przyzwoleniem ówczesnej rady i ówczesnego wójta placówka została zlikwidowana , ale czytając dalej wypowiedż radnego Krekory ,można przeczytać że gmina Kamieniec zainwestowała pieniądze w remont , w nowoczesną ciepłownie , czy ten człowiek wie co mówi , gmina pomogła przeznaczając środki na nowoczesną ciepłownię , a zarazem przyzwoliła na likwidacje szpitala , absurd .
Z tego co wszystkim wiadomo Krekora w tamtym okresie był radnym powiatowym , i zachowały się jego wypowiedzi na temat likwidacji tego szpitala .Można tez sprawdzić jak wtedy głosował , wiec niech zachowa trochę umiaru w swoich wypowiedziach .
Ciekaw jestem jak powiat będzie likwidował szkołę czy radny Krekora położy się na progu tej szkoły i nie przyzwoli na jej likwidacje .
2015-02-07 09:58:11
gość: ~ad autor
to nie była przycinka do radnego tylko stwierdzenie faktu.a co do likwidacji tak było trzeba zrobić .koniec
2015-02-07 12:35:16
gość: ~olo
Czytając wypowiedzi radnego Krekory można stwierdzić ,że potrafi manipulować słowami , i uważa że ludzie dają się nabierać .
2015-02-07 15:49:08
gość: ~Asir
Po wstąpieniu do UE zaczął się proces dostosowawczy do panującego systemu gospodarczego i kształcenia na potrzeby gospodarki a w naszej ukochanej Polsce ma być tylko cztery wyższe uczelnie łącznie z KUL-em nasze uczelnie reprezentują niski poziom kształcenia nie maja autorytetów międzynarodowych, bo nie maja noblistów autorytet mają same w sobie . Kształcenie na wielką skale młodzieży jest zbyt dużym obciążeniem dla budżetu teraz kształci się młodzież zaocznie, aby miała zajęcie i nie powstawała zorganizowana przestępczość oraz jest to dofinansowanie uczelni i tak się sprawy mają a czy po skończeniu studiów znajdzie pracę w swym kierunku to nikogo nie obchodzi niech otwiera własną działalność .
Pszczółka od wielu lat była skazana na samoistne unicestwienie przejęcie jej to dodatkowe wydatki z budżetu gminnego, więc ten pomysł wójta był nie trafny i skazany na niepowodzenie wójt planował przejęcie szkoły pod potrzeby pałacu i przejęcia nieruchomości, więc jest to krótkowzroczna wizja wójta ile jeszcze milionów trzeba włożyć w pałac i skont je wsiąść . Dotacje do remontu pałacu to niewielkie środki będące doraźną pomocą do zabezpieczenie obiektu przed niszczeniem .Wójt zamiast się skupić na przyciągnięciu kapitału to bawi się w księcia pana zameczek remontuje tron sobie na starość szykuje .
UE jest potrzebna tania siła robocza, bo na taką jest zapotrzebowanie człowiekiem słabo wykształconym jest bardzo łatwo rządzić manipulować za pomocą środków masowego przekazu i rozpoczęcie pracy w młodym wieku daje większą wydajność w wykonywanej pracy wystarczy tylko przyuczenie do zawodu kilkutygodniowy kurs, więc nasz kochany wójt i jego radni nie nadążają za zmianami mają braki, dlatego u nas w gminie nigdy nie będzie dobrobytu i rozwoju gminy dopóki wójt będzie siedział na stołku będą konflikty spory walka o kasę, której wójt się ciągle dopomina mało mało mało trzeba się nachapać podczytywać tradycje poprzedniku, bo u nas władza z nic nie odpowiada.
2015-02-07 17:42:20
gość: ~ad ASIR
ALEŚ SIĘ NAWYMĄDRZAŁ NIC CI NIE PASUJE UE TEŻ TO JEDŻ DO ARABÓW TAM CI BĘDZIE PASOWAĆ MOŻE DADZĄ CI DZIEWICE --WIELBŁĄDZICE
2015-02-07 20:43:51
gość: ~szals
Na pewno jesteś opóźniony w rozwoju i masz ograniczony dostęp do informacji TV(ostatnie posiedzenie sejmu) i skończone wyższe wykształcenie zaoczne i chcesz dobrze płatnej pracy i płacy to musisz jechać na Białoruś tam możesz zostać nawet zastępcą Łukaszenki potrzebują tam wykształconych posłusznych nie myślących analfabetów
.Prawda jest taka, że ludzie inteligentni wykształceni już dawno wyjechali z Polski widząc, że chłopi pokomunistyczni dorwali się do władzy i niema przyszłości na lepsze życie za nimi podążyły następne fale emigracji zarobkowej średni i zawodowy personel, dlatego Polski system sprawowania władzy jest skorumpowany i niewydolny na każdym szczeblu administracji i w Polsce nigdy nie będzie dobrze, bo nią nie żądzą ludzie inteligentni o poglądach patriotycznych przykładem może być wójt dajcie mi ludzi pieniądze ja wszystko zrobię
2015-02-08 10:22:38
gość: ~AD SZALS
TO TY JESZCZE JESTEŚ W POLSCE!!!
2015-02-09 00:08:47
gość: ~aks
Polska za czasów komuny była kolejną republiką Rosyjską a teraz staliśmy się kolejnym landem Niemieckim została wyssani najbardziej wykształceni lidzie kwiat naszej młodzieży zdolnej wykształconej, bo w swoim kraju nie ma pracy i przyszłości na lepsze życie założenie rodzin i zapewnienie im godnego życia i wykształcenia a kto temu jest winien ?. Winni są politycy ekipy rządzące, bo się sprzedają od szczebla najwyższego do najniższego mając do dyspozycji władzę i pieniądze wójt sadzi na Błoniach kwiatuszki jak by to było najważniejsze dla mieszkańców wójt nie ma zakorzenionych wartości patriotycznych .Kolejnym etapem zagranicznego kapitału będzie wchłonięcie ziem naszych, bo jest na to przyzwolenie naszej władzy władza przyzwoliła na powstawanie wielkich sieci handlowych, które nie płacą podatków i pozbawiły Polaków wielu miejsc pracy to samo jest uwłaszczonym przemysłem niektórzy nie zdają sobie sprawy to przecież trwa wojna ekonomiczna a nasza lokalna władza działa na szkodę własnego społeczeństwa niszcząc wszelką inicjatywę prywatną podatkami, kto z władzą nie trzyma i nie dzieli się ten niema pracy .
2015-02-09 07:57:09
gość: ~ad aks
zgadzam się z częścią komentarza ,ale nie zgadzam się co do Błoni to lepiej żeby tam było wysypisko gruzu ,śmieci itp czy wykoszona trawa i kwiaty. co do podatków wszyscy płacą,skąd gmina weżmie pieniądze jak wszystkich zwolni z podatków.
2015-02-09 18:43:15
gość: ~oko
co do krekory to zostało mu ze najpierw mówi potem myśli ,zobaczcie jakie ma mniemanie o sobie jaki to mądry ,rozumy pozjadał na tych kadencjach w urzędach,co zrobił ,pytam? proszę zobaczyć na kolej, dworzec PKP jak wyglada a jak wygladał to jest robota krekory, spytaj pracownikow .,Które szkoły skończył ,jakie tytuły naukowe zdobył,czego się nauczył,..NICZEGO przez te kadencje,tylko żonę wsadził na stołek taki to uczciwy ,niech rodzina się wypowie lub sąsiedzi....
2015-02-10 08:14:13
gość: ~do oko
mam wątpliwości co do dworca PKP że za jego stan odpowiada p.Krekora wszystkie małe dworce tak wyglądają ,z tego co wiem nie jest głównym naczelnikiem PKP w Polsce.Wg mnie to wina tego że kolej podzieliła się na różne spółki .Twój wpis trąca prywatą
2015-02-10 13:21:09
gość: ~oko
Mój wpis nie trąca prywatą ,krekora to ani brat ani swat,tylko wiem że pracuje od lat na kolei i nic nie zrobił w tym temacie aby ludzie pracowali lub było czysto. I dzięki Bogu że nie naczelnik bo pociągi by tyłem jeżdziły ,jako pracownik PKP mógł zrobić to minimum wziąść miotłę i pozamiatać takie tam ma poważanie.I nie wszystkie małe gminy mają taką zakałę,która chciała by rozliczać wszystkich a sam nie jest rozliczony i uczciwy .To samo robił z urlopami a o samochodziku rozwalonym pamięta ,jak żonka służbowym walneła ??/ więc opanujcie się w oślepieni blaskiem judasza ,idiotow zwas robią ,żyją ponad stan ,a wy biedaki ślepo idziecie w bagno opamiętajcie się ,przecież macie rozum,
2015-02-10 17:35:23
gość: ~DO OKA
CIEBIE CHYBA ZAWIŚĆ JUŻ TA ZAWŁADNĘŁA I ŻAL CI TYŁEK ŚCISKA ŻE NIE JESTEŚ OBIEKTYWNY,I NIC JUŻ DO CIEBIE NIE DOCIERA POZA CHĘCIĄ OPLUCIA WSZYSTKIEGO I WSZYSTKICH.CZEPIASZ SIĘ NAWET ŻONY.WIDZISZ WADY U WSZYSTKICH ALE NIE U SIEBIE.KONIEC............
2015-02-10 20:40:58
gość: ~ok
Do autora ktory nie umie czytac między wierszami ,żony sie nikt nie czepia tylko dominika jak pokazuje jaki to uczciwy ,bez interesowny a tak nie jest teraz i nie bylo .Widzi u innych a myśli że ludzie których oszukal lub wymusil mu zapomnieli .Powinien być ostatnią osobą która kogoś krytykuje. A tak na marginesie to ze 30 osób zameldowal przed wyborami,(chyba to jest żart ,ale sprawdzic można ) kto jest zainteresowany ,ja jeszcze to sprawdze to kiedys napiszę o tym osobnym osobniku
2015-02-11 08:32:28
gość: ~autor
Krekora nigdy niczego nie zrobi, jak nie będzie widział w tym swojego interesu .
2015-02-11 17:23:21
gość: ~AD AUTOR
ostatnio dodany post
TO MUSI MIEĆ DUŻY INTERES SKORO WSZĘDZIE GO WIDZSZ
REKLAMA
REKLAMA