9 sierpnia nie był szczęśliwym dniem dla koło 150 osób, które były zatrudnione w firmie Urzędowski Dystrybucja Sp. z o.o. Wszyscy pracownicy otrzymali w tym dniu wypowiedzenie umowy o pracę. Z zakładu pracy z powodu zadłużenia, zabrano również najważniejsze maszyny produkcyjne, należące do firmy leasingowej.
Od czasu ogłoszenia upadłości Urzędowski Sp. z o.o. minęły ponad dwa lata. Mniej więcej od tego momentu pracownicy byli zatrudnieni w „Urzędowski Dystrybucja”. 9 sierpnia wszyscy zostali zwolnieni.
Wypowiedzenia obejmował 2 tygodniowy okres wypowiedzenia, zatem termin pracy w firmie „Urzędowski” upływa dziś. Z nieoficjalnych informacji wynika, że „Urzędowski Dystrybucja” nie posiadał żadnego majątku zakładowego z wyjątkiem zatrudnianych osób.
Przyjechali po swoje
Firma leasingowa, która wynajmowała maszyny „Urzędowskiemu” przyjechała odebrać sprzęt. Nie pozwolił na to jednak właściciel zakładu. W tej sytuacji firma leasingowa poprosiła o pomoc policję.
- Po wypowiedzeniu umowy leasingowej firma przyjechała do Ziębic po maszyny. Niestety za bramą uniemożliwił to pełnomocnik właściciela. Firma leasingowa poinformował funkcjonariuszy o przywłaszczeniu maszyn. W asyście policji sprzęt odebrano i pozwolono wywieźć z zakładu – informuje Katarzyna Mazurek z policji w Ząbkowicach Śląskich.
Gmina nie pomoże
Już wiadomo, że zwolnionym pracownikom nie pomoże Urząd Miejski w Ziębicach. Jednak pozytywnie myśli burmistrz Antoni Herbowski, który zapewnia, że pracownicy „Urzędowskiego” wrócą do pracy.
- Urząd nie może pomóc zwolnionym pracownikom z prywatnej firmy. Jednak właściciel nie da rady wznowić produkcji bez pracowników, dlatego ma ich na nowo zatrudnić. Jestem przekonany, że tak się stanie – zapewnia burmistrz.
Nieoficjalnie mówi się, że pracownicy zostaną zatrudnieni na innych warunkach. W Polsce podobną taktykę stosuje tysiące firm.
Zwolnienia monitorowane
Urząd pracy (PUP) kontroluje sytuację, jednak na tą chwilę nie posiada żadnych informacji w związku z ponownym zatrudnianiem pracowników przez „Urzędowskiego” lub jakąkolwiek inną firmę. Wiadomo, że ze 150. osób 121, które otrzymało wypowiedzenia, mieszka na terenie powiatu ząbkowickiego. Podwodem zwolnień, który podano, jest zła kondycja finansowa pracodawcy.
W ubiegły wtorek odbyło się spotkanie przedstawicieli PUP w Ząbkowicach Śląskich ze zwolnionymi pracownikami. Spotkanie miało charakter informacyjny. Pracownicy zostali poinformowani o tym, jakie działania powinni podjąć względem urzędu. Dyrektor PUP w Ząbkowicach Śląskich Irena Balikowska podczas rozmowy zapewniała, iż zostaną uruchomione dodatkowe stanowiska do obsługi petentów a tym samym otrzymają oni niezbędną pomoc i doradztwo. Pierwsza rejestracja jednej osoby może potrwać nawet do 45 minut.
Co na to „Urzędowski”
Udało nam się dodzwonić do ziębickiego zakładu, jednak nikt nie czuł się upoważniony do udzielania informacji na temat zaistniałej sytuacji. Poinformowano nas jedynie, że cała sytuacja to wewnętrzna sprawa firmy.
bom / agatis
150 osób straciło pracę
2013-08-23 10:46:32
bom / agatis
9 sierpnia nie był szczęśliwym dniem dla koło 150 osób, które były zatrudnione w firmie Urzędowski Dystrybucja Sp. z o.o. Wszyscy pracownicy otrzymali w tym dniu wypowiedzenie umowy o pracę. Z zakładu pracy z powodu zadłużenia, zabrano również najważniejsze maszyny produkcyjne, należące do firmy leasingowej.
2013-08-23 11:55:49
gość: ~zwolnieni
Czy to były zwolnienai grupowe? Bo skoro zawiadomili pup to chyba tak?
2013-08-23 12:16:55
gość: ~Tomek
Jako czytelnika nie interesuje mnie, czy to były zwolnienia grupowe, półgrupowe, czy pojedyncze. Ważne, że ludzie po raz kolejny zachorują na depresję i jak rok temu będą samobójstwa. Nie ma nic gorszego niż dziewiętnastowieczny kapitalizm i praca w prywatnej firmie
2013-08-23 13:45:05
gość: ~Diego
Jeżeli uda się wznowić produkcję, wszystko sprowadzi się do śmieciowych umów w najlepszym przypadku.
2013-08-23 14:01:00
gość: ~szef
Umowy śmieciowe to dziś norma. Więc nie widzę problemu
2013-08-23 14:21:43
gość: ~prac
(this post was banned by administrator)
2013-08-23 14:24:02
gość: ~byly
(this post was banned by administrator)
2013-08-23 14:35:22
gość: ~WOLF
To nie burmistrz kierują firmą a prywatny właściciel. Związki zawodowe w firmie powinny sprawdzić jaki on ma majątek i jeśli jest bogaty załoga powinna zawiadomić prokuraturę lub nawet CBŚ. Od burmistrza łapy precz, bo on nie jest stroną konfliktu. Zresztą jeśli wybraliście sobie taki kapitalizm to nie miejcie do nikogo żadnych pretensji.
2013-08-23 14:50:17
gość: ~emigrantka
Najlepiej postawić orlika i kolejnego dinozaura w parku coby bezrobotni mieli gdzie z dziećmi w wolnym czasie wyjść. Gdzie są inwestycje i ekonomia przyjazna ludziom a nie urzedasom. Dlaczego młodzież ucieka do innych miast i za granicę ? Bo to miasto emerytów i rencistów. Nie ma tam przyszłości. Najlepiej usiąść na rynku z piwem w ręce i czekac na kolejne zgloszenie sie na podpis do pupu... bez tzw pleców nie da się nic załatwić. A odnosnie śmieci. .dowiedzcie się jaką składkę płaci mieszkaniec ziebic a jaką mieszkaniec zabkowic... podkreślam ze u tego samego odbiorcy. Zbijaja kase na tym biednym miasteczku...
2013-08-23 17:46:46
gość: ~Ziębiczanin
"emigrantka" - brawo, widać, że są jeszcze ludzie myślący, tacy jak "WOLF" piszą swoje wypociny pod dyktando kierowników. Akurat czytałem te 2 wiadomości usunięte przez admina. Z treścią się w zupełności zgadzam jednak z formą wypowiedzi nie. Pracowałem w tym zakładzie kilka lat, związki zawodowe u prywaciarza to śmiech, jeszcze byś ust nie otworzył a już byś szedł do PUP.
A wina burmistrza jest bezsprzeczna, żadnego nowego miejsca pracy za jego panowania w Ziębicach nie przybyło, chyba, że w urzędzie. Gdyby stara Ceramika zatrudniała ze 200 osób to, to co się stało u JU nigdy by nie miało miejsca. Ale po co się narażać, lepiej po cichu dorobić sobie do emeryturki w ciepłym biurze za godziwe pieniążki. Całkowita porażka dla wyborców, śmieci zalegające na podwórkach o tym dobitnie świadczą. Nie wiem ile płacą w Ząbkowicach za śmieci, może ktoś napisze?
2013-08-24 08:41:49
gość: ~emigrantka
18 zł od osoby w Ziębicach, a w Ząbkowicach 15,50 od osoby...... Nie istotne czy sort czy nie sort
2013-08-25 14:43:40
gość: ~takitam
@emigrantka
Słusznie prawisz i to w każdym Twoim poście.
Zobacz co się w Polsce stało.
Pieniądze unijne wydawane są na pierdoły w stylu wspomnianych orlików czy innych aquaparków tudzież tzw. "rewitalizację" fasad budynków zabytkowych.
Nie mówię, że to niepotrzebne, ale w dobie szalejącego bezrobocia, pieniądze unijne powinny być wydawane PRZEDE WSZYSTKIM NA BUDOWANIE NOWYCH ZAKŁADÓW PRACY, a nie na w/w bzdety.
----------------
Jednak co do Urzędowskiego, to jestem byłym pracownikiem który jakiś czas temu zwolnił się sam.
Napiszę tak.
Nie żal mi ani jednego pracownika z tych 150 zwolnionych.
Sami sobie na to zasłużyli.
Był czas, że mogliśmy wszyscy jednocześnie rzucić podanie o zwolnienie.
Co mądrzejsi do tego namawiali,
Wtedy jeszcze Urzędowski miał jakieś pieniądze i można było oczekiwać wypłat w terminie i odpraw.
Tymczasem te pozostałe 150 osób, wolało zap.......lać ZA DARMO.
Nie docierało tłumaczenie, że Urzędowski zdaje się robi wszystko żeby ukatrupić własną firmę i że jak tak dalej pójdzie, to stanie się to co właśnie mamy okazję obserwować.
Gdyby zatem zdecydowana większość pracowników produkcji rzuciła podaniem o zwolnienie, to być może (o paradoksie) pomogłoby to firmie bo otrzeźwiłoby Urzędowskiego i zacząłby podejmować rozsądne decyzje.
Jednak nawet gdyby przyjął wszystkie te podania, to i tak lepiej byśmy na tym wyszli.
Oczywiście w żadnym stopniu nie cieszy mnie upadek jakiejkolwiek firmy, ale jakaś tam satysfakcja, że miałem rację, jednak jest.
Kończąc, mam tylko nadzieję, że upadek tej firmy przywróci rozum tym pracownikom i na drugi raz w podobnej sytuacji w innej firmie nie będą czekać na cud, tylko podejmą szybką i właściwą decyzję.
Jak nie będziemy się szanować sami, top nikt nie będzie nas szanował.
2013-08-25 15:22:56
gość: ~realista
"takitam" z całym szacunkiem dla Twoich argumentów, ale jesteś niepoprawnym optymistą, wszystkie te społeczności w naszym zafajdanym kraju mają mentalność pańszczyznianego chłopa. ten typ tak ma i szlus, oni wola życ złudzeniami, obietnicami i odczuwać satysfakcje i wdzięczność gdy jakieś "panisko" w rodzaju kogoś takiego jak JU czy inny wójt albo burmistrz poklepie po ramieniu. Masz racje nie ma kogo i za co żałować, nie żałuj dziada bo jak dziad odżyje to cie kijem obije cała prawda o naszym społeczenstwie. Ta gawiedż nigdy sie nie zorganizuje i żadne racjonalne argumenty dp tych pustych łbow nie dotrą.Tu nie ma sie co litować ,nimi po prostu należy pogardzać. Jest przecież jeszcze szczaw i mirabelki , to z głodu nie pomra .
2013-08-26 15:44:05
gość: ~były
Tylko po części masz rację, Prawda jest taka, że na 150 osób pracujących w tej firmie, 30 osób zarabiała tak duże pieniądze, że nigdzie indziej takiej kasy by nie zarobili. Nie będę podawał przykładów bo admin posta z kasuje. Dlatego trzymali się rękoma, nogami i zębami. 2 grupa ludzi, około 100 osób to rolnicy, którzy w firmie odpoczywali, przyjęci po znajomości od dziadka, babki i samego JU. Bez żadnego wykształcenia, bez praktyki i umiejętności. Każdy grosz dobry, dochód mieli z pola. I ta reszta biedna, którym demokracja i złodziejstwo nie wyszło na dobre. A że to prawda to dzisiaj można było zobaczyć w PUP w Ziębicach, rolnicy przecież nie przyszli bo mając po 30ha, 50ha, nie mogą się rejestrować na kuronia. Teraz przejdą na KRUS.
2013-08-23 20:23:50
gość: ~Robs
Ja pracowałem firmie urzedowski 6 lat dostałem kopa w grudniu poszedłem do Lg i nich teraz firma urzedowski sie schowa wypłata na czas bony ruZne dodatki ta Firma to poraszka
2013-08-23 20:47:04
gość: ~Marian
Ziębice mnie dobiły....poczytajcie jak władze miasta nie potrafią pomóc jednej osobie, a co dopiero 150....
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14479401,25_latek_nie_musi_isc_do_domu_starcow__Nie_jest_juz.html
2013-08-23 21:01:29
gość: ~polka
a wg mnie większość biedniejszych ludzi, którzy nie mięli pleców u Urzędowskiego już dawno poleciało z pracy, większa część z nich pracuje w LG i chwalą sobie. Ci co teraz wypowiedzenia dostali to już była sama "śmietanka" ziębicka :D
2013-08-27 08:39:54
gość: ~Wiedzący
Witam. Przeczytałem komentarze i muszę was zmartwić. O tym, że firma padnie wiedziałem już 4 lata temu. Dlaczego tak się stało? Po pierwsze właściciel był poważniw chory i przekazał pieczę nad firmą niewłaściwym osobom , które doprowadziły firmę do bankructwa w osobie księgowej i jej rodziny. Po przerwie spowodowanej chorobą właściciel nie był już w stanie odbudować kapitału jaki został wyprowadzony przez nieuczciwych współpracowników. Cała sprawa już była poruszana przez ogólnopplskie czasopisma jak i prpkuturę jednak pełnomocnictwa jakie posiadała ta pani księgowa oraz kreatywna księgowość, pozwoliły na zacieranie śladów. Jak dzienikarze lokalni byli by bardziej dociekliwi to by doszli do prawdy, a co najmniej spowodowali by może ponowne zajęcie się tą dziwną upadłością przez prokuratura. Więcej info posiada sam pan Urzędowski.
2013-08-27 11:33:18
gość: ~były
do "Wiedzący"
przestań pisać bzdury, takimi bzdurami to możesz karmić swoje dzieci, człowieku czy ty potrafisz samodzielnie myśleć. Chory, w szpitalu, nie wiedział, zapomniał zeszytu, umarła mu babcia, to są tłumaczenia w szkole podstawowej. On powinien być w szpitalu ale takim co to zamykają w kaftanach. Większej głupoty od dawna nie słyszałem.
To jest po prostu oszust, działający na niewiedzy ludzi, otoczony prawnikami, którzy mu podsuwają wyjścia i plany działania. Do czasu jednak, bo jak się skończyła forsa to i prawników nie ma.
A ty przestań takie głupoty opowiadać bo jak w końcu ktoś z oszukanych to usłyszy osobiście to zarobisz w mazak i będziesz musiał odwiedzić dentystę a raczej protetyka.
2013-08-27 12:14:32
gość: ~były
Wydaje mi się, że jesteś bardziej chory niż Pan Urzędowski był (jest), albo jeden z ostatnich bezgranicznie oddanych, pracujących bez pensji pracowników, który właśnie stracił pracę. Jeżeli Pan Urzędowski wyzdrowiał, to dlaczego położył kilka następnych firm pod szyldem URZĘDOWSKI? Jeżeli wiedziałeś 4 lata temu co się święci to dlaczego nie reagowałeś? Dlaczego nie informowałeś Pana Urzędowskiego? Takich ,,typów" jak Ty Wiedzący nie zatrudniłbym nawet wtedy, gdyby ktoś mi zapłacił.
2013-08-27 12:16:38
gość: ~były
Oczywiście powyższy post był skierowany do WIEDZĄCEGO ,,inaczej"
2013-08-27 13:09:34
gość: ~były
DO WIEDZĄCY
Jeżeli chodzi o prokuraturę, to powinieneś zastanowić się nad ostatnim ,,wyczynem'', czyli sprzedażą majątku od Syndyka za cenę znacznie poniżej ceny rynkowej, czy ceny godziwej. Inwestor z RPA, również wydaje się mocno podejrzaną historią. Mocno podejrzane jest to jakie powiązania ma Pan Urzędowski z w/w inwestorem i rodziną inwestora. Poza tym, ktoś kto kupuje firmę i jest świetnym Biznesmanem w pierwszej kolejności wymienia całą kadrę kierowniczą wyższego szczebla z Właścicielem włącznie. Takie są realia dużego Biznesu. Inwestor z RPA? hahahaha
2013-08-28 09:44:50
gość: ~COSTOO
Ale wszyscy jesteście puści i nadajecie się tylko do tarcia chrzanu i narzekania!!! Jedno pytanie do wszystkich wszystko wiedzących? "Czy kto kolwiek z was prowadził w tym chorym kraju działalność dłużej niż 2-lata'? Jestem z Ząbkowic prowadziłem działalność 7-lat i zatrudniałem 12-osób! Obecnie jestem kłębkiem nerwów, w styczniu wręczyłem wszystkim wypowiedzenia, zlikwidowałem działalność i wyjechałem z rodziną za granicę! Nikomu nic nie jestem winien kosztem spłacania jeszcze wiele lat kredytów i innych strat jakie poniosłem w przeciągu ostatniego roku! Moim pracownikom też się wydawało że jestem złym szefem, mało płace itp.. Po rozmowach z nimi na dzień dzisiejszy każdy ma mniejsze pieniądze i jest ganiany jak pies! Więc przysłowie "nie narzekaj na szefa swego bo możesz mieć gorszego" ponownie się sprawdziło! Wszystkim z was wydaje się że byliście niezastąpieni i że powinniście zarabiać o 50% więcej niż macie! A powiem wam że to bzdura!Żadni z was fachowcy, wszyscy to ludzie z przysłowiowej łapanki! Ilu z was było z wykształceniem i praktyką pt. stolarz? czy monter/? itp... Była krawcowa, hydraulik, kierowca z PGR, murarz itd..Ale każdy to fachura...nie macie pojęcia jak ciężko jest w PL utrzymać firmę i zatrudniać ludzi! Myślicie że ktoś kto ma tak wielką firmę jak Urzędowski to od tak sobie powiedział zamykam bo mi się znudziła?! Zarobie jeszcze na tym pewnie krocie! Kretyni bez szkoły...! Jakiś mądry napisał " że Urzędowski po obstawiał się prawnikami" odpowiem ci ... bo w tym je...kraju inaczej się nie da bo każdy urząd tylko patrzy jak cię zniszczyć i zlicytować! I bez wsparcia prawników to już by nie było 50% firm w PL! Drugi idiota piesze że złapał Pana Boga za nogi i pracuje w LG! Gratuluję kreatywności i szczęścia! A teraz odpowiedz dla ciebie kolejny narzekaczu...! LG i wiele innych firm z zagranicznym kapitałem daje wam barany takie niby dobre warunki bo nie płaca podatków przez pewny okres czasu, później zmieniają nazwy fikcyjnie sprzedają firmy i dalej wykorzystują ten naiwny kraj! A my durni się cieszymy że inwestują zagraniczniaki!!! DYMAJĄ TEN KRAJ NA KASĘ A INNI UCZCIWI PŁACĄ CIĘŻKIE PODATKI! Jedna pani, która wyemigrowała daje mądre rady "trzeba się szanować i pokazać takim jak Urzędowski że się nam należy! Oj jakaś ty puściutka kobietko..Na dobrą sprawę to możesz mieć również pretensje do rodziców że nie zagwarantowali ci różowej przyszłości! A co tacy rodzice czy taki Urzędowski lub inny prowadzący działalność mogą?! NIC! Bo jak mama nie ma pracy i wielu jej znajomych nie ma pracy to chyba nie z nimi jest coś nie tak tylko SYSTEM RZĄDZENIA KRAJEM KLĘCZY I WOŁA O POMSTĘ DO NIEBA!!!Dlaczego inne europejskie nacje nie muszą jeździć za chlebem do swoich sąsiadów...? Tylko my Polacy jak ci żebracy zawsze prosimy się o pracę...?! Ale wszyscy pracownicy myślą że ich szef to ma siana....! Ilu ma to siano i ilu takich jest naprawdę?!Wszystko to improwizacja i ryzykowne Leasing-i, które trzeba brać aby przynajmniej uratować jakieś pieniądze przed tymi złodziejami ze skarbówki! Później nadchodzi kryzys i jesteś pozamiatany!Banki w PL nie negocjują a skarbówka i zus zajmują konto i mają cię w d...! Wielu z was nie nadaje się nawet do otwarcia straganu na targu a co dopiero prowadzić firmę i zatrudniać ludzi! Więc każdy powinien być wdzięczny że miał prace na miejscu i wo gule ją miał! Zobaczycie co będzie za jakiś czas będziecie jeździć po 100km do pracy za mniszą kasę! Uczciwi w regionie padną a w takim LG zobaczą że jest tylu bezrobotnych chętnych do pracy to będziecie zap...za 50% obecnej stawki na 3-zmiany! Bo po co płacić komuś 2000 zł jak inny zrobi to samo za 1000 zł w dodatku można przebierać-wybierać?! Sumując to wszystko to wina nasilającego się bezrobocia nie leży po stronie przedsiębiorców tylko po stronie rządu, który dość że nic nie robi aby im pomóc to jeszcze szczują tych biednych ludzi urzędami, mega podatkami i innym g.... Jesteśmy 100 lat za Niemcami, Francuzami, Belgami i innymi normalnymi krajami!!!
2013-08-28 13:06:13
gość: ~kołowrotek
@COSTOO
Z jednej strony masz rację, a z drugiej nie bardzo.
Otóż ja zanim poszedłem pracować do Urzędowskiego, to też kiedyś miałem firmę i też zatrudniałem ludzi i również mi nie poszło i też po spłaceniu każdego co mu byłem winien, zamknąłem interes, ale do głowy by mi nie przyszło, żeby narzekać na to, że kosztem jakichś tam kredytów musiałem zaspokoić roszczenia.
Trudno, jak jesteś dorosłym człowiekiem, to wiesz, że w biznesie może być dobrze, ale może też być źle ze wszystkimi tego konsekwencjami, a jeśli dodatkowo jesteś uczciwy, to spłacasz każdemu co mu jesteś winien (nawet kosztem kredytu), a sam później spłacasz kredyt.
TAK ROBIĄ UCZCIWI LUDZIE, a tak nie zrobił wychwalany przez Ciebie niejaki Janusz Urzędowski, który poprzez niewypłacanie pensji okradał własnych pracowników i to nie ma nic wspólnego z przepisami w Polsce dotyczącymi prowadzenia działalności, a także tym, kto aktualnie rządzi Polską.
Dodatkowo ten cały Urzędowski, to ŻADEN biznesmen, a jego firma powstała nie z jego niebywałego "geniuszu", a zwyczajnie z tzw. przysłowiowego ukradzionego pierwszego miliona.
Nie on go kradł, to prawda, ale jeśli zechcesz poszukać na ten tema informacji, to znajdziesz, a logiczne wnioski nasuną się same.
Z resztą, w czasach kiedy Urzędowski zaczynał, mógł produkować jakiekolwiek dzrwi czy okna, a i tak by się sprzedawały.
Po prostu koniunktura na rynku (braki wszystkiego po komunie) była tak duża, że sprzedawało się dosłownie wszystko.
COSTOO napisał/a:
--------------------
"Wszystkim z was wydaje się że byliście niezastąpieni i że powinniście zarabiać o 50% więcej niż macie! A powiem wam że to bzdura!Żadni z was fachowcy, wszyscy to ludzie z przysłowiowej łapanki! Ilu z was było z wykształceniem i praktyką pt. stolarz? czy monter/? itp... Była krawcowa, hydraulik, kierowca z PGR, murarz itd..Ale każdy to fachura...nie macie pojęcia jak ciężko jest w PL utrzymać firmę i zatrudniać ludzi! "
----------------------
No i co z tego ?
Jak kraj długi i szeroki mało kto pracuje w wyuczonym zawodzie, a to dlatego, że w Polsce nadal idzie się nie do takiej szkoły do jakiej się chce, ale do takiej która jest w pobliżu.
Nie zmienia to Jedak faktu, że nawet bez żadnego wykształcenia w zawodzie, można wykonywać pracę bardzo dobrze. Wystarczy zazwyczaj małe przyuczenie, a już po roku, co bardziej kumaci wiedza na ten temat wszystko.
Jako pracownicy fizyczni w/w nie mają pojęcia jak ciężko jest w Polsce utrzymać firmę i ..... NIE MUSZĄ MIEĆ POJĘCIA bo to nie jest im do niczego potrzebne tak samo, jak Tobie nie jest potrzebna wiedza jak ciężko trzeba zapi...dalać na te marne grosze.
To pracownik tak powinien zorganizować sobie pracę, żeby było lżej,a właściciel tak prowadzić firmę, żeby nie płakać, że mu ciężko.
Poza tym, napisałeś, cyt:
"Wszystkim z was wydaje się że byliście niezastąpieni i że powinniście zarabiać o 50% więcej niż macie! "
Otóż nam się nie wydaje.
MY TO WIEMY.
COSTOO napisał/a:
"Więc każdy powinien być wdzięczny że miał prace na miejscu i wo gule ją miał"
Za co wdzięczny ?
Przecież każda praca to umowa.
Ty dajesz pracę bo mnie potrzebujesz, a ja świadczę pracę bo potrzebuję pieniędzy.
TO WSZYSTKO.
Przecież nie zakładasz firmy dla wdzięczności potencjalnych pracowników i nie zatrudniasz z litości.
Sam byłem i pracodawcą i pracownikiem i nie czułem się ani trochę lepszy będąc pracodawcą.
Generalnie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i polecam Ci ponowne zapoznanie się z pracą fizyczną. Leczy kompleksy wyższości i pozwala z większą pokorą patrzeć na świat.
Dodatkowo Twój wyjazd z kraju, to zwykłe tchórzostwo.
Nie sztuka żyć tam gdzie lepiej.
Sztuka żyć tu, tu pracować, tu płacić podatki, tu wychowywać dzieci tu WALCZYĆ O SWOJE.
Spieprzać na zachód potrafi każdy.
Jednak co do drugiej części twojego posta, to pełna zgoda, czyli rzeczywiście to przykładowe LG, to śmiech na sali.
Zobacz co się stało.
Ludzie cieszą się z tego, że w ogóle ktoś płaci im za pracę.
W ogóle nie biorą pod uwagę tego, że TO NIE JEST ŻYCIE.
Zasuwa do LG i cały dzień (tydzień) praktycznie nie ma go w domu i nawet się nie obejrzy kiedy umrze nie widząc jak dzieci mu dorosły.
Jednak mimo to nie uważam, że jesteśmy sto lat za Niemcami, Francuzami, Belgami i innymi normalnymi krajami!!!
Takie myślenie tylko potwierdza to, że jeśli czujesz się gorszy od w/w, to rzeczywiście gorszy jesteś.
2013-08-28 13:40:51
gość: ~były
cześć " kołowrotek"
Myslę, że COSTOO to taki pracodawca co to myślał, że przez rok wybuduje dom, kupi apartament i będzie mógł utrzymywać ze 2 kochanki. Nie wyszło, obrażony na wszystkich.
Dokładnie praca to umowa, ja-pracownik świadczę pracę a pracodawca płaci. Żadnej wdzięczności nie musi być, ja bez pracy idę na kuronia później do MOPS a pracodawca bez pracowników stoi na rynku i mówi daj 50 gr na bułkę.
W firmie JU nigdy nie było dla pracowników dobrze, to był miraż, a dzisiaj co tam się dzieje, wszyscy zostali zwolnieni, poszli się zarejestrować na kuronia a na następny dzień wrócili do pracy. Wszyscy widzą, wiedzą i nic się w tym temacie nie robi.
Urząd pracy nie interweniuje, można to gdzieś zgłosić? Przecież ten oszust dalej się śmieje ludziom w twarz.
2013-08-28 14:12:16
gość: ~kołowrotek
były napisał/a:
"wszyscy zostali zwolnieni, poszli się zarejestrować na kuronia a na następny dzień wrócili do pracy. Wszyscy widzą, wiedzą i nic się w tym temacie nie robi.
Urząd pracy nie interweniuje, można to gdzieś zgłosić? Przecież ten oszust dalej się śmieje ludziom w twarz."
Otóż jeśli rzeczywiście jest jak piszesz, to nie Urzędowski kogokolwiek oszukał, ale pracownicy narobili sobie kłopotu bo podjęli pracę w momencie gdy podejmować jej nie powinni.
Z resztą sprawę można zgłosić tu --> wrza@praca.gov.pl
Powyższy e-mail kieruje bezpośrednio do urzędu pracy w Ząbkowicach Śląskich.
2013-08-28 15:53:37
gość: ~COSTOO
Nie "były" Costoo myśli że jesteś byłym "kołowrotka" i że wam nie wyszło ze spotkaniami u Urzędowskiego! Sory chłopaki zawsze możecie wyjechać do Holandii tam tacy jak wy mogą zalegalizować związek!
2013-08-28 19:11:10
gość: ~kołowrotek
COSTOO napisał/a:
"Nie "były" Costoo myśli że jesteś byłym "kołowrotka" i że wam nie wyszło ze spotkaniami u Urzędowskiego! Sory chłopaki zawsze możecie wyjechać do Holandii tam tacy jak wy mogą zalegalizować związek! "
W zasadzie po tym poście który napisałeś, polemika z Tobą to strata czasu bo próbujesz odnosić się nie do tematu, a atakujesz personalnie, co jak powszechnie wiadomo oznacza brak argumentów merytorycznych.
2013-08-28 15:49:44
gość: ~COSTOO
'Kołowrotek"
Może i prowadziłeś firmę w PL zatrudniałeś ludzi itp.. Pochwal się jak długo prowadziłeś działalność? Tylko bez ściemy! Wiesz więc jak jest ciężko co kol wiek zrobić na tym polu. Można Cię nazwać szczęściarzem, który w trakcie prowadzenia działalności nie został przeczołgany przez urząd skarbowy i zniszczony przez nałożone kary, które do dziś nie maja uzasadnienia!Pewnie byś miał dzisiaj inne zdanie na temat poglądów na to bagno jakie się robi w kraju! A dla uprzedzenia twoich stwierdzeń że pewnie mi się należało bo byłem nieuczciwy a US to wykrył i dowalił! Powiedz mi więc czy to normalne działanie US?! Załapałem się na kontrolę krzyżową, między czasie przenosiłem magazyn z towarem, w trakcie przeprowadzki doszło do włamania i zostało skradzione 80% towaru. Że kontrol trwała ponad rok policja z braku wykrycia sprawców umorzyła postępowanie a urząd mnie oskarżył że towar został sprzedany bez faktur nie mając do tego podstaw! Prawnicy ani nikt nie był w stanie nic z działać to jest taka instytucja że może cię zniszczyć zgnoić a jak kiedyś im to udowodnisz to może ktoś powie przepraszamy doszło do pomyłki ze strony urzędnika! I dowalili mi kare 50 tys zł! TO JEST CHORY KRAJ!!! Obejrzyj sobie nieraz 'Państwo w Państwie" zobaczysz więcej takich paradoksów!Nie będzie lepiej w tym kraju dopóki urzędnicy, politycy nie będą odpowiadać własną głową za swoje głupie decyzje, za które w tym momencie biorą jeszcze premie i inne gratyfikacje! Nie czułem się nigdy wyższy od swoich pracowników, wręcz żyliśmy wszyscy w koleżeńskich stosunkach..Ludzie i tak zawsze coś znajdą aby być niezadowolonym ze swojej pracy i płacy!Nie myśl sobie że piszę w tym temacie w obronie Pana Urzędowskiego. Szczerze to nie wiem nawet jak facet wygląda, kojarzę tylko nazwisko i firmę. Ostatni raz byłem z 5 lat temu i pewnie nic się nie zmieniło do tej pory poza tym że jak wszędzie jest coraz gorzej! Więc nie pisz mi bzdur że uciekłem z tego kraju skoro piszesz:
" Ludzie cieszą się z tego, że w ogóle ktoś płaci im za pracę.
W ogóle nie biorą pod uwagę tego, że TO NIE JEST ŻYCIE.
Zasuwa do LG i cały dzień (tydzień) praktycznie nie ma go w domu i nawet się nie obejrzy kiedy umrze nie widząc jak dzieci mu dorosły. "
Własnie tego unikam. Nie chce żeby mi życie przeleciało. Chce normalnie spokojnie żyć, jeździć na wakacje (nie gdzieś na Biały Kościół czy Otmuchów) tylko za granicę bo w PL mnie nie stać!
Co do twojego wyśmiewania się:
"Dodatkowo Twój wyjazd z kraju, to zwykłe tchórzostwo.
Nie sztuka żyć tam gdzie lepiej.
Sztuka żyć tu, tu pracować, tu płacić podatki, tu wychowywać dzieci tu WALCZYĆ O SWOJE.
Spieprzać na zachód potrafi każdy."
To jak będziesz miał okazję to jedz gdzieś zobacz jak ludzie żyją za granicą, po jakich poruszają się drogach, jak wygląda korzystanie ze służby zdrowia jak wygląda edukacja dzieci i ile kosztuje to rodziców! Siedzisz w tych Ziębicach w du..byłeś g...widziałeś i wydaje Ci się że żyjesz w europie! W PL jest PADOŁ!!! Autobus to historia, drogi koszmar, do Wrocka strach jechać autem bo można wrócić pociągiem, do lekarza się dostać to niektórym nie starcza życia! Co z tego że dogoniliśmy Niemców, Francuzów, Belgów z supermarketami, wyglądem stacji benzynowych jak nikogo nie stać na zakupy i paliwo! Wszyscy chodzą tylko i oglądają a na stacji leją za 50 zł do baku, marne kilka litrów! Ostatnio byłem w Luxemburgu i tankowałem ON za 1,21 euro czyli 5,08 zł przy zarobkach 10 eu/ h! Gdzie jest logika naszego kraju?! Zarabiasz 1200-1400 zł a żeby w miarę normalnie żyć przy panujących cenach potrzebujesz zarobić 3500 zł! Jeżeli sprawia ci przyjemność wegetacja i krytyka kogoś kto wyjechał bo nie widzi tu dalszej przyszłości to życzę ci jak najdłużej stanu zadowolenia z bagna w jakim żyjesz!
2013-08-28 17:20:38
gość: ~prac
o jak mi cie szkoda, ty biedaczku. tak ci zle wrocisz z tego zmywaka i to szybciej niz myslisz, taki biedny, us mu dowalił nie trza było krasc i wyprowadzać pieniedzy z firmy to moze by ci sie powiodło.
2013-08-28 19:01:22
gość: ~kołowrotek
@COSTOO
COSTOO napisał/a:
"To jak będziesz miał okazję to jedz gdzieś zobacz jak ludzie żyją za granicą, po jakich poruszają się drogach, jak wygląda korzystanie ze służby zdrowia jak wygląda edukacja dzieci i ile kosztuje to rodziców! "
No chłopie/babo.
Wierz mi lub nie, ale byłem za granicą i wszystko to widziałem.
Też chciałbym, żeby tak było w Polsce, ale to, że jeden z drugim ucieka z kraju, nie przyczynia się do tego żeby tu w Polsce było lepiej i dlatego mogę tylko powtórzyć, że jak długo młodzi Polacy będą UCIEKAĆ na zachód, tak długo w Polsce nie będzie przez to lepiej, a wręcz odwrotnie.
Młodzi, bierzcie sprawy w swoje ręce i walczcie tu w Polsce o swoje, a nie tchórzliwie uciekajcie na zachód.
COSTOO napisał/a:
"Nie czułem się nigdy wyższy od swoich pracowników, wręcz żyliśmy wszyscy w koleżeńskich stosunkach"
No miły kolego, no proszę Cię przestań.
Przecież żaden pracownik nie powie Ci nic złego o Tobie lub Twojej firmie bo je.sli to zrobi, to może się okazać, że jest UCIĄŻLIWYM pracownikiem.
Z resztą, w ogóle Twoja "martyrologia" jakoś mnie nie przekonuje.
Poza tym, napisałeś, cyt:
"Jeżeli sprawia ci przyjemność wegetacja i krytyka kogoś kto wyjechał bo nie widzi tu dalszej przyszłości to życzę ci jak najdłużej stanu zadowolenia z bagna w jakim żyjesz! "
Na tym miły kolego polega różnica między nami, że Ty przy byle trudnościach UCIEKASZ od nich, a nie próbujesz z nimi walczyć, a najłatwiej jest spierd0lić na zachód.
Po prostu miauczysz tu, jak to jest źle w Polsce, ale nie masz zamiaru z tym walczyć, tylko zwyczajnie, tchórzliwie uciekasz od problemu.
Jak to miło, pracować i żyć gdzieś nie w Polsce i stamtąd oceniać i słać gromy na tę biedną naszą ojczyznę.
O wiele trudniej jest coś dla niej zrobić.
Oczywiście rozumiem, że każdy robi jak uważa, ale wybacz, szacunku do Ciebie jakoś nie mogę w sobie wzbudzić.
2013-08-28 23:36:25
gość: ~COSTOO
Merytorycznie mam cie w d... wszystko wiedzący wieśniaku z głębokiej prowincji! A w odpowiedzi dla twojego przedmówcy nie pracuje na zmywaku tylko prowadzę działalność gospodarczą. I mam wyjeb...na PL i to co się tam dzieje! Dałem się wkręcić i polemikę z prostakami...Za granice coraz częściej wyjeżdżają ludzie wykształceni. Wszystkim na emigracji radzę zostańcie tam i nie dajcie się zwieść takim na wołaniom 'bierzcie sprawy w swoje ręce wracajcie' Polska was zniszczy
2013-08-28 23:57:15
gość: ~kołowrotek
Nie chcesz (lub nie potrafisz) polemizować na temat z użyciem argumentów, więc zamiast tego (klasycznie) odnosisz się do mojej osoby bo o wiele łatwiej napisać, że ten i ów to wieśniak, dureń (czy co tam jeszcze) niż pisać na temat.
Poza tym, ortografia i interpunkcja się kłania, że o elementarnej kulturze nie wspomnę.
No i dobrze, że wyjechałeś z PL bo "Polaków" z takim ilorazem inteligencji jak Twój, to i m mniej w kraju tym lepiej.
2013-09-11 17:47:37
gość: ~bylypracownik
jako byly pracownik urzedowskiego dostalem wczoraj wezwanie na policje, mam przyniesc swiadectwo pracy aja go nie podawalem do sadu, jest jeszcze ktos w takiej sytuacj oco chodzi.
2014-03-19 22:42:18
gość: ~Kinio
Czy ta firma jeszcze obecnie działa i produkuje ?
Czy można zamówić okna i bezpiecznie wpłacić zaliczkę u ich dilera w Polsce?
2014-03-20 21:16:08
gość: ~Many
Czy Ktoś w firmie Urzędowski jeszcze pracuje ? Jakie są wasze opinie i co tam się aktualnie dzieje ?
2014-03-22 21:20:15
gość: ~Miodek
ostatnio dodany post
Wie Ktoś czy ta firma jeszcze działa ?
REKLAMA
REKLAMA