Express-Miejski.pl

Wielkie otwarcie i długa kolejka w Media Expert

Wielkie otwarcie w Media Expert fot.: bom

Zobacz wszystkie zdjęcia w galerii

Kolejka pod Media Expert jest jak z gumy. Tłumy stały pod wejściem w oczekiwaniu na otwarcie nowego sklepu ze sprzętem elektronicznym. Na szczęście obyło się bez omdleń i bójek pomiędzy klientami.

Tomasz Zapała zwycięzca Wyścigu po darmowe zakupy, organizowanego wspólnie przez Express-Miejski.pl i Media Expert, zaabsorbowany pierwszą w życiu tak dużą wygraną, spóźnił się po odbiór nagrody.

-  Jestem nieprzygotowany, nie spodziewałem się, że wygram – tłumaczył podczas wręczenia bonu.

Tomek ma czas, by zrealizować bon, do godziny 18.

W nowo otwartym sklepie zatrudnionych na stałe jest 15 osób. Towar na bieżąco jest uzupełniany, więc nie będzie braków na magazynie.

- Ząbkowice Śląskie, są na naszą trzecią filią w tym regionie, są na trasie do Kłodzka – mówi kierownik Media Expert, Artur Szczurkowski. – Ceny w naszym sklepie mają być stałe, co jest dodatkowym atutem - dodał na zakończenie. 

Express-Miejski.pl

26

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

  • Wielkie otwarcie i długa kolejka w Media Expert

    2013-02-21 12:08:31

    Express-Miejski.pl

    Kolejka pod Media Expert jest jak z gumy. Tłumy stały pod wejściem w oczekiwaniu na otwarcie nowego sklepu ze sprzętem elektronicznym. Na szczęście obyło się bez omdleń i bójek pomiędzy klientami.

  • 2013-02-21 13:01:45

    gość: ~zxcv

    jak szczury

  • 2013-02-21 13:25:56

    gość: ~xxxx

    jakoś po ilości osób w kolejce nie widać biedy w ząbkowickim społeczeństwie

  • 2013-02-21 14:57:20

    gość: ~xx

    Może i szczury ,ale na pewno biedni, byłem tam i widziałem ,ludzie wynosili rzeczy do 100 zł. A powyżej tej kwoty, to wynosili osoby które znam jako zamożne.Babcia ,która kupiła wnuczce telefon za 60 zł ,czy to osoba bogata ?. Raczej nie.O czy ty mówisz?.

  • 2013-02-21 15:26:42

    gość: ~rtv

    gratuluje zwycięzcy wygranej - zasłużył !!!!!!!

  • 2013-02-21 15:48:08

    gość: ~Gość10000000

    Ja jestem zniesmaczony. Czekaliśmy już od 24 na otwarcie z małą nadzieją na jakiś podarunek dla pierwszych klientów :D A tam nic, nawet koło fortuny było dopiero od 10:00... do tego ta awaria z prądem... Taki sklep na wielką skale powinien być przygotowany na tego typu zdarzenia.

  • 2013-02-21 15:53:46

    gość: ~zxcv

    szkoda ze od niedzieli nie czekałeś, a nóż widelec pendrive za 19,90 dostane :D

  • 2013-02-21 16:42:41

    gość: ~RTY

    MEDIA EXSPERT TO SA PO DRUBY I NAJWIEKSZY SZMELC TYLKO DLA IDIOTOW A WIDZE W POWIECIE ICH NIE BRAKUJE

  • 2013-02-21 16:55:06

    gość: ~Obywatel

    Proszę nie używać słów,które powszechnie uważa się za obrażliwe,a na zdjęciach aż się roi od vip-ów np.Sarkowicz,Witek

  • 2013-02-21 17:44:17

    gość: ~xxx

    Ten cały vip jest zatrudniony na etacie w centrum promocji-co tam robił w godzinach pracy(od 8 rano+kolejka,dojazd-to kilka godzin)?!!!No chyba ,że pojechał tam bardzkim busem i reklamował spływy kajakowe, a to co tam robił to tak przy okazji-jak zawsze.

  • 2013-02-21 20:54:00

    gość: ~xxxx

    no jak to co ? pracował.... jak zawsze z wytężeniem sił wszelkich.

  • 2013-02-21 16:58:36

    gość: ~spokojny

    Na zdieciach widac to same lemingi szperacze

  • 2013-02-21 17:28:46

    gość: ~lu

    Za kogo Wy się uważacie? Obrażacie ludzi tylko dlatego,że przyszli do sklepu? A co Was to obchodzi,żal d...ę ściska? Trzeba było pójść. Poszli,stali w kolejce,kupili bądź nie,a co Wam do tego. Każdy z Was "wyląduje" wcześniej czy później w tym sklepie,na bank.Wstyd za "takie" społeczeństwo.

  • 2013-02-22 08:41:52

    gość: ~mediaexpert

    K...a łowcy okazji się znaleźli, jak hieny. Ale ludzie mają nasrane w bani.pozdro.

  • 2013-02-22 10:32:04

    gość: ~lu

    Następny frustrat się wpisał. A co Ty masz do hien?

  • 2013-02-22 10:44:10

    gość: ~Wodzirej

    Co się tak podniecacie!
    Król w Bardo obchodzi urodziny,prezenty dla niego kupować w Media Expert!

  • 2013-02-22 15:20:16

    gość: ~bardzianin

    Żona radnego powiatowego razem z nim co tam robiła w godzinach pracy?Młodzi czekają na pracę a takich cwaniaków na emeryturę

  • 2013-02-22 16:18:31

    gość: ~LUcek

    Ale jak to "stali POD wejściem"? To tam jest jakiś bunkier? Zazwyczaj ludzie stoją przy wejściu.

  • 2013-02-22 20:31:51

    gość: ~kass

    A ciekawa jestem skad ludzie znalezli tam zatrudnienie. Chodzi mi o miejscowosc skad sa...

  • 2013-02-23 14:42:33

    gość: ~sass

    Jest parę osób spoza naszego powiatu. A po zatowarowaniu sklepu widać, że oferta jest skierowana do uboższych klientów. Np. Dzierżoniów czy Kłodzko ma sporo więcej towarów z wyższej półki co za tym idzie droższych.

  • 2013-02-24 09:05:31

    gość: ~SpokojnyCzłowiek

    Gratuluję zwycięzcy - Tomek znany na forum jako "saba sabaka" po raz pierwszy nie skrytykuje zwycięzcy konkursów w powiecie dlaczego? ... bo sam wygrał :P gratulacje raz jeszcze swoją drogą zasłużyłeś :)

  • 2013-02-24 11:10:44

    gość: ~lu

    Czyli pojawi się nowy "krwawy" nick

  • 2013-05-24 00:48:55

    gość: ~KŁODZKO2013

    Wczoraj zakupiłem aparat fotograficzny.
    Po około 25min.czekania na obsługę wreszcie zostałem poproszony przez obsługę"Proszę w czym pomóc".
    Poprosiłem aparat.
    Pan podał aparat zapłaciłem w kasie.
    Tuż po zakupie chciałem podbić gwarancję.
    Mijały minuty aż 30min.Pani z obsługi "serwis" pyta "Proszę".
    Chciałem podbić gwarancję?
    Odp.PROSZĘ CZEKAĆ.
    MOJA ODPOWIEDZ - CZEKAM JUŻ PÓŁ GODZINY NA PODBICIE.
    Po upływie dodatkowo 5 min.dokonuję zwrotu towaru powód "BARDZO MIŁA OBSŁUGA" tzn.
    podejście do klienta jak najgorsze,totalna olewka,zbywanie w najlepszym słowa znaczeniu.
    Za tragiczną obsługę towar zwróciłem i zakupiłem w u konkurencji AVANS.
    Zakup z podbiciem gwarzancji trwał 8min.
    Nie polecam marketu MEDIA EXPERT!!!

  • 2013-05-24 21:22:32

    gość: ~twardysz

    Przyjacielu drogi... mam dla Ciebie niespodziankę. Avans został wykupiony przez Media Expert, więc jakby nie kupiłeś u konkurencji tylko w tym samym sklepie, tylko pod inną jeszcze nazwą :P Co do samego Media Expert, to muszę powiedzieć że nigdy nie się zawiodłem ani na sprzęcie, ani na obsłudze... wiadomo czasem trafi się jakiś naburmuszony czy coś ale no... jakby nie patrzeć pracownik też człowiek i ma do tego prawo tak samo jak i my.,
    pozdr!

  • 2018-11-25 16:58:30

    gość: ~Tomasz96

    Pytanie, czy naprawdę trzeba stać w długich kolejkach, by kupić sobie suszarkę? Przecież to jakaś masakra. Po co są sklepy online? Zdecydowanie bardziej wolę czuć się jako odbiorca we własnym domu, niż podczas bitwy w sklepie.

  • 2019-01-14 14:26:41

    gość: ~Andrzej1

    ostatnio dodany post

    Jak dla mnie, to zwykła strata czasu. Przecież dzisiaj i tak wiele kwestii rozgrywa się poprzez internet, co jest bardzo racjonalnym rozwiązaniem. Wystarczy zobaczyć, jak może wyglądać transport sofy, gdzie nawet nie musicie wychodzić z domu, bo wszystko załatwia się online.

REKLAMA