Ogłoszenia w serwisie Express-Miejski.pl są dodawane przez użytkowników samodzielnie po zalogowaniu się do panelu użytkownika. Dodane ogłoszenie zostaje opublikowane w serwisie na okres 2 tygodni. Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do wyrywkowej weryfikacji ogłoszeń, w celu utrzymania treści serwisu wolnej od nieporządanych treści.
Aby dodać ogłoszenie drobne należy wykonać 2 kroki:Po publikacji ogłoszenia Administrator serwisu Express-Miejski.pl wyrywkowo dokonuje weryfikacji treści i danych kontaktowych ogłoszenia. Zaakceptowane ogłoszenie pojawia się w serwisie. W przypadku, gdy ogłoszenie narusza regulamin serwisu może zdarzyć się tak, iż zostanie ono odrzucone.
Na każdym etapie użytkownik ma prawo edycji i usunięcia ogłoszenia. Wszelkich operacji związanych z ogłoszeniami można dokonać w panelu użytkownika na liście swoich ogłoszeń. Wybieramy ogłoszenie z listy. Po kliknięciu odpowiedniej opcji przechodzimy do podglądu ogłoszenia, gdzie widzimy treść, status oraz daty akceptacji, ważności itp. Na dole ekranu w zależności od statusu ogłoszenia dostępne są różne przyciski akcji, np. Edytuj, Publikuj oraz Usuń.
Ogłoszenie po opublikowaniu jest widoczne przez okres 2 tygodni na stronach serwisu. Po upłynięciu tego czasu znika z serwisu. Przed zakończeniem tego okresu użytkownik zostanie poinformowany o upływającym terminie ważności ogłoszenia. Takie ogłoszenie można przedłużyć na okres kolejnych 2-ch tygodni.
W przypadku gdyby zamieszczone tutaj informacje były niewystarczające prosimy o kontakt z nami poprzez e-mail pod adresem pomoc@express-miejski.pl.
Więcej informacji o możliwości przeglądania swoich ogłoszeń zobacz w sekcji pomocy po zalogowaniu.
REKLAMA
REKLAMA