Spór o jogę. Organizacyjny problem czy próba manipulacji i początek większej rywalizacji? fot.: Fundacja Rzeczy Najprostsze
W Ziębicach rozgorzała dyskusja dotycząca możliwości korzystania z Silesian Hali Sportowo-Widowiskowej. Chodzi o bezpłatne zajęcia jogi dla mieszkańców.
Inicjatywa jest realizowana w ramach projektu „Yoga Najprostsza”, prowadzonego przez Fundację Rzeczy Najprostsze. W marcu zajęcia nie odbędą się, ponieważ – jak informują organizatorzy – nie otrzymali oni terminu w harmonogramie hali.
Sprawa szybko przeniosła się do mediów społecznościowych, gdzie pojawiły się zarówno apele o wsparcie inicjatywy, jak i stanowcza odpowiedź ze strony zarządzających obiektem.
Ludzie fundacji: „Nie mamy dostępu do hali”
Fundacja Rzeczy Najprostsze, której prezesem jest Wiktor Ochał - wicedyrektor Ziębickiego Centrum Kultury i wiceprzewodniczący Rady Powiatu Ząbkowickiego, prowadzi dla mieszkańców gminy bezpłatne zajęcia w ramach zadania publicznego współfinansowanego przez samorząd. Projekt ma promować zdrowy tryb życia i aktywność fizyczną wśród mieszkańców w różnym wieku.
Organizatorzy podkreślają, że zajęcia cieszą się dużym zainteresowaniem, a liczba uczestników sprawia, że muszą odbywać się na głównej płycie hali.
– W marcowym harmonogramie hali nie przewidziano terminu dla tych zajęć, co w praktyce uniemożliwia dalszą realizację projektu – czytamy w petycji skierowanej do dyrektora Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach Andrzeja Regnera, notabene członka zarządu Rady Powiatu Ząbkowickiego.
W dokumencie podpisywanym przez mieszkańców fundacja wnioskuje o wyznaczenie stałego, cotygodniowego terminu zajęć, podkreślając, że projekt jest finansowany ze środków publicznych i ma charakter ogólnodostępny.
Zarządzający halą odpowiadają: „Proponowaliśmy kompromis”
Zarządzający obiektem opublikowali własne oświadczenie, w którym odpierają zarzuty o blokowanie inicjatywy. Podkreślają, że hala jest w pełni obłożona, a dostęp do głównej płyty możliwy jest jedynie wtedy, gdy pojawiają się wolne terminy, co miało być jasno podkreślane w podpisywanej umowie z fundacją.
Według przedstawionego stanowiska fundacji zaproponowano przeniesienie zajęć do mniejszej sali fitness. Ta propozycja – jak twierdzą autorzy oświadczenia – została odrzucona.
W komunikacie wskazano również, że główna hala jest przeznaczona przede wszystkim dla sportów drużynowych, takich jak koszykówka, siatkówka czy piłka ręczna, które wymagają pełnowymiarowego boiska. Dodatkowo w najbliższym czasie planowany jest remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 4, co może jeszcze zwiększyć zapotrzebowanie na przestrzeń treningową.
Spór o przestrzeń… czy coś więcej?
Formalnie konflikt dotyczy harmonogramu i dostępności obiektu, którym zarządza Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach. W praktyce jednak dyskusja szybko przybrała ostrzejszy ton – pojawiły się oskarżenia o manipulowanie opinią publiczną oraz eskalowanie sporu w internecie.
W kuluarach lokalnej polityki pojawiają się też inne interpretacje. Osoby zamieszane w konflikt są wymieniane jako te, które w przyszłości mogą odegrać większą rolę w lokalnym samorządzie, szczególnie w momencie, kiedy zostanie podtrzymana dwukadencyjność. Wówczas w Ziębicach będzie musiało dojść do zmiany na stanowisku burmistrza i choć do wyborów jeszcze trzy lata, to w nieoficjalnych rozmowach pojawiają się pierwsze potencjalne nazwiska następcy burmistrza Mariusza Szpilarewicza.
W takich okolicznościach nawet pozornie organizacyjne nieporozumienia potrafią nabrać szerszego znaczenia.
Na razie jednak oficjalnie żadna ze stron nie mówi o polityce. Jedni podkreślają potrzebę zapewnienia miejsca dla popularnych, bezpłatnych zajęć prozdrowotnych. Drudzy – konieczność racjonalnego zarządzania jednym z najważniejszych obiektów sportowych w gminie.
Co dalej?
Fundacja zbiera podpisy pod petycją w sprawie wyznaczenia stałego terminu zajęć. Zarządzający halą deklarują natomiast, że wspierają inicjatywy prozdrowotne, ale muszą brać pod uwagę ograniczoną dostępność przestrzeni i potrzeby klubów sportowych. Na razie zajęcia jogi są zawieszone.
Czy spór zakończy się kompromisem organizacyjnym – czy też przerodzi się w dłuższą lokalną debatę – pokażą najbliższe tygodnie. Jedno jest pewne: sprawa jogi w Silesian Hali Sportowo-Widowiskowej wzbudziła wśród części mieszkańców Ziębic emocje znacznie większe, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.
em24.pl
Spór o jogę. Organizacyjny problem czy próba manipulacji i początek większej rywalizacji?
2026-03-05 22:03:42
gość: ~Mieszkaniec
Jak tak bardzo zależy na jodze to niech przyjmą propozycje hali - zawsze można podzielić grupę na np. 2 mniejsze. Skoro tak bardzo fundacji zależy to w czym problem? Trzeba jakiś cyrk odstawiać :/
2026-03-05 22:05:31
gość: ~Mieszkanka
(this post was banned by administrator)
2026-03-05 22:08:43
gość: ~Mieszkanka
Odpalam popcorn bo robi się ciekawie. Pan radny bezradny z powiatu zaczyna drzeć koty ze wszystkimi instytucjami w mieście. Czekam na więcej.
2026-03-05 22:09:48
gość: ~jjj
brawo endrjuuu
2026-03-05 22:12:19
gość: ~Ja
Ja pierdziele ale gównoburza bo ktoś sobie nie może poradzić z (uzasadnioną zresztą) odmową. Powyginać śmiało ciało to serio można w mniejszej sali a płyte zostawić sportowcom. No a jak się nie podobna to Ewangelik stoi otworem.
2026-03-06 06:44:05
gość: ~sportowcy ich mać
@~Ja
"sportowcy"... hahahaha, nie rozśmieszajcie mnie. To taka sama zabawa, jak joga.
2026-03-06 07:47:35
gość: ~Ja
@~sportowcy ich mać
A co Ty chcesz od drużyn, zwłaszcza przyjezdnych, a także meczy odbywajacych się tam? To nie sportowcy? Bo co, bo nie są tak popularni jak piłkarzyki celebryci?
2026-03-05 22:17:14
gość: ~As
A mówili, że hala nie jest potrzebna, hahaha
2026-03-05 22:24:23
gość: ~Ja
@~As
Mówili, że niepotrzebna w kontekście nie zarabiania na tej inwestycji
2026-03-05 22:36:57
gość: ~As
@~Ja
Takie instytucje nie są od zarabiania na siebie. Są od zarabiania również, ale przede wszystkim od służenia społeczności
2026-03-05 22:46:04
gość: ~Ja
@~As
Ludziom w tym mieście potrzebne są inne inwestycje "służące społeczności". Wałkowane jest to od lat. A nie tylko sport, kultura, galerie, sport, galerie i tak w kółko.
2026-03-06 06:41:31
gość: ~i dobrze
@~Ja
Rzygam, sram, szczam i pluję już tym zasranym sportem.
Lodówki niedługo nie będę mógł otworzyć, żeby mi piłka stamtąd nie wyleciała.
Wiecie co? Fajnie, że Wiktor próbuje robić coś nowego.
Jakąś strzelnicę i zajęcia ze strzelania załatw Wiktor,
to będziesz dla mnie gość.
2026-03-06 13:07:28
gość: ~Paweł z Mickiewicza
@~Ja
Przecież nie tak dawno ścieżki rowerowe zrobili w Ząbkowicach i w okolicznych wsiach.O co tak bardzo walczycie codziennie
2026-03-06 14:12:32
gość: ~Ja
@~Paweł z Mickiewicza
Ty sie źle czujesz czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
2026-03-05 22:54:04
gość: ~Miszkaniec
Trochę zdrowego rozsądku. Joga to nie jest dyscyplina, która potrzebuje pełnowymiarowej hali sportowej z płytą boiska. To zajęcia spokojne, prowadzone na matach, dla których w zupełności wystarcza zwykła sala – choćby w ZCK czy w tzw. Ewangeliku. W wielu miastach takie zajęcia odbywają się właśnie w domach kultury, salach fitness albo mniejszych salach gimnastycznych i nikt nie robi z tego problemu.
Hala sportowo-widowiskowa powstała przede wszystkim dla sportów halowych, które rzeczywiście potrzebują dużej przestrzeni – koszykówki, siatkówki, treningów klubów i zawodów. Jeśli grafik jest napięty, to naturalne, że priorytet mają dyscypliny wymagające pełnej płyty boiska.
Z tego co wiadomo, zaproponowano alternatywną przestrzeń, ale została ona odrzucona. Trudno więc mówić o blokowaniu inicjatywy. Bardziej wygląda to na próbę wywołania medialnego sporu niż realny problem z miejscem na zajęcia.
Szacunek dla wszystkich form aktywności, także jogi – ale nie każda aktywność musi odbywać się akurat w największym obiekcie sportowym w gminie.
2026-03-06 13:01:35
gość: ~igła
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 14:13:29
gość: ~Ja
@~igła
Jak sie przez lata pozwalało jemu na takie zachowania to teraz mają.
2026-03-06 15:01:05
gość: ~igła
(this post was banned by administrator)
2026-03-05 22:58:24
gość: ~Mieszkaniec
(this post was banned by administrator)
2026-03-05 23:01:17
gość: ~Gość
Trochę zdrowego rozsądku. Joga to zajęcia na matach i naprawdę nie potrzebują pełnowymiarowej hali sportowo-widowiskowej. Do takich aktywności w zupełności wystarczy zwykła sala – choćby w Ziębickie Centrum Kultury albo Hala przy starym Ogólniaku (teraz Inkubator)
Hala powstała przede wszystkim dla sportów halowych i treningów klubowych, które faktycznie potrzebują dużej przestrzeni. Robienie z tego medialnego sporu przez osoby związane z Fundacją „Rzeczy Najprostsze” wygląda bardziej jak niepotrzebne podgrzewanie tematu niż realny problem z miejscem do ćwiczeń.
Zamiast robić z tego lokalne zamieszanie, lepiej zachować rozsądek i znaleźć rozwiązanie adekwatne do charakteru tych zajęć.
2026-03-05 23:04:30
gość: ~Jadzia
Czy jest szansa, że Panowie rozwiążą spór walcząc w kiślu?
2026-03-05 23:05:15
gość: ~takitam
Kilka procent ludności gminy Ziębice wybrało sobie jako hobby akurat sport.
Czy to coś złego ?
ABSOLUTNIE NIE, ale ... nie za bardzo rozumiem, dlaczego cała reszta (czyli jakieś 90%) ludzi ma się składać w postaci podatków na ich zabawy i budowanie im obiektów do uprawiania ich zabaw.
Tu w tym cyrkowym sporze, jedni i drudzy chcą ZA DARMO sobie pofikać na hali sportowej, bo jedni podrzucają piłeczkę lub ją kopią, a drudzy wyginają się w kabłąk nazywając to jogą.
Jedni i drudzy sądzą, że IM SIĘ TO NALEŻY.
... a idźcie wy wszyscy "sportowcy" w jasną cholerę i płaćcie za swoje zabawy WŁASNĄ KASĄ bawiąc się we obiektach wybudowanych za SWOJĄ PRYWATNĄ KASĘ.
====================
Generalnie .. finansowanie zabawy zwanej sportem przez państwo, to CZYSTY RELIKT KOMUNY.
2026-03-06 10:11:53
gość: ~Miater
@~takitam Zgadzam się !
2026-03-06 13:53:49
gość: ~Paweł z Mickiewicza
@~takitam
Idź sobie wybuduj strzelnicę porozdawaj dzieciom broń i niech strzelają.Bo to akurat chce 100% społeczeństwa w Ząbkowicach.A nie wyssane informacje z palca kilka procent jak w Ziębicach jeśli chodzi o sport.
2026-03-07 22:17:53
gość: ~takitam
@~Paweł z Mickiewicza
Miły Pawle z Mickiewicza.
Przeczytaj to co napisałeś i spróbuj to zrozumieć.
Jak zrozumiesz, to napisze o co Ci chodziło.
2026-03-05 23:09:04
gość: ~Chało
Ochał żąda dostępu do morza !
2026-03-05 23:14:14
gość: ~He
@~Chało
Oby tylko tego BOSZE cóż za toksyczna osoba
2026-03-05 23:11:03
gość: ~Uczestnik zajęć
Nie liczy się miejsce tylko atmosfera ,
Gdy Hala była zajęta , zajęcia odbywały się w ZCK i też było super , nie rozumiem dlaczego nie można ich tam przenieść do czasu rozwiązania problemu ? Tym bardziej , że tam nie koliduje to z treningami sportowymi i jest elastyczna możliwość ustawienia godzin
2026-03-05 23:17:32
gość: ~Ja
@~Uczestnik zajęć
No i DZIĘKUJĘ za ten komentarz BRAWO
2026-03-06 13:03:56
gość: ~igła
(this post was banned by administrator)
2026-03-05 23:16:01
gość: ~Joga
Ochał robisz wstyd na cały powiat
2026-03-05 23:17:32
gość: ~Mieszkanka
Zarządzanie halą to nie jest spełnianie oczekiwań jednej grupy, tylko ułożenie grafiku dla wielu klubów i sekcji. Jeśli hala jest zajęta przez sporty halowe, to jest to zupełnie normalne. Joga spokojnie może odbywać się w innych dostępnych przestrzeniach.
2026-03-05 23:27:04
gość: ~Starszy Pan
Jako mieszkaniec Ziębic uważam, że hala sportowo-widowiskowa powinna przede wszystkim służyć sportom halowym. Koszykówka, siatkówka czy piłka ręczna potrzebują całego parkietu i do takich dyscyplin ten obiekt został zbudowany. Joga jest świetną aktywnością, ale spokojnie może odbywać się w innych salkach w mieście.
Panie Prezesie Fundacji po co komu było robienie tak medialnego szumu.Dla nikogo nie wyjdzie to na dobre....
2026-03-06 13:04:32
gość: ~igła
(this post was banned by administrator)
2026-03-05 23:28:22
gość: ~Mieszkanka
(this post was banned by administrator)
2026-03-05 23:38:06
gość: ~takitam
@~Mieszkanka
.... i pomyśleć, że w CAŁEJ POLSCE takich ludzi jest MNÓSTWO.
Zresztą, Twój opis IDEALNIE pasuje do obecnego rządu z volksdeutschem Tuskiem na czele.
2026-03-08 21:02:54
gość: ~Ja
@~takitam
ty filozof pisałem ci już znajdź sobie dziewczynę i przestań walić konia i pisać te śmieci
2026-03-06 06:35:13
gość: ~Pięknie
Tu akurat dobrze Wiktor lecisz z tymi sportowymi cwelami.
Nie rozumiem, dlaczego sport ma być ważniejszy niż wszystko inne.
2026-03-06 07:43:29
gość: ~Pani
@~Pięknie
Bo to hala sportowa i do tego ma służyć, a idąc rym tropem to zaraz klub tańca będzie chciał na hali ćwiczyć bo dlaczego i nie skoro joga jest.
2026-03-06 09:06:51
gość: ~pani to chyba na bani
@~Pani
Jest to hala sportowo-WIDOWISKOWA, czyli w zasadzie można tam robić wszystko.
Mają stadiony, orliki i jeszcze hale chcą całkowicie zawłaszczyć.
2026-03-06 20:37:19
gość: ~Ja
@~pani to chyba na bani
Jak wyobraża sobie pani grę w koszykówkę, siatkówkę czy piłkę ręczną na stadionie lub orliku? Wie pani że sportem drużynowym nie jest tylko piłka nożna do której przystosowany jest np.stadion.Siatkarze oraz inni sportowcy muszą ćwiczyć na hali . Nawet piłkarze w sezonie zimowym potrzebują hali dla dobra młodszych dzieci aby w dobrych warunkach mogły uprawiać sport który uwielbiają. Jogę na prawdę da się przeprowadzić w innych salkach np.ZCK lub ewangelik, są tam świetne warunki. Proszę się następnym razem zastanowići poinformować zanim umieści pani taki komentarz.
2026-03-06 08:04:32
gość: ~Wikary
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 12:55:36
gość: ~Proboszcz
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 14:01:56
gość: ~Paweł z Mickiewicza
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 13:06:23
gość: ~igła
Może urząd miasta przestanie ulegać Wiktorowi i spełniać wszystkie zachcianki. Już czas Panowie, już czas.
2026-03-05 23:41:12
gość: ~Zawodniczka
Jako osoba korzystająca z różnych zajęć sportowych w mieście uważam, że trzeba zachować proporcje. Hala sportowo-widowiskowa jest dla sportów halowych. Zajęcia jogi można spokojnie zorganizować w mniejszej sali – ważne jest samo ćwiczenie, a nie miejsce.
2026-03-05 23:46:32
gość: ~Kibic
"Rzeczy Najprostsze" jak sama nazwa Fundacji wskazuje powinny znaleźć w tym przypadku NAJPROSTSZE rozwiązanie czyli nową sale lub przestrzeń do JoGi. Byłoby po problemie. Sporty Halowe na Hali a Joga tak naprawdę mozna ją przeprowadzi tak naprawdę wszędzie np Ziębickie Centrum Kultury sala jest duża nagłośnienie jest , ciepło jest.
2026-03-06 06:00:34
gość: ~Mieszkaniec
Czy takie sprawy nie można załatwić między sobą tylko wywlekać to na zewnątrz? O czym to świadczy...
2026-03-06 06:47:31
gość: ~Klej wary
@~Mieszkaniec
Mieszkańcy mają prawo wiedzieć co się dzieje.
2026-03-06 06:39:33
gość: ~xyz
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 19:34:31
gość: ~Ja
Fajna cenzura. Wolność słowa zabolała?
2026-03-06 06:50:57
gość: ~Brumbrum
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 06:55:04
gość: ~prawomocny
@~Brumbrum
Popieram w 100% nigdy nie oddam swojego głosu na ochała
2026-03-06 08:07:42
gość: ~ Orlen
@~Brumbrum
Co to za rodzina soprano ziebicka ???
2026-03-06 13:16:30
gość: ~igła
@~Brumbrum a ja myślałam, ze Wiktor napisał artykuł, a jak Andrzej i Rafał mają kopać pod nim doły? A jak można Andrzeja i Rafała postawić w jednej linii z Wiktorem? Kim jest Wiktor? Jakie wykształcenie posiada? Co zrobił dla mieszkańców? Promuje siebie, a teraz i wszystkich członków rodziny. Jest dalekoooooooooo w tyle za Andrzejem i Rafałem. nie pomoże urząd ani żadna Dyrektorka szkoły, która zaprasza na wyżerkę.
2026-03-06 08:59:11
gość: ~Joga
Żeby być fachowcem w tej dziedzinie trzeba ćwiczyć kilka lat. Jakie uprawnienia ma prowadząca.
2026-03-06 09:13:05
gość: ~Ktoś
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 10:19:27
gość: ~To nasze miasto
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 12:16:51
gość: ~Yoginho
Zajecia super. Szkoda że zaczynają sie kłótnie o pieniążki biednych mieszkańców Wielkich Ziębic
2026-03-06 13:19:36
gość: ~Mirinda
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 13:27:21
gość: ~Ja
@~Mirinda
W punkt!
2026-03-06 15:07:40
gość: ~igła
@~Mirinda
dokładnie tak. Cały urząd na cw jogi. BEKA.
2026-03-06 13:42:44
gość: ~Mieszkaniec
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 22:19:36
gość: ~Nauczyciel
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 15:13:38
gość: ~Nauczyciel
Dlaczego została usunięta wiadomość o poprawce maturalnej Wiktorka z języka angielskiego. Prawda o edukacji zabolała?
2026-03-08 07:28:04
gość: ~Mieszkaniec
@~Mieszkaniec
Dlaczego mój komentarz został usunięty? Nikogo nie obraziłem, nie wyzwałem, nie oczerniłem. Napisałem prawdę. Żądam aby portal uszanował moją wolność słowa i przywrócił komentarz.
2026-03-06 14:12:12
gość: ~xyz
Idealna pogoda jest polecam zajęcia na słońcu
2026-03-06 14:30:14
gość: ~Ziębicki Detektyw
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 15:09:49
gość: ~igła
@~Ziębicki Detektyw w punkt!
2026-03-06 19:33:50
gość: ~Ja
Fajna cenzura. Wolność słowa zabolała?
2026-03-06 14:31:31
gość: ~Julka
Zweryfikować przygotowanie specjalistyczne Wiktora do pracy w placówce kulturalnej. Jego praca polega na ściąganiu jakiś tam ludzi na występy ,pokazy. Sam nic nie robi .
2026-03-06 14:35:29
gość: ~Mieszkanka
Fundacja ma czas pisać petycje i posty na internecie, a nie ma czasu na znalezienie innego miejsca zajęć? Ktoś tu ma za dużo wolnego.
2026-03-06 14:43:14
gość: ~Mieszkaniec Gminy
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 19:33:30
gość: ~Ja
Fajna cenzura. Wolność słowa zabolała?
2026-03-06 15:13:37
gość: ~CLUB
Mam nadzieję, ze władze miasta i powiatu, dyrektorzy szkół, członkowie stowarzyszeń, Amerykanie, Niemcy, Czesi przeczytają komentarze. Muszą wiedzieć kogo promują i muszą zmienić swój stosunek do Wiktora.
2026-03-06 15:15:22
gość: ~Obserwator
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 15:15:43
gość: ~CLUB SA
Nic to nie da, trzeba pisać wyżej.
2026-03-06 15:20:55
gość: ~Wm
Zrobić z nim porządek - pogonić go
2026-03-06 15:41:48
gość: ~Petytor
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 17:26:16
gość: ~xyz
@~Petytor
Cała rodziną zagłosowaliśmy, popieramy tę inicjatywę w 100%
2026-03-06 21:36:08
gość: ~Ja
Fajna cenzura. Wolność słowa zabolała?
2026-03-06 16:20:50
gość: ~Xxx
Małe pytanko: jako adres siedziby tej fundacji wskazana jest ul. Wojska Polskiego 10 -ZCK? Rozumiem, że fundacja wynajmuje powierzchnię od ZCK zarówno na swoją działalność, jaki na ewentualne działania? I jest to z korzyścią dla instytucji ZKC (?), a więc i dla społeczności (?) A czy zadania jej członków realizowane są w trakcie czy poza godzinami pracy w ZCK?
2026-03-08 14:30:58
gość: ~Aaa
@~Xxx
Ja bym jeszcze dopytała czy WO pracuje 24 na dobę w tym ZCK czy zrobił sobie prywatny parking na terenie ośrodka. Brakuje tylko żeby pod tymi samymi drzwiami była koperta podpisana imieniem i nazwiskiem. Limuzyna klasy premium nie godna stać pod domem że auto pod pracą cały czas sterczy?
2026-03-06 16:51:12
gość: ~Szperacz
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 19:23:05
gość: ~Ja
Fajna cenzura. Wolność słowa zabolała?
2026-03-06 18:00:57
gość: ~Elżbieta Ochał
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 18:14:55
gość: ~abc
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 19:23:25
gość: ~Ja
Fajna cenzura. Wolność słowa zabolała?
2026-03-06 19:23:58
gość: ~Ja
Fajna cenzura. Wolność słowa zabolała?
2026-03-06 19:29:57
gość: ~koleżanka
posłankę na Sejm trzeba poinformować, żeby nie było kompromitacji osoby z immunitetem.
2026-03-06 20:29:17
gość: ~Kolega
@~koleżanka
Trzeba powiadomić Kanał Zero , Zbigniewa Stonogę i każdego, kto może na swój sposób nagłośnić te sytuacje.
2026-03-06 20:45:19
gość: ~koleżanka
@~Kolega , twój kumpel uwielbia być na świeczniku, dlatego warto nagłośnić
2026-03-06 19:56:49
gość: ~Ale jaja
Komentarze usuwają , hahahahhaha, ale kino, ciekawe czy powiązania ma ta strona z komitetem Marcina O
2026-03-06 21:38:04
gość: ~Ja
Usunięto komentarz z linkiem do petycji o odwołanie W.O. to już przegięcie.
2026-03-06 21:54:40
gość: ~xyz
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 22:26:36
gość: ~Mieszkaniec gminy
(this post was banned by administrator)
2026-03-06 22:51:43
gość: ~To Masz Za PO Toczny
Odnośnie orientacji Pana O.to fałszywe oskarżenia. Próbowałem go poderwać dziesięciokrotnie i się skubany nie dał.
2026-03-06 23:03:39
gość: ~Ktoś
@~To Masz Za PO Toczny
Może po prostu jesteś brzydki
2026-03-06 23:29:39
gość: ~Xyzzz
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 00:36:33
gość: ~Klon
A kto doprowadził do tego, że WO może wszystko w tym mieście? Dzięki komu zatrudniono go w ZCK? Kto udaje od lat, że nie widzi, że czego dotknie ten człowiek to się sypie, że gdzie się pojawi to ludzie na poziomie odchodzą? W tym mieście stworzyła się klika, której on jest tylko wytworem ale nie mózgiem.
2026-03-10 14:37:53
gość: ~Ziębicka szczera opinia
@~Klon
Zgadzam się polecam prześledzić koneksje--> wcześniejszy dyrektor konkesja z Panem Wiktorem i po nitce do kłebka dojdziemy. Nepotyzm , szlachta się bawi.
2026-03-07 06:17:09
gość: ~Ania Ziębice
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 07:40:52
gość: ~Mali
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 08:51:18
gość: ~Twój staty
@~Mali
Gdyby nie przychodzili to byś napisał/a, że nawet rodzina nie przychodzi na organizowane przez niego zajęcia xD
2026-03-07 07:49:29
gość: ~Wiktor Ochał
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 07:50:17
gość: ~Jurek
Ochał, wywieszałeś banery z liczbą oddanych głosów w wyborach, teraz wywieś z liczbą o odwołaniu ze stanowiska.
2026-03-07 08:48:02
gość: ~Ja
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 08:51:06
gość: ~Tylko Ziebice
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 09:38:03
gość: ~Ja
Express miejski się tylko ośmiesza usuwając komentarze. A widać, że miały poparcie po ilości plusów. A już usuwanie komentarzy z petycją odwoławczą to wstyd! To jest inicjatywa publiczna! Całe szczęście akcja się toczy na facebooku i innych portalach. Nie uciszycie wszystkich :D
2026-03-07 10:06:54
gość: ~igła
Wierzę, że Burmistrz zachowa twarz - odwoła radnego W.O ze stanowiska w ZCK.
2026-03-07 11:16:01
gość: ~Stachu
@~igła
Gdyby on miał twarz to takie osoby nigdy takich stanowisk by nie zajęły. Popatrzcie ilu fachowych kierowników, dyrektorów, naczelników za tej kadencji odeszło i kogo w ich miejsce powołano. Liczy się tylko zasada BMW. Kwalifikacje, doświadczenie, wiedzą, wykształcenie nie mają żadnego znaczenia.
2026-03-07 12:45:07
gość: ~igła
@~Stachu zgadzam się. Sprawa z muzeum...., p.B.R trochę krótka i nie sięga do pięt J.Ż., ale w obecnej sytuacji musi Burmistrz zająć stanowisko
2026-03-07 17:12:03
gość: ~Dudek
@~igła
Pani B.R przynajmniej coś robi i się angażuje w swoją pracę. Widać, że zależy jej na tym miejscu i na tym, żeby muzeum działało jak najlepiej. Nie można tego powiedzieć o poprzednim dyrektorze w ostatnich latach jego kadencji. Moim zdaniem radzi sobie nawet lepiej niż Pan J.Ż.
Zamiast czepiać się ludzi uczciwych, którzy wystartowali w konkursie i wygrali go zgodnie z zasadami, lepiej skupić się na faktach. Jeśli temat dotyczy W.O, to pilnuj raczej jego spraw i swojego nosa. Bo łatwo jest kogoś oskarżać w komentarzach, a często okazuje się, że samemu siedzi się na ciepłej posadce załatwionej z polecenia.
2026-03-07 17:26:56
gość: ~Darek
@~Dudek
W konkursie. Chyba kupisz. Pokaż mi drugie muzeum w Polsce gdzie w wymaganiach na dyrektora było, że musi być dziennikarzem z wykształcenia. Wszystko było od początku do końca ustawione.
2026-03-07 17:39:32
gość: ~igła
@~Darek dokładnie tak. Długo będziemy czekać na kolejnego, wspaniałego, zaangażowanego dyrektora, który robił wystawy w muzeum, pisał artykuły, tworzył zbiory. Nie ma już muzeum, drugie ZCK, targowisko i płatne zajęcia dla dzieci. hahahahah
2026-03-07 17:33:21
gość: ~igła
@~Dudek widzę, że załoga dzielnie broni nowej szefowej. hahahah. Muzeum to nie targ i nie ZCK. J.Ż ma wiedze, a ktoś układ.
2026-03-07 17:50:57
gość: ~igła
@~Dudek dziękuję za cenne wskazówki dotyczące nosa, ale nie o mój nos tu chodzi. Siedzisz w muzeum, siedź sobie, ale nie wkręcaj ludzi. Wszyscy wszystko widzą i wiedzą.
2026-03-07 19:22:38
gość: ~Edzia
@~Dudek - Paulinka przestań wylewać tą wazelinę, bo i tak ci to nie pomoże. Kogoś do roboty przyjęli to kogoś muszą zwolnić. Bilans musi wyjść na zero.
2026-03-07 22:50:04
gość: ~Gość
Nie trzeba udowadniać, kto był lepszym dyrektorem. Proszę dać szansę wykazać się innym. Z chęcią będziemy oceniać pracę nowej dyrekcji oraz sposób zarządzania pracownikami. Widzimy, że niektórzy naprawdę starają się coś robić, ale niestety widać też, że inni w tym muzeum nadal niewiele robią.
2026-03-08 09:33:10
gość: ~Ja
@~Gość
Proszę się swoją wnikliwością podzielić i zdradzić kto coś robi a kto niewiele robi
2026-03-07 10:42:44
gość: ~Mieszkaniec
Co za dziady zarządzają tym Expressem Miejskim, jak można usuwać komentarze ludzi !!! Każdy ma prawo znać prawdę!
2026-03-07 11:30:43
gość: ~SanP
Ludzie opanujcie się !! Komentarze które będą obraźliwe dla Wiktora będą usuwane i koniec ! To moja decyzja i nikt mi nie może nic zarzucić
2026-03-07 11:33:50
gość: ~WolneZiebice
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 13:39:07
gość: ~Ziębiczanka
(this post was banned by administrator)
2026-03-07 14:27:53
gość: ~Jan
Pewnie wezmą nas na przeczekanie, kurz opadnie , a Wiktor będzie brylował niedługo na dni Ziębic i tyle się liczy głos społeczeństwa… Nie zapomnijmy tego przy urnie ! Mariusz jest super gospodarzem, ale pamiętajmy też , że żaden wcześniej burmistrz nie zrobił tyle fikcyjnych stanowisk dla takich jak Wiktor i inni itp. Taka jest prawda ! Oni żyją za nasze i śmieją się nam w twarz. Może należy zacząć wymieniać w komentarzach wszystkich pozatrudnianych niekompetentnych przez te władze ?
2026-03-07 14:30:02
gość: ~Marek
@~Jan
Burmistrz przyczynił się do wielu dobrych rzeczy, ale pozwolił też na ogromne zło i od tego chybania W.O
2026-03-07 14:32:59
gość: ~Jacek
Wylała się ogromna fala prawdy w tej sytuacji. Społeczeństwo ziębickie nie da sobie wmawiać, że coś jest białe , jeśli jest czarne ! Brawo ! To nasze miasto , a nie prywatne kasty Ziębickiej co się bawi za nasze !
2026-03-07 14:45:36
gość: ~Kris
Czy może mi ktoś wytłumaczyć, co na to Dyrektor ZCK? Czy jego głos ma jakieś znaczenie, czy on jest tylko marionetką Wiktora ? Przecież to on tam rządzi ?
2026-03-07 18:09:18
gość: ~Bednarczyk
Ten facet powinien powiedzieć: Rezygnuje , spotkało mnie zbyt dużo krzywdy , z moimi kwalifikacjami, kompetencjami znajdę sobie lepszą pracę , gdzie mnie docenią… ale tak nie będzie, bo nikt go nie zatrudni. Pewnie posłanka mu coś załatwi w przyszłości , albo w starostwie orarnie jakiś zarząd , może gmina Ząbkowice , w najgorszym wypadku Mariusz go przesunie na jakiegoś dyrektora muzeum , czy kierownika promocji.
2026-03-07 19:40:45
gość: ~Mieszkanka
Super, że jednak komentarze tutaj mają wpływ. Chyba "ktos" się wystraszył i usunal wszystkie posty zwiazane z ta "aferą o joge" ze strony fundacji na facebooku. Czasem warto sprowadzić kogos na ziemię, ze nie jest pępkiem świata. Brawo!
2026-03-07 19:42:57
gość: ~Kojot
@~Mieszkanka
Nieprawda wszystko jest, nawet post jest dodatkowo sponsorowany , ciekawe za czyje pieniądze , bo jak za fundacji to za ziebiczan
2026-03-07 19:45:06
gość: ~Mieszkanka
@~Kojot
Tak, są. Myślałam, ze zniknęły...
2026-03-07 20:07:43
gość: ~Edzia
WO działa - petycja w sprawie jego odwołania została usunięta z portalu petycjeonline.com przez administratora portalu
2026-03-07 20:12:53
gość: ~ja
@~Edzia
A to niby dlaczego??
2026-03-07 20:17:55
gość: ~Edzia
@~ja
Ta petycja została usunięta przez administrację.
Powód: Autor musi podać imię i nazwisko. Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem UE o ochronie danych (RODO) sygnatariusze mają prawo wiedzieć, kto przetwarza ich dane osobowe.
2026-03-07 20:39:50
gość: ~67
Czy ktoś wie ile było głosów w petycji zanim zniknęła?
2026-03-07 20:42:59
gość: ~Mieszkanka
Prawie 600 podpisów
2026-03-07 20:56:03
gość: ~Mieszkana
@~Edzia
Ciekawe czy ktoś się odważy stworzyć nową ankietę z podaniem prawdziwych danych.
2026-03-07 21:03:38
gość: ~Edzia
@~Mieszkana
Wątpię, bo ludzie w Ziębicach czują się zastraszeni przez tą miejscową klikę
2026-03-07 21:34:01
gość: ~igła
Do rady gminy, do wojewody i wyżej.
Całe miasto widziało ile osób podpisało się pod petycją. Burmistrz i radni muszą zająć stanowisko w tej sprawie, nie da się wszystkiego zamieść pod dywan. Zobaczymy, co zrobią radni, Burmistrz, powiat. Sprawa w toku. Nie pękamy.
2026-03-07 22:11:23
gość: ~Hunter
Mieszkańcy Ziębic, powstaje nowa petycja podpisana danymi oraz grupa na FB, na której anonimowo, bez cenzury będzie można powiedzieć jak jest. Władza śmieje się nam w twarz, W.O bawi się na koncercie Golec Orkiestry z radnymi i burmistrzem i gardzi nami. My krzyczymy , że jest źle , a oni usuwają komentarze- Dosyć !
2026-03-07 23:31:50
gość: ~Xyzz
@~Hunter
Gdzie jest grupa ?
2026-03-11 21:41:15
gość: ~XYZ
@~Hunter Gdzie ta grupa i petycja?
2026-03-15 13:27:48
gość: ~Ja
ostatnio dodany post
@~Hunter
Z jakimi Radnymi nazwiska
2026-03-08 06:05:03
gość: ~Zatroskany
TEGO SIE DA CZYTAĆ ALE BARDZO POPULARNY KOMENTARZ TO "WIADOMOŚĆ USUNIĘTA PRZEZ ADMINISTRATORA" I TO MA BYĆWOLNOŚĆ SŁOWA...I JAKA ROZGRYWKA POLITYCZNA JACY KANDYDACI
2026-03-08 07:46:49
gość: ~Odrobinę przyzwoitosci
Wiktor Ochal: chłopczyk z wielkimi ambicjami, ogromnym ego, bez doświadczenia, z brakami w edukacji. Za pieniądze publiczne wybudował swój wizerunek polityczny. Z przyklejonym uśmiechem patrzy na nas ze zdjęć i witryn sklepowych. Wstyd Panie Burmistrzu, że pozwolił Pan takiemu ziębickiemu Dyźmie rządzić miastem. Jest Pan tak samo odpowiedzialny za całą sytuację.
2026-03-08 09:13:02
gość: ~Tomek
@~Odrobinę przyzwoitosci
Tu w ostatnich latach stworzono system patologiczny biorący w ochronę tego typu osobników. Wszyscy ludzie i organizacje wspierający władzę są promowani także finansowo, a ci którzy tego nie robią albo robią niezbyt intensywnie ale robią należycie swoją robotę są w najlepszym przypadku niezauważani a najczęściej szykanowani.
2026-03-08 09:53:59
gość: ~Kemot
@~Tomek a ile jeszcze jest sytuacji o których nie wiemy , ile bokiem kasy wychodzi na imprezy , zlecenia , dzieła , delegacje…
2026-03-08 10:13:02
gość: ~Tomek
@~Kemot
Tu nawet nie chodzi o jakieś fajne lewizny bo wystarczy popatrzeć na oświadczenia majątkowe tych naszych vipów albo wysokości dofinansowań dla organizacji i widać kto jest bliżej władzy. Te kwoty bardzo często nie mają nic wspólnego z jakością pracy, zakresem odpowiedzialności albo realizowanymi zadaniami.
2026-03-08 07:56:52
gość: ~Filozof
Nie matura, lecz chęć szczera, zrobią z Ciebie oficera!
2026-03-08 09:56:14
gość: ~Golec
Wczoraj był w Ziębicach koncert Golec. Dlaczego część miasta dostała bilety za darmo? Tak jest przy każdej imprezie. Rodzina urzędników , polityków , kumple w piątej linii za darmo, a szarak płaci
2026-03-08 10:21:31
gość: ~Radny
Jest na sesji powiatu, komisjach tu ma płacone i w pracy też. Kwota zarobków powinna być pomniejszona o zarobek dzienny.
2026-03-08 10:37:46
gość: ~Gość
@~Radny
Tomek Za PO toczny najlepszego z okazji dnia kobiet. Nie pozdrawiam
2026-03-08 10:52:56
gość: ~pam
Nie rozumiem w dzisiejszych czasach jednej rzeczy. Cały czas wydawane są ogromne, publiczne pieniądze na "organizację" różnych sportów, jogi i innych warsztatów itp.itd. Do gry w piłkę np. ręczną to rozumiem, bo rzeczywiście przydaje się hala, ale do jogi? Od lat ćwicze jogę i wiosną i latem zawsze robię to na świeżym powietrzu. W jodze liczy się oddech. Więc dlaczego miałabym leżeć na jednej sali z 50cioma osobami i wdychać ich pot i pryki? Gdybym organizowała zajęcia z jogi to maty pod pachę i chodźmy wszyscy do lasu na jakąś leśną polane- posłuchać śpiewu ptaków i pooddychać świeżym powietrzem. To samo tyczy się np. milionów wydanych na ścieżkę rowerową od Jaworka. Uwielbiam jeździć na rowerze i nie potrzebna jest mi żadna wybetonowana ścieżka- jest tyle wspaniałych polnych, leśnych dróg gdzie można jeździć, jedyne co potrzebne to w miare sprawny rower górski a nie jakaś specjalna ścieżka, która będzie przebiegać obok śmierdzącej spalinami ósemki! Ludzie, obudźcie się! Do jogi nie potrzebujecie wynajmować hali! Słońce pięknie świeci, wiosna idzie, wyjdźcie na dwór, np. do parku- tam można ćwiczyć za darmo a jedyny grafik jaki potrzebujecie to spojrzeć w pogode czy deszczu nie zapowiadają. Bierzesz mate i ćwiczysz- nie potrzebujesz wynajmować do tego żadnych pomieszczeń!
2026-03-08 11:11:45
gość: ~Gość
Tylko że od jesieni słońce juz nie swieci. Nie wiem czy wiesz. A po drugie są ludzie którzy lepiej sie czuja uprawiając sport w grupie. Widze że pierwsze słonko za bardzo weszło pod kopułe.
2026-03-08 11:19:31
gość: ~pm
Ale o sale, kłócą się teraz - a teraz idzie wiosna i lato, wiec na najbliższe pół roku mieliby problem z głowy. Znam osobę, która prowadzi zajęcia z jogi w Kudowie Zdroju na trawniku tuż obok swojej posesji. Zajęcia są grupowe i zawsze pełne obłożenie w grafiku. Nikt tam nie prosi jej żeby ćwiczyli u niej w domu czy w garażu. Całe dnie przeważnie spędzamy w zamkniętych pomieszczeniach, w których "kisimy" się wśród innych ludzi- w pracy, w marketach, w galeriach - wyjdź na świeże powietrze a poczujesz się dużo lepiej- polecam:-)
2026-03-08 11:37:08
gość: ~No co ty
To jedz do kudowy i przykryj sie matą
2026-03-08 12:45:48
gość: ~pam
@~No co ty
Ja nie musze nigdzie jeździć bo miejsc do jogi wokół Ząbkowic mam od groma. Pola, lasy, parki, polany. Ćwiczę i na szczęście nie musze sie nikogo prosić żeby mi specjalne miejsce na hali udostępniał za publiczne pieniądze. Pozdrawiam Cię serdecznie:-)
2026-03-08 12:49:03
gość: ~mata hari
@~No co ty nie przystoi Damie takie rzeczy wypisywać i przy tym udawać mądrą, niewinną, delikatną.
2026-03-08 13:42:28
gość: ~Ula
@~pm
No jeżeli z całej tej wymiany zdań nie zrozumiałaś, że ludziom nie o wynajem sali chodzi tylko o zachowanie WO i chore układy w naszym mieście to faktycznie idź do lasu ćwiczyć.
2026-03-14 11:15:46
gość: ~pm
@~Ula
No właśnie zrozumiałam. Bo to właśnie WO rozpoczął jak widać tą wielką kłótnie, żeby ludzie zaczęli tu pisać o polityce i chorych układach i żeby jednym słowem wywołać jakąś ziębicką aferę polityczną, zwrócić na siebie uwagę i zrobić wokół siebie szum medialny. Bo wszyscy co sie tam wyżej stołków trzymają tak właśnie robią - skłócają ze sobą ludzi. Dlatego rzeczywiście - ide na joge do lasu zamiast marnować tu czas na czyjeś polityczne rozgrywki. I polecam Wam wszystkim! Zamiast się żreć ze sobą tutaj w komentarzach, który lokalny polityk jest lepszy a który gorszy, weźcie mate i idźcie ćwiczyć do lasu. Politycy i tak sie nie zmienią a Ty życie masz jedno i nie trać go na takie pierdoły! Uciekam i wszystkiego dobrego dla Was wszystkich:-)
2026-03-08 12:56:57
gość: ~mata hari
@~pam
Dobrym jesteś człowiekiem, ale tu nie chodzi o ćw, a o podkreślenie wpływów W.O. Cieszę się, że hala nie ulega. Tak trzymać!
2026-03-08 11:12:16
gość: ~ten
Ten Ochał to tak mi sie kojarzy z Orzeszkiem. Ten wieczny lans i sztuczny uśmiech i to promowanie wszędzie samego siebie. Widać, że i jeden i drugi chce wiecznie być i żyć w polityce. Taki to nigdy nie pójdzie do jakiejś normalnej pracy czy choćby nawet jakąś swoją własną działalność otworzyć ( własną!- a nie fundacje za publiczne pieniądze). Jeden i drugi jak sie do stołka dopchali to będą na nim siedzieć aż do śmierci. I te garniturki i śnieżnobielutkie koszule nigdy nie poplamione żadną cięższą pracą. Większość społeczeństwa ma już dosyć patrzenia na tych wypacykowanych, elegancików plastusiów co patrzą aby tylko w jakiejś lokalnej gazecie gdzieś kły wyszczerzyć i robić pochwałki dla samych siebie co to jeden z drugim rzekomo dla społeczności nie zrobił. Sztuczność i pozerstwo- nic więcej. Tak bym chciała żeby wysokie stanowiska oraz zarządzanie miastami czy gminami obejmowali normalni ludzie- tacy którzy potrafią w życiu ciężko pracować i robić coś więcej niż tylko być politykiem.
2026-03-08 11:21:05
gość: ~Tamten
@~ten Zapewne każdy by chciał. Lecz do polityki idą cieniasy i lewusy . Pozostali na nich pracują. To samo jest z dyrektorami np . szkół. Na ich sukcesy pracują wszyscy od sprzątaczki po nauczycieli.
2026-03-08 19:08:22
gość: ~Puzon
Zły ochał + fajny Szpilarewicz = zły Szpilarewicz. Na tej gadzinie Szpila się wyłoży.
2026-03-08 21:05:41
gość: ~Stachu
@~Puzon
już się wyłożył bo stracił twarz i honor tym swoim postępowaniem wobec ludzi którzy nie wchodzą jemu i WO do de.
2026-03-08 19:54:25
gość: ~Tomasz Z
To ja tu rozdaje karty z Endrju
Ochal nie ma szans na twoją yoge w parku macie miejsce
2026-03-10 14:30:27
gość: ~Ziębicka szczera opinia
Podpisuje się pod wszystkimi komentarzami dotyczymi faktu, iż władze zarówno ZCK,Urząd itp. pozwoliły Panu Wiktorowi na wchodzenie i wpychanie się wszędzie. Mam wrażenie, że ta osoba zaraz wyskoczy mi z lodówki i powie co mam zjeść na kolacje. Jeśli przeanalizujemy profile gminne i zdjęcia to więcej na nich Pana Wiktora niż samego burmistrza, widać jest mocne parcie na szkło i ego większe od słońca. Ktoś tak młodej osobie nie pokazał granic, mama posada w urzędzie, kuzynka fundacja joga i tak można wypisywać, jak to się kiedyś określało nepotyzm na dworze pana. Plus to w jak beszczelny sposób ten Pan odnosi się do ludzi i myśli, że posiadając pozycje w ZCK może ludzi traktować jak plebs. Moim zdaniem dobre hasło wyborcze tego Pana powinno brzmieć: Ja , ja ja i moje! Społeczeńtwo naszej gminy jest zmęczone tą osobą, jeśli chce się piąć po szczeblach to nie w ten sposób aby stosować manipulację i tupać nogami za każdym razem kiedy ktoś powie NIE, mentalnie gość chyba nie dorósł do takiej posady. Brawo dla Pana Adrzeja Regnera i osób, które zarządzają halą to są odpowiednie osoby na odpowiednim stanowisku , z pokorą i chęcią działania na korzyść miasta i mieszkańców a nie wzniecanie gównoburzy.
2026-03-10 14:45:01
gość: ~Koneksje
@~Ziębicka szczera opinia Przenalizujmy koneksje jak ktoś wcześniej wspomniał, czy wcześniejszym dyrektorem przez wieeeeeleeeee lat nie był pan Masłowski wujek Pana Wiktora????? Hmm to dało tak mocne poczucie rządzenia tej młodej osobie. Nie widzę, żeby np. Pan Mateusz przecudowna osoba z mega sercem jako dyrektor ZCK pchał się wszędzie, wykonywał wszystkie warsztaty itp. Jest jego mniej niż samego zastępcy w social mediach. Czas na zmiany w tym mieście i wyrwanie z rąk jednego klanu i wzajemnych powiązań. Panu Adrzejowi i Tomaszowi zarządzającymi halą życzę nie poddawania się i nie przejmowania się tym człowiekiem sam kręcił na siebie bata, kto mieczem wojuje od miecza ginie...
2026-03-15 13:22:06
gość: ~Ja
@~Koneksje
Pan Tomasz to jest zwykły pracownik hali i też go nie wywyzszajcie bo soe zdziwicie
2026-03-12 20:35:46
gość: ~Gmina
@~Ziębicka szczera opinia
Wiktor O. Ze swoją pseudo fundacja a bardziej maszynką do zarabiania kasy dla rodzinki próbuje poszerzać swoje choryzonty w solectwach gminnych żerujac i składając za nich wnioski o dofinansowania na zadania sołeckie co jest niedopuszczalne ale ten typ pcha sie gdzie może. Musimy wspólnymi siłami pogonić gnoja dzie jego miejsce !!!!@
2026-03-10 17:33:18
gość: ~Waldek
Czy to prawda, że firma pana W.O wygrała przetarg na wywóz śmieci w gminie ?
2026-03-11 11:27:00
gość: ~NieWiedzący
A kto płaci dziewczynie, która jeździ cały czas za WO? Czy to jego osobista fotografka? Czy jest zatrudniona przez WO, Fundację, czy Ziębickie Centrum? Robi wrażenie, że jedyne zadanie to promocja WO.
2026-03-12 20:52:07
gość: ~Zck
Pogoniç gnoja
REKLAMA
REKLAMA