Express-Miejski.pl

Nowa wiceburmistrz Barda i nowy kierownik zakładu komunalnego

Nowa wiceburmistrz Barda i nowy kierownik zakładu komunalnego

Nowa wiceburmistrz Barda i nowy kierownik zakładu komunalnego fot.: UMiG Bardo

Zobacz wszystkie zdjęcia w galerii

Podczas ostatniej sesji Rady Miejskiej w Bardzie 28.04.2011 r. Burmistrz Krzysztof Żegański powołał z dniem 01.05.2011 r. na stanowisko swojego Zastępcy Beatę Bielecką, dotychczasowego kierownika Referatu Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie.

Złożył jednocześnie serdecznie podziękowania Grażynie Cal, obecnej Sekretarz Gminy, za pełnienie w okresie od 01.02.2007 r. do 21.03.2011 r. funkcji zastępcy oraz pracę włożoną w rozwój i promocję Gminy Bardo.

Dzięki Pani zaangażowaniu i determinacji w realizacji wielu przedsięwzięć Gmina Bardo, a przede wszystkim społeczność lokalna zaczęła doceniać walory turystyczne naszego regionu.  Wszelkie zadania zrealizowane na terenie gminy podniosły standard życia mieszkańców, a trud włożony w organizację imprez kulturalnych rozsławił naszą małą ojczyznę nie tylko na arenie regionalnej, ale także międzynarodowej" - mówił burmistrz Żegański.

Podczas sesji Burmistrz przedstawił także nowego Kierownika Zakładu Komunalnego w Bardzie - Leszka Lupę, życząc mu wielu sukcesów i mądrych decyzji na nowym stanowisku pracy.

UMiG Bardo

31

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

  • Nowa wiceburmistrz Barda i nowy kierownik zakładu komunalnego

    2011-05-05 10:38:13

    UMiG Bardo

    Podczas ostatniej sesji Rady Miejskiej w Bardzie 28.04.2011 r. Burmistrz Krzysztof Żegański powołał z dniem 01.05.2011 r. na stanowisko swojego Zastępcy Beatę Bielecką, dotychczasowego kierownika Referatu Inwestycji Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie.

  • 2011-05-05 13:34:46

    ddd

    A ktoś wie co to się stało, że zmiana V-ce nastąpiła?

  • 2011-05-05 14:31:31

    gość: ~ziutek:)

    To się stało ,że Wiła Wianki została sekretarzem gminy i nie mogła być vice Cesarzową.Ponieważ dostała się do sejmiku wojewódzkiego i nie mogła piastować urzędy vice imperatora:)

  • 2011-05-05 14:53:36

    gość: ~gość

    Najpierw się omamia tych biednych radnych,żeby na maksa przegłosowali apanaże boskiemu ,który im wmówił,że nie będzie v-ce,a potem się tworzy nowy etat-ale przecież to nie ze swoich....Wszystko idzie po gospodarsku-nawet budowa nowego chodnika wzdłuż Domu Wczasów,gdzie nikt nie chodzi !!!-ale co tam,przecież to nie ze swoich...

  • 2011-05-05 16:02:04

    gość: ~lunia561

    JA JEJ NAWET NIE ZNAM.
    Chociaż jej nie znam to myślę, że dobrze wybraki ją na zastępcę burmistrza.
    MYŚLĘ, ŻE BĘDZIE DOBRA W SWEJ NOWEJ PRACY.

  • 2011-05-05 18:43:46

    gość: ~Gallanonimmm

    Ty lunia561 może już nie myśl, bo to Cię musi strasznie męczyć.
    Nadszedł "CZAS NA ZMIANY" - czyli wcielenie w życie hasła wyborczego K. Żegańskiego. Czy są to zmiany na lepsze? - co dla niektórych (wybranych ) napewno tak . A dla większości pozostałych?

  • 2011-05-05 16:04:13

    gość: ~peja666

    BLE...
    A KIM ONA JEST

  • 2011-05-05 19:36:29

    gość: ~Jan

    Na stanowisko Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich warunki formalne spelniło 7 osób w tym 2 z Barda w tym przewodnicząca Rady Miejskiej w Bardzie
    Nazwiska dosępne na BIP Bardo.
    O powołaniach na stanowiska vice i kierownika "komunalki" służby carskie trąbią wszem i wobec. Burmistrz dziękuje, wręcza nominacje.
    A o odwołaniach cisza. No bo, żeby oglosić konkurs na wolne stanowisko to to stanowisko faktycznie musi być wolne, a nigdzie się niedoczytalem, żeby osoba która to stanowisko zajmowała została odwolana lub powołana na inne wyższe stanowisko lub też wygasł jej stosunek pracy. Jeszcze nie odwołali jednego a już powołują drugiego.
    Gdzie im tak się spieszy?

  • 2011-05-06 18:45:48

    gość: ~Gallanonimmm

    Schemat organizacyjny Urzędu Miasta i Gminy Bardo przewiduje 23 etaty i jest to bardzo ładnie rozrysowane z zaznaczeniem kto komu podlega, zaczynając od burmistrza, a na konserwatorze kończąc. Patrząc na obsadę stanowisk widać 29 nazwisk z jeszcze nie uaktualnioną posadą viceburmistrz co daje 30 osób. Wynika z tego, że na 23 etatach pracuje 30 osób. Rozrasta się się biurokratyczna machina w Bardzie oj rozrasta. W założeniach projektu budżetu państa na rok 2012 przewiduje się zamrożenie funduszu wynagrodzeń w państwowej sferze budżetowej, a w Bardzie zwiększa się zatrudnienie w tejże strefie dla lokalnych korzyści politycznych. Na stronie internetowej Urzędu w zakładce BIP zamieszczona jest informacja,iż Kierownikiem Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich jest p. Krystyna S. Na tej samej stronie zamieszczone są kolejne informacje:
    - o naborze na to stanowisko - proszę zauważyć, że informacja ta nie ma daty powstania dokumentu
    - oraz o osobach które spełniają warunki formalne na to stanowisko.
    Nie wiem jak nazwać taką sytuację, gdzie na oficjalnej stronie Urzędu podane są obok siebie dwie sprzeczne ze sobą informacje, na pewno jest to nierzetelne delikatnie mówiąc.
    Proponuję ogłosić nabór na rzecznika prasowego burmistrza Barda, co tam jeden etat więcej czy mniej dla TAKIEJ gminy,wiadomo będzie wtedy chociaż kto zawinił . W Towarzystwie Wzajemnej Adoracji jest chyba osoba godna sprawować tą odpowiedzialną funkcję, i spełni pokładane w niej nadzieję.
    Krótko: wzrost zatrudnienia w Urzędzie nie idzie w parze z poprawą relacji na linii obywatel - urząd. Być może przyczyną jest nieodpowiedni dobór kandydatów na "wolne" stanowiska przez Komisję Naboru i slogan" Mierny, ale Wierny
    " nie został w Bardzie zapomniany.

  • 2011-05-06 21:15:21

    gość: ~Joanna Suchecka

    Co do kwalifikacji nowej wice mam swoje osobiste zdanie, które zamieszczam poniżej.
    Pani Bielecka jako główno dowodząca Referatem Inwestycji nie uporała się przez okrągły rok z prostą jak konstrukcja cepa sprawą - zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia w moim domu z funkcji mieszkalnej na gospodarczą. Opracowane przez RI decyzje sztuk 3 - wszystkie po kolei były unieważnione przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze i przekazane do ponownego rozpoznania od samego początku. Po raz czwarty pani Bielecka wznowiła postępowanie 24 lutego - minęły kolejne, pełne 2 miesiące - a decyzji ani widu, ani słychu. Stosowna skarga do Wojewody została przeze mnie wystosowana, pożyjemy - zobaczymy.
    Wiceburmistrzynią została osoba której pracę tak oceniło Kolegium - cytuję literka po literce:"Organ pierwszej instancji (czyli Referat Inwestycji kierowany przez w/w osobę) nie zapoznał się uważnie z decyzją Kolegium" (wyjaśniam - z poprzednia decyzją Kolegium uchylającą w całości jeszcze poprzednią decyzję, też zresztą uchyloną w całości). Cytuję dalej:" Kolegium w pierwszym akapicie na stronie 3 wskazało na wady proceduralne polegające na nie wyjaśnieniu wszystkich okolicznosci mających wpływ na wynik sprawy. Innymi słowy kolejność podejmowanych czynności nie była efektem procesu kolejno po sobie podejmowanych czynności, gdzie każda czynność jest następstwem procesu myślowego poprzedniej" - koniec cytatu.
    Czyli tłumacząc z polskiego na nasze - wg Kolegium pani Bielecka nie potrafi czytać ze zrozumieniem i myśleć logicznie - jednym słowem posiada wszelkie możliwe kwalifikacje do bycia wice.
    Urzędnik urzędnikowi nie powie wprost że jest idiotą - ale w sposób zawoalowany napisze o braku procesu myślowego. Moje gratulacje.

  • 2011-05-07 08:44:53

    gość: ~gość

    z tego widać im większy głąb tym szybszy awans

  • 2011-05-07 17:32:04

    gość: ~Jan

    USTAWA
    z dnia 13 września 1996 r.
    o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
    Art. 3. 1. Utrzymanie czystości i porządku w gminach należy do obowiązkowych zadań własnych gminy.
    2. Gminy zapewniają czystość i porządek na swoim terenie i tworzą warunki niezbędne do ich utrzymania, a w szczególności :
    6a) udostępniają mieszkańcom na stronie internetowej oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informację o znajdujących się na terenie gminy zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny pochodzący z gospodarstw domowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495), zawierającą:
    a) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres zbierającego zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
    b) adresy punktów zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, w tym punktów sprzedaży sprzętu elektrycznego i elektronicznego;

    KTO Z MIESZKAŃCÓW TAKĄ INFORMACJĘ POSIADA?

    3. Gminy prowadzą ewidencję:

    3) umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu kontroli wykonywania przez właścicieli nieruchomości i przedsiębiorców obowiązków wynikających z ustawy.

    Gmina NIE PROWADZIŁA i prawdopodobnie nie prowadzi w/w ewidencji

    Potwierdzają się pani Joanno pani słowa , że w Urzędzie jest problem czytania ze zrozumieniem. Może Komisja Naboru wprowadzi dodatkowe wymagania stawiane kandydatom, a mianowicie CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM. Wydaje mi się , że problem ten nie dotyczy tylko gminy Bardo, o czym świadczy tegoroczny egzamin maturalny z języka polskiego.
    Według mnie gmina NIE wywiązuje się ze swoich obowiązków określonych w w/w ustawie. A co na to Komisja Rewizyjna Rady Miasta?

  • 2011-05-08 08:31:55

    gość: ~andrzej

    Wiele rzeczy się dzieje w Bardzie z ominięciem prawa, a jego naginanie w "swoją" stronę jest wręcz nagminne

  • 2011-05-09 17:19:49

    gość: ~Jan

    W dniu 9 maja na stronie internetowej cudownego miasta zamieszczono informację o terminach i miejscach odbioru zużytego sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego.
    Szkoda tylko, że urzednicy opłacani z naszych pieniędzy nie wykonują swoich obowiązkach slużbowych sami tylko trzeba im o tym przypominać.
    Mam nadzieję, że nad ewidencją umów też rozpoczęła się już wytężona praca a jej efekty poznamy niebawem.

  • 2011-05-10 14:45:51

    gość: ~54

    Znam Panią Bielecką i jestem pewien, że jest to odpowiednia osoba na tym stanowisku.Współpracowałem takżem z poprzednimi kierownikami referatu jest od nich lepsza.

  • 2011-05-17 18:38:40

    gość: ~Gallanonimmm

    Uprzejmie proszę osobę zatrudnioną w Urzędzie Gminy w Bardzie, a zajmującą się zamieszczaniem ogłoszeń na stronie internetowej urzędu w zakładce BIP o poprawienie ostatniej aktualizacji dotyczącej obsady stanowisk w urzędzie.
    Z dniem 17 maja 2011r weszła w życie nowa ustawa, a mianowicie
    Ustawa z dnia 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa (Dz.U. z 16 lutego 2011 r. nr 34; poz. 173),
    Szkoda, że ustawa weszła w życie tak późno, bo za tzw. sprawę p. Majkuta już by ktoś "beknął"
    Ale co ma wisieć nie utonie, toczą się jeszcze sprawy w tym temacie w tym jedna o odszkodowanie o "potężną" kwotę

  • 2011-05-18 14:27:01

    gość: ~kilobajt

    prośba Gallaanonimma to wołanie na puszczy - kupili nowe komputery, TO SIĘ NAZYWA INFORMATYZACJA, nie jakieś tam informowanie w Biuletynie Informacji Publicznej.

  • 2011-05-18 17:05:54

    gość: ~Gallanonimmm

    Dziękuję osobie odpowiedzialnej za poprawienie ostatniej aktualizacji na BIP, przypominam jedocześnie, że to pan/pani bierze min. moje pieniądze, za pracę która powinna być wykonywana rzetelnie.

  • 2011-05-21 09:49:24

    gość: ~cudak

    Niestety niektórych informacji nie da się już poprawić. Jak można prowadzić nabór na wolne stanowisko pracy skoro stanowisko to jest jeszcze obsadzone. Ostatnia aktualizacja dokonana przez odpowiedzialnego urzędnika na prośbę Galla była 17-18 maja i jest tam wyrażnie napisane, iż kierownikiem Referatu Organizacyjnego (...) jest p. Sobieraj. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko kierownicze w Urzędzie Miasta i Gminy Bardo - Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich zostało zamieszczone na stonie BIP Bardo ....nie wiadomo kiedy, gdyż brak jest odpowiedniej daty o czym już ktoś na tym forum pisał. Domniemać należy, iż zamieszczone zostało ono przed 19 kwietnia, gdyz na ten dzień właśnie przypada termin końcowy składanie dokumentów aplikacyjnych. Jest to kolejny dowód na to iż "cuda " faktycznie się w Bardzie dzieją i nazwa "Miasto Cudów " nie byla wymyślona tylko na potrzeby turystów i pielgrzymów.

  • 2011-05-21 10:57:06

    gość: ~Gallanonimmm

    Te nabory i konkursy to "pic na wodę", a robi się je tylko dlatego , że takie są wymogi prawne. Przebiega to wszystko nie od początku do końca tylko odwrotnie. Najpierw jest "odpowiedni" kandydat, a potem pod niego przeprowadza się nabór ,wystarczy przeanalizować dotychczasowe nabory i kandydatów, którzy się ubiegali o nominację.
    Za mało jest w Bardzie osób w średnim wieku dlatego wiele "numerów" burmistrzowi przechodzi. Emeryci i renciści już nie za bardzo wiedzą o co w tym wszystkim chodzi a młodzież jeszcze nie wie o co może chodzić, zresztą ma inne sprawy na głowie niż polityka. I tak toczy się dzień za dniem rok za rokiem idzie już piąty i niech każdy sobie sam w duchu odpowie czy mu się w tym czasie panowania "złotoustego" coś w życiu poprawiło na lepsze. Fakt dużo pozyskaliśmy jako gmina z europejskich funduszy pieniążków, ale czy inwestycje w które je zainwestowaliśmy były "trafione" choćby gimnazium czy oczyszczalnia. Czy te inwestycje poprawiły codzienną egzystencję przeciętnego mieszkańca? Nie sztuką jest wydać pieniądze, ale sztuką jest wydać je mądrze tym bardziej iż ich część trzeba będzie zwrócić do banku z odsetkami.

  • 2011-05-21 11:22:44

    gość: ~Don Kichot

    Nepotyzm i kupczenie stanowiskami w urzędach a nasz kremlowski w niczym od tej reguły niestety nie odbiega, TO NORMA,obwaiam się ,ze jedynymi pracownikami pochodzącymi z uczciwych konkursów to…. Sprzątaczki,ale jedynie te dbające o czystość kibli ,bo aby sprzątać biura trzeba już mieć WEJŚĆIA .Trudno nie podzielać powszechnej wśród młodych ludzi opinii : nie ma znaczenia,żadnego,to co sobą reprezentujesz i co potrafisz,liczy się tylko to czyim jesteś znajomym lub protegowanym.Owszem od czasu do czasu znajdziesz Szanowny Internauto obwieszczenie o konkursie lub naborze nawet na lukratywną posadę,ale to tylko ordynarna ściema.W aplikacji i CV możesz podawać dowolnie wysokie kwalifikacje poparte entuzjastycznymi referencjami i zmierzonymi efektami dotychczasowej pracy.To nie ma zadnego znaczenia gdyz nie tego szukaja osoby prowadzące weryfikację.Są też osoby w naszym Cud Grodzie na stałe przypisane do koryta z gminnym opasem,mimo iż żadnych ku piastowaniu takiego stanowiska kwalifikacji nie posiadają,chcecie przykładu: ile lat można być PO Dyrektora Centrum Promocji i Kultury w Cud Grodzie ???W nieskończoność !!!!.A jakie trzeba mieć kwalifikacje w tej bądź co bądź specyficznej działalności? Wystarczy technik, a nie nie, nie kultury animacji i tym podobnych fanaberii technik samochodowy i spasiba.!!A diós

  • 2011-05-21 12:14:32

    gość: ~54

    don kichit ty jednak wtmagasz leczenia .7

  • 2011-05-21 12:53:31

    gość: ~Don Kichot

    Ach witam witam.Znanego i co wazne uznanego specjaliste nauk medycznych.To ty jestes tym drugim spotkanym w brzuchu Cara Batiuszki,tylko ciebie on nie połknał ty tam sam się wsliznałes tym drugim dostojnym otworem.dziwnie pachniesz,a raczej cuchniesz.No cóz jaki władca takimi otacza się pochlebcami Czy to aby nie u ciebie rozpoznano nową jednostke chorobową; pustogłowie.A diós

  • 2011-05-23 08:29:10

    gość: ~gość

    "54" - tobie to chyba już nawet leczenie nie pomoże

  • 2011-06-12 11:30:54

    gość: ~bardzianin

    nowy etat w kremlu po co komu to potrzebne kolejne pieniadze wyrzucone w bloto-donna juanita sprzedana za etat a gdzie honor

  • 2011-06-12 17:14:04

    gość: ~Joanna Suchecka

    Wybory do rady miasta co niektórym służą jako trampolina do karuzeli stanowisk, a deklaracje przedwyborcze były inne...

  • 2011-06-12 17:59:30

    gość: ~Don Kichot

    Do „Bardzianina”.Oto przyczynek do swoiście pojmowanej „służby społeczności lokalnej”przez jeszcze aktualną Presidente Rady Bojarów Cud Grodu Bella Donnę Juanitę,otóż zapytana na piśmie o informacje dotyczące sposobu sprawowania władzy przez Mściwie Nam Panującego Cara Batiuszke i poszczególnych osobników z jego Opryczniny odpowiedziała cytuję: … Przewodnicząca Rady Miejskiej nie jest organem obowiązanym do udzielenia informacji publicznej w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej itd. ….Mimo takich przeszkód formalnych w drodze wyjątku,pewnie z tego powodu,że jestem nadzwyczaj przystojny i znany z łamania serc Damom, Onaż Presidente udziela mi odpowiedzi aczkolwiek ze wstrętem.Na moje upierdliwe pytanie ile to my podatnicy musieliśmy dotychczas zaplacić za usługi Renomowanej Kancelarii Prawnej,która broni d…pska Boskiego Cezara, równie Boskiej Urody Donna Juanita odpowiedziała cytuję:.. nie mam wiedzy odnośnie kosztów poniesionych przez Gminę na obsługę prawną jak również z zakresu wynagrodzenia Pani Grażyny Cal. Szanowna Presidente, a któz to zabronił Pani takąż wiedzę posiąść? Teraz już wiem,odpowiedż datowana była 27 kwietnia 2011 r .to w tym czasie właśnie mościła sobie Szanowna Pani drogę do kariery i dostęp do gminnego opasu,no przecież aby taką wiedzę posiąść trzeba by było tego wyliniałego lwa salonowego Ludowego Bajarza ,Carem Batiuszką zwanego, co nieco zdenerwować,nieprawdaż.? A diós

  • 2011-06-12 23:08:43

    gość: ~asia

    a tak swoją drogą to ciekawe z czego żyją te don kichoty, jhhy, sucheckie, andrzejki???
    - czyżby nie z naszych podatków, zaiłków z OPSu, bo za to bazgranie to im raczej nikt nie płaci, a sądząc po treści to chyba do konkretnej roboty też zdolni nie byliście...

  • 2011-06-12 23:36:27

    gość: ~???

    zdecyduj się : asia czy lala ?? a z czego żyjesz?

  • 2011-06-13 08:10:09

    gość: ~gość

    asii, lali mózg nie pozwala na sięgnięcie głębiej w temat, wypowiedzi są monotematyczne. Nie wiem co jest powodem zaistniałej sytuacji (lekarzem nie jestem, domyślam się) może ucisk na zwoje mózgowe powoduje rozdwojenie osobowości.

  • 2011-06-13 15:38:22

    gość: ~Joanna Suchecka

    Niech sobie "lala" moją osobą swojej pustej głowy nie zaprząta. "Sucheckie" żyją z tego co wypracowali i długów nie mają.

  • 2011-06-13 19:52:14

    gość: ~Don Kichot

    ostatnio dodany post

    Już ty sie "lala" tak nie frasuj z czego my zyjemy,od tego frasunku to zmarszczek na swoim nie skażonym myśleniem czólku się nabawisz.Nie turbuj si e tez niepotrzebnie czy mamy przyjaciół,to żaden kłopot,a swoja drogą,jak tam komornik już dał sobie z toba spokój,autko już przerejestrowane na tubylcze nr,długi spłacone??Mężulek zdrów?No to teraz pilnuj długów Boskiego Cezara,bo coś nie tęgo idzie mu spłacanie,a jak by nie patrzeć osobą jest publiczna i kazdy ma prawo zajrzeć mu do sakiewki.A diós

REKLAMA