Express-Miejski.pl

Ząbkowicki urząd zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu

zdjęcie ilustracyjne

zdjęcie ilustracyjne fot.: mp

Sprawdź, co możesz załatwić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich przez Internet.

Wiele spraw w urzędzie można załatwić przez Internet za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (EPUAP).

Co to takiego i jak z tego korzystać? Instrukcja krok po kroku znajduje się tutaj [KLIK]/

Katalog usług, które można załatwić za pomocą EPUAP [KLIK].

Kolejnym sposobem załatwienia urzędowej sprawy bez wychodzenia z domu jest platforma eurzad.zabkowiceslaskie.pl [KLIK].

Dzięki e-urzad mogą Państwo uzyskać dostęp do informacji, m.in. o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności. System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny. Profil ten mogą Państwo potwierdzić w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich. 

Za pomocą Profilu Zaufanego można też dokonać zmiany w CEiDG (otworzyć, zamknąć, zawiesić lub wznowić działalność gospodarczą) – wystarczy utworzyć konto przedsiębiorcy na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/03154.

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich zawsze służą pomocą w razie wszelkich pytań.

KONTAKT DO PRACOWNIKÓW [KLIK]

UM Ząbkowice Śląskie

0

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

REKLAMA