Celem głównym projektu jest wzrost poziomu kompetencji kluczowych u 134 uczennic i 127 uczniów z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z filią w Przyłęku fot.: UMiG Bardo
Projekt skierowany jest do uczniów i uczennic oraz ich rodziców, a także nauczycieli Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bardzie z filią w Przyłęku.
Będzie realizowany w 2022 roku i obejmie co najmniej 261 dzieci.
Celem głównym projektu jest wzrost poziomu kompetencji kluczowych u 134 uczennic i 127 uczniów z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z filią w Przyłęku m.in. w zakresie nauk ścisłych i przyrodniczych, w tym z robotyki oraz języków obcych (angielski i niemiecki), jak również wzrost możliwości edukacyjnych dla dzieci wykazujących deficyty rozwojowe. Zaplanowane działania projektu to różne rodzaje zajęć dodatkowych.
Stacjonarne:
Pozaszkolne:
Zajęcia rozwijające i wyrównawcze podzielono na grupy wiekowe klas I-III, IV-V i VI-VIII, a osobne zadania zaplanowano na zajęcia specjalistyczne i pozaszkolne. Dzieci będą miały możliwość wzięcia udziału w niezwykle interesujących zajęciach pozaszkolnych w laboratoriach na Uczelniach Wyższych i placówkach badawczych, by zobaczyć jak w praktyce wygląda naukowa praca eksperymentalna. Ponadto w ramach projektu zostaną zakupione drobne materiały dydaktyczne wspomagające wykonanie zajęć. Personel przewidziany do prowadzenia zajęć (z wyjątkiem pozaszkolnych) to nauczyciele ZSP w Bardzie.
Dzięki przyznanym środkom z UE, szkoła stworzy dzieciom korzystniejsze warunki do osiągania coraz lepszych wyników oraz poszerzania swoich horyzontów, a także zmniejszania barier wśród uczniów i uczennic dzięki zajęciom wyrównawczym i terapeutycznym.
em24.pl / UMiG Bardo
REKLAMA
REKLAMA