Express-Miejski.pl

Zmiana zasad obsługi petentów w Urzędzie Miejskim w Złotym Stoku

Urząd Miejski w Złotym Stoku fot.: UM w Złotym Stoku

W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS CoV-2 wprowadza się obostrzenia w zakresie bezpośredniej obsługi petentów w złotosrockim urzędzie.

Wszystkie komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Złotym Stoku pracują od poniedziałku do piątku w niezmienionym czasie. W przypadku konieczności wizyty w urzędzie należy wcześniej skontaktować się telefonicznie z merytorycznym pracownikiem i umówić się na spotkanie. Wejście do budynku znajduje się tylko od strony ul. Wojska Polskiego.

Bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie jedynie w wyznaczonym miejscu przy stoliku na parterze. Osoby nie stosujące się do wymogów reżimu sanitarnego, tj. maseczka i dezynfekcja rąk, nie będą obsługiwane. Przy stoliku może przebywać tylko jedna osoba (petent). Gdy biuro jest zajęte, należy poczekać w kolejce, z zachowaniem bezpiecznego dystansu społecznego co najmniej 1,5 m.

Dokumenty i wnioski można składać elektronicznie. Korespondencja odbierana będzie również przy wyznaczonym miejscu do obsługi klientów. Z pracownikami urzędu należy kontaktować się:

Zachęca się do skorzystania z proponowanych rozwiązań. Ponadto, jeśli zajdzie pilna potrzeba przyjścia do urzędu miejskiego, prosi się o załatwianie spraw jednoosobowo, bez osób towarzyszących, z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa.

Apeluje się do mieszkańców o rozwagę, zachowanie spokoju i stosowanie się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego.

em24.pl

0

Dodaj komentarz

Dodając komentarz akceptujesz regulamin forum

KOMENTARZE powiadamiaj mnie o nowych komentarzach

REKLAMA