W Henrykowie podczas legitymowania 16-latka doszło do awantury. Nastolatek nie chciał podać swoich danych personalnych, miał być też agresywny i grozić policjantom.
Zdarzenie miało miejsce 2 maja przed północą na ul. Henryka Brodatego. - Policjanci z Ziębic podczas nocnego patrolu zauważyli wysokiego mężczyznę, który na widok radiowozu zaczął uciekać. Funkcjonariusze pojechali za nim i podczas próby wylegitymowania chłopaka okazało się, że nie chce on podać swoich danych osobowych. Poinformował policjantów, że jest niepełnoletni, nie poda personaliów i nic nie mogą mu zrobić. Był również agresywny w stosunku do patrolu, pchnął policjanta, a także zaczął obrażać mundurowych i im grozić. Policjanci zostali zmuszeni do tego by użyć wobec niego środków przymusu bezpośredniego - relacjonuje Ilona Golec, oficer prasowa ząbkowickiej policji.
- Podczas interwencji w miejscu zdarzenia pojawił się około 30-letni mężczyzna, który nakazał mundurowym puszczenie nastolatka, mówiąc że jest jego kuzynem i jednocześnie opiekunem prawnym. Probówał rozdzielać nastolatka i policjantów wykonujących czynności. Zaczął także dzwonić po znajomych i prosić o wsparcie. Na miejscu zdarzenia pojawiło się około dwudziestu osób. Funkcjonariusze widząc, że zrobiło się niebezpiecznie poprosili o wsparcie patrol z Ząbkowic Śląskich. W międzyczasie do policjantów, a szczególnie w kierunku funkcjonariuszki wykonującej czynności wykrzykiwano wyzwiska i groźby. W pewnym momencie zatrzymany nastolatek zaczął krzyczeć, że jest mu słabo i ma problemy z oddychaniem. Policjanci wezwali na miejsce pogotowie ratunkowe. W momencie, gdy funkcjonariusze odeszli od nastolatka, ten chciał podjąć próbę ucieczki, którą mundurowi udaremnili. Po pewnym czasie na miejscu zdarzenia pojawiła się też matka chłopaka. 16-latek wraz z kobietą w asyście policji został przewieziony karetką do szpitala, gdzie nie stwierdzono u niego żadnych obrażeń i zwolniono do domu - wyjaśnia Ilona Golec.
Policjanci wylegitymowali większość osób, które pojawiły się w miejscu zdarzenia podczas awantury. Jak dotąd oprócz nastolatka nikt nie usłyszał zarzutów, jednak trwa postępowanie w tej sprawie. - 16-latek, który za miesiąc skończy 17 lat za naruszenie nietykalności policjantów, znieważenie i groźby będzie odpowiadał przed sądem rodzinnym - kończy oficer prasowa ząbkowickiej policji.
W internecie pojawiły się filmiki nagrywane przez świadków zdarzenia. Można było w nich usłyszeć m.in. prośby o pomoc wykrzykiwane przez 16-latka, a także liczne wyzwiska kierowane w kierunku mundurowych przez osoby znajdujące się w pobliżu. Na portalu społecznościowym pojawiło się mnóstwo obelg w stosunku do policjantów, jak i całej formacji oraz zapowiedzi złożenia skargi na przekroczenie uprawnień przez funkcjonariuszy podejmujących interwencję w miejscu zdarzenia. Według osób, które były świadkami zdarzenia, w momencie ich przybycia na miejsce 16-latek nie był agresywny, ani też nie dawał mundurowym podstaw do stosowania takich środków przymusu bezpośredniego jak używanie gazu pieprzowego czy zakładania kajdanek. Dotychczas skarga na przekroczenie uprawnień przez mundurowych nie wpłynęła. Jeżeli się pojawi, zostanie skierowana do prokuratury, która zbada sprawę i orzeknie, czy działanie policjantów było zgodne z obowiązującymi przepisami.
em24.pl
Miał zostać tylko wylegitymowany, skończył w szpitalu. Nocna awantura w Henrykowie
2020-05-04 21:12:07
gość: ~Hwdp
Jp na 100%
2020-05-05 21:08:49
gość: ~Państwo w Państwie
Omijam fakt poziomu niektórych komentarzy... Czy Wy na prawdę nie rozumiecie, że meritum sorawy to jest to w jaki sposob policja postąpiła i go potraktowała? Ps. Artykuł kłamie...
2020-05-04 21:21:08
gość: ~BRAWO POLICJA
I co? Opłacało się być taką typową policyjną pałą i robić niepotrzebnie zamieszanie? Bo takie jest prawo?..
2020-05-04 21:32:15
gość: ~Ona
Ha ha ha i gdzie ten niby tak bardzo poszkodowany i jego rodzice są że skargi jeszcze nie złożyli a tak gówniarze na FB go bronią ha ha ha widać jaka prawda
2020-05-04 21:33:56
gość: ~SRoma
@~Ona
Widać jaka prawda, co? Boisz się oficjalnie napisać na fb jakie jest twoje zdanie?..
2020-05-04 21:35:31
gość: ~SRoma
@~SRoma
Mam nadzieję że dostaniesz mandacik na 500 euro, to może zmądrzejesz.
2020-05-04 21:37:39
gość: ~Sam Szatan
@~Ona
Na zgłoszenie skargi mają czas, najpierw trzeba zająć się zdrowiem chłopaka głąbie.
Mam nadzieję że zgłoszą, jaka by nie była prawda i tak mają ZNACZNIE więcej świadków i dowodów przeciwko pałkom, więc zachęcam cieplutko żeby pogrążyć tych chorych na władzę sku*wieli : )
2020-05-07 10:46:35
gość: ~Pok
@~Sam Szatan
Wpierdol, wpierdol i gnojek siądzie na dupie
2020-05-04 22:31:46
gość: ~Marek
@~Ona
Najciekawsza prawda wyszła po badaniu krwi chłopaka w szpitalu. To tam jest odpowiedź dlaczego nie poszły skargi. Czemu nikt z tych co tu najgłośniej o prawdę się upominają o tym nie powiedzą?
2020-05-04 22:41:05
gość: ~1111
@~Marek
A ty to wszystko wiesz, bo tam byłeś tak? Pewnie jeszcze pobierałeś chłopakowi krew z płaca hahahah
2022-03-11 12:32:17
gość: ~Siwy
ostatnio dodany post
Sam siebie TUMANIE przepadaj takich cpunow trzeba eleminowac ciebie tez
2020-05-04 22:41:49
gość: ~1111
@~Marek
*palca
2020-05-04 23:13:52
gość: ~Sam Szatan
@~Marek
Niech przebadają też policjantów ; ]
2020-05-05 22:31:27
gość: ~12345
Popieram!
2020-05-04 21:37:25
gość: ~Polska policja
To nie prawda policjanci nie wezwali karetki ta policjantka odwoływała karetkę policjanci z Ząbkowic śląskich nie wylegitymowali reszty osób która tam stała tylko po całej sytułacji pojechali na komendę karetka przyjechała do 30 letniego mężczyzny który został dotknięty w czułe miejsce przez policjanta
2020-05-04 21:39:55
gość: ~Ona
3/4 tego artykułu to nie prawda XDDD
2020-05-04 21:47:43
gość: ~Policyjna Rura
@~Ona
Nie istotne.
Prawdą natomiast jest że kochana policja sama szuka kłopotów, wszędzie.
Oczywiście na celownik biorą najsłabszych, np 16 latka.. Zwykłe hieny chore na władze i tyle. Ciekawe, co niby ten chłopak takiego robił. Pewnie mieli "podejrzenie".. Czyli nie robił nic, po prostu im się nie spodobał.
2020-05-04 21:47:59
gość: ~ Brat poszkodowanego
KŁAMSTWA karetka została odwoływania już nawet na komendzie przez panią funkcjonariusz która krzyczała do mamy poszkodowanego 3/4 tego artykułu to nie prawda dostał gazem był w kajdankach telepal się na ziemi jak go dusili kolanem kiedy ludzie krzyczeli o karetkę pani funkcjonariusz powiedziała że karetka jest nie potrzebna i wywieźli go w radiowozie nie karetce !!!
2020-05-04 23:07:23
gość: ~X D
Dziwne ze wszyscy ktorzy widzieli cale zajecie to rodzina lub przyjaciele:)) a tak na marginesie to ludzie bezstronni tez widzieli jak młody uciekał na widok policji... w
2020-05-04 23:22:52
gość: ~Brat poszkodowanego
@~X D
Haha akuratnie mieszkam teraz niedaleko sytuacji która się wydarzyła jak zadzwonili do mnie odrazu wybiegłem w tamtą stronę wiem jak pani funkcjonariusz wolna potrafi potraktować.
I nie z rodziny byłem tylko ja i brat i kuzyn .
Reszta to znajomi .
Nie wiecie jak było to poco dyskutujecie bronicie klamcow w mundurach a później sami narzekacie
2020-05-05 10:05:11
gość: ~Kaeol
@~Brat poszkodowanego
No co ty kujwa kaćpejeķ nie powieś ???
2020-05-05 10:58:22
gość: ~Brat poszkodowanego
@~Kaeol
Tu Krzysiu nie Kacperek wiesz kim ja jestem to też pisz na officialu. :)
Hejty ludzi zamkniętych w piwnicy .
2020-05-04 23:24:30
gość: ~Dokładnie klamstwa
@~ Brat poszkodowanego
Dokładnie po co tak kłamią? Widać media policyjne są! WSTYD EXPRESS MIEJSKI WSTYD! TAKIE KŁAMSTWA PISAĆ!
2020-05-04 23:46:12
gość: ~Brat poszkodowanego
@~Dokładnie klamstwa
Klamia oni zawsze kłamią w takich sytuacjach bo boją się konsekwencji .
Zbierzemy wszystkie istotne dowody i udowodnimy że ten artykuł to stek kłamstw pisany na polecenie funkcjonariuszy.
Pierwszym łatwo do potwierdzenia będzie to że został wywieziony w radiowozie a nie w karetce bo w niej w tym czasie była inna osoba która ma papier i nagranie z karetki .
A na komendzie gdy brat mdlał pani funkcjonariusz udawała że go nie widzi i mówiła że karetka jest nie potrzeba .
Pokażcie nagrania z komisariatu czy nie był on tam wprowadzany.
Prawo ponad prawem oni mają pomagać społeczeństwu ?
2020-05-05 06:05:11
gość: ~Dex
@~Dokładnie klamstwa
MAMOOO!!! MAMOOOO !!!! gangster
2020-05-05 11:20:21
gość: ~Brat poszkodowanego
@~Dex
No 16 letni gangster masz rację xD najmadrzejsi teraz bo z anonimowego pisz na officialu :)
2020-05-05 07:20:55
gość: ~sd
@~Dokładnie klamstwa
Czytaj dokładnie! nie widzisz, że cytują rzecznika prasowego i to ona mówi o karetce.
2020-05-05 10:03:09
gość: ~Kat
@~ Brat poszkodowanego
Szkoda że go nie odwiezli czarny chlyslerem z napisem "OREA"
2020-05-04 21:48:25
Lola11
Moim zdaniem zaistniala sytuacja jest karygodna, co by sie nie dzialo, chlopcu nie powinna byc wyrzadzona zadna krzywda! Podobno policjanci przechodza rozne testy psychologiczne i fizyczne i nie daliby sobie rady z 16 latkiem do tego stopnia aby go okaleczac i narazac jego zycie? Szczerze mam nadzieje, ze wyciagna od funkcjonariuszy adekwatne konsekwencje, bo odpuszczenie im upewni ich tylko, ze dzialali slusznie i zdziczeja jeszcze bardziej. Chlopca nie znam, a o policjantce nie mialam nigdy zlego zdania, ale po obejrzeniu filmikow sprawa jest jasna...
2020-05-04 21:52:01
gość: ~Sam Szatan
@Lola11
Ktoś kto z własnej woli chce iść do policji nie może być normalny.
A te testy są nic nie warte..
2020-05-04 21:59:27
Lola11
@~Sam Szatan
Polska policja to w ogole jedna wielka pomylka.. a ten brak selekcji jest zastraszajacy. Doczekalismy sie czasow w ktorych musimy sie bac bardziej policji niz bandytow, bo nigdy nie wiadomo na kogo sie trafi
2020-05-04 22:18:07
gość: ~Gość
@Lola11
W Ameryce strzelali by do takiej hołoty...
2020-05-04 22:43:38
gość: ~Sam Szatan
@~Gość
Ta?.. Zobacz sobie jak to na prawdę wygląda w stanach.
Owszem, policjanci tam strzelają bez skrupułów. ALE...
Przez to, bandyci też nie mają skrupułów żeby strzelać.
Na serio tacy tępi jesteście że tego nie rozumiecie?
2020-05-04 22:16:29
gość: ~joanna
@~Sam Szatan
Ale jak ktoś Cię będzie chciał zgwałcić to zadzwonisz po pomoc do kominiarza albo piekarza, co? Durni jesteście i ograniczeni.
2020-05-04 22:42:26
gość: ~Sam Szatan
@~joanna
Jak ktoś będzie chciał mnie zgwałcić, to mu pierdolnę w łeb albo go potnę. Zanim przyjedzie policja to wy*ebią cię już we wszystkie otwory.
2020-05-07 10:22:35
gość: ~Henrykowianin
@~Sam Szatan
Haha typowy patus. Mówiłem, Henryków to hołota.
2020-05-04 22:06:24
gość: ~Czytelniczka
@Lola11
@Lola11
Na tym waszym filmiku tylko widać jak obrażacie funkcjonariuszy na służbie, którzy i tak o dziwo byli mega spokojni podczas zaistniałej sytuacji. A co poszkodowanego i wszystkich tam obecnych to tez dobrze wszyscy wiedzą co to za ziółka więc już świętych z nich nie róbcie :)
2020-05-04 22:16:35
Lola11
@~Czytelniczka
To nie jest istotnie.. jak juz wyzej pisalam nic ich nie uprawnia do okaleczania, policjanci powinni dawac wzor do nasladowania, a to co nasi lolkalni policjanci wyprawiaja to juz odkad bylam nastolatka przechodzi granice. Chlopca nie bronie bo nie wiem jak przebiegalo to zdarzenie.. ale agresja budzi agresje proste.
2020-05-04 22:29:50
gość: ~PL
@Lola11
Według ciebie to Policja powinna dać się obrażać poniżać i nie reagować na patologie. Policja powinna tępić patologie.
2020-05-04 22:36:49
gość: ~Czytelniczka
@~PL
A na Henrykowie powinna się już dawno wziąć za nią
2020-05-04 22:39:51
Lola11
@~PL
Nie kazdy w zyciu ma latwy start, a wiadomo, ze w okresie dorastania wyjatkowo latwo jest sie pogubic. I pamietaj, ze dzieciaki z dobrych rodzin maja duzo wiecej za uszami niz z tej "patologi" jak to nazwales
2020-05-04 22:49:23
gość: ~PL
@Lola11
Jeżeli dzieciak się pogubił, a ty jeszcze jego bronisz i mu przyklaskujesz to on na pewno nie trafi na dobrą drogę. To przez takich obrońców jak ty ta młodzież jest jaka jest. Jak ty mu wpajasz, że on dobrze zrobił to on tak dalej będzie robił. Brak przykładów.
2020-05-04 23:05:46
gość: ~Sam Szatan
@~PL
Proste lepiej go skatować i zakuć w łańcuchy, to mu na pewno pomoże..
2020-05-05 10:11:29
gość: ~Karol
@~Sam Szatan tak jest najlepiej takich popaprańców w łańcuchy i regionalny wpierdol co parę minut to by się patol nauczył
2020-05-04 23:08:27
gość: ~XdXdd j
@~PL
Ja nie dała bym sobie tak na pewno się obrażać tym ludzia xd
2020-05-05 21:46:30
gość: ~Wojtek
Pewnie,że powinna-ale czy to robi skutecznie??Mam prawie 60 lat i nie widziałem dawno już patrolu pieszego,tylko się wożą i udają,że pracują!Prawdziwych bandziorów mijają z daleka bo???Boją się po prostu i tyle.Jestem za tym by była,bo musi być ale prawdziwa policja...
2020-05-04 22:35:26
gość: ~Czytelniczka
@Lola11
Właściwie to jest istotne. Zawsze był z nimi problem jest i będzie. Policja też nie jest zawsze święta ale nie ukrywajmy tak ciężko było powiedzieć jak się nazywa? Ciężko było zachować się grzecznie i nie skakać do nich z ryjem oraz uciekać? Bo tak się raczej nie zachowuje ktoś kto ma czyste sumienie. Nawet jeśli jest nieletni i był wypity to nic takiego ale lepiej przed kolegami pokazać co to nie on i skończyło się jak się skończyło. Tyle w temacie.
2020-05-04 22:43:11
Lola11
@~Czytelniczka
Jezeli jest faktycznie taki problem, to powinni raz, drugi, trzeci wyslac na prace spoleczne lub dozor kuratorski to by sie pokory nauczyli. Fakt.. wiem jakie dzieciaki sa teraz rozwydrzone ale duza role graja w tym rodzice. A panstwo powinno wychowywac, a nie bic, bo jak juz wspomnialam agresja rodzi agresje i oni beda sie jeszcze bardziej buntowac
2020-05-04 22:54:43
gość: ~PL
@Lola11
To Najlepiej jak on by zbił Policjantów. Stawiał opór to dostał ciężko ci to zrozumieć, od tego jest policja jak ktoś stawia opór to używają środków przymusu bezpośredniego.
2020-05-04 23:04:56
gość: ~Znany
@~PL
On nie obrażał policjantów,ani nie użył siły wobec nich, więc no po co te brednie ludzie kurde mało się dzieje co policja sama robi źle?
2020-05-04 23:20:43
gość: ~PL
@~Znany
Pewnie stał grzecznie a niedobra policja go zbiła.
2020-05-05 03:33:52
gość: ~Znany
@~PL
Nie biegał sobie w te i we wte.. Ludzie widzieli, połowa napisane w artykule to kłamstwa. Ci co byli od początku nawet parę metrów dalej widzieli zajescie w 100% zgodne niż z artykułem i wypowiedzią Fukncjunariuszy.
2020-05-05 10:16:29
gość: ~Karol
@~Znany
Za darmo wpierdol nie dostał!!! Tak naprawdę to wcale nie dostał !!! miał szczęście że trafił na młodych policjantów bo gdyby trafił na ...... to by mu taki wpierdol spuśćił że by lał w majty z bółu
2020-05-05 14:56:54
gość: ~Znany
@~Karol
Bez powodu, użycie palki? Hahaha.
2020-05-04 22:55:13
gość: ~Ziębiczanka
@Lola11
Oczywiście, to nie jest istotne. To w takim razie co jest istotne?domniemane, że najważniejsza jest WASZA prawda. Tylko Wasza. Większość osób komentujących na FB ma za sobą kontakt z policją i nie jest święta. Niektórzy z nich zostali wyrzuceni że szkoły.. ciekawe za co. Tez za niewinność zapewne. A ten rynsztokowy wyzwiska..świadczą tylko i wyłącznie o Was młodzi ludzie. Każdy normalny człowiek, nawet jeśli nie podoba mu się jakaś kwestia, to w cywilizowany sposób załatwia swoje sprawy. .
2020-05-04 23:07:17
gość: ~Sam Szatan
@~Ziębiczanka
Katowanie 16 latka i zakucie go w kajdany świadczy tylko i wyłącznie o Was, policjanci. "Każdy normalny człowiek, nawet jeśli nie podoba mu się jakaś kwestia, to w cywilizowany sposób załatwia swoje sprawy. . "
...
2020-05-04 23:12:36
gość: ~PL
@~Sam Szatan
Właśnie w cywilizowana sposób. Wystarczyło dać sie wylegitymować a nie kozaka zgrywać.
2020-05-04 23:24:29
gość: ~Ziębiczanka
@~Sam Szatan
Nie jestem policjantką. Chociaż czasem żałuję. Ale nie mam zamiaru nikogo tu o tym przekonywać. P.S. super pseudonim.taki wyszukqny
2020-05-04 23:56:36
gość: ~Mistrz
@~Sam Szatan a co Ty za bzdety gadasz 16latek może być i zabójca więc nie piepsz głupot..kozaczyl dostał wpierdol i krpoka
2020-05-05 10:25:52
gość: ~Karol
@~Sam Szatan o czym ty mówisz??? Kto będzie polemizował z 16 latkiem ??? On powinien podczas kontroli stać grzecznie na baczność i wykonywać polecenia funkcjonariuszy bo inaczej za łeb do domu później po 500 dla rodziców bo co 16 latek robi O 23,30 na środku Henrykowa ??? Ciekawe co by zrobili jego rodzice i do kogo by dzwonili gdyby ktoś mu łeb upierdolił
2020-05-05 14:02:39
gość: ~ja
@~Karol
komuno wróć!marzy ci sie, heh
2020-05-04 23:08:52
Lola11
@~Ziębiczanka
Nie neguje tego co mowisz, ale z wlasnej autopsji wiem jak to wszystko funkcjonuje. Pochodze z bardzo dobrej rodziny, a mialam okropny bunt nastolatka, jak wspomnialas zostalam wyrzucona ze szkoly, stwarzalam duzo problemow, ale z kazdej strony bylam tepiona, przez szkole, przez policje, na szczescie mialam kochających rodziców ktorzy juz mimo straconej nadziei mnie z tego bagna wyciagneli i wyroslam na rozsadna i odpowiedzialna kobieta.. ale nie każdy ma tyle szczescia co ja, a mlodzi ludzie nie maja jeszcze tyle rozumu i czesto dzialaja pod wplywem otoczenia. Dlatego nie hejtujcie tego co pisze, bo wciaz daze do tego, ze panstwo zamiast ludziom pomagac, kopie ich tylko po dupach, nikt nie probuje ich wysluchac, doradzic i "naprawic", a potem wielki bojkot, ze "tzw parologia" rosnie w sile.
2020-05-04 23:18:51
gość: ~PL
@Lola11
Co ty opowiadasz. Państwo ma za rodziców dzieci wychowywać. Nie dość, że państwo łoży na dzieci to jeszcze ma wychowywać. Powiedz w jaki sposób. Policja ma wychowywać dzieci?
2020-05-04 23:30:02
Lola11
@~PL
panstwo lozy.. dobry zart.
Obys Ty nigdy nie mial problemu ze swoim potomstwem.. czasem i rodzice nie sa w stanie wiele zdzialac. Szczegolnie teraz w czasie polskiej biedy. Koncze ta dyskusje bo jesli widzisz Polskie panstwo w samych superlatywach to gratuluje inteligencji :) dobranoc
2020-05-04 23:26:40
gość: ~Ziębiczanka
@Lola11
Współczuję, że trafiłaś na tak bezdusznych ludzi w swoim życiu. Że życie Cię kopało..ale każdy z nas ma rozum i powinien z niego korzystać. I każdym wpływ na swoje życie. I na wybory, które dokonuje.Nawet jak się ma 16 lat.
2020-05-04 23:33:21
gość: ~Sam Szatan
@~Ziębiczanka
ZNACZNIE łatwiej jest myśleć jak wszystko dookoła nie jest beznadziejne i chore, wiesz?.. A no tak, nie wiesz, bo skąd.
2020-05-04 23:38:17
Lola11
@~Ziębiczanka
Gdybym w wieku 15 lat miala taki rozum jak mam w wieku 30 uwierz, ze moje zycie potoczylo by sie zupelnie innaczej.
2020-05-04 22:50:28
gość: ~Anonin
@~Czytelniczka
Prawda!!!
Dlatego najgłośniej krzyczą :)
2020-05-05 07:53:30
gość: ~Logik
@Lola11
W normalnym kraju ktoś kto nie reaguje na polecenia policji leży na glebie z policyjnym butem na karku.Policja jest zbyt łagodna.
2020-05-05 14:15:36
gość: ~Anonim
@Lola11
A można gdzieś zobaczyć ten filmik
2020-05-07 10:21:12
gość: ~Henrykowianin
@Lola11
Chłopcu? xDD Przecież to jeden z tych ćpunów i złodziei,co biegają po Henrykowie i okradają znajomych, aby tylko mieć na ćpanie. Wylęgarnia patoli w tym Heniowie, a policja powinna tam wpadac codziennie i pałować po kolei, az przestanie im odpierdzielać. Od dobrych 10 lat tam nie jest bezpiecznie po zmroku i z roku na rok jest coraz gorzej. Tfu!
2020-05-04 21:54:09
gość: ~Fest
Co innego na nagraniach a co inne piszą tutaj w artykule. Rozbieżność niesamowita.
2020-05-04 21:55:50
gość: ~Xtw
Patologia henrykowska!! Wszystkich ich pozamykac ! I koze wkoncu byłby spokój!!!!
2020-05-05 00:22:24
gość: ~Trainor
@~Xtw
Zgadzam się...gowniarze po 17 , 18 lat ..ważą po 45 kg i udają gangusów. Nikt zdrowo myślący nie będzie się z nimi wdawal w polemike ale powinni dostać w cymbal i by zrozumieli ile sa warci. Zniewiesciali chłopcy i dziewczynki piszace komentarze tak żałosne ,że aż robi się szkoda ich dzieci,bo każda z nich już jest matką
2020-05-05 00:39:53
gość: ~Sam Szatan
@~Trainor
To idź, i daj im w cymbał. Zamiast bać się tych szczurów.
2020-05-05 16:35:09
gość: ~22
@~Sam Szatan
Ja mam za dużo do stracenia A strzelanie w łeb takiego chudizelca ani chwały ani slawy mi nie przyniesie, A konsekwencję mogą być takie,że mi się to odbije wielką czkawką. Pierwsze co zrobi to pójdzie na policję , wniosjukac po ich wpisach na fb , słownictwie to nie mają ani ambicji ani nic do stracenia. Na dodatek ich poziom inteligencji i myślenia z wyprzedzeniem też pozostawia wiele do życzenia skoro pozwolili sobie na takie wpisy na fb:)
2020-05-04 21:57:45
gość: ~Państwo w Państwie
Nie prawda! Jak tak. Można oprocz zgromaszonych, ludzie widzieli, slyszeli z okien w tym ja, klamsto jedno wielkie!!! Rodzice powinni juz pisac skarge, jak tak mozna klamac to ma byc policja! Zawsze na swoje wyjda, a Szanowna Pani polocjantka naduzywa wladzy i to nie jednokrotnie! Nawet gdyby nie chciał sie wylegitymować jak tak można człowiek sponiewierać, nie chciał uciekać, nie był agresywny Policja swoje kompleksy wyładowanła na nim!
2020-05-04 22:58:16
gość: ~Ziębiczanka
@~Państwo w Państwie
No właśnie ludzie widzieli z okien. Pamiętajcie o tym. I Ci ludzie nie raz używali policję na interwencję w sprawie zachowanie grzecznych henrykowskich dzieci. I Ci ludzie doskonale widzieli ..
2020-05-04 21:58:00
gość: ~kat
jakby nie skakał to by nic mu nie zrobili
2020-05-04 22:01:01
gość: ~Sam Szatan
@~kat
Jakby się nie przypierdalali do małolata o nic to by nie było problemu.
2020-05-04 22:10:28
gość: ~kat
@~Sam Szatan mógł nie stawiać oporu i nie być agresywnym
2020-05-04 23:14:31
gość: ~Brat
@~kat
Szkoda że nie był agresywny wiecie ale pewnie mdlal i próbował uciec z założonymi kajdankami za plecami .
Nie wiem ale ciężko chyba się tak podnieść i próbować uciec w takim amoku ..
Prawda wyjdzie na jaw widać jak nie dużo u nas wpływów trzeba aby wypisac same kłamstwa. Policja od pomagania hahahaha to jest coraz bardziej śmieszne kłamiecie na każdym kroku w tym artykule
2020-05-05 11:26:40
gość: ~Brat poszkodowanego
@~kat
Nie stawiał oporu i nie był agresywny. :)
2020-05-04 23:00:36
gość: ~Ziębiczanka
@~Sam Szatan
Jasne..najleoiej, jak by 16 latek przeszedl obok policji,pomachał im na pożegnanie i puścił się do domu. To taki ideał sytuacji i marzenie niejednego nastolatka który po 22 godzinie, w czasie izolacji społecznej jest poza domem.
2020-05-04 22:56:38
gość: ~Polska policja
@~kat
Nie wiesz to się nie wtroncaj
2020-05-04 23:01:45
gość: ~Ziębiczanka
@~Polska policja
Taki szczegół..WTRĄCAJ, a nie wtroncaj. Mam slownik ortogrficzny do oddania.
2020-05-04 23:22:16
gość: ~Polska policja
@~Ziębiczanka
Ale mieszkasz w Ziębicach to się nie wtrącaj nie wiesz co temu chłopakowi robili
2020-05-04 23:29:33
gość: ~Ziębiczanka
@~Polska policja
Nie wiesz GDZIE mieszkam. Może w Henrykowie, albo w Nowym Dworze..albo w Brukalicach lub Skalicach. I może wiem więcej niż Ci się wydaje
2020-05-05 20:28:04
gość: ~kat
@~Polska policja
Prawda w oczy kole
2020-05-04 22:01:12
gość: ~PL
Pytanie jest jedno. Co 16 latek robi przed północą na ulicy. Gdzie są rodzice? Prawda jest tak, że dzisiejsza młodzież jest bardzo arogancka. Wystarczyło dać się wylegitymować i wytłumaczyć w jakim celu się przemieszcza o tej porze i po sprawie, ale po co tak by było za nudno, co to za film był by, sama nuda. A teraz na wiosce jest gwiazdą internetu może zostanie celebrytą.Ludzie opamiętajcie się Policja jest od tego żeby sprawdzać podejrzane osoby a zwłaszcza w nocy. Jak by coś komuś zrobił ten 16 latek to zaraz byłby lament gdzie była Policja.
2020-05-04 22:02:48
gość: ~Sam Szatan
@~PL
Gościu... Co cie to krwa obchodzi? KAŻDY ma swoje życie, dlaczego policja zagląda w moje?
Nie wylegitymowałby się bo nie miał dowodu, jest niepełnoletni więc by go zawinęli.
2020-05-04 22:04:30
gość: ~Sam Szatan
@~Sam Szatan
Przypominam, że chłopak ma 16 lat.. Może się po prostu bał? Albo po prostu ma nasrane w głowie jak to dziecko.
2020-05-04 22:22:48
gość: ~Gość
@~Sam Szatan
Dziecko? Patologia henrykowska i tyle?!
2020-05-05 09:58:09
gość: ~Xte
@~Sam Szatan
Dziecko ktore już ma kuratora ! On nie jest bez winy i nikt mi nie w mówi że on nic nie zrobił, takie społeczeństwo powinno trafiać do poprawczakow i uwierz mi z Henrykowa to całą gownarzerie by zamkli , ale tak to jest jak rodzice mają wyjebane wyjadą zagranica a ci chulaja jakby byli bogami , ja rozumie że spróbować alkoholu ale połowa z nich a nawet większość to już narkomani i alkoholicy nie jeden z nich po rowach spał , bo dojsc do domu już nie mógł i wyedy kolegow nie bylo. Teraz będą go bronić bo kto ich będzie zaopatrywal w używki
2020-05-04 22:04:48
gość: ~PL
@~Sam Szatan
Gościu od tego jest Policja żeby patologia nie robiła bałaganu w życiu normalnych ludzi.
Mógł podać dane ustnie.
2020-05-04 22:06:16
gość: ~Sam Szatan
@~PL
I tak na dołek bo to dzieciak jest.
Serio Twoim zdaniem takie 16 letnie dziecko stwarza zagrożenie?..
Błagam Cie.
2020-05-04 22:08:54
gość: ~PL
@~Sam Szatan
Chłopie widzę, że nie masz pojęcia o czym piszesz. 16 latek po dopalaczu to ma takiego pałera. A jego zachowanie mogło wskazywać, że jest po używkach.
2020-05-04 23:27:33
gość: ~Polska policja
@~PL
To do sam szatan widzę że wiesz jak się zachowuje 16 latek po dopalaczach
2020-05-04 23:05:12
gość: ~Ziębiczanka
@~Sam Szatan
Serio..takie dziecko 16 letnie jest zagrożeniem jeśli się nad nim nie panuje.
2020-05-04 23:08:12
gość: ~Sam Szatan
@~Ziębiczanka
Chyba dla Ciebie.
2020-05-04 23:30:32
gość: ~Ziębiczanka
@~Sam Szatan
Może i dla mnie. Nie bać się to GŁUPOTA
2020-05-04 23:03:34
gość: ~Ziębiczanka
@~Sam Szatan
Bo od tego m.in. Jest policja. Żeby pilnować 16 wątków błakajacych się po nocy. Szczególnie, gdyż zachodzi podejrzenie , że nastolatek jest pod wpływem alkoholu. Bo to już jest przejaw demoralizacji. Czy to Ci się podoba, czy nie.
2020-05-04 23:34:31
gość: ~Sam Szatan
@~Ziębiczanka
Chłopakowi, rodzinie, jak i samym policjantom pewnie BARDZO się to spodobało...
2020-05-04 22:07:47
Lola11
@~PL
Czasy sie zmieniaja, młodzież tez, skoro rodzice maja do nich zaufanie to nie widze w tym nic zlego, 16lat to juz nie dziecko..
2020-05-04 22:11:20
gość: ~PL
@Lola11
Odpowiedzialny człowiek dał by sie wylegitymować i było by po sprawie. Widać, że nadal jest dzieckiem i nie powinien bez opiekuna wychodzić na ulice bo nie wie jak się zachować.
2020-05-04 23:06:41
gość: ~Ziębiczanka
@Lola11
To nie jest kwestia zaufania. To jest kwestia odpowiedzialności rodziców i przestrzegania prawa przez nastolatków. A ten nastolatek, chyba nie jest ideałem praworządności
2020-05-04 22:09:06
gość: ~Sam Szatan
@~PL
Może chłopak wyszedł się przejść, przewietrzyć, bo na chacie ma gigant z pijanymi starymi i chciał chwili spokoju?.. Różnie może być, ale to nie jest sprawa policji.
2020-05-04 22:13:30
gość: ~PL
@~Sam Szatan
Jak nie jest sprawa Policji. Jest północ, gościu na widok radiowozu ucieka, a Policja ma się tym nie interesować. Ogarnij się człowieku.
2020-05-04 22:21:57
Lola11
@~PL
Kazdy mial przypaly w wieku dorastania. Jako gowniary tez po jednym piwie uciekalismy jak policje widzielismy bo od zawsze widomo, ze policja = problemy. Schemat sie nie zmienia, kazdy musi swoje przezyc, zeby dorosnac. Nie twierdzę, ze chlopak był wypity ale przytoczylam przyklad.. Rzucilo mi sie tez w oczy, ze rzekomo mialby byc po dopalaczach... to ja sie pytam czego policja wlasnie sie takimi problemami nie zajmie i dopuszcza do tego, zeby dzieci mialy do tego dostep.. he
2020-05-04 22:38:01
gość: ~PL
@Lola11
Nie rozumiem takich ludzi jak ty. Chcesz żeby było bezpiecznie na ulicach, ale żeby ciebie się nie czepiali. Policjant w nocy z daleka nie wie kim jesteś, dlatego chcieli chłopaka sprawdzić, a że stawiał opór to wyszło jak wyszło. Zachowanie tego chłopaka nic nie tłumaczy. Naoglądają się filmików i naczytają głupot, że Policja nie ma prawa do niczego i tego są skutki. Normalny człowiek na polecenie Policji podaje swoje dane i jak nie ma nic na sumieniu udaje się w swoim kierunku. Nie raz w nocy mnie Policja sprawdzała i nigdy nie było problemów.
2020-05-04 22:47:16
gość: ~Sam Szatan
@~PL
Mnie nigdy jakoś nie sprawiali. Może dlatego że wyglądam jak postać z horroru?.. Tym bardziej powinni, zwykłe hieny i tyle.
Ale niech sprawdzają, i tak nic nie znajdą. A ja znajdę bardzo ciekawy sposób żeby się zemścić ; )
2020-05-04 22:47:22
Lola11
@~PL
Ja absolutnie nie usprawiedliwiam zachowania chlopaka, dążę do tego bezprawnego zachowania policji. Jak bylam nastolatka to nieraz policjanci jezdzili i bajerowali, myslisz, ze czulam sie bezpiecznie?
2020-05-04 22:58:46
gość: ~Sam Szatan
@Lola11
Dokładnie..
Podstawowe pytanie, dlaczego na ogół ludzie na widok policji czują niepokój? Nie powinni czasami czuć się bezpiecznie?..
2020-05-04 23:08:38
gość: ~PL
@~Sam Szatan
Patologia taka ma. Normalny człowiek nie boi się Policjanta.
2020-05-04 23:11:17
gość: ~Ziębiczanka
@~Sam Szatan
A ja nigdy nie czułam niepokoju..ciekawe dlaczego..moze nie mam nic strasznego na sumieniu.
2020-05-04 23:18:34
gość: ~Sam Szatan
@~Ziębiczanka
Jak ktoś pochodzi z biednej dzielnicy to z góry jest "podejrzany" przez policjantów, nie ważne czy bandzior lub ćpun.
Ale jak ktoś ma bogatych rodziców i jest ładnie ubrany to pewnie "dobry chłopak"..
2020-05-04 23:16:03
Lola11
@~Sam Szatan
Otoz to... lecz nie kazdy wie co nasza policja ma za uszami... ja swoje widzialam i przezylam, nawet wykorzystanie na tle seksualnym pozamiatali pod dywan.. dla wygody.. dlatego moja nienawisc do policji jest gleboko uzasadniona.
2020-05-04 23:10:06
gość: ~Ziębiczanka
@Lola11
Dopalacze są wszędzie. W Internecie. Policja pewnie też tym się zajmuje. Proszę poczytać artykuły. A rodzice sprawdzają co nastolatek przegląda w Internecie, skąd ma pieniądze? Ach..zapomnialam. to kwestia zaufania
2020-05-04 23:37:04
gość: ~Sam Szatan
@~Ziębiczanka
No tobie to ja bym za grosz nie zaufał. Wystarczy że bym sikał w miejscu publicznym, a pewnie od razu zadzwoniła byś na policje.
2020-05-04 23:07:58
gość: ~Ziębiczanka
@~Sam Szatan
Tym bardziej jest to sprawa policji. Nastolatek nie powinien przebywać w takiej rodzinie. W takim razie może powinno powiadomić opiekę społeczną lub sąd żeby zajęli się ta rodzina.
2020-05-04 23:10:15
gość: ~Sam Szatan
@~Ziębiczanka
Nie no, faktycznie, policjanci SUPER załatwili tą sprawę...
2020-05-06 23:40:07
gość: ~Xye
@~Sam Szatan
Może właśnie sprawa policji powinni sprawdzić tych pseudo rodziców....
2020-05-04 22:04:07
gość: ~Piotrek
W Henrykowie rośnie już kolejne pokolenie żuli i meneli. Co raz więcej tego. Policja to powinna częściej patrolować i nie.mialbym nic przeciwko żeby pałą to dziadostwo traktować. Dzisiaj policjant użyje siły to jeszcze kłopoty ma a menelstwo rośnie w siłę.
2020-05-04 22:05:07
gość: ~Sam Szatan
@~Piotrek
Na całym świecie rośnie kolejne pokolenie żuli i meneli.
Powinno jeździć po prostu wojsko i ich zabijać, byłby spokój..
2020-05-04 22:07:12
gość: ~Agnieszka mefedroniara
(this post was banned by administrator)
2020-05-04 22:36:39
gość: ~Sam Szatan
@~Agnieszka mefedroniara
Bardzo brzydki komentarz, nawet ja nie popieram.
Nie zachowuj się tak jak oni.
2020-05-04 22:53:48
gość: ~Agnieszka mefedroniara
@~Sam Szatan
Brzydki ale za to jaki prawdziwy
2020-05-04 23:14:32
gość: ~Ziębiczanka
@~Agnieszka mefedroniara
Użyła Pani/Pan imienia i nazwiska. To już przegięcie. I naruszenie dó r osobistych. W Internecie nic nie ginie. Nawet jak użyje się NICKA.
2020-05-04 22:20:23
gość: ~Xxx
(this post was banned by administrator)
2020-05-04 22:22:16
gość: ~aaa
@~Xxx
Dostala soe do policji dzieki tatusiowi
2020-05-04 22:30:38
gość: ~on
Najlepsze jest to że stałem koło jego matki jak mówiła że od samego początku ma z synami problemy. Jak nie starszy przez narkotyki tak teraz młodszy idzie w jego ślady... Także sorry ale powinni go wywieźć za Henryków i wjebać i wtedy młodziez by sie nauczyła szacunku do policji jak to było kiedyś...
2020-05-04 22:37:21
gość: ~Sam Szatan
@~on
Hahahaha...
NIGDY nie było szacunku do policji, najwyżej strach.
2020-05-04 22:40:26
gość: ~PL
@~on
Coś w tym jest.
2020-05-04 22:51:41
gość: ~Brat poszkodowanego
@~on
Powiedz jak się nazywasz i dowiemy się wszystkiego a nie siejesz ferment w internecie za sprawą tych mundurowych ?
Jeszcze udowodnimy swojego i pokażemy że większość tego artykułu to kłamstwa spisane przez jednego z funkcjonariuszy policji :)
2020-05-04 23:17:05
gość: ~Ziębiczanka
@~Brat poszkodowanego
A który to brat poszkodowanego.jak Wy nienawidzicie POLICJI.Ciekawe dlaczego. Teraz Wasz brat poszedł w Wasze ślady.
2020-05-05 18:13:22
gość: ~Darek
@~Brat poszkodowanego
Już żeście udowodnili!!! He he he
2020-05-05 10:37:44
gość: ~Żal mi was
@~on
Ciole jeden jak tam matki nie było na miejscu zdarzenia bo policjanci jej nawet nie wezwali pojechała za radiowozem jak policjanci już z nim odjezdzali TEPAKI
2020-05-05 11:34:07
gość: ~Brat poszkodowanego
@~on
Co ty za brednie wypisujesz mamy jego tam nie było. Powiedz jak się nazywasz a nie ferment siejesz :)
2020-05-04 22:37:59
gość: ~Bbbbbb
(this post was banned by administrator)
2020-05-04 22:40:30
gość: ~Qq
NAPISZCIE PRAWCE JAK BYLO NIE WYSSANE Z PALCA OPOWIESCI
2020-05-04 22:40:51
gość: ~11
Napiszcie prawde
2020-05-04 22:41:23
gość: ~22
3/4 artykulu to jedno wielkie klamstwo
2020-05-04 22:42:42
gość: ~2222
Psiarnia w mundurach osrala sie i wypisali glupoty bo boja sie o swoja bude i miske
2020-05-04 22:43:43
gość: ~wreszcie
Dziękujemy policji, że w końcu wzięła się za patologię henrykowską. Dosyć codziennego darcia gęby na pół wioski niezależnie od tego czy to noc, czy dzień. Małolaty czują się bezkarnie, cały dniami "pilnują" sklepów, śmiecą, zachowują się wulgarnie. Łaża po wiosce bez celu i szukają wczorajszego dnia - oczywiście obowiązkowo z browarkiem, albo po czymś lepszym. Jak zwykle nie ma tu winnych. Proponuję niektórym rodzicom, żeby sobie przypomnieli, że mają dzieci- to nic, że mają ledwo pokończone 18 lat!Rozumiem, że są młodzi, muszą się wyszumieć ale... czy ktoś przy zdrowych zmysłach wyrabia na co dzień chore akcje w centrum wioski, nierzadko pod swoimi oknami? Miejcie trochę wstydu. Idźcie na pole, dajcie sobie w ryj i wróćcie jak już się wyryczycie.
2020-05-04 22:52:50
gość: ~Kitir
@~wreszcie
Bardzo dobry komentarz .To dotyczy naszego całego Powiatu .
2020-05-05 15:40:00
gość: ~henrykowianin
@~wreszcie. Dziwne. Ja też mieszkam w Henrykowie i nie słyszę tego codziennego darcia się. A to, że się młodzież spotyka to chyba dobrze? Najczęściej nie robią nic złego. Oczywiście czasami zdarzaj ą się może jakieś awantury, jak wszędzie, ale najczęściej te dzieciaki po prostu siedzą i może trochę głośno się zachowują. Z tego co obserwuję to sklepów ,,pilnuje" kilka osób, a Pan/Pani wrzuca wszystkich do jednego worka. Gdzie te dzieciaki maja pójść? Jak Wam świętym wszystko przeszkadza, to może Wy wyprowadźcie się ,,na pole"
2020-05-05 15:45:57
gość: ~henrykowianin
@~henrykowianin
I żeby było jasne, nie bronię tego chłopaka bo nie wiem jak cała akcja się zaczęła, ani policji, bo nie wiem czy nie przekroczyła swoich kompetencji, ale już bez przesady z tą nienawiścią do dzieciaków tylko za to, że są młodzi i może są trochę za głośno. I nie chodzi mi o sytuacje kiedy się awanturują, ale te codzienne sytuacje, kiedy siedzą, śmieją się i spędzają razem czas. Nie pamiętacie jak to jest być młodym. I podkreślam, proszę nie wrzucać wszystkich do jednego worka.
2020-05-04 22:47:59
gość: ~bezsrtonny
nikt nie wie jak było , każde takie nagranie jest wyjęte s kontekstu. Co 16-latek robi o tej porze na wiosce, dlaczego jego rodzice pozwalają się chodzić bez celu jeszcze w takim czasie jak teraz? Dlaczego nie dał sie wylegitymować, dlaczego uciekał pewnie niewinny, a może posiadał przy sobie woreczek mefedronu i zdążył wyrzucić.
2020-05-04 22:48:07
gość: ~Add
Mam nadzieję,że kiedyś przyjdzie nowe pokolenie policjantów i zrównają z ziemią całą tą waszą pierdoloną patologie i demoralizacji w całej gminie Ziębice.Bo jest coraz gorzej. Szwendają się te j*bane gn*je po 15-16 lat naćpani jak meserszmity i tylko szukają zaczepki,trafiła kosa na kamień,każdy po kolei tak skończy niech cwaniakują dalej.Wystarczyło tylko się wylegitymować.
2020-05-04 22:49:37
gość: ~Sam Szatan
@~Add
Jesteś zmiękłą rurą jak boisz się jakichś łepków, nie ważne czy naćpanych.
2020-05-04 22:52:31
gość: ~Add
@~Sam Szatan czytanie że zrozumieniem :) widać że śmietanka towarzyska i inteligencja błyszczy aż z kilometra
2020-05-04 23:01:48
gość: ~Sam Szatan
@~Add
Aż z kilometra to jebiesz ch*jem mięczaku.
2020-05-04 23:09:35
gość: ~Add
@~Sam Szatan
Za to Ty jesteś pewnie prawilnym Henrykowskim dresem który wiele w życiu przeżył i ulica go wychowała każdy z was skończy tak samo na bruku obok śmietnika i pies będzie mu sikał do ucha
2020-05-04 23:11:57
gość: ~Sam Szatan
@~Add
Jestem nikim.
I nie boję się nikogo.
2020-05-04 23:14:56
gość: ~Add
@~Sam Szatan
Wow,to żeś mi zaimponował w tej chwili
2020-05-04 23:39:56
gość: ~Sam Szatan
@~Add
Imponować? Tobie?.. Niby po co. Jesteś gorszy niż nikt.
2020-05-04 23:29:12
gość: ~hehe
@~Add
to pani Katarzyna k xD
2020-05-05 01:39:04
gość: ~Yolo
@~hehe
Poziom wypowiedzi porównywalny xd
2020-05-05 10:42:12
gość: ~Kasia Kalwik
@~hehe
To teraz ja was posądze bo to nie ja pisałam cipy jedne.
2020-05-06 16:34:55
gość: ~pl
@~Add oooo widzisz - komentarz zgodny z prawdą i rzeczywistością, popieram
2020-05-04 22:50:36
gość: ~VvV
(this post was banned by administrator)
2020-05-04 22:53:01
gość: ~Jsjs
Widzę tu dwie różne, sprzeczne wersje.Jak na moje, z reguły jest tak, że Polaki po prostu prowokują policjantów, bo czują się nietyklani, myślą, że prawo jest po ich stronie, mimo że go nie znają. A potem kończy się jak się kończy. Z drugiej strony policja też często nadużywa swoich uprawnień, więc tak to jest
2020-05-04 22:56:05
gość: ~Spieprzaj Marta
(this post was banned by administrator)
2020-05-04 23:06:52
gość: ~PL
@~Spieprzaj Marta
znowu brałeś?
2020-05-04 23:10:14
gość: ~Lol
Podziękuję takiej przyszlosci jak wy macie nia byc
2020-05-04 23:18:40
gość: ~Ziębiczanka
@~Spieprzaj Marta
Młodzież powinna się zachowywać jak młodzież. A nie jak bydło.
2020-05-05 10:43:17
gość: ~Daro
O nie jeśli to jest przyszłość narodu to ja z takiego narodu spierdalam
2020-05-05 22:43:20
gość: ~Dza
G...o, które bierzesz tak ci wyprało - właśnie nie wiadomo co, bo szarych komórek nikt się tam nie doszuka(dawno wyjarane) . Tak czy inaczej np. w Jasłówku jest obora, która po lajtowym liftingu i ogrodzeniu drutem kolczastym pod odpowiednim DC zapewni tobie i"świcie" komfortowy life. Jak dobrze pokombinujecie
to jeszcze znajdziecie działkę do uprawy "działki",(o
"nawodnienie" zadba policja) żeby wegetacja upływała w błogiej nieświadomości. To jest wasz kawałek podłogi.
2020-05-04 22:57:38
gość: ~Brat
(this post was banned by administrator)
2020-05-04 23:34:40
gość: ~lol
@~Brat
przecież na nagraniu widac jak lezy na brzuchu i rak nie ma z tylu na plecach tylko na brzuchu
2020-05-05 01:40:21
gość: ~Yolo
@~Brat
A jak tam flaszeczka pod komisariatem smakowała?
2020-05-04 23:10:37
gość: ~Maniek
Standard... najpierw miec Policje gdzies po co sie zatrzymac podac swoje dane personalne i po sprawie ale bie trzeba zgrywac kozaka ura bura jaki to ja gangster jestem... podalby swoje dane i nie bylo by problemow a tak nagle wszyscy obroncy chlopaka bo to dobry chlopal dzien dobry mowi... wezcie sie zastanowcie nad tym co piszecie a wiekszosc komentujacych to gile pod nosem i dziekuje za taka przyszlosc narodu...
2020-05-05 10:47:15
gość: ~Karol
@~Maniek
Słyszałem tego gangstera MAMO!!!MAMO!!!
2020-05-04 23:17:05
gość: ~KK
Hehe, najpierw w Ziębicach płakali, że policji nie ma i ludzie robią, co chcą, a teraz policja jest, działa i płaczą, że źle robi, bo biednemu chłopczykowi, który zgrywał kozaka rączki powykręcali. W szpitalu stwierdzili, że nic mu nie jest, więc niech się cieszy, zamknie buzię, a koledzy na przyszłość nauczą się, że jak zatrzymuje ich policja to należy ładnie się wylegitymować i po sprawie. Dobra rada dla tych, którzy obrażają funkcjonariuszkę - usuńcie wpisy na FB póki jeszcze na to czas, będziecie żałować, bo za znieważenie funkcjonariusza grzywny mogą się posypać. Idealna sytuacja na podreperowanie budżetu kraju ;) Pozdrawiam normalnych.
2020-05-04 23:21:05
gość: ~Ziębiczanka
@~KK
Brawo za głos rozsądku. Ale po co usuwać. Już za późno. Mleko się rozlało i to w dużych ilościach. Teraz trzeba to wypić. A z netu nic nie ginie.
2020-05-04 23:26:42
gość: ~Aa
@~Ziębiczanka
Brawo pani agnieszko tylko trzeba bylo sie podpisac a nie maskowac. W sumie i tak wszyscy juz sie domyslili
2020-05-04 23:34:12
gość: ~Ziębiczanka
@~Aa
Mam na imię Ania..wprawdzie też na A..ale to nie Agnieszka..
2020-05-04 23:33:47
gość: ~KK
@~Ziębiczanka
Część z tych młodych osób działało pod wpływem emocji, chcieli bronić znajomego i pozostaje mieć, kruchą bo kruchą, ale nadzieję, że gdyby tego chłopaka bili inni, ale bardziej muskularni goście, a nie dziewczyna z chłopakiem w mundurach, to też byliby tacy odważni i stawili się za kolegą. Obawiam się, że gdyby chłopaka złapało dwóch-trzech karków, to i nagle świadków by nie było i filmów również z prostego względu - nie miałby kto nagrać, bo nagle łepek zostałby sam, a poza tym - nic lepiej się nie sprzedaje w internetach, jak interwencje policji. Nie chcę bronić formacji, bo karanie mandatami za rzekomo złe parkowanie i robienie wyników na siłę, to bywa popularne i to nie tylko w Ziębicach. Przez tych "twórców wyników" później cała formacja ma opinię jaką ma i każdy tylko szuka na nich haka. Policja to idealny przykład grupy, gdzie za kilku wyrostków cierpi ogół.
2020-05-04 23:42:48
gość: ~Sam Szatan
@~KK
Chciałbym zobaczyć jak policjanci zatrzymują się żeby wylegitymować bandę karków hahah... Nigdy tego nie zobaczysz, bo się boją. Za to grupę dzieci? Natychmiast.
2020-05-11 23:27:55
gość: ~Xyz
@~Sam Szatan
Jak policja się "czepia" to grupa dzieci, a jak łażą po nocach po Henrykowie to już są prawie dorośli i kogo to obchodzi. To zdecydujcie się w końcu?
2020-05-04 23:19:49
gość: ~mieszkaniec
Obserwując zaniedbania i to, co dzieje się w naszej miejscowości od kilku lat, teraz przyniosło efekty. Wcześniejsze interwencje nie były widocznie wystarczająco skuteczne. Henryków stał się sceną nocnych burd i pijackich awantur. Do czego musi tu jeszcze dojść, żeby ktoś przejrzał na oczy? Do kolejnego niewyjaśnionego pobicia, dewastacji czyjegoś mienia, kradzieży? Wiaty i ul. H. Brodatego stały się speluną, śmietnikiem i publiczną toaletą, pubem pod chmurą gdzie przesiaduje ten element. Zwykli ludzie przestali reagować na takie zachowanie, a to błąd. Powinniście interweniować, a organy ścigania robić swoją robotę! Tak jak w tym przypadku, stanowczo i konsekwentnie. Amen.
2020-05-05 15:56:07
gość: ~henrykowianin
@~mieszkaniec
Mam wrażenie, że mieszkam w innym świecie. Ja, choć mieszkam przy głównej ulicy Henrykowa, 400 metrów od tych wiat nie widzę tych awantur. Może większość mieszkańców nie reaguje, bo po prostu nie widzi nic złego w tym, że dzieciaki siedzą na tych altankach. Ostatecznie po to chyba są. Proszę mi powiedzieć gdzie mają pójść, jak wszędzie przeszkadzają?
2020-05-04 23:30:38
gość: ~Znajoma Piotrka
Pozdrowienia dla Pani policjantki.
Kiedyś taka koleżanka A teraz robi co robi bo zna wszystkich.
(Zapomniał wół jak cieleciem był?)
Szkoda komentować zachowanie policjantów. Co by nie było na nagraniu widać jak potraktowano chłopaka.
2020-05-04 23:34:45
gość: ~xyz
@~Znajoma Piotrka
Szkoda, że nie widać jak chłopak potraktował policjantów =)
2020-05-04 23:34:30
gość: ~Ll
(this post was banned by administrator)
2020-05-04 23:36:40
gość: ~Ziębiczanka
Nie ma co ukrywać że policja w Ziębicach robiła, robi i będzie robić co im się żywnie podoba. Niestety na przestrzeni lat nie jest to odosobniony przypadek kiedy funkcjonariusz naszej komendy przekracza swoje uprawnienia.
2020-05-05 00:01:37
gość: ~Gall anonim
Tak to jest jak po rodzinie dostaje się fuchę w pracy. Wujek i tatuś w policji. Po tej akcji powinna wylecieć z pracy z hukiem. Bo przenosić do innego komisariatu nawet nie warto.
2020-05-05 00:03:49
gość: ~Ona
Rząd łamie konstytucję, policja łamie prawo a express pisze to co mu karzą, ciężkie czasy nastały.
2020-05-05 00:41:16
gość: ~Lilota
@~Ona
Ludzie widzieli wszystko z okien swoich domów,było jak piszą a za naszą policję jest mi wstyd
2020-05-05 00:42:29
gość: ~Rrrrr
Zgadzam się...gowniarze po 17 , 18 lat ..ważą po 45 kg i udają gangusów. Nikt zdrowo myślący nie będzie się z nimi wdawal w polemike ale powinni dostać w cymbal i by zrozumieli ile sa warci. Zniewiesciali chłopcy i dziewczynki piszace komentarze tak żałosne ,że aż robi się szkoda ich dzieci,bo każda z nich już jest matką. A Ci "gangsterzy " ,którzy mają po 45 kg i rżną fachowców...pojedzcie do pierwszego lepszego gymu gdzie chłopaki trenują to będziecie robić za mopy do maty A nie..czyta się na tym waszym spotted ,że ktoś kogoś z lekcji wyciągał i wszyscy mu przyklaskuja haha. Wyjedzie z tej waszej zabitej deskami wioski i zaraz zostanieice zweryfikowaniu. W życiu zazwyczaj jest tak...że im więcej potrafisz tym więcej masz w sobie pokory A nie na odwrót...
2020-05-05 00:44:37
gość: ~Lolita
Bronicie się niesamowicie, wiadomo, że zwykły człowiek nie wygra, ale aż tak macie wyrąbane-czego was na szkółce nauczyli!!
2020-05-05 02:40:27
gość: ~Inteligentny
Nic nie dzieje się bez przyczyny. Najpierw gangster a potem ała, mamo.
2020-05-05 19:57:25
gość: ~Dza
@~Inteligentny
Roundauptem bez rozcieńczania (oprysk na chwasty) - tańszy i skuteczniejszy od gazu pieprzowego
2020-05-05 05:13:27
gość: ~Dymek
Gratulacje dla policji. A tego łapka i to szarancze to pała i wąskie drzwi
2020-05-05 06:02:48
gość: ~Dex
Gangster z Brukalic 2 metry koń i mu dziewczyna 1,6 m wjebała
2020-05-05 20:36:15
gość: ~profos
@~Dex
tak bylo z krzyskiem dokladnie tak ha
2020-05-06 10:41:44
gość: ~Krzysiu
@~profos
Pierwsze słyszę :)
2020-05-05 06:08:53
gość: ~Sghd
Mogli to zgromadzenie pałą rozgonić i było by po temacie.
2020-05-05 06:33:45
gość: ~Policjant
2 m koń A dziewczyna mu wjebała taki gangster
2020-05-05 07:13:29
gość: ~Marek
Was wszystkich patoli za te rozróby nocne powinni lać pałami
2020-05-05 07:42:08
gość: ~dd
Dajcie jakiś link do filmu!
2020-05-05 08:31:42
gość: ~obserwator zajścia
Wszyscy tacy krystaliczni, biedni mieszkańcy Henrykowa uciskani przez policjantów.... Większość z tej biednej młodzieży z promilami, Bóg jeden wie z czym innym w organizmie. Wszyscy obrońcy uciśnionych, kamerzyści z wypiździejowa, każdy z telefonem kameruje jak ich biednego nic nie winnego kolegę Policja pałuje. Tylko Policja strasznie zła, bo 16 - latka o północy chciała wylegitymować, a ten zamiast siedzieć w domu jak normalny człowiek albo podać swoje dane, wolał pokazać że ma w dupie system, bo przecież "tylko Bóg może mnie sądzić....". Szkoda że nikt nie dopisze, że jeden z tych "biednych" mieszkańców, który nagłośniej krzyczał "je.ać policję, my nic złego nie robimy" na drugi dzień został zatrzymany z narkotykami na chacie. I nie mówię tutaj o 5 gramach......
2020-05-05 08:54:19
gość: ~Marek
@~obserwator zajścia
Mafia henrykowska, która jest jp 100%, j3bać konfidentów itp a sami udostępniają w internecie i proszą o pomoc policji i sądów hahahha
2020-05-05 20:38:14
gość: ~tak
@~Marek
dokladnie tak bo nic nie maja w dodatku najstarszy z nich jak i szulc sami wzywali policje jedenbo mu auto porysowali a drugi bo pies sasiadka w kostke ugryzl takie wlasnie jp na sto pro skoro je.. policje to zalatwiaj sprawy na wlasne reke nie mieszajac w to ich
2020-05-05 08:41:08
gość: ~gosc
Kogo wy tu broncie wystarczylo podac dane osobiste i po sprawie by bylo jestescie tacy sami jak on ciekaw jestem czy mnial maseczke stare powiedzenie jacy rodzice takie dzeci brak wychowania co robil w nocy nieletni na ulicy
2020-05-05 20:15:24
gość: ~ueue
@~gosc
"Miał" maseczkę, a nie "mniał"... Widać jaki poziom reprezentują społeczniaki hehe
2020-05-05 08:59:50
gość: ~Megi
(this post was banned by administrator)
2020-05-05 09:23:13
gość: ~Marek
@~Megi
Było minęło, liczy się co jest teraz. Wyciąganie brudów przeszłości to dziecinada
2020-05-05 09:28:36
gość: ~A co to za różnica
Sprawa dla Zbigniewa Stonogi jeśli czynnosci Polcjii zostały przekroczone
2020-05-05 10:52:38
gość: ~El
Jakby się wylegitymowal byłoby po problemie.I tak za długo się z nim cackali. Na zachodzie 5 minut i byłby na komendzie. A jak zobaczył tyle ludzi to poczuł się pewnie. Nie raz policja zatrzymywala nas i po sprawdzenitu w drogę.
2020-05-05 11:48:20
gość: ~autor
Dawniej zobaczyli milicjanta siedzeli cicho teraz policntowi chca wlazic z butami na glowe macie ta swoja demokracje nielat powinnien w nocy spac nie odstawjac cyrki uciekac na widok policjanta
2020-05-05 12:05:34
gość: ~ddd
Policja wreszcie zaczęła działać skutecznie. Zwykła społeczność długo czekała na konkretną reakcję stróżów prawa i okazało się,że są wśród nich funkcjonariusze nie ulegający "gównianym gangsterom" szantażom i zastraszeniom. By egzekwować porządek policjant musi mieć autorytet i być skutecznym, co kiedyś było normą, ale ludzie o tym zapomnieli. W uzasadnionych przypadkach taka reakcja powinna być normą, przez co podobnych zdarzeń byłoby mniej. Delikwentów do parteru.
Filmiki udostępnione jednoznacznie wskazują co jest normą snujących się osobników - samobój. Pozdrawiam skutecznych policjantów.
2020-05-05 12:19:01
gość: ~Brawo
Dobrze bez powodu go nie położyli je**ć patologię!! A te małolaty co to komentują to niech się za naukę i pracę wezmą a nie komentarze bez sensu
2020-05-05 13:24:34
gość: ~Mieszkaniec
To co dzieje się w Henrykowie przechodzi wszystkie możliwe wyobrażenia. Dzieciaki całymi nocami pałętają się po wiosce pod wpływem narkotyków i alkoholu, są agresywni i kompletnie obojętni wobec policji i mieszkańców zwracających im na co dzień uwagę. Każdy boi się wprost odezwać bo zostaje zwyzywany i zastraszany. Dlaczego nikt nie wspomni o fakcie, że 16 letni chłopiec w momencie zatrzymania przez policję w późnych nocnych godzinach był naćpany, pijany i agresywny? Dlaczego też nikt nie napisze, że wśród osób tworzących zbiorowisko znajdowała się sama lokalna patologia? Nikt normalny nawet nie wypowiedział się w tej sprawie bo każdy się boi tych ludzi i nie chce mieć z nimi do czynienia. Czy ktoś z Państwa widział w ogóle te filmiki? Naćpane towarzystwo popychało funkcjonariuszy grożąc im aż Ci zmuszeni byli zadzwonić po wsparcie! Jedna wielka henrykowska patologia!!!
2020-05-05 13:53:22
gość: ~reer
to najpierw naćpany kozaczy do policji bo myśli że przy kolegach nic mu nie zrobia a jak już go sprowadzili na glebę to nagle mamo mamo!! już chyba wiadomo kto zabił 2paca, gangster z henrykowa
2020-05-05 14:11:04
gość: ~Sąsiad
Są filmiki i bardzo dobrze bo teraz patologia Henrykowska jest rozpoznana i wiadomo kto i co. Radzę przez najbliższe 2 m-ce nie wychodzić po zmroku z domu bo nie wiecie z której strony złapiecie na plecy parę pał, prewencja z Wrocławia przyjedzie na nocne zajęcia. Oj będzie bolało.
2020-05-05 14:18:02
gość: ~Anonim
@~Sąsiad
Skoro są to dlaczego wszyscy się boją je tu udostępnić albo napisać gdzie są ?
2020-05-05 16:05:16
gość: ~Jogo
To jest nie do uwierzenia co się dzieje. Też miałem 16 lat, też popijalem i palilem. Człowiek chował się w parku, popił, pośmial się i szedł po cichu do domu a teraz? Ludzie się boją iść wieczorem przez Henryków i to bez wyjątku. Ćpają, chleją tylko podjeżdżają dostawcy z towarem i interes kwitnie a naszprycowane ogry łażą po wsi i straszą innych. Dobrze się stało! Może teraz jak się postawili policji coś się ruszy bo jak gnoją ludzi to nikt nie reaguje. Jeszcze trochę i po tym ćpaniu będą się lać między sobą debile. Żadnej przyszłości. Żadnych perspektyw. Czego chcecie od policji? Nikogo i niczego się nie boicie. Najgorsza jest ta pusta blondzia przyszłość Henrykowa hahaha, dyrygentka zamieszania wiecznie w centrum zadym. Siedli na policjantkę bo stracili koleżankę hehe robiła co robiła jej dup@ jej sprawa. Nie znam jej osobiście, ale kto jak kto - wy głąby nie macie prawa nikogo oceniać. Reprezentujecie dno. Szkoda, że nie jest jak w USA... Tutaj i tak się z wami pieścili zamiast wziąć to za mordy! 3 radiowozy do bandy kretynow szok. Pan Paweł K. Powinien się uczyć na prawnika taki inteligentny zna swoje prawa, obowiązki funkcjonariuszy no ukłon wielki.... Ginę ze śmiechu. Szkoda tylko tej społeczności Henrykowskiej tyle tu młodzieży wyrosło, tyle bylo imprez.... Teraz żal na to patrzeć
2020-05-05 17:04:45
gość: ~Brawo
@~Jogo
Z ust wyjęte! Ja bym jeszcze dodał ze te lepki to powinny po swoich wiochach tak rządzić a nie zebrali się na Henrykowie i nie potrafią się zachwowac. Wypad do Brukalic, do Wilamowic i innych dziur tam trzodę odstawiać i będzie spokój. Brawo policja! A Pani Funkcjonariusz za te komentarze to wszystkich teraz powinna sobie wypożyczyć i po kolei wytaczać sprawy sądowe
2020-05-05 20:09:06
gość: ~Srogo Poyebalo Jogo
@~Jogo
Mam nadzieje że będzie jak w stanach, w końcu zaczniemy do siebie strzelać. Wypróbuję swój łuk.
2020-05-05 20:15:24
gość: ~bleblebkoqwa
@~Jogo
dokladnie stracili kolezanke bo jak stwierdizli nigdy sie nie czepiala i mogli przy niej piwko pic bo i tak nic ona im nie zrobi wiele razy poruszalam ten temat na krajowej mapie zagrozen w internecie. w momencie gdy sie postwila to trzeba wylewac wiadro pomyi bo wiedza ze juz skonczylo sie uchodzenie ich picia piwka balang darcia mord bezkarnie na terenie altany i henrykowa. brawo policja w koncu odzew na wolanie o pomoc henrykowa szkoda tylko ze tak pozno i w takich okolicznosciach ale lepiej tak niz wcale widac ze w koncu musi dojsc do tragedii albo do przeciwstaiwenia sie policji aby zaczeto wyciagac odpowiednie konsekwencje . na marginesie nie widac zeby ten lep byl bity podduszany czy katowany.
2020-05-05 16:50:41
gość: ~Seba
Wystarczy przejść się wzdłuż Brodatego i popytać ludzi jak było, jak jeździli za nim i co wyprawiał a nie... zlecieli się wszyscy w połowie całej sytuacji już po tym jak kozaczyl do policjantów i robią biednego. Bardzo dobrze! Jeszcze resztę powinni tak pozawijać
2020-05-05 19:19:50
gość: ~ddd
@~Seba
Kwestia czasu, krótkiego czasu
2020-05-05 19:19:45
gość: ~Naoczny świadek zdarzenia
(this post was banned by administrator)
2020-05-05 19:27:18
gość: ~Tda
@~Naoczny świadek zdarzenia
Szkoda skur..., policjanci mogliby lepiej się przyłożyć-byłby wyautowany na dłuższy czas, ale następnym razem...
2020-05-05 20:08:56
gość: ~ratmed
@~Naoczny świadek zdarzenia
na filmiku jakos nie bylo widac tego zeby wolna odwolywala karetke bo byla chyba za bardzo zajeta nieudolna proba zatrzymania nielata skoro tak i chca tematem poruszyc caly swiat dla potwierdzenia info nie wstawia zdjec z nieoficjalnych info wynika co mial we krwi i ze symulowal takze sianie fermentu jest najlepsza obrona dobrze ze nie wy bedziecie rozstrzygac spor tylko odpowiedni organ a osoba faktycznie najbardziej poszkodowana i faktycznie poszkodowana zostanie publicznie przeproszona a zadoscuczynienie zostanie wplacone na odpowiednie organizacje charytatywne czy to policjant czy nielat i jego rodzina bez roznocy niech sprawiedlwosci stanie sie za dosc pozdrawiam wszytskich
2020-05-05 20:10:58
gość: ~znawca
@~Naoczny świadek zdarzenia
w dodatku co wazne rozmowy z numerem 112 sa nagrywane takze mam nadzieje ze to rowniez zostanie wyciagniete czy faktycznie tak bylo czy nie . linczujcie dalej wszyscy powinni zostac pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej jak i cywiloprawnej
2020-05-05 20:13:42
gość: ~ueue
@~znawca
Tak jest wszyscy, ty też, jak wszyscy to wszyscy. Zbierzmy cały naród, niech wszystkimi zajmie się prokurator. Będziemy mieli kraj miodem i mlekiem płynący.
2020-05-05 20:18:21
gość: ~Jogo
@~Naoczny świadek zdarzenia
Widziałem go jak latał w niedziele po Henrykowie i nawet nie kulał hehe więc chyba cudownie odzrowial. Dobrze ktoś napisał niech szczyle w domach siedzą a nie cwaniakuje a jak go położyli na zimny chodnik to mamusie wolał d3bil. Szkoda rodziców!
2020-05-05 20:29:39
gość: ~Olo
Od kiedy telefony komórkowe i internet stały się na tyle powszechne, że nawet każdy patol ma do nich dostęp, coraz częściej w sieci spotyka się filmiki wrzucane przez szemranych ludzi, którzy kreują z siebie niewiniątka i pokrzywdzonych przez policję. Ale to dopiero wtedy, gdy "niewinnemu" nie uda się uciec itp. i zostanie za wszarz złapany przez policję. Co gorsza, zawsze wokół widać też zgraję rozjuszonych i "wstrząśniętych bezprawnym działaniem policji" takich samych patoli z komórkami w łapach i nagrywających "brutalność policji". Za PRLu taki element dostałby taki wp..... l od milicji gdzieś pod lasem i bez butów i majtek puszczony pieszo na kopach z powrotem, że odechciałoby mu się uciekać, nagrywać i wydzierać. Teraz można, więc "szanowna heniowska patologio" nie biadolcie I nie rozpaczajcie, że was tak sympatycznie potraktowano.
2020-05-05 22:10:11
gość: ~lOlo
@~Olo
"Za PRLu taki element dostałby taki wp..... l od milicji gdzieś pod lasem i bez butów i majtek puszczony pieszo na kopach z powrotem, że odechciałoby mu się uciekać, nagrywać i wydzierać"
Sam sobie odpowiedziałeś dlaczego policja jest traktowana tak jak jest.
2020-05-08 01:17:34
gość: ~Olo
@~lOlo
I jestem za tym, żeby zwalczać taką patologię. I tu nie chodzi o traktowanie policji, tylko o to, żeby taki nieletni, czy nawet pełnoletni "patalog" nie zagrażał nikomu, kto spaceruje, mieszka zwiedza Heniów. I nie tylko Heniów.
2020-05-05 21:00:05
gość: ~Gościnnie
Bo teraz to trzeba bac sie policji przy takiej niby władzy jak można przydusza 16 latka kolanem masakra żeby ją tak ktoś przydusił
2020-05-06 08:19:52
gość: ~jaja
@~Gościnnie
zastanów się co piszesz bo teraz gówniarze wogóle się policji nie boją, wyobraź sobie jak by parę lat wstecz gówniarz uciekał złapali by spałowali i było by po temacie. A teraz wielkie halo bo przydusili biednego 16 latka kolanem no tragedia się stała. Zobaczysz za parę dni jaki to kozak z niego będzie.
2020-05-06 08:43:54
gość: ~Obywatel
Żenująca interwencja policyjna. Funkcjonariusze chyba naogladali się w internecie filmików jak koledzy z branży siadają na swoje ofiary i też chcieli zostać sławni.Żeby dwóch policjantów nie potrafiło normalnie skuć i zapakować do radiowozu 16 latka to nie do pomyślenia.
2020-05-06 15:43:52
gość: ~Cichy znajomy
Wiadomo ręka rękę myje i ciekawi mnie to jak pani Wolna chciała awansu mogła załatwić to w inny sposób a nie okazywać agresję wobec chłopaka.
2020-05-06 21:41:49
gość: ~hcwd
@~Cichy znajomy
premia i awans za zatrzymanie do ustalenia tożsamości poważnej persony pana piotra faktycznie też mi wynik do awansu i pieniążków ;D
2020-05-06 16:39:44
gość: ~Bonifacy
Poprzewracało się w główkach od tej demokracji co niektórym Karynom, Sebom i Brajanom. Pan władza pyta o nazwisko i imię to postawa zasadnicza i recytujesz. Powiem tak pała gaz albo gaz i pała.
2020-05-09 21:25:25
gość: ~Znajomy
Patologia z Henrykowa. Chłopak podał by dane i cwaniaki z tej właśnie miejscowości nie musiały by składać literek pod tym artykułem . Jak słyszę te wasze JP to jest mi was żal. Dzieciak ucieka jak widzi policję... Najwyraźniej mial powody. Naturalna reakcja policji. To ich praca. Najlepiej zebrać się w grupie i bronić gnojka. Oj ludzie ludzie zastanówcie się nad swoim zachowaniem. Pozdrawiam
2020-05-26 17:52:10
gość: ~531974241 mniej jaja
Zapraszam Pana policjanta
2020-08-28 23:37:44
gość: ~Ilski robert
Psy są wciekle
2020-08-28 23:47:04
gość: ~Ilski robert
Policja jest bezkarna Śmieja się nam w twarz. I jeszcze te formułki Był agresywny. Nie wykonywał poleceń i nne bez wstydu. Najlepiej od razu na kolana
REKLAMA
REKLAMA