Od kilku dni działa nasz serwis specjalny poświęcony zbliżającym się wyborom samorządowym. Oprócz bieżących informacji, zamieszczamy tam także nazwiska kandydatów.
W każdej z gmin powiatu ząbkowickiego w nadchodzących wyborach startować będą urzędujący włodarze. Tylko w gminie Bardo żaden z komitetów (poza tym, z którego startuje obecny burmistrz) nie chciał zdradzić tajemnicy odnośnie nazwisk, które pojawią się na listach wyborczych, jednakże z dużą dozą pewności można mówić o kandydaturze obecnego starosty - Romana Festera - na szefa bardzkiego magistratu. W rozmowie z nami nie potwierdził, ale też nie zaprzeczył tej informacji.
W pozostałych gminach potwierdziliśmy po dwie osoby, natomiast w Kamieńcu Ząbkowickim znamy już 3 nazwiska, a z otrzymanych informacji wynika, że to jeszcze nie koniec. W wyborach stratuje na pewno obecny wójt - Marcin Czerniec, Marek Waszczuk oraz Grzegorz Cisowski. Ostatni z nich reprezentuje Komitet Wyborczy Wyborców Gminno-Powiatowej Unii Samorządowej.
- Jeśli chodzi o gminę Kamieniec Ząbkowicki, to w mojej opinii jest ona źle zarządzana - mówi w rozmowie z em24.pl Grzegorz Cisowski. - Jeśli zapomina się o sołectwach, a w zamian za to stawia się fontanny, robi się deptaki to cała gmina pada. Nie robi się kanalizacji. Przecież tylko 5% gminy jest skanalizowanej, a Unia wymaga, aby było 85% i to do 2015 roku. Nie są wodociągowane Ożary, Doboszowice. Robi się tylko pod publiczkę - dla oka, dla mieszkańców Kamieńca, którzy też są już podzieleni. Zabiera się parkingi, aby powstała fontanna czy deptaki, a gdzie ich lub turystów samochody mają stać? Mamy tu najwyższe podatki w powiecie, brakuje melioracji pól, drogi śródpolne są w tragicznym stanie i praktycznie we wszytkich miejscowościach brakuje chodników. Dodam także, że przez 17 lat byłem dyrektorem Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieńcu Ząbkowickim. Pomimo dobrych wyników zostałem zwolniony, po czym objąłem podobne stanowisko w Ziębicach, gdzie od dwóch lat jestem prezesem. Uważam, że kamieniecki ZGKiM chyli się ku upadłości. Od pewnego czasu nie wykonuje żadnych usług komunalnych, żadnych remontów w budynkach należących do gminy będących w administracji ZGKiM. Tylko patrzeć jak po wyborach zostanie zlikwidowany. Pracownicy są przerażeni.
Pełną listę nazwisk poznamy w połowie października. Do tego czasu komitety wyborcze mają czas na zgłoszenie kandydatur.
ZOBACZ SERWIS WYBORCZY - kliknij
Nie ma Cię na liście? Zadzwoń: 726 18 98 89 - aktualizujemy listę BEZPŁATNIE
em24.pl
Już trzech kandydatów na wójta w Kamieńcu Ząbkowickim
2014-09-16 11:59:45
em24.pl
Od kilku dni działa nasz serwis specjalny poświęcony zbliżającym się wyborom samorządowym. Oprócz bieżących informacji, zamieszczamy tam także nazwiska kandydatów.
2014-09-16 13:09:51
gość: ~ozarnik
ma jaja facet
2014-09-19 15:16:02
gość: ~mieszkaniec
może i ma jaja , ale marcin i dominik mają ,, dzwony"
2014-09-16 14:12:31
gość: ~Wyborca
A ja chciałbym poznać opinię mieszkańców Ziębic na temat pracy zakładu, którym kieruje Pan Cisowski.
2014-09-16 14:17:22
gość: ~Lucjano
Wypowiedź kandydata jest chaotyczna i na bardzo niskim poziomie. Nie powiedział o swoim wykształceniu ale wnioskując po stylu wypowiedzi edukacja nie była dla niego priorytetem. Co do poprzedniej pracy - "17 lat pracy na stanowisku dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieńcu Ząbkowickim" - nie przypominam sobie jakichś spektakularnych osiągnięć, a raczej doprowadzenie ZGKiM do tak kiepskiego stanu, że po jego zwolnieniu do dziś trudno "odgruzować" ten zakład.
2014-09-16 14:24:21
gość: ~Wyborca
Wykształcenie to nie wszystko. Można być po studiach prawniczych (patrz obecny wójt) i mieć problemy z ogarnięciem gminy. Przynajmniej ma doświadczenie zawodowe. Szybko mi przypomnij czym zajmował się obecny wójt zanim został wójtem? Był kim? jakie były jego spektakularne osiągnięcia? Cisowski jako pierwszy odważył się wypowiedzieć w kwestii wyborów. Chwała mu za to. Czy się nadaje. Nie wiem. Ja czekam na pozostałych kandydatów. I obym nie czekał za długo.
2014-09-16 14:24:42
gość: ~do Lucjano
a pan Czerniec to w ogóle coś mówi ?
2014-09-16 14:37:25
gość: ~do Lucjano
Chaotyczna bo pewnie zaskoczyli go telefonem lub wizytą i tyle. Ze stylu wypoweidzi wnioskuje ze to pierwsze. Z pewnoscia nie swiadczy o wyedukowaniu, a skoro tak uwazasz, to widac Tobie wiele w tym zakresie brakuje. Psycholog z Ciebie zaden. Druga sprawa - skoro 17 lat pracowal jako szef zakladu i byl tak kiepski, to dlaczego tak dlugo zajmowal to stanowisko? A moze jednak nie po linii obecnego sulejmana sie wypowiadal i nagle "wynocha"?
2014-09-16 14:57:01
gość: ~Lucjano
Twoje argumenty są absurdalne. Jako czytelnik nie powinienem domyślać się w jakich warunkach ktoś udzielał wywiadu - czytam tekst i na jego podstawie kształtuje się wizerunek osoby wypowiadającej się. Wybaczcie, ale wypadło to słabo.
Dlaczego pracował tak długo w jako szef zakładu? Być może z poprzednimi władzami miał lepsze "układy" i nie robiąc nic, było to tolerowane? A gdy przeszedł nowy zarządca gminy to styl prowadzenia zakładu, sięgający tak dawnych czasów, mógł się nie sprawdzać?
Czy myślisz, że ktoś z taką przeszłością i doświadczeniem wniesie do tej gminy coś świeżego?
2014-09-16 15:21:40
gość: ~kary
Mówią że Lucjano to ten słynny reformator wsi Sławęcin z ramienia Marcinka Czerńca
2014-09-16 14:58:55
gość: ~kozioł
Chaotyczna to jest obecna władza gminy propagandowa bez szacunku do mieszkańców Myślę że to dobry kandydat z doświadczeniem który współpracował z byłym jak i obecnym wójtem liczę że takich ludzi jak ten Pan będzie więcej mowa o radnych i sołtysach Kamieniec potrzebuje solidności i zjednoczenia a Czerniec na pewno tego nam nie da
2014-09-16 15:42:35
gość: ~marian
Brawo Panie Grzegorzu obecnie jest Pan najlepszym kandydatem czekamy na program chociaż jak wiemy po tym nieudaczniku Czerniecu to masę roboty będzie ale wierzymy w Pana i będziemy wspierać w tej kampanii może wrócą dobre czasy ZGKiM POWODZENIA
2014-09-16 16:30:58
gość: ~baca
O ile wiem to obecnemu jaśnie trzeba dobrze lizać,kto pracuje a nie jest wazeliną to go nie ma w gminie,choćby nie wiem jaki był super.Jaśnie boi się inteligentnych więc donosiciele donoszą i tworzą ploty.Wiem tylko ,że ten gość startujący na wójta to dobry człowiek,i to mi wystarczy.Popieram
2014-09-16 17:16:28
gość: ~mieszkaniec
Brawo Panie Grzesiu za odwagę, ze postanowil Pan utrzec nosa Temu Jasnie Panującemu a który dba tylko o siebie i swoją wygode tzn.mostek na Bloniach aby daleko sie nie nachodzic a w razie czego do domku na skróty sie schowac ,zamiast parkingu Fontanna przed oknami ,pewnie po co ludzie maja auta parkować i hałasować pod oknami ,droga do koscioła kostka wyłozona aby bucików sobie nie ubrudzić ,ciekawe co jeszcze wymyśli do końca swej kadencji,nawet strażakom podarował samochód/zbędny/ aby pomogli mu wygrać,kto jest u władzy ten karty rozdaje ale myślę że to juz nie długo się skończy.Chcemy Wójta który nie wstydzi sie swoich mieszkańców z każdym umie rozmawiać i za potrzeby mieszkańców a nie zadufanego Narcyza.Zycze powodzenia w Wyborach P.Grzesiu abysmy sie szczycili Takim Wójtem nie tylko w Gminie ale w całym województwie i mogli otwarcie powiedzieć że to Właściwa Osoba na Własciwym Miejscu,POWODZENIA!!!!!
2014-09-16 17:38:01
gość: ~lokator
Pana Cisowskiego to my z Ziębic nie wypuścimy ,takiego szefa komunalki jeszcze nie mieliśmy.Jest dobry,uczynny,każdego przyjmie,dba o naszą społeczność,bardzo dużo dla mieszkańców gminy Ziębice robi.Jesteśmy z niego bardzo zadowoleni .To dobra osoba na tym tak bardzo ważnym stanowisku.
2014-09-16 19:00:05
gość: ~nieznany
Witam !
Ja nie widzę Pana Cisowskiego na pozycji wójta , jest dobry ale w obiecankach , brak słów !
Dotychczasowy wójt jest człowiekiem kompetentnym na to stanowisko , bardzo dużo zrobił
i napewno jest o niebo lepszy od Pana Grzeska ,..........
2014-09-16 23:39:54
gość: ~Elf
(this post was banned by administrator)
2014-10-06 11:02:29
gość: ~bz1
Licze na P.Grzesia ma doswiadczenie 17lat w Z.K.moż doczekamy się odwodnienia cmetarza w Starczowie jakos nikt nie mówi o tym nasi bliscy leżą w wodzie wstydliwy temat
2014-10-10 14:00:33
gość: ~znajomy
P.Grzes pewno był przy odbiorze cmentarza i zapomniał zapytac się gdzie jest drenaż i odwodnienie cmentarza
2014-10-30 23:46:07
gość: ~ewa
Litości.Hymny pochwalne nad nieudacznikiem Grzesiem największym nierobą i leniem w Gminie, jeszcze troch i zaczniesz się modlić do niego,daj sobie spokój lizusie.
2014-09-16 19:40:20
gość: ~Placowy
No w końcu mam na kogo głosować. Może w XXI wieku doczekamy się na Placu Kościelnym kanalizacji.
2014-09-16 21:51:48
gość: ~wyborca
Panie Grzegorzu niech sie pan nie przejmuje ta krytyka.to pisza klakierzy wojta.kto zna pana to wie jaki pan jest.wierze ze uda sie panu i trzymam mocno kciuki.zycze powodzenia.
2014-09-17 09:13:06
gość: ~wyborca
Zabkowiczanie nie glosujcie na komitet Orzeszka to ukryta Platforma niby Obywatelska i PSL -chloptasiom juz dziekujemy -moga odejsc!!!!!!
2014-09-17 11:19:24
gość: ~lower
Ja wszystko rozumiem, że się komuś coś nie podoba itp. Ale nie rozumiem jednego - dlaczego ludzie nie potrafią pojąć, że jak dostaje się dotację na fontannę, las czy deptaki, to nie da się tego przeznaczyć na kanalizację.
2014-09-17 11:24:23
gość: ~lks
Pan Cisowski zajmował tak długo swoje stanowisko zapewne dzięki panu Fleszarowi. Ponoć też jak i on potrafi nieźle dać w palnik.
2014-09-17 11:54:04
gość: ~kilof
A Czerniec ma a utworzyć strefę gejowską i nazwać ją swoim imieniem tak jak dzwon na Kościele! Pytanie do ELFA prześlij mi ten link do strony ze zdjęciem Marcina w koronie?
2014-09-17 13:27:50
gość: ~banan
Pracował z Fleszarem ale i z Czerńcem 5 lat więc ma gość bogate doświadczenie a z tego co pamiętam komunalka była w dobrej kondycji dopóki obecnemu a może krekorze coś nie odbiło
2014-09-17 11:50:07
gość: ~Janek
A ja nie rozumiem jednego jak przez 8 lat nie można było załatwić chociaż 1 złotówki na kanalizację bądź wodociągi a przecież wiadomo że do 2015 roku gminy mają być skanalizowane w 85 % a tym bardziej nie rozumiem jak można w 21 wieku w naszej gminie czerpać wodę ze studni a pseudo kierownik wodociągów jeździ audi i nie robi nic w tym kierunku. Rola w tym kabarecie wójta jest taka że zaczął coś robić w Kamieńcu od duupy strony czyli widać że się nie nadaje! Powodzenia Panie Grzegorzu ma Pan od nas poparcie
2014-09-17 21:12:58
gość: ~KZ
Dla lepszego zrozumienia - na co wnioskujemy na to dostajemy, gdyby się tak naprawdę chciało to w odpowiednim czasie wykonano by projekt, złożono wniosek na dofinansowanie np. PROW 2007-2013 / 321 dotyczącej gospodarki wodno-ściekowej ( kanalizacji ) i kto wie, 75% dofinansowania wartości projektu można by było otrzymać, a jak się nie ma chęci odpowiednich kompetencji to np. fontannę czy deptak się buduje, np. z własnych gminnych środków a najlepiej to jeszcze do progu z wolnej ręki poza PZP i w dodatku przed domem żeby pamiątka była, bo tak jest prościej i nie trzeba wykazać szczególnych umiejętności a efekt przed wyborami gwarantowany, kanalizacji nie widać a fontanna oko nacieszy :) oto taki marketingowy populistyczny zabieg ( dużo za niewiele ), dzięki takiemu zabiegowi, mieszkańcy - wyborcy lepiej mają zapamiętać sukces. Póki co Wójt sukces dla siebie ma, wybudował z kontrolą dostępu „( http://zabkowice.express-miejski.pl/wiadomosc/14705,wojt-ze-sluzbowym-wychodkiem )” a mieszkańcy w „lesie” :))).
2014-09-19 15:30:20
gość: ~kolejarz
na dzwony to mieli, ale na spychacz aby wyrównał drogę do pkp to nie. nie trzeba tam autostrady wystarczy wyrównać i utwardzić ale nieee bo przewodniczący musi pokazać kolejarzom czyli współpracownikom kto tu rządzi. i taki ma być włodarz gminy. jest nakaz remontu tej drogi a oni pomniki za życia i fontanny sobie stawiają . wychodzi na to że mają wszystkich i wszystko w d... a szczególnie jeden
2014-09-17 13:32:38
gość: ~obserwator
Nasz wójt zamiast starac sie o dotacje na swoje fanaberje /mostki,fontanny,i nie wiem co tam ma jeszcze w zanadrzu/ niech zrobi dzieciom chodnik ze szkoły nr.2 do Starczowa a nie ryje na Młyńskiej dobra drogę aby kostka sobie pieknie wyłożyc,to hańba w biały dzień,co na to nasi Radni Nieporadni.........Najwyższy czas do wymiany!!!!!!!
2014-09-17 13:55:58
gość: ~panek
Ostatnio zapoznałem się z biuletynem propagandowym ,wydanym na wysokiej jakości papierze z marnym materiałem za publiczne pieniądze , w którym można przeczytać że maksymalnie wykorzystuje się środki unijne .Czytając wpisy na stronach internetowych dowiedziałem się że gmina Kamieniec jest w rankingach na szarym końcu w pozyskiwaniu tych środków . Maksymalnym wykorzystaniem można też nazwać wykorzystanie jednego procenta z stu możliwych do pozyskania i wykorzystania i tak na pewno w tej gminie się dzieje. A jak by był zaradny gospodarz to by wykorzystał sto procent z stu możliwych do pozyskania. Strona tytułowa tego biuletynu i zapis strona czwarta i ósma inwestycje , otwieram i widzę dwa pierwsze zdjęcia ,kwiatki i trawę ,czy to i inne remonty można nazwać inwestycją , to dlaczego wójt nie zaznaczył że inwestycją jest zrobienie dla siebie dodatkowych pomieszczeń w urzędzie , wyposażenie w drogie meble , zakup samochodu . Czytając w dalszej części nie można zauważyć że biuletyn jest typową kampanią wyborczą za publiczne pieniądze , w którym można przeczytać [za moment rozpocznie się kolejna kampania wyborcza i proszę w skupieniu zapoznać się z materiałem] .Oceńcie państwo sami .
2014-09-17 15:53:44
gość: ~obserwator
to tak jak stare mądre przysłowie MAMO CHWALĄ NAS ,TY MNIE A JA WAS,pozdrawiam WÓJTA.....
2014-09-17 19:48:27
gość: ~Żuczek
Cisowski i Czerniec to byli jak dwaj bracia łączyły ich wspólne zainteresowania kasa pazerność i jeszcze raz kasa i władza jeden i drugi ubodzy w wykształcenie i inteligencje, co łączyło tych dwóch panów jeszcze ano wspólne interesy lewa darmowa kasa śmieci wozili na dzikie wysypisko, co jest za Kamieńcem w kierunku Ząbkowic a na papierach było, że wywożą do Ścinawki i paliwo rozliczali z tych kilometrów jak się kasą dzielili ???Ile kosztowała dwukrotna rekultywacja śmietniska ? nadal jest nieoficjalnie czynne jedna wielka banda trzeba zaprowadzić porządek w gminie jak w wojsku do tego się nadaje Pan Waszczuk
2014-09-17 20:47:13
gość: ~bruno
No już zrobił w kłodzku porządek na profilu widać Likwidator SOSG !!! A tak na marginesie czy ten kandydat Marek W to nie z namaszczenia PO . czas już się POżegnać
2014-09-17 22:08:51
gość: ~hahha
Decyzję o likwidacji podejmuje MINISTER. Minister powierza zadanie do wykonania. Tak w kwestii wyjaśnienia.
2014-09-17 19:49:17
gość: ~geniusz
A co robi mop oświatowy w urzędzie jak będą zmiany pójdzie myć dywany
2014-09-17 20:27:12
gość: ~olek
Panie Waszczuk bandę to szukaj w Kłodzku a nie w Kamieńcu ciebie ludzie tutaj nie znają Czerniec Cisowskiemu do pięt nie równa to jest nasz najlepszy kandydat
2014-09-18 12:33:56
gość: ~sara
Człowiek jest gorszy od świni, bo świnia jak się naje odejdzie od koryta a człowiek nie .
2014-09-18 15:15:23
gość: ~obserwator
Motto naszego Wójta,,NIE CHCĘ ,ALE MUSZĘ,, odpowiednik do ostatniego komentarza
2014-09-18 18:40:33
gość: ~umarłem
hahahhaahahahahahahahahaaa, zaliczyłem orzełka na podłodze :D
http://www.express-miejski.pl/gazeta-archiwum/7962-6,em24-pl
a tak na serio... to na serio?
2014-09-18 21:01:52
gość: ~noico
To są dzwony na miarę naszych możliwości! My tymi dzwonami otwieramy oczy niedowiarkom!
I co kochani zwolennicy wójta? Jak to obronicie? Ten kult jednostki?
2014-09-19 09:40:44
gość: ~głuchy
tutaj dokładnie widać kreowanie "obiektywizmu", bo dziwna sprawa że dopiero teraz temat poruszany choć było wiadomo redakcji o nim od dawana.
Kampania idzie, widać nie będzie równa i nie będzie łatwa, ale powiem wam tak, na pewno mój głos NIE dla Pana doktora jak się tytułuje :-). Niech siedzi w kłodzku dalej a nie nagle wielki powrót - kamieniec będzie ratował.
2014-09-19 09:51:06
gość: ~tak
Tak. Brak obiektywizmu. Obiektywnie to wstyd. Śmiech na sali. Ja rozumiem. Samochód. Ale dzwon? Panowie od wielkiego dzwona. Gdzie skromność? Te dzwony do symbol tej władzy. A jak nazwiesz biuletyn wydany przez gminę za publiczne pieniądze, w którym to już na pierwszej stronie wójt namawia na głosowanie w wyborach i uwaga - na siebie. Biuletyn roznoszą radni zbierając podpisy. Nie ma na to mojej zgody. Dla mnie pan Czerniec jest spalony. Niech wygra lepszy. Liczą się tylko dwaj kandydaci z opozycji. Jasne. Środowisko wójta zakrzyczy mnie teraz. Wcale mnie to nie dziwi. Połowa radnych pracuje dla niego. Inne osoby objęte zostały czymś na styl programu lojalnościowego.
2014-09-19 14:33:14
gość: ~kazek
Biuletyn nazwę gejniusz
2014-09-19 14:47:31
gość: ~doktor
Panie Zbyszku z osiedla palnik to ty masz w głowie
2014-09-19 20:17:09
gość: ~spisek
pytanie kiedy zobyli zdjecia bo z tego co wiem to tam jest wiecznie zamkniete. Jesli niedawno to spisku nie ma.... Co do rownosci kampanii. No nie bedzie rowna, bo od kilku miesiecy wszystkie gazety mega slodza panu C. Jeden wielki żyg. Plus jeszcze biuletyn z tekstem wyborczym za kase gminna, czyli mieszkancow. Faktycznie - "RÓWNO" dla wszystkich. I to niby jest fair? Lyzka dziekciu na ten przesyt slodyczy jest wg mnie akuratny.
2014-09-20 08:07:41
gość: ~dzwon
Nie ma co zrzucać ciężkości tematu na tor: "a kiedy zdobyli zdjęcia". Żenada pozostaje żenadą bez względu na okoliczności. Ja te dzwony widziałem. Na ostatniej imprezie strażackiej.
2014-09-19 19:15:00
gość: ~KZ
Wójt powinien rozwozić biuletyn osobiście (face to face ) gminną toyotą, hmm… a może jednak nie bo nie wiem czy by umiał rozliczyć paliwo, a jak by złapał "kapcia" to jeszcze by wszystkie opony wymienił :)))
Do poczytania - http://www.nik.gov.pl/kontrole/wyniki-kontroli-nik/kontrole,11955.html
2014-09-19 20:18:55
gość: ~gość
Przeczytałem przypadkiem że jednym z kandydatów ubiegających się o wybór na stanowisko Wójta tej pięknej gminy jest Pan Marek Waszczuk. Miałem okazje poznać tego obywatela jako przełożonego gdy piastował stanowisko Komendanta nieistniejącego już Oddziału Straży Granicznej w Kłodzku. PRZESTRZEGAM !!!!!! wszystkich którzy planują oddać swój głos na tego kandydata. Nie znam i nie chcę znać jego programu wyborczego, bo wiem to są tylko propagandowe obietnice. Komendantem był o słabym i takim też będzie wójtem. Jako człowiek jest nie czuły na krzywdę ludzką ( po trupach do celu). liczy się tylko jego racja i dobro a nie dobro ogółu. Stanowisko które osiągnął w mundurze zawdzięcza tylko swoim układom i znajomościom w byłej branży.Jestem przekonany że każdy inny kandydat na wójta będzie o niebo lepszym od niego.
2014-09-19 21:03:52
gość: ~oril
I. Coś mi tu waść wodę lejesz lepszy żołnierzyk nisz zafajdany kot, który w wojsku nie był i nie zna prawdziwego życia mamuśka artystka nim rządzi a tobie Waszczuk musiał dać wycisk za coś pot pad ? Coś nawywijał ? Coś zwędził ? pisz prawdę
2014-09-20 09:24:37
gość: ~kz
Ludzie już najwyższy czas rozgonić tę sitwę,popatrzcie jak nasza Władza kpi sobie z NAS,za Nasze pieniądze fundują sobie DZWONY WYGRAWEROWANE IMIONAMI I NAZWISKAMI,osobiste kibelki ,bo szlachta lubi sprawy załatwiać na osobności a nie z hołotą,kładeczki aby do domku było blisko,piękna droga do kościółka,fontanna aby mamusi oko cieszyła,ciekawe co jeszcze Nasza władza ma w zanadrzu i czym Nas zaskoczy,czekamy..........
2014-09-20 14:23:45
gość: ~fuks
czytajcie uważnie biuletyn pierwszą stronę i te wypociny Marcinka i szukajcie słowo SFERA według Marcinka to SWERA to obyty człowiek jak nasz wójt a takie błędy chyba tak się spieszył z tym biuletynem nie dając treści do sprawdzenia dla pani od oświaty Irenie S. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że nasz wójt i cała ekipa lizusków gubi się w tym wszystkim
2014-09-21 19:45:51
gość: ~iwa
Pan GRZEGORZ CISOWSKI PEŁNIĄC FUNKCJĘ DYREKTORA ZGK
NIE ZROBIŁ NIC TYLKO BRAŁ CZYNSZE A BUDYNKI JAK BYŁY W STANIE OPŁAKANYM TAK ZOSTAŁY WIĘC NIEWIERZE ŻE COKOLWIEK ZROBI A DO WŁADZY KAŻDY ŁAPE PCHA JAK TAK DOBRZE SIĘ WYWIĄZUJE ZE SWYCH OBOWIĄZKÓW W ZIĘBICACH TO POCO SIĘ TU PCHA NA WÓJTA .
2014-09-20 14:49:08
gość: ~Karol
dziwni ci ludzie co probuja wkrecic sie na to stanowisko 17 lat pracy w komunalce nie czyni fachowca zeby kierowac gmina i duzymi srodkami finansowymi nie wspomne o prawie unijnym
komunalka moze niestety kierowac kazdy baran po sredniej szkole wiec bez podniecania sie
niestety ale ja widze na to stanowisko jak juz cos to obecnego wojta bez wielkiej euforii Arka Albrechta i Rudolfa Wojcika co jak co ale sa to ludzie ktorzy moga sie pochwalic swoimi osiagnieciami i wiedza jaka posiadaja w zarzadzaniu
2014-09-20 15:28:57
gość: ~Obserwator
Karolu, komunalką nie każdy baran może kierować. Nie jesteś gościu w temacie.
2014-09-20 18:56:32
gość: ~sołtys
obecny wójt fotograf wyszedł z ciemni żeby rozjaśniać ludzi środki unijne pozyskuje od podatników a największymi są żwirownie i kopalnie gnejsu niech ludziom nie mydli oczu żadnych unijnych środków gmina nie otrzymala bo się o nie nie starała
2014-09-20 20:57:04
gość: ~autor
Chciałbym zapytać pana Cisowskiego z racji tej że sprawował funkcje dyrektora zakładu komunalnego w Kamieńcu ,na jakich zasadach otrzymały mieszkania socjalne rodziny ,które posiadały i miały umowy najmu na lokale które zamieszkiwały . Z góry zaznaczam żeby nie przedstawiać argumentu że to były zamiany , bo ustawa o ochronie praw lokatorów zakłada że lokal socjalny nie przysługuje osobą które mogą zamieszkiwać w innym lokalu .Umowa na lokal socjalny powinna być zawarta na czas określony . Z ustawy wynika że najważniejszym celem jest przyznawanie lokali socjalnych rodziną ubogich oraz przeciw działaniu bezdomności. STAWKA CZYNSZU ZA LOKAL SOCJALNY NIE MOŻE PRZEKRACZAĆ POŁOWY STAWKI NAJNIŻSZEGO CZYNSZU OBOWIĄZUJĄCEGO W GMINIE..Więc wszystkie argumenty że tamte osoby nie byłyby w stanie utrzymać tych lokali to argument wyssany z palca .Uważam że nowe władze powinny zająć się tym tematem , a najlepiej jakby zgłosiły ten temat do CENTRALNEGO BIURA ANTY KORUPCYJNEGO.
2014-09-20 22:04:24
gość: ~juliusz
Albrecht to już tylu ludzi w tej gminie sprzedał że powinien zniknąć z tej gminy a najlepiej wyemigrować do Niemiec
2014-09-20 22:50:49
gość: ~wer
A Czerniec w Topoli dal mieszkanie Przewodniczącej Rady Sołeckiej Topoli, choć miała własny dom no i co z tego korupcja
2014-09-21 07:27:56
gość: ~mieszkaniec
Fleszar puszczał fajerwerki z dachu GCK a Czerniec z pałacu ani jeden ani drugi nie pomyślał ,że zamiast puszczać z dymem forsę można ją przeznaczyć najbardziej potrzebującym kiepski włodarzu czas na zmiany już ta gmina putinowska nie będzie
2014-09-27 08:13:37
gość: ~autor
Ale z praktyką fotografa czyni fachowca żeby kierować gminą .
2014-09-27 08:18:04
gość: ~autor
Ale z praktyką fotografa czyni fachowca żeby kierować gminą .
2014-09-27 08:21:28
gość: ~autor
Ale z praktyką fotografa czyni fachowca żeby kierować gminą .
2014-09-21 07:35:40
gość: ~kz
Nasz szanowny WÓJT, Gminą rządzi, to wiemy wszyscy muszą być posłuszni aby mieć wgląd nawet kamery zainstalował,ale że jego macki nawet do Redakcji Doby sięgają to nie byłem pewny ale chyba tak bo gdy ukarzą się jakies nie wygodne komentarze dotyczące Jego to zaraz temat jest wykasowany aby dalej świecił swoimi dobrymi uczynkami......czego jeszcze nie wiemy .......
2014-09-21 08:02:26
gość: ~do kz
Ograniczasz się do jednego portalu ale żadna lokalna gazeta źle nigdy o tym co się dzieje w gminie nie napisze. Żadna. Zawsze tylko jak to jest mega super.
2014-09-21 09:07:18
gość: ~ELF
PANIE CISOWSKI I WSZYSCY KTÓRZY ZNAJĄ KULISY ROZDAWANIA MIESZKAŃ W BUDYNKU SOCJALNYM NA UL. PARKOWEJ PRZEZ CZERŃCA I KREKORĘ , A NIE PRZYDZIELANYCH ZGODNIE Z USTAWĄ JAKA OBOWIĄZUJE,I GDZIE WCZEŚNIEJ ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE TO W JEDNYM Z KOMENTARZY , UJAWNIJCIE JEŻELI POSIADACIE WIADOMOŚCI NA TEN TEMAT , ZROBICIE TO DLA CZYSTOŚCI RZĄDZENIA W TYM KRAJU I ŻEBY NIKOMU WIĘCEJ NIE MARZYŁO SIĘ KUPOWANIE POPARCIA W TEN SPOSÓB .
2014-09-21 11:39:50
gość: ~znajacy sytuacje
Z tego co mi wiadomo to te mieszkania przydzielal tylko wojt i krekora.i robili jak chcieli i dawali komu chcieli.kogo lubili kto i kto im lepiej donosil to mial lepsze a kto nie chcial si podpasowac polecenia wojta to szukal swoich racji w sądzie
2014-09-22 08:47:03
gość: ~kz
Jak mi wiadomo to nasz Wójt,najpierw zwolnił P.Cisowską potem P. Cisowskiego i wraz z P.Krekorą przyznawali mieszkania według swojego uznania.Zgodnie z zasadą naszego Wójta jak nie jesteś ze mną lub za mną to za burtę!!!!!!Proszę nie siać fałszywych zarzutów......
2014-09-22 10:34:24
gość: ~autor
Po wyborach trzeba będzie sprawdzić czy zasady przydziału były realizowane zgodnie z ustawą, a jeżeli zostały złamane obowiązujące przepisy, to umowy które powinny być zawarte na czas określony , nie powinny być przedłużone .Schronienia dla tych osób powinni udzielić wójt Czerniec oraz przewodniczący Krekora.
2014-09-22 11:02:13
gość: ~Gnaczus
Zgadzam się radny Sołtys Lucek jest podwładnym wójta to powinien zrezygnować z mandatu radnego takie przekręty wójt stosuje
2014-09-22 13:53:11
gość: ~kz
Moi drodzy Wyborcy,może jeszcze zapytamy Wójta kto wymyślił cennik na wywóz za śmieci,bo moim zdaniem to jest kradzież w biały dzień,oto przykład: mieszkając w domu jednorodzinnym płacę tyle samo za wywóz śmieci ile mieszkańcy domu pow.5 rodzin gdzie u mnie wywożą 2 razy w m-cu a u nich co tydzień ,Pytam czy to jest sprawiedliwe,jeśli się mylę proszę o wyjaśnienie osób kompetentnych .Bo dostać sie na widzenie do Wójta to tak jak wygrać w totolotka,jest nie uchwytny wręcz rozrywany ......
2014-09-22 16:37:27
gość: ~autor
Mam nadzieje jak nowe władze które zostaną wybrane [ kandydaci powinni się teraz zadeklarować ] doprowadzą do zmiany napisów które widnieją na dzwonach zainstalowanych na kościele, imieniem wójta Czerńca i przewodniczącego Krekory, a umieszczą napis MIESZKAŃCY KAMIEŃCA ZĄBKOWICKIEGO . Widocznie ci panowie umieszczając swoje imiona mają tak pusto w głowach jak puste są te dzwony nazwane ich imieniem.
2014-09-22 16:52:48
gość: ~DR
wy już tego dziada nie pytajcie po prostu go nie wybierajcie jego będą pytać inne organa ścigania
2014-09-23 09:34:15
gość: ~kz
Pozdrawiam Pana REKS,który krótko opisał Naszego Wójta,cytuję,,przez Kamieniec jedzie toyota a w niej siedzi Wójt IDIOTA,,
2014-09-26 12:32:31
gość: ~mieszkaniec
Z trojga złego,wybierz Tego przyjaznego,sprawdzonego,uczciwego,co pomysłów wiele ma i mieszkańcom wiele da: KTO TO TAKI? Zgadnij i wybieraj SAM!!!
2014-09-26 23:40:57
gość: ~kliklikli
Jak nowa wladza przyjdzie to kaze zeszlifowac te napisy.ja bym rowniez chxial aby wrocil dawny herb gminy i nie re dwa lwy. Czerniec i krekora wynocha z gminy.
2014-09-28 10:37:21
gość: ~mieszkaniec
na pewno wróci dawny herb a dwa głupie dzwony czerniec i krekora pójdą za kraty jak te dwa lwy czy wy macie wstyd de ile
2014-09-29 10:27:13
gość: ~obserwator
Jak to się mówi PO TRUPACH DO CELU,tak w naszej Gminie wyglądają uczciwe wybory,jak można wymyślać że Kandydat na Wójta Pan Cisowski nie startuje i że narobił długów tam gdzie obecnie zajmuje dyrektorskie stanowisko,Ludzie opamiętajcie się żeby coś mówić to trzeba znać konkrety a nie wymyślać BAJKI.Z długów to własnie wyciągnął tą instytucje i za to jest podziwiany i szanowany w Ziębicach,a WY zamiast być dumni z Naszych ludzi to pleciecie bzdury.Jak dobrze pamiętacie to właśnie nasz Wójt zwolnił Go a wcześniej jego żonę gdy nie chcieli mu przyklaskiwać,taka jest prawda.Za to obecna Pani Kozłowska to powinna mieć płacone za kilometry jakie dziennie robi do Gminy przynajmniej 3-4 razy dziennie przemierza drogę,no chyba że ma deputat na obuwie które zdziera.Więc proszę NIE OCZERNIAĆ NASZEGO KANDYDATA PANA CISOWSKIEGO,pozdrawiam i życzę wygranych wyborów !!!
2014-09-29 11:02:21
gość: ~kz
Zmieszać kogoś z błotem to my umiemy najlepiej.........
2014-10-02 18:57:44
gość: ~FU
A kandydatowi Cisowskiemu to już prawo jazdy oddali? Oprócz samochodu służbowego zatrudni jeszcze kierowcę...
2014-10-03 20:53:29
gość: ~reks
a kiedy debilu mu zabrali to jest tzw. plucie przedwyborcze pisz gościu prawdę ale cię na to nie stać bo jesteś ułomkiem w tej kiepskiej grupie opozycyjnej
2014-10-03 22:15:29
gość: ~FU
reks nie szczekaj!
2014-10-04 08:21:51
gość: ~fred
Widac ze ludzie od czerncka nie potrafia normalnie do wyborow podejsc i szukaja hakow, idioci
2014-10-06 07:59:54
gość: ~Inny
Zawsze tak było. Taka nasza natura.
2014-10-06 08:00:39
gość: ~Inny
Zawsze tak było. Taka nasza natura.
2014-10-06 14:50:04
gość: ~zazdrosny sąsiad
Hej!!! kAMIENIECY!!! Gmina wam pięknieje i pożądnieje. Macie w końcu otwratą wizytówkę gminy (mam na myśli Zamek) jakiej Wam zazdroszczą wszysacy dookoła. Macie się czym pochwalić: w terenie pożadek, budżet bez długów (Kłodzko czy Bardo na 30 lat do przodu zdłużone kto to spłaci??). Bezrobotni mają przez CIS robotę. Żeby u nas tak było jak w Kamieńcu. A Wam się chyba w ... poprzewracało. Waszczuk albo Cisowski wam coś da?? Nikt nie jest idealny ale od Waszczuka i Cisowskiego niczego dobrego nie można dostać. Ale jak ktoś się w chlewie wychował to mu perfumy śmierdzą. Widać to po komentarzach. Za ładnie i za dobrze w Kamieńcu macie.
2014-11-03 23:15:17
gość: ~znajomy
ostatnio dodany post
TAK WÓJT KŁADECZKI SKWERY DZWONY A MOŻE BY JAKIEŚ MIEJSCA PRACY A NIE JAKIŚ CIS MOŻE ZAMIAST PRZERABIAĆ BŁONIA I PARKINGI ZROBIŁ BY ODWODNIENIE CMENTARZA W STARCZOWIE WODA ZALEWA GROBY NASZYCH ZMARŁYCH O CZYM BYŁ INFORMOWANY
2014-10-06 15:12:36
gość: ~PIES
ALE FAJNĄ SZCZUJNIĘ MACIE ALE SOBIE MOŻNA POUJADAĆ I POSZCZUĆ JEDNYCH PRZECIWKO DRUGIM. A właściciel strony się cieszy bo ma klikalność i kasa leci, a odpowiedzialności żadnej. pozdro
2014-10-06 20:31:47
gość: ~obserwator
czerniec pisze bzdury to jest najbardziej zadlużona gmina w naszym powiecie po trupach a do celu największe bezrobocie a chlewik to ty masz w Topoli wioski padają zamek kwitnie nieudaczniku proponuję ci ciemnię już niedlugo
2014-10-07 10:01:54
gość: ~PIES
SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA Już pieski wioskowe szczekają! Nie podobają się słowa o chlewie i perfumach, prawda w oczy kole?? Jesteś wieprzem co od koryta odpędzili tak jak Cisowskiego? No to nie dziwię się że szczekasz. Najbardziej zadłużona gmina?? Kamieniec?? Chyba za Fleszara, było tak jak w Kłodzku gdzie koryto puste, to dlatego Waszczuka do Kamieńca ciągnie. Za dobrze macie tam w Kamieńcu oj za dobrze.
2014-10-07 10:45:43
gość: ~ob
A c oz to za pies urwał się z łańcucha i szczeka do budy z nim,ciekawe z czyjego podwórka
2014-10-07 13:01:55
gość: ~PIES
SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA Psów na łańcuchu się nie trzyma to niehumanitarne. Ja nie z tych co w budzie i na podwórku. Tak przy okazji: JAK PRZYŁĄCZYĆ SĄSIADUJĄCE SOŁECTWO DO KAMIEŃCA? Może ktoś wie. Bo Wam w tym Kamieńcu za dobrze oj za dobrze.
2014-10-07 13:19:46
gość: ~Janek
Obecny wójt przegra na 100%. Głosujecie na Pana Cisowskiego. To najlepszy kandydat. Najwięcej zrobi. Waszczuk to platformiane g..o co się okrętu czepiło i woła płyniemy. Niech kandyduje tam gdzie mieszka.
2014-10-07 16:40:01
gość: ~dzwon
W Kamieńcu dzwony żałośnie dzwonią
Czy ich sponsorów wkrótce pogonią?
Tych co wyryli swe inicjały
Tam gdzie się składał przecież lud cały
Czy będzie nowa władza w urzędzie?
Która dogodzi wszystkim i wszędzie?
2014-10-08 12:34:36
gość: ~PIES
SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA. No pięknie i do rymu. Nobel z literatury się należy. Poezja zawsze służyła do wyrażania uczuć. Piękniej uczucia zazdości i skaczącego gula nie można było wyrazić. Ta forma i ta treść no po prostu prostacki majstrszyk.
2014-10-08 13:28:45
gość: ~majsterszczyk
Prostacki " Majstrszyk" to wyrycie na dzwonach hymnów pochwalnych
2014-10-09 09:53:13
gość: ~PIES
SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA. Głodny byłem, Whiskas tylko został, a karmy dla kotów nie jadam, parę literek się zjadło a tu jakieś wielkie mecyje z tego robią. Za to widzę że dzwony robią na Was niektórych wrażenie, że aż wiersze o nich piszecie. A dlaczego??? Bo za dobrze Wam w tym Kamieńcu oj za dobrze. Nie wierzycie??? Macie dwa orliki u nas żadnego, rowy poczyszczone a u nas co ulewa to rowy pełne a woda na podwórkach, u nas nogi można połamać do kościoła a u Was chodniki i drogi robią. Oj za dobrze Wam w tym Kamieńcu za dobrze.
2014-10-11 09:15:57
gość: ~Rh
Pies szczeka a karawana jedzie dalej!!!!!!Jezeli P.Krekora ma choc za grosz trochę ambicji, to mam nadzieje że honorowo,, nie wystartuje na RADNEGO no chyba że nie ma HONORU
2014-10-11 11:49:52
gość: ~PIES
SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA. Żebyś ty miał choć w połowie tyle honoru co Pan Krekora to byś takich głupot nie pisał. Za dobrze Wam w tym Kamieńcu oj za dobrze.
2014-10-17 19:17:49
gość: ~dobrze
oj za dobrze w tym kamieńcu tobie i krekorze oj za dobrze tobie czerniecu honoru to wy wcale nie macie gminę w du e macie wy wstydu nie macie dwaj nieudacznicy
2014-10-20 16:26:13
gość: ~FOTOGRAF
CZERNIEC JAKIM PRAWEM DE LU ZRYWASZ PLAKATY UCZCIWYCH KANDYDATÓW NA WÓJTA.TWOJE PLAKATY I BILBORDY ROBI TWOJA SIOSTRZYCZKA MIESZKAJĄCA WE WROCŁAWIU.ROBI REKLAMĘ PAŁACU KTÓRY JEZDZI TRAMWAJAMI PO WROCŁAWIU ZA NASZE PODATNIKÓW PIENIĄDZE.NAWET Z WYBORCÓW ROBISZ RODZINNY INTERES,MAMCIA ZDJĘCIA A SIOSTRA PLAKATY.OJ NIE DOBRZE CZERNIEC OJ NIE DOBRZE PRZEKRĘTAMI TO BARDZO ŚMIERDZI ALE JUŻ MASZ ICH DUŻO PROKURATOR SIĘ CIESZY
2014-10-21 12:46:14
gość: ~PIES
SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA. Patrzę z boku na to wszystko i widzę, że niektórym rozum w tym Kamieńcu odebrało. Ciekawe czy z zazdrości czy z dobrobytu? Symptomy odebrania rozumu: najlepszy jest "PAŁAC KTÓRY JEŹDZI PO WROCŁAWIU", mylicie mnie z wójtem, no owszem mam siostrę ale nie we Wrocławiu i na pewno nie robi plakatów i bilbordów, a moja mama zdjęć również nie robi. Jakie jeszcze brednie przyjdą Wam do głowy. SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA. O ja za dobrze Wam w tym Kamieńcu za dobrze.
2014-10-21 16:01:20
gość: ~Hau
czerniec ty całe życie kłamiesz my się nie damy nabrać to wszystko już niedługo ujrzy światło dzienne oj dobrze ci w tej gminie oj dobrze
2014-10-21 17:08:38
gość: ~PIES
SZCZEK SZCZEK HAU HAU SZCZUJNIA DZIAŁA. Jakie jeszcze bzdury napiszesz. W czym Wasz wójt nakłamał i co masz konkretnie na myśli pisząc; "to wszystko już niedługo ujrzy światło dzienne". "wszystko" czyli co??? Pójdzie Czerniec do Powiatu i tam pożądek zrobi to i nam może lepiej będzie. Oj za dobrze Wam w tym Kamieńcu za dobrze.
2014-10-21 19:14:48
gość: ~autor
czerniec domyśl się się gdzie ty już niedługo pójdziesz ale na pewno nie do powiatu
2014-10-21 19:21:00
gość: ~kibic
a kim on jest prostakiem i patałachem
2014-10-22 21:23:21
gość: ~obserwator
Panie Waszczuk dzisiejsze spotkanie w G C K było tak nieudolne i z taką frekwencją i z takim programem nie pasuje Pan do tej gminy musi Pan próbować w Kłodzku za 4 lata życzę powodzenia
2014-10-23 19:44:18
gość: ~Blu
To zróbcie spotkanie ze swoim pupilkiem chłoptasie na posyłki z odstającymi uszami ktorym księciunio kazał szpiegowac i nagrywać maci epłacone od komentarza czy to w ramach obowiązków służbowych???????????????
2014-11-02 08:58:10
gość: ~elf
Krekora i honor , to spytajcie jego , do czego się dopuszczał ,handlują nie swoim, w zakładzie .
2014-10-23 09:15:32
gość: ~Rankingi
Rankingi Wspólnoty opracowane przez prof. Pawła Swianiewicza w latach
Najbogatsze samorządy - ranking za rok: - 2013 opublikowany w nr 12/2014.
zestawienie - Bogactwo_gminy_wiejskie_2013
----------------------------------------------------------------
Na 1571 gmin wiejskich
- Stoszowice poz.1037 za rok 2013 - 2374,32 zł zamożność per capita,
- Ciepłowody poz.1122 za rok 2013 - 2343,32 zł zamożność per capita,
- Kamieniec Ząbkowicki poz.1316 za rok 2013 - 2 265,51 zł zamożność per capita,
po siedmiu latach 4 pozycje wyżej niż w w roku 2006 ( poz. 1320 ) - duży skok :)
Gmina Kamieniec Ząbkowicki zestawienie od 2004 do 2013 poniżej:
---------------------------------------------------------------------------------------------
- rok 2004 poz.928
- rok 2005 poz.1005
- rok 2006 poz.1320
- rok 2007 poz.949
- rok 2008 poz.898
- rok 2009 poz.1097
- rok 2010 poz.751
- rok 2011 poz.523
- rok 2012 poz.1147
- rok 2013 poz.1316 - zamożność per capita 2013 = 2 265,51 zł
----------------------------------------------------------------------------------
Inwestycje w infrastrukturę techniczną - 2013 opublikowany w nr 20/2014
przy udziale środków zew.
Na 1571 gmin wiejskich
- Ciepłowody poz. 638 za rok 2011-2013 - 450,58 zł per capita,
- Stoszowice poz.1284 za rok 2011-2013 - 205,99 zł per capita,
- Kamieniec Ząbkowicki poz.1347 za rok 2011-2013 - 179,85 zł per capita,
po siedmiu latach z poz. 743 na poz. 1347 :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Kamieniec Ząbkowicki zestawienie od 2001 do 2013
2001-2003 poz.1299
2002-2004 poz.1538
2003-2005 poz.788
2004-2006 poz.772
2005-2007 poz.743
2006-2008 poz.1387
2007-2009 poz.1429
2008-2010 poz.1379
2009-2011 poz.1471
2010-2012 poz.1416
2011-2013 poz.1347 per capita 2013 = 179,85 zł
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Inwestycje w infrastrukturę techniczną - 2013 opublikowany w nr 20/2014
bez dotacji inwestycyjnej: 2011-2013 per capita ( na mieszkańca )
Na 1571 gmin wiejskich
- Ciepłowody poz. 906 za rok 2011-2013 - 186,47 zł per capita,
- Kamieniec Ząbkowicki poz.1097 za rok 2011-2013 - 145,89 zł per capita,
- Stoszowice poz.1272 za rok 2011-2013 - 104,72 zł per capita,
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Kamieniec Ząbkowicki zestawienie od 2001 do 2013 per capita
2001-2003 poz.1455
2002-2004 poz.1517
2003-2005 poz. 516
2004-2006 poz. 469
2005-2007 poz. 451
2006-2008 poz.1296
2007-2009 poz.1374
2008-2010 poz.1373
2009-2011 poz.1445
2010-2012 poz.1305
2011-2013 poz.1097
po siedmiu latach z poz. 451 na poz. 1097 :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Po odjęciu kwoty z dotacją od kwoty bez dotacji per capita ( na mieszkańca ) sytuacja wraca do normy jeżeli chodzi o kolejność i skuteczność gmin wiejskich naszego powiatu w zakresie pozyskania środków zewnętrznych tzn:
poz 1 Ciepłowody kwota 264,11 zł per capita 2011-2013 =142% skuteczności.
poz 2 Stoszowice kwota 101,27 zł per capita 2011-2013 =97% skuteczności.
poz 3 Kamieniec Ząbkowicki kwota 33,96 zł per capita 2011-2013 =23% skuteczności
? :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
źródło - link:
http://www.wspolnota.org.pl/uploads/media/Bogactwo_gminy_wiejskie_2013.pdf
http://www.wspolnota.org.pl/rankingi/najbogatsze-samorzady/2013/
http://www.wspolnota.org.pl/index.php?id=852
Rankingi Wspólnoty opracowane przez prof. Pawła Swianiewicza w latach
2014-10-23 19:47:43
gość: ~RT
i niech to skomentuje gość odwiedzający Kamieniec, który tak często rozpisuje się na forach i któremu tak bardzo w Kamieńcu się podoba, że chyba zamieszka :)
2014-10-25 07:55:28
gość: ~ww
Nasz Wójt gdy wygra, to dość że z obecnego boiska zrobi sobie Park im.Marianny to chyba jeszcze zmieni nazwę naszej Gminy na Kamieniec-Ciemnogród,ludzie jeżeli jeszcze macie choć za grosz ambicji ,to nie dajcie się omamić karteczkami wysyłanymi 2razy w roku i pieknymi fotkami,tylko przejrzyjcie na oczy, nie cofajcie do średniowiecza tylko dążcie z Nową władzą do współczesności,czego Sobie i Wam życzę ....a o Parku to PRAWDA!!!!
2014-10-26 08:29:13
gość: ~karol
pedała już nie wieszajcie on się sam powiesi
2014-10-27 21:09:38
gość: ~wz
Czerwone plakaty są wszędzie, po oklejane świetlice na wsiach, witryny sklepów i zakłady prywaciarzy widać kto liże d..ę obecnemu Wójtowi ,pewnie się obawia że po wyborach mogą być wyciągnięte konsekwencje,to jest chore, jak władza ludziom wypaliła mózgi ,tak tylko może być w Kamieńcu Ludzie nie dajcie sie omamić parkingami i WRZOSAMI ,to robota pod publikę,bo 1.11.14 zjadą na cmentarze i niech widzą jak WÓJT dba. O DZWONACH już ucichło więc bim bam bim bam, tak sobie Wójt nuci i się śmieje jak to sobie ludzi wychował niczym PUTIN, pan i władca Marcin I, /ludzie plują a on mówi że deszcz pada i swoje robi/
2014-10-28 08:57:46
gość: ~hrabina
Skoro zwiedzający tak pięknie pisza o Wójcie to niech sobie go wezną na nowa kadencję bo my juz jego mamy powyżej uszu niech eksperymentuje gdzie indziej.Nasza gmina zamiast dążyć do przodu to sie uwstecznia ,CHCEMY mądrego i przyjaznego Wójta a nie zadufanego księcia.
2014-10-28 09:46:33
gość: ~guru
Czerniec MY CIE NIE CHCEMY. PO co się pchasz tam gdzie cie ludzie nie chca.
2014-10-28 18:17:24
gość: ~sąsiad
Rudy chamie ty masz wstyd do czego doprowadziłeś tą gminę kamery podsłuch i donosy to jest gmina policyjna ale damy ci radę świński krzywonosie już nie długo toyoto idioto
2014-10-29 13:23:36
gość: ~magda
Podpisz się prostaku
2014-10-29 07:28:45
gość: ~xxx
Panie Cisowski powinien Pan oddać sprawę do sądu za oczernianie gdyż Wójt i jego klakierzy chodząc po domach sieją propagandę na Pana temat, między innymi o długach narobionych w tzw.Komunalce,proszę mieć to na uwadze i wyborcom mówić prawdę,gdyż nie uczciwi gracze chwytają się wszystkiego,,a ludzie niech dadzą Panu szansę na wdrożenie Pana programu w życie i oby Nam Wszystkim żyło się nowocześniej i lepiej w CAŁEJ GMINIE a nie tylko Kamieniec I,życzę POWODZENIA i WYGRANEJ!!!!!!!!
2014-10-29 08:35:35
gość: ~autor
Przecież obecny wójt słynie z propagandy , szkalowania innych , mijania się z prawdą , przykład , WIADOMOŚCI POWIATOWE z 19 maja 2014 ,wywiad wójta z znamiennym tytułem ,Było drewniane jest murowane , w którym to wywiadzie ,oczernia poprzednika , mówi nieprawdę na temat podatków ,zachwala czego dokonał ,a rzeczywistość jest taka , inwestycje w infrastrukturę techniczną przy udziale środków zewnętrznych na 1571 gmin Kamieniec na 1347 miejscu za rok 2011-2013 r. PO SIEDMIU LATACH spadek, Z POZYCJI 743 NA 1347 POZYCJE.
Inwestycje w infrastrukturę techniczną bez dotacji inwestycyjnej ,Kamieniec pozycja 1097 PO SIEDMIU LATACH SPADEK Z POZYCJI 451 NA 1097..
Pierwszy ranking pozyskiwania środków z europejskich Na 169 GMIN ,GMINA KAMIENIEC UPLASOWAŁA SIĘ NA 167 MIEJSCU Z KWOTĄ 133,11 ZŁ. NA JEDNEGO MIESZKAŃCA, NASTĘPNE DANE NA 1477 GMIN WIEJSKICH GMINA KAMIENIEC UPLASOWAŁA SIĘ NA 1472 MIEJSCU PIĄTA OD KOŃCA .
WIĘC ZADAJE PYTANIE CZY OBECNY WÓJT MA MORALNE PRAWO , DALEJ WODZIĆ SPOŁECZEŃSTWO SWOJĄ , PROPAGANDĄ I SAMOZACHWYTEM .
2014-10-29 18:25:59
gość: ~Dawca
Znając Pana Cisowskiego i jego charakter , to on nie będzie się tłumaczył przed klakierami, a tym bardziej przed gminnym debilem. Zakład za czasów Pana Cisowskiego był prężny i wykonywał bardzo dużo remontów lokatorskich , a teraz nie robi się nic, długów natomiast narobił Czerniec. Pan Cisowski nie jest związany z tym zakładem od kilku lat.
2014-10-30 11:20:38
gość: ~wyborca
Uważam że to jest szczera prawda,jesli chodzi o P.Cisowskiego,zawsze miał czas porozmawiać z petentem i to w każdej chwili a nie jak Wójt w wyznaczonym dniu /zawsze nie uchwytny/,nigdy nie odeszło się z kwitkiem,ale jak KOMUNALKA przeszła pod rządy Wójta to już nie można było nic zrobić,gdyż sznurkami kierował Wójt,i taka jest prawda. Poza tym chciałbym sie dowiedzić jak po dymisji P.Cisowskiego zmieniła sie działalność w wyżej wymienionej instytucji,moim zdaniem ANI SŁYCHU ANI DYCHU,smutne ale prawdziwe.Panie Wójcie choć raz miałby Pan trochę honoru i ambicji i nie oczerniać KONKURENTA tylko grać w otwarte i uczciwe karty,chyba że Pan do tych ludzi nie należy .Życzę POWODZENIA P.Cisowskiemu a wyborcom spojrzenia na rzeczywistość a nie zakłamanie którym karmi Was Wójt.
2014-10-30 18:30:49
gość: ~uuu
Tu sie zgodze.kiedys poszedlem do wojta a sekretarka mi mowi ze wojt nie przyjmuje ale moge isc do zastepcy.ana kogo ja kur.... glosowalem.?na zastepce.?
2014-10-29 08:56:46
gość: ~vvv
Moim skromnym zdaniem LUDZIE UCZCIWI nie potrzebują rozgłosu na dużą skalę ani filmików ,gdyż społeczność ich dobrze zna i wiedzą jakimi są ludzmi ,pokora i jeszcze raz pokora wielu doprowadziła do celu,nie potrzebni nam maminsynki czy farbowane lisy,tego mamy dość w kabaretach ,potrzebujemy odważnych i kompetentnych ludzi .Jak to mówi stare przysłowie,, siedż cicho w kącie ,a znajdą Cię"
2014-10-29 10:07:26
gość: ~autor
Jak to możliwe że w świetlicach wiejskich rozwieszone są plakaty Czerńca , czyżby świetlice były jego prywatną własnością
2014-10-30 20:03:26
gość: ~WSE
A skąd wiadomo, że na świetlicach były plakaty czyżby "uprzejmie donoszę" . Chyba, że była wycieczka po wioskach oglądała świetlice Komedia
2014-10-29 19:18:10
gość: ~oo
Swietlice, nie byly tylko sa tak przynajmniej P.Czerncowi sie wydaje,ale to juz nie dlugo sie chyba skonczy,oby......
2014-10-31 07:41:46
gość: ~autor
A czy część gminy, jest wydzielona dla pewnej grupy mieszkańców popierających Czerńca , i uważają że to ich prywata.
2014-11-03 16:28:35
gość: ~oli
Jak przeczytałem że Krekora jest człowiekiem honorowym to zebrało mnie się na śmiech ,bo jak można nazwać człowiekiem honorowym, tego który za publiczne pieniądze ufundował sobie pomnik w postaci dzwonu , jakby miał honor to by zrobił wszystko żeby, droga dojazdowa do zakładu którego jest pracownikiem była by wyremontowana , a nie blokował by tego zadania , jakby miał honor to nie handlował tym co należało się pracownikom , jakby miał honor , to by nie pobierał nienależnego wynagrodzenia , z zakładu pracy, w czasie zwolnienia na czas pełnienia obowiązków radnego , jakby miał honor toby wyjaśnił kto jest właścicielem wagonów przy boisku , więcej nie będę cytował bo to wystarczy żeby spalić się ze wstydu .
REKLAMA
REKLAMA