Centrum Projektów Cyfrowa Polska rozpoczął nabór do nowego programu „Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.
W związku z tym, burmistrz Ząbkowic Śląskich zaprasza rodziców uczniów i uczniów pełnoletnich zamieszkałych na terenie ząbkowickiej gminy do złożenia deklaracji uczestnictwa w programie.
CEL PROGRAMU:
Celem programu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Zakupione komputery pozostaną własnością Gminy Ząbkowice Śląskie. Sprzęt komputerowy będzie wydawany rodzicom na podstawie umowy użyczenia na następujących warunkach:
sprzęt komputerowy zostanie użyczony na czas nauki ucznia w szkole podstawowej lub średniej,
rodzic wyrazi zgodę na odpowiedzialność materialną za utratę laptopa bądź jego uszkodzenie nie objęte gwarancją,
rodzic zobowiąże się do corocznego okazania laptopa do oględzin stanu technicznego pracownikowi gminy w siedzibie Urzędu Miejskiego lub w miejscu zamieszkania rodzica.
WARUNKI UDZIAŁU:
W ramach udzielonego Gminie Ząbkowice Śląskie grantu zostanie zakupiony sprzęt komputerowy (komputer lub laptop wraz z oprogramowaniem o wartości do 3,5 tys. zł) dla uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:
SPOSÓB APLIKOWANIA:
Deklarację udziału w programie wraz z Oświadczeniem dla rodzica/opiekuna prawnego dziecka lub Oświadczeniem ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość, zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz kopią dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia w danym PGR należy złożyć do dnia 22.10.2021 r.:
– dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie – w sekretariacie szkoły,
– dla uczniów uczęszczających do szkół poza Gminą Ząbkowice Śląskie, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 74 816 53 57.
UMiG Ząbkowice Śląskie
REKLAMA
REKLAMA